Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A bezpośredni jest mega oszczędny, ale nikt Ci dobrego n53 nie sprzeda.. na olx i OtoMoto same trupy z umierającymi wtryskami i padniętym nox.. ja mam n53 od ponad 6lat, mega zadbane, końcówka produkcji i wszystkie wymiany na bieżąco - spalanie trasa na tempomacie bez dziadowania 600km ze średnim spalaniem 6/100..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
No nie wiem, mi przy normalnej jezdzie 330i n52 w automacie pali 10.5, a jak bylem w trasie i caly czas 180-210 to spalanie wzroslo do 11.7. Nie wiem jak tym silnikiem mozna jezdzic ekonomicznie, chyba trzeba byc odpornym na te konie mechaniczne :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A bezpośredni jest mega oszczędny, ale nikt Ci dobrego n53 nie sprzeda.. na olx i OtoMoto same trupy z umierającymi wtryskami i padniętym nox.. ja mam n53 od ponad 6lat, mega zadbane, końcówka produkcji i wszystkie wymiany na bieżąco - spalanie trasa na tempomacie bez dziadowania 600km ze średnim spalaniem 6/100..

Nie naginaj czasoprzestrzeni...te wasze benzyny pala mniej niz diesle. 6l/100 :D

  • Moderatorzy
Opublikowano
No nie wiem, mi przy normalnej jezdzie 330i n52 w automacie pali 10.5, a jak bylem w trasie i caly czas 180-210 to spalanie wzroslo do 11.7. Nie wiem jak tym silnikiem mozna jezdzic ekonomicznie, chyba trzeba byc odpornym na te konie mechaniczne :mrgreen:

Mi ostatnio spalił n52b30 8l przy jeździe do ok. 110 km/h kilka wiosek po drodze, tylko mój bullet waży tyle co średni jamnik. Zatem dobre miałeś spalanie.

Opublikowano
Witam. jestem właśnie w trakcie poszukiwania E90 i chciałbym zapytać jaki silnik polecacie przed liftem i najlepiej jak by to była benzyna. Strasznie dużo jest opinii na każdy model silnika więc chciałbym zapytać was co możecie dobrego polecić po doświadczeniach z waszymi bawarkami ?
Opublikowano

Jest strasznie dużo opinii, wiec prosisz o kolejne?

Bez kitu ludzie, czytajcie i wyciagajcie wnioski bo to już się smutne zaczyna robić

Opublikowano
Jest strasznie dużo opinii, wiec prosisz o kolejne?

Bez kitu ludzie, czytajcie i wyciagajcie wnioski bo to już się smutne zaczyna robić

 

Moim zdaniem to nie jest zle, ze ktos pyta o powtorna opinie.

Duzo jest postow o ocenie auta w momencie, kiedy to auto bylo w miare "nowe", wiec wiekszosc bolaczek auta nie mozna bylo opisac.

Przypomina mi sie tutaj dyskusja nt porownania 320d (lancuch z przodu) i nowsza (lancuch z tylu)

Czytalem ten watek i wiekszosc byla bardziej za ta wersja "nowsza", natomiast teraz rozgladajac sie za e90 pokusilem sie o telefon do znajomego mechanika specjalizujacego sie tylko w bmw.

Ku mojemu zdziwieniu jednostka jaka poleca jest wlasnie 320d 163 km. Znajomy odradzal benzyne, gdyz jak twierdzi, codziennie trafiaja na warsztat benzynki i to sa dosyc kosztowne naprawy.

Poczatkowo chcialem 320i 150km w benzynie, gdyz wiele opini bylo bardzo pochlebnych.

Zdazylem obejrzec w sumie 2 egzemplarze. W jednym z nich puszczal niebieski dymek. Telefon do warsztatu i ... wstepnie 2000 zl. Nie wiem czy to normalna cena za uszczelniacze zaworowe. Mialo byc taniej, bo bez sciagania glowicy. Moim zdaniem 2k zl to jednak jest duzo.

