Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok wał da radę duży przebieg zrobić jeśli silnik nie był katowany i olej wymieniany częściej niż w zaleceniach ;). Ja po prostu już ogólnie jestem do nowszych diesli zrażony.... Ty chyba też skoro mamy te same silniki pod maską :P

Ja nie jestem zrazony n47 czy tez n57, uwazam ze to najlepsza opcja w e90. Placza tylko ci co nie rozumieja iz rozrząd wymienia sie co 100tys kilometrów.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć


szukam auta dla ojca i zastanawiam się nad BME E90 w benzynie. Pojemność do 2,5 i chciałbym zasięgnąć opinii jaki silnik najlepiej brać pod uwagę, a jakich unikać i na co należy zwrócić uwagę podczas zakupu e90?


pzdr

Przeczytac 20 wczesniejszych stron.

Opublikowano
Witam rozglądam sie za e92 330d 335d który silnik bardziej polecacie chodzi o awaryjność i ewentualnie czy ten 335 jest dużo bardziej kosztowny w eksploatacji ? Ewentualnie rozglądam sie za f30 320d i w sumie potrzebował porady od was lepiej kupic coś młodszego z słabszym silnikiem czy starszy model z mocnym silnikiem chodzi o ewentualna sprzedaż za 2/3lata chociaż dużo ludzi mówi o tym problemie z rozrządem itd w 320d
Opublikowano
Utrzymanie 335d jest w przybliżeniu 25% droższe (paliwo i serwis) niż 330d. Tragedii nie ma. Za to wrażenia z jazdy rekompensują to wszystko ;) Mówię na podstawie E60 - kolega miał podobny dylemat i jednak padło na 335 i jest mega zadowolony.
Opublikowano

To jest ten sam silnik(M57) ,różnią się jedynie osprzętem zawiezeniem i środkiem silnika przystosowanym do większych mocy. W 335d są dwie turbiny ,a w 330d mono.

Generalnie w eksploatacji nie za wiele się różnią ,takie same ubezpieczenie ,spalanie podobne ,hamulce są większe w 335. Różnica jest w tym ,że jak padnie coś grubszego w 335 to koszta są dużo większe. Same wtryski kosztują 2500/szt.

Jeszcze zależy od rocznika bo w 330d od bodajże 2008 montowano nowszy silnik N57 w 335 do końca był M57.


Bardziej martwiłbym się wypadkowością tych modeli ,nawet w górnym pułapie cenowym można znaleźć różne kwiatki.

Rynek e92 w Polsce to trudny temat :D

Opublikowano
Przy okazji tematu silników, to jakie są opinie o najnowszym w e90, 184KM? Do tej pory szukając ogłoszeń zakładałem,ze tylko ta wersje chce kupić ale czy jest ona oprócz mocy, lepsza w jakichś aspektach niż starsze modele?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie jest gorsza, zapewne co nieco zostało poprawione, ale rozrząd i tak trzeba wymieniać, może 10-15% więcej wytrzymuje :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
To jest ten sam silnik(M57) ,różnią się jedynie osprzętem zawiezeniem i środkiem silnika przystosowanym do większych mocy. W 335d są dwie turbiny ,a w 330d mono.

Generalnie w eksploatacji nie za wiele się różnią ,takie same ubezpieczenie ,spalanie podobne ,hamulce są większe w 335. Różnica jest w tym ,że jak padnie coś grubszego w 335 to koszta są dużo większe. Same wtryski kosztują 2500/szt.

Jeszcze zależy od rocznika bo w 330d od bodajże 2008 montowano nowszy silnik N57 w 335 do końca był M57.


Bardziej martwiłbym się wypadkowością tych modeli ,nawet w górnym pułapie cenowym można znaleźć różne kwiatki.

