Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszystkie n47 sa takie same, nie bylo zadnych udoskonalen, ktos wymyslil ta bujde i jest powielana gdzie tylko jest to mozliwe. Szukaj w automacie i na duzej navi.

Edit, 143/163/177/184 to te same silniki z grupy n47.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też jestem fanem automatu, rozważ to, nie będziesz żałował. Co do białego wnetrza to wygląda fajnie ale utrzymać białe fotele w dobrym stanie jest bardzo ciężko. Nawet na tych niedokładnych zdjęciach widać, że fotel kierowcy to syf. Poproś o lepsze zdjęcia.
Opublikowano

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria ... llery-open

Podoba mi się że ten samochód ma trochę lepsze audio, ładniejszą kierownicę a właściciel zgadza się na pełne sprawdzenie auta.

Dziwi mnie trochę niski przebieg oraz że w opisie widnieje jako 163 Km a po numerze VIN wychodzi 177 km.

 

Znam sprzedawce. :) Odradzam zakupu.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano

Witam potrzebny szybki tip

Czy 318i - 130 km jest to silnik 2.0? Gdyż sprzedawca mnie zapewnia, że jest to 2.0 i ma 150 koni a w ogłoszeniu ma 318i i 130 koni.

Druga sprawa to na co zwrócić uwagę przy zakupie tej jednostki . Ma zrobione uszczelniacze zaworowe ,dyfer,sprzęgło,rozrząd więc takie rzeczy dla mnie są spoko bo nie generuje kosztu od razu, co ewentualnie sprawdzić przy tym silniku .


Pierwsze BMW wiec jeszcze nie znam za dobrze tej marki ,proszę o wyrozumiałość.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

318i=2.0i 129ps

320i=2.0i 150ps

To co najwazniejsze ma zrobione.

Opublikowano
318i=2.0i 129ps

320i=2.0i 150ps

To co najwazniejsze ma zrobione.

 

Ok wielkie generalnie to ejst 2006 Rok wiec chyba problemu z nimi nie ma

Opublikowano

Cześć!


Mam pytanie odnośnie e92 335i z silnikiem N54B30. Czy ktoś może oglądał/sprawdzał poniższe egzemplarze:


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-335i-ID6CVJ2E.html#e4054e26e2


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-335xi-4x4-x-drive-ID6CXsuk.html#e4054e26e2


W ogóle, jestem zaskoczony spadkiem cen tych samochodów. Patrzyłem na nie z pół roku temu i praktycznie nie było ofert poniżej 45 tys. PLN. Te powyżej są podejrzanie tanie, więc podejrzewam, że to mogą być zajechane egzemplarze.


I jeszcze pytanie ogólne: Ile trzeba mniej więcej dać za e92 z tym konkretnym silnikiem, żeby był to w miarę dobry egzemplarz i ile mniej więcej wychodzi pakiet serwisowy na start (rozrząd, olej, filtry, tarcze klocki, itp)?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widać już po zdjęciach, że to są zajechane egzemplarze. Czarna ze środkiem jak kibel, dwururka z tyłu wspawana chyba w stodole.

Biała niewiele lepiej: farba na listwach wokół szyb odłazi, tak wygląda kierownica po 130k przebiegu? W takim budżecie to raczej e92 320d, a za dobre 335i to raczej szykuj budżet z 5 z przodu.

Opublikowano

Oczywiście ,że są zajechane. Ta pierwsza była naprawiana po promilach..

Zawsze były wystawiane takie za 30-40k. Czy warte uwagi? nie wiem nie widziałem ,ale 335i ma o tyle skomplikowany osprzęt(wtrysk bezpośredni) że pakiet startowy tych najtańszych może być naprawdę duży.

 

ile mniej więcej wychodzi pakiet serwisowy na start (rozrząd, olej, filtry, tarcze klocki, itp)?

 

Taka eksploatacja to jest to samo co słabsze wersje ,klocki i tarcze wychodzą drożej bo są po prostu większe

Pakiet serwisowy na start 335i to bardziej świece ,cewki i dokładne sprawdzenie wszystkich połączeń turbo.


Lepiej taki samochód brać od kogoś kto jest świadom bolączek tego silnika i wszystkie naprawy robi na bieżąco oraz ma na wszystko jakiś dokument.