Potraktujcie prosze ten post jako zdanie osoby nie znajacej sie zbytnio na realiach mechanicznych. Posilkuje sie postami z forum a takze wiedza i doswiadczeniem osob na codzien zajmujaycch sie naprawa BMW. Gdyby ktos mial jakies rzetelne informacje w tej kwestii to zapraszam do dyskusji :)

Opublikowano

Witam

planuję zakup bmw e92 przed liftem i nie jestem specem od tego auta, czy ktoś kto wie co i jak na temat tego modelu mógłby mi pomoc ?

na auto mam max 50 tys, czy do tej kwoty można znaleźć coś co nie będzie się rozpadać po zakupie? Ewentualnie, czy opłaca się kupić taniej i go zrobić ?

czytałem, że najlepsze silniki w tym modelu to 3 litrowe benzyny jak i diesle.

autem rocznie robię max 10 tys km głownie po mieście, a przez 2 lata obecnym samochodem zrobiłem 15 tys km

-Co najczęściej się psuje w tym modelu, czego unikać, co wymienić po zakupie lub sprawdzić w trakcie oglądania auta ?

-jak z automatem ? obecnie mam manual i zdecydowanie wole automat, a zwłaszcza, że jeżdżę po mieście

-czy napęd na tył jest tak straszny jak wszyscy mówią ? obecnie mam na przód 200km i trochę mało się zrobiło, a wiem ze to bmw ma po 306km na tył jak i na 4 :shock:

-jak wygląda eksploatacja tego auta ?


fajnie jak ktoś pomoże :D nie chce kupić czegoś co potem będzie się rozpadać, a te auta już maja trochę lat

ewentualnie jakie auto polecacie ? będzie to moje 2 auto i koniecznie musi być automat w coupe. Oglądam różne auta na portalach, ale to bmw podobało mi się jeszcze przed zakupem pierwszego samochodu, tylko wtedy nie miałem tyle na to auto.

Audi a5 jeszcze wygląda ok i bmw e46 coupe, ale ponoć bmw rozwala ten samochód na głowę, a e46 ma już swój wiek :cry:

z góry dziękuję za pomoc :D

Opublikowano
Następny co chciałby mieć wszystko na tacy podane, najlepiej jeszcze wyselekcjonować ogłoszenia. Użyj searcha - to są ponad 10 letnie auta, WSZYSTKO już zostało na ich temat powiedziane i napisane, i wszystko to jest na forum. Co drugi dzień ktoś zadaje w kółko te same pytania
Opublikowano

Od bardzo dawna siedzę nad tym autem i ciężko znaleźć coś co dotyczy konkretnie e92. Jedyne co się dowiedziałem to, że wszystko co ma mniej niż 3 litry się psuję. I praktycznie wszyskto dotyczy e90, e91. E92 to dla mnie inne auto inaczej jest traktowane dlatego liczyłem, że ktoś kto ma to auto na codzień będzie wiedzieć o nim więcej niż jakieś beznadziejne artykuły. Wystarczyło po prostu nie pisać, albo powiedzieć jeśli coś wiesz na ten temat. Mogłeś także dać link, gdzie ktoś zadał to samo pytanie i dostał odpowiedź bo do strony 10 nic nie znalazłem. Trzeba sobie pomagać, a nie krytykować.

Ale dziękuję, że poświęciłeś swój casz, na pewno popatrzę dokładniej może faktycznie coś uda się znaleźć.

