Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Żeby uniknąć kosztów w przypadku N53/N54 trzeba szukać egzemplarza z wymienionymi już wtryskiwaczami. Chyba największy wydatek który prędzej czy później przychodzi w tych silnikach.
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zostan przy grupie PSA bo jak chcesz na 335i od razu skoczyc to od razu kredyt na naprawy zalatwiaj.


po co te złosliwośći ,ja nie pytam o koszty napraw i utrzymania tylko na co zwrócić uwagę przy kupnie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie jest zlosliwosc, to dobra rada. Jesli chcesz zaczac przygode z bmw zacznij od czegos prostrzego, tanszego. Poczytaj pare postow wyzej co sie psuje, sprawdz ile to kosztuje, inaczej przygoda z bmw skonczy sie szybciej niz myslisz. 335i to auto dla ludzi siedzacych w marce od dekady, ludzi ktorzy dochodza do takiego auta pare lat i mieli co najmniej 6 innych bmw.
Opublikowano
rozumiem że dla tych co mają BMW od lat to te modele się nie psują ,a jak mam kupować 2.0 d, to po co mi BMW -to ma byc moja zabawka dlatego myśle o 335 i jestem świadom wysokich kosztów utrzymania ,bardziej boję się wad fabrycznych które są nie do usunięcia (chodzi mi o wszystkie marki)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak jesteś świadomy wysokich kosztów utrzymania i masz na to budżet, to nie ma usterki której nie usuniesz.
Opublikowano
chciałem tylko dowiedzieć się na co zwrócić uwagę przy kupnie auta (nie zawracałem Wam głowy czy może 330 lub 325 ),a dowiedziałem się żeby kupić 335 i muszę mieć wyższy stopień wtajemniczenia żeby jeżdzić 335 i ,autka zawsze serwisuje w warsztatach specjalizujących się w danych markach .wkurza Was że któs chce sobie kupić BMW ?
  • Moderatorzy
Opublikowano

No właśnie nie zawsze wszystko sprawdzisz stąd rady od kolegów o większy zasób gotówki na naprawy, bo to nie ma tak, że sprawdź A jak robi tak to na to przeznacz 500 zł, sprawdź B jak cyka to 4000 zł. To tak nie działa. Dlatego trzeba mieć w portfelu kwotę, bo może w pół roku 10-20k zł wsadzisz a może w 3 lata, rozumiesz już. Koledzy bardziej się obawiają o twoją kasę niż atakują. Weź to jako radę.

Podstawowe rzeczy jak amortyzator hamulce opony to jest banał, który wyjdzie na miejscu.

Opublikowano
zgoda ,tylko ja bym chciał się dowiedzieć o jednym ,jakie mogą ewentualne objawy np.padniętych wtrysków ,lub turbin ,czy po odpaleniu silnika cos może cykać a nie powinno ,to że pcham się w drogą zabawkę to wiem ,a na pewno dowiem się ,bardzo lubię auta i zawsze dbam o nie i często zapobiegam pewnym usterkom wymieniając częsci wczesniej i rozumiem że auta psują sie i bedą psuły .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
chciałem tylko dowiedzieć się na co zwrócić uwagę przy kupnie auta (nie zawracałem Wam głowy czy może 330 lub 325 ),a dowiedziałem się żeby kupić 335 i muszę mieć wyższy stopień wtajemniczenia żeby jeżdzić 335 i ,autka zawsze serwisuje w warsztatach specjalizujących się w danych markach .wkurza Was że któs chce sobie kupić BMW ?

To juz absolutnie odradzam 335i, w uk? Warsztat, ktory ogarnie to auto w razie awarii, powodzenia. Jestem na tym rynku od 16tu lat i wiem jak jest ze znajomoscia n54. Nikogo nie denerwuje to ze chcesz kupic bmw, nawet cieszy bardzo ale jesli nigdy nie miales bmw, daj sobie luz z 335i, zacznij od czegos "normalniejszego". Nie musi byc diesel, zacznij od 330i przed liftem np

Opublikowano
dokładnie masz racje w uk to można wóz drabiniasty naprawiać ,serwisowałbym w pl ,raz w roku grubszy serwis(tylko czy w przypadku BMW to zda egzamin -oczywiscie zepsuć może zawsze ) ,może skuszę się na 330
Opublikowano

bez przesady, jakby 335i to była jakaś kosmiczna technologia nie do ogarnięcia :lol: zaraz się okaże, że trzeba mieć co najmniej 4 certyfikaty z NASA żeby w ogóle go uruchomić :roll:


Do autora pytania - co nie zmienia faktu, że jak się trochę wysilisz, to wszystko to jest już opisane.