Z tego co mi się wydaję to pan Kłopocki z N54 garage kupił 35i za podobną kwotę ,a teraz jego auto

ma 550hp i jeździ.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jedź oglądaj co masz najbliżej i nie sugeruj się kwotą, te auta są już stare.

Akurat te co wstawiłeś to wnętrze mają jak skarpety.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi.


W n54b30 z tego co czytałem często pada HPFP, a czy jest coś jeszcze na co warto szczególnie zwrócić uwagę?


Jak bym kupował to myślałem sprawdzić w ASO. Ciekawi mnie tylko czy mechanicy z ASO będą mieli pojęcie o tym silniku.


Mam znajomego, który pracuje w ASO Skody i szczerze mi kiedyś mówił, że np. jeżeli chodzi o 1.8T to on nie ma praktycznej wiedzy bo w większości tylko oleju do nich dolewali i nie było jakiś grubych napraw...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Hpfp, pompa wody, wtryski, popychacze hydro, turba a szczegolnie wastegate, pekaja pokrywy zaworow. Auta sa tanie bo sa mega drogie w utrzymaniu. Jako 3cie w domu ok, jako podstawowe, droga zabawka. Z drugiej strony, dobrego 335i sie nie sprzedaje, na pewno nie za 35tys, auto staje sie kultowe. Edytowane przez kkx5
Opublikowano
Z drugiej strony, dobrego 335i sie nie spzedaje, na pewno nie za 35tys, auto staje sie kultowe.

100% racji.


Spójrz po ile te auta chodzą w DE, policz wszystkie opłaty i sam sobie odpowiedz na pytanie które zadałeś :mrgreen:

U nas rynek to wtórny w 90% to pieprzona patologia :mad2:

https://www.mobile.de/pl/samochod/bmw-335/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_56_,frn:2006,frx:2011,ful:petrol,dmg:false,vcg:sportscar

Opublikowano

Witam, jestem nowy na forum i przymierzam się do kupna e90. Czy miał ktoś styczność z samochodem z ogłoszenia poniżej? Ogłoszenie wisi już jakis czas na otomoto. Będę wdzięczny za każda opinie gdyż jestem za granica i nie mam nawet okazji. zadzwonić. Czy jest to rozsądna cena za ten egzemplarz?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-3-0d-245km-m-pakiet-alu-18-navi-sporty-bezwypadkowy-ID6CFGVi.html#gallery-open

Opublikowano
Francja - czyli coś się działo ,siłowniki maski założone odwrotnie ,przód złożony nie równo. W tym silniku preferował bym automat.
Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów ,mam pytanie (stare jak forum)mianowicie chciałbym przesiąść się z grupy PSA na BMW i znalazłem takie autko


https://www.autotrader.co.uk/classified/advert/202003037985334?postcode=ng208ug&minimum-badge-engine-size=3.0&price-to=7000&make=BMW&advertising-location=at_cars&sort=price-desc&radius=10&fuel-type=Petrol&body-type=Convertible&transmission=Automatic&onesearchad=New&onesearchad=Nearly%20New&onesearchad=Used&page=1


mieszkam w UK,przebieg to pare kilometrów dziennie plus weekendowy wypad za miasto i moje pytanie na co zwrócić uwagę przy zakupie ,dziekuje za wszelkie info

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czlowieku, przeciez 4ry posty wyzej jest wszystko opisane. Ogarnij sie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego ten temat nie jest jeszcze zamknięty? Nowe modele E9x nie powstają, wszystkie "standardowe" usterki i koszty eksploatacji dotychczasowych modeli i silników poznaliśmy. Nic nowego nie wymyślimy przecież. Mamy również odpowiedni dział do oceniania samochodów z ogłoszeń.
Opublikowano
macie rację że na forum jest dużo info dotyczące tego modelu ,ale nie mogłem znaleść info dotyczące wskazówek typu np. na zimnym silniku jak słychać łancuch to kwalifikuje sie do wymiany rozrząd i tego typu podobne .miłego dnia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zostan przy grupie PSA bo jak chcesz na 335i od razu skoczyc to od razu kredyt na naprawy zalatwiaj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.