Opublikowano
"Trzeba sobie pomagać" - tym tekstem wycierają sobie gęby wszyscy pytający co chwilę "jaki olej", "jakie żarówki do ringów", "ile pali x", dla których najwyraźniej 300 poprzednich postów na te same tematy, nie jest dość dobre. Nie wiem czym tylny napęd w E92 miałby się różnić od E90, tak samo automat, cała reszta z pierwszego posta. Nie wiem też czy teraz na siłę wymyślasz do tego jakieś usprawiedliwienie, czy serio wierzysz że "E92 to inne auto" i nagle żadne informacje nie pisane stricte o nim są nic nie warte, ale przez mielenie w kółko tego samego, na fora takie jak to, coraz rzadziej zaglądają ludzie z przydatną wiedzą. Bo szanują swój czas.
Opublikowano

Masz rację o takie głupoty można się zdenerwować sam jak kupiłem swój pierwszy samochód to wszystko czego potrzebowałem znajdowałem w internecie. Czytałem kiedyś, że e90 nie można porównywać na równi z e92 bo to inne auto, że inaczej się prowadzi, częściej trzeba kontrolować jej stany i dlatego szukałem wszystkiego co jest konkretnie do e92. Nigdy też nie miałem styczności z żadnym bmw nawet nigdy w żadnym nie siedziałem więc uznałem, że to prawda bo wyglądają zupełnie inaczej.

Dzięki bardzo za odpowiedź na pewno dziś poczytam więcej o tych autach

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz rację o takie głupoty można się zdenerwować sam jak kupiłem swój pierwszy samochód to wszystko czego potrzebowałem znajdowałem w internecie. Czytałem kiedyś, że e90 nie można porównywać na równi z e92 bo to inne auto, że inaczej się prowadzi, częściej trzeba kontrolować jej stany i dlatego szukałem wszystkiego co jest konkretnie do e92. Nigdy też nie miałem styczności z żadnym bmw nawet nigdy w żadnym nie siedziałem więc uznałem, że to prawda bo wyglądają zupełnie inaczej.

Dzięki bardzo za odpowiedź na pewno dziś poczytam więcej o tych autach

 


BUHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHA dramat, dlatego grupki fejsbukowe cieszą się taką popularnością, dramat, dno i metr mułu. Te auta mają po 14 lat i mniej więcej od tylu lat można w internecie poczytać o wadach i problemach. Z takim podejsciem polecam komunikację miejską, choć nie wiem czy i to cię nie przerośnie - bo każdy rozkład jazdy jest inny.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

M3 E90 prowadzi się minimalnie lepiej od E92 przez większą sztywność nadwozia ,ale różnicę zauważysz jedynie tylko na torze.

Nie obraź się ,ale co tydzień ktoś wyskakuje z tematem "pomoc w zakupie" mimo że są do tego odpowiednie tematy i było to przerabiane 1000 razy. Jeśli interesuje Cię konkretny silnik to wpisz w wyszukiwarce ,każdy był już przerabiany N razy.

Znajdź sztukę ,daj vin i się ją oceni -> https://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=44

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
50K to bardzo dobry budżet na przedliftowe e92. Jak robisz max 10tys. km na rok, to szukałbym dużej benzyny, chociaż 3.0 diesel to dobry silnik ale wg mnie bez sensu do miasta. Najpierw musisz się zdecydować jaki silnik chcesz i szukaj o nim konkretnych informacji.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Widać, że komuś podobają się nowe bmw i zarówno nerki jak i lampy nie mają charakterystycznych okrągłych ringów tylko takie...hmmm... ścięte na dole. i tak przerobił swoje e90 :) mogą to być przeliftówki przerobione bo są tańsze niż polift lub chinole jak kolega wyżej napisał. wątpię, żeby niemiec tak sie bawił w przerabianie więc pewnie jakaś kolizja była, ale raczej bym obstawiał, że maska źle siedzi a nie błotniki, a może jedno i drugie :)

Po zdjęciach ciężko stwierdzić... Trzeba jechać i zobaczyć, przede wszystkim jak chodzi, pod względem mechanicznym.

Cena też nie jest jakaś wygórowana, więc jak mechanicznie wszystko ok to 18 można dać ;) + dodatkowe koszty to w 20k się zmieścisz. pytanie czy chcesz mieć takie "przerobione" bmw, ja raczej bym szukał czegoś innego.

