Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zdecydowanie nie warto przepłacać za *podobno* zadbane sztuki.

Kupiłem tak auto innej marki (moje poprzednie) i co z tego? Ano nic, przepłaconych pieniędzy już nigdy nie zobaczę, dołożyłem w naprawach pewnie połowę ceny zakupu, a na koniec, już w przyzwoitym stanie, sprzedałem jeszcze taniej, i i tak cieszyłem się, że następne problemy z nim będzie rozwiązywał już ktoś inny.


Moim zdaniem warto zakładać, że nie ma czegoś takiego jak zadbane sztuki, tylko mniej lub bardziej odpicowane.


Zdecydowanie za to warto przyłożyć się do poszukiwań zdrowej budy i ładnego wnętrza (czyli poniekąd też odpowiadającej wersji wyposażenia), bo silnik czy skrzynię, czy tam zawieszenie można sobie ponaprawiać, ale jak coś w środku zaczyna latać trzeszczeć hałasować, albo co roku jest wizyta u blacharza bo rdza żre (pozdrawiam mojego pierwszego japończyka) to szlag człowieka trafia i wyprostować to jest dużo trudniej i uciążliwiej.

Nie zgodze sie. Sa ludzie, dla przykladu ja, co sprzedaja auta w bardzo dobrym stanie. Musisz trafic na osobe prywatna co siedzi w bmw to lipy nie kupisz. To raz, dwa, srodek to sobie mozesz w domu zrobic, blotnik tez sobie wymienisz i pomalujesz. Najdrozsza jest mechanika i elektronika. Silnik, skrzynia to podstawa. Nie piszcie glupot.

Ja też sprzedaję w lepszym stanie niż kupiłem, ale co to zmienia? Mimo to wolę wziąć taniej i zaoszczędzone pieniądze dołożyć do napraw, które przynajmniej będę wiedział że faktycznie będą zrobione i kiedy. Nie mówię oczywiście żeby kupować gruzy i remontować, bo komu normalnemu by się chciało, tylko żeby nie przesadzać z tym szukaniem perełek, szczególnie jak mówimy o ponad 10 letnich wozach.


PS: Co to znaczy w ogóle, że ktoś "siedzi w BMW" (czy dowolnej innej marce)? Na forum/grupach każdy się lansuje na zapaleńca i fana marki, co to nie zje, ale auto naprawi - a w rzeczywistości bywa bardzo różnie, więc jak to poznać, hmm?

Trzeba po prostu patrzeć na stan samochodu, ale też jego wiek itd i płacić adekwatne ceny, a nie przepłacać za jakieś wirtualne wartości.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
kkx5, silnik naprawisz amory wymienisz, ale raz skrzywione auto - ja bym zajoba dostał patrząc na auto jak się kolory nie zgrywają i szpachlę mam na progu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fakt, porobilo sie nam masa fachowcow co sie wypowiadaja a nigdy rozrzadu nie wymienili w silniku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kkx5, silnik naprawisz amory wymienisz, ale raz skrzywione auto - ja bym zajoba dostał patrząc na auto jak się kolory nie zgrywają i szpachlę mam na progu.

Oczywiscie ale te odpadaja od razu i latwo to sprawdzic.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podziwiam Was (a przede wszystkim kkx5) że Wam się chce setny raz w kółko pisać to samo, odpowiadać na te same pytania i prowadzić te same dyskusje jakby nowe fakty miały powstać. :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko co w nim fajnego? Chcialbym to usb zobaczyc w radiu pro... Jak nie sprzeda w cenie okazyjnej to pozniej sprzeda w nie okazyjnej? :D Ciekawe te ogloszenia sa...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo to wloszka, ktora miala kiedys xenony, przed dzwonem, pozniej juz za drogo bylo kupic, poszly zwykle :)
Opublikowano
Czyli za te pieniądze średnio się opłaca jeszcze jakbym miał gaz zakładać. Wcześniej była za 27500 zl. Na co zwrócić uwagę przy silniku 3.0i 258km ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cena jest dobra. To w koncu 3.0i. Napisales fajna a nic specjalnego w niej nie ma, dla mnie od razu odpada bo manual. Czego mozna sie spodziewac w aucie z 300tys przebiegu? Wszystkiego. Oczywiscie to nie przekresla tego auta bo te silniki wytrzymuja wiecej i sa bardzo dobre wiec warto sprawdzic co tam bylo z przodem i kupowac. Takich jednostek juz nie ma i nie bedzie.
Opublikowano
Pierwsza rzecz. Czemu 5W40? Mnie się od razu na myśl przychodzą uszczelniacze zaworowe lub ktoś nie wie co producent zaleca...
Opublikowano
Patrzyłem teraz na dobór oleju ze strony Liqui Moly to podaje 5w30 i 5w40 jako dobre do tego silnika, ale mam takie wrażenie że na 3 zdjęciu w tej ofercie widać, że te szpary od maski i nad lampami przednimi nie są symetryczne z obu stron...
Opublikowano
Witam. Mysle nad zakupem e92 tylko i wyłącznie benzyna lepiej 2.5 218km czy 3.0? Auta będę raczej szukał w Niemczech . Który silniki pod względem awaryjności lepszy?
Opublikowano

Ale to wszystko już tutaj jest, te auta są omówione i opisane do bólu. Wiem, bo w styczniu kupowałem swoje i na tym + dużym zagranicznym forum znalazłem absolutnie wszystko, co było potrzebne, żeby wybrać chociażby konkretną wersję silnikową. Żadne cudowne odpowiedzi, na zadane wcześniej pytania, się nagle z powietrza nie zmaterializują. Jeżeli były sprzeczne, to nadal takie będą, żadne specjalista tu nie pomoże, trzeba samemu wyciągać wnioski i ważyć pod swój gust wady i zalety.

A jeżeli potrzebujesz, żeby ktoś cię poklepał po plecach że "tak tak, dobrze robisz, super silnik, wchodź w to", to nikt poważny czegoś takiego nie napisze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja napisze, R6 w e92 na posrednim wtrysku mozna smialo wchodzic. Takich silnikow, powtarzam sie, juz nie bedzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.