Chociaż moim zdaniem, to nie ma co świrować - raczej to klasyka, czyli wycieki czy nie są przesadnie duże, praca silnika ogólnie, praca skrzyni biegów, dziwne odgłosy, stan wnętrza, stan blachy. Tu ci zaraz będą wymyślać - podłącz kompa, zrób to, rozbierz tamto, zrób salto i inne takie, na których połowę sprzedający się popuka w głowę (i słusznie).

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dokładnie jak kolega wyżej. 335i jest bardzo fajnym autem, ja swoją zrobiłem przez 4 lata ok 45k km i jeździło mi się rewelacyjnie. Miałem 2 awarie o ile dobrze pamiętam bo parę ładnych lat już minęło. Pierwsza to westgate w związku z czym trzeba było turbiny nowe kupować (wydatek ok 8k), druga to pękła pompa wody (chyba 1.5k). Nie najtańsze awarie, ale auto odwdzięcza się tym jak jeździ :)
Opublikowano
Witam, interesują mnie opinie na temat silnika M47 122KM w wersji 318d z 2006 roku. Od kilku dni szukam jakiśch rzetelnych informacji, ale napotykam na totalnie rozbieżne informacje. Może tutaj ktoś mi pomoże rozwiać wątpliwości. Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik dobry ale po pierwsze trąci myszką a po drugie w tej wersji jest mało dynamiczny.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Traci myszka? Można coś przybliżyć? Interesuje mnie najbardziej to, czy jak motor jest zadbany będę mógł robić nim dłuższe trasy bez stresu, że w połowie drogi będę musiał dzwonić po pomoc drogowa, dynamika to drugorzędna sprawa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mało awaryjny (pojęcie względne) ale słaby, raczej dedykowany do e87. Stare Mki są głośniejsze i wolniejsze od N47, a palą litr więcej. Jezeli sie uparłeś to chiptuning wskazany :lol:


Ps. A w kwestii długich tras bez awarii, zawsze sie może przytrafić. Takie auto dobrze pokazać jakiemuś mechanikowi od bmw.

Opublikowano
To autko z tym silnikiem ma przebieg 200 tys. I jest zrobiony w nim chiptuning. Przed zakupem zamierzam, udać się do ASO w celu kompletnej diagnostyki. Głównie to interesuje mnie na co powinienem uważać czy na co zwrócić uwagę wcześniej żeby nie bylo niespodzianek z tym silnikiem, chcę robić długie i częste trasy. No i jak to wychodzi kosztowo, czy na prawdę jak szukałem ten serwis jest aż tak drogi?
Opublikowano

Jasne, że wolałbym w cabrio V10 od Lexusa LFA albo chociaż to 5.2 V10 od Audi, ale z braku laku... ;)

A tak serio, to kilka razy jeździłem właśnie takim i nie mam chyba nic przeciwko, jakoś mi nie przeszkadza. Może to dziwne dla wielu (dla mnie trochę również, bo od zawsze jeździłem przynajmniej benzynowymi V6) ale jakoś ten diesel jest bardzo przyjemny. 335i jest o wiele droższe, a nie chcę wydawać tyle na drugie auto, które ma raz na jakiś czas pokonywać spore dystanse. Myślę, że taki 330d jest idealny pod to ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Pierwsza rzecz to auto nie jest bezwypadkowe, a w cabrio to czerwona lampka powinna się zaświecić, ze względu na mechanizm składania dachu.
Opublikowano
Witam, zastanawiam się nad kupnem bmw serii 3 i moje pytanie jest takie czy ktoś z forum jest ze Śląska I oglądał może te auto (https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-myks-tylko-sprawne-i-porzadne-samochody-na-100-ID6D1cSu.html#gallery-open) albo przymaniej jakieś porady na co zwrócić uwagę lub gdzie w Katowicach można uda się na jaką stacje diagnostyczna, żeby sprawdzili te auto.
Opublikowano
Panowie zanim kupicie cabrio z dieselem polecam się przejechać z otwartym dachem przy prędkości do 60 km/h... To jest jakieś ekstremalne sado maso żeby słuchać diesla na zewnątrz... Popatrzcie Mazda np. nie oferuje diesla w ogóle w swoim cabrio jak i wiele innych marek nie bez powodu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.