Opublikowano

Dzień dobry, przymierzam się do zakupu 1 w życiu BMW.

mam budżet 20000 i zastanawiam się na e90 320i lub 320d.

Jednak mam dylemat, po przeczytaniu formu wiem ze i jeden i drugi silnik ma swoje bolączki. Zależy mi na jak największej niezawodności silnika, jednak czytając to forum sa 2 skrajne opinie 4 cylindrowe benzyny to złom bierz diesla albo m47 to złom bierz benzynę.

Chciałem sie was zapytać jak to w końcu jest, jeżeli chcę co niezawodnego to bardziej benzynę czy diesla. Robi rocznie ok 10k km oraz raz 2 razy w miesiącu trasa wiec DPF nie jest mi straszny.

czy może odpuści e90 i poszukać e46?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Pierwsze BMW do 20k z wszystkim to może być szybka droga do nienawiści marki.

Ale jeśli nie masz o tym pojęcia jak szukać auta i na co zwrócić uwagę to musisz wziąć ze sobą kogoś, kto się zna.

Opublikowano
Pierwsze BMW do 20k z wszystkim to może być szybka droga do nienawiści marki.

Ale jeśli nie masz o tym pojęcia jak szukać auta i na co zwrócić uwagę to musisz wziąć ze sobą kogoś, kto się zna.

20k na sam zakup. bo wiadomo ze trzeba jeszcze cos zrobić. wiem ze wprawdzie to temat o e90 ale zapytam i tu. czy może w takim razie zdecydować sie na e46 z silnikiem np. 3.0d lub 2.5b

Opublikowano
na totalne biedzie E90 318d kupi za 20k ale to auto nie będzie miało nawet lakierownaych klamek i będziesz żałował, że wgl to wziąłeś. Za 20k spokojnie kupi dobrę E87 z początku produkcji lub E46
Opublikowano
Dzień dobry, przymierzam się do zakupu 1 w życiu BMW.

mam budżet 20000 i zastanawiam się na e90 320i lub 320d.

Jednak mam dylemat, po przeczytaniu formu wiem ze i jeden i drugi silnik ma swoje bolączki. Zależy mi na jak największej niezawodności silnika, jednak czytając to forum sa 2 skrajne opinie 4 cylindrowe benzyny to złom bierz diesla albo m47 to złom bierz benzynę.

Chciałem sie was zapytać jak to w końcu jest, jeżeli chcę co niezawodnego to bardziej benzynę czy diesla. Robi rocznie ok 10k km oraz raz 2 razy w miesiącu trasa wiec DPF nie jest mi straszny.

czy może odpuści e90 i poszukać e46?

 

E90 za 20k +10k na naprawy

  • Moderatorzy
Opublikowano
Pierwsze BMW do 20k z wszystkim to może być szybka droga do nienawiści marki.

Ale jeśli nie masz o tym pojęcia jak szukać auta i na co zwrócić uwagę to musisz wziąć ze sobą kogoś, kto się zna.

20k na sam zakup. bo wiadomo ze trzeba jeszcze cos zrobić. wiem ze wprawdzie to temat o e90 ale zapytam i tu. czy może w takim razie zdecydować sie na e46 z silnikiem np. 3.0d lub 2.5b

Nie myśl, że mając 20k możesz machać świstkiem gotówki i dostaniesz za to auto w stanie idealnym.

E46 3.0 za 20k to również będzie morze kapeluszy, droga przez pustynię, aby coś znaleźć. Dlatego sam nie szukaj auta, taka rada ode mnie.

Opublikowano
Myśle ze trochę przesadzacie. E90 to już nawet 15-letnie auta, wiadomo jest grupa ludzi zafiksowanych na wyposażeniu itp., ale jak tak myśle o swojej e91, która będę sprzedawał to ktoś zapewne kupi za 16 tys, włoży Max 2 tys na pakiet startowy i się będzie cieszył.
***** ***

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.