Rynek e92 w Polsce to trudny temat :D

04

Ta moja 335 która będę chciał jechsc oglądać to 2007rok Silnik 306D5 czy to jest ten m57 tak? i skoro kolega tu mówi ze jest n i m to który z nich jest lepszy lub mniej awaryjny i pytanie teraz o rozrząd bo ktoś kiedyś mówił ze jaakies BMW 3l ma bardzo droga wymiane rozrządu bo coś tam koło na wale jest robione czy coś takiego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
335d jest zawsze M57, 330d moze byc M57 (taki sam silnik co 335d, inny osprzet), badz N57, nowszej generacji. Jak dla mnie ten nowszy jest lepszy pod kazdym względem. Fakt, wymiana rozrządu jest kosztowna ze względu na umiejscowienie z tylu silnika. Kola na wale sie nie robi. Jakies glupoty ktos nagadal.
Opublikowano

N57 to nowsza konstrukcja, występowała tylko w 330/325d w serii E9X. Jest nowszy ,cichszy ,żwawszy ,mniej klekocze ,mniej pali ,"bardziej eko", lepszy osprzęt.. Też bym wybrał ten silnik.

W moim następnym BMW to będzie priorytet


Za 35d przemawiają osiągi i brak turbo dziury.

Opublikowano
Czyli jeśli szukałbym 330d to brać te po 2008 mówicie ze lepszy silnik Jakby po Lifcie czy coś a te 335d w kazdym roku te same są wkładane ? Spoko rozumiem w sumie mam do obejrzenia kilka egzemplarzy 335 i 330 zobaczymy czym to sie skończy najbardziej mnie to ciekawiło czy te 335 są jakieś bardziej awaryjne itd i jak eksploatacja i koszta ale skoro nie wiele większe to okej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma silników "lepszych" w bmw. Kazdy ma cos za uchem. Jedni chwala m57 inni, jak ja n57. 335d szlo od początku do konca z tym samym silnikiem. Jak siada turbiny, sa dwie w 335d to koszt jest spory. Ja znacznie wole nowsze, n57, jak malo mocy, wstawiasz hybryde i ja u siebie mam 370koni dla przykładu.
Opublikowano

Bierz to co jest w lepszym stanie ,jest wiele aut powypadkowych nawet w górnym pułapie cenowym. Mi zajęło 2 lata zanim znalazłem coś naprawdę wartego uwagi.

A czy to m57 czy n57 to pal licho ,oba są dobre. Zepsuje się to naprawisz w czym problem. A źle polakierowane elementy czy odstające jednak zwracają na siebie uwagę i potem boli serduszko :x

Opublikowano
Maxejd różnica miedzy n57 a m57 jest ogromna, m57 pamięta lata 2000, a n57 jest lepszy pod każdym względem oprócz wymiany rozrządu bo w m57 masz dożywotni łańcuch a w n57 rozrząd specjalnej troski którego wymiana nie jest tania. Ja bym szukał z n57 po udokumentowanej wymianie rozrządu.
Opublikowano
Blade1984 tymi rozrządami w M57xxx na aluminiowym bloku różnie bywa :mrgreen: .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znam kilka przypadkow pękniecia w roczniku 2006. Motory m47 oraz m57...
Opublikowano

Witam,

Mam pytanie ile może być warte Bmw E90 318i 143km 2009, potwierdony przebieg 150tys, cała historia auta od początku? Auto bez navi, ale dość spoko wyposażone xeonon, automatyczne światła itp.

Wtryski i inne drobnostki powymieniane.

Oczywiście orientacyjnie +/- kilka tyś, mam okazję takowe zakupić dlatego moja prośba o doradzenie.

Pozdrawiam

  • Moderatorzy
Opublikowano
Bezwypadkowy, bezkolizyjny i z pełną historią serwisową? Jeszcze powiedz, że polski salon. 35k+
  • Moderatorzy
Opublikowano

W takim stanie jak opisuje? Polift? W życiu taniej bym nie sprzedał jak 35k. Pełna historia 150k nalotu, proszę cie.

Za 27k widuje na allegro pożal się boże szroty.

Opublikowano

Nie polski ale sprowadzony przez Aso jako 3letni z Niemiec, historia z kluczyka z Aso i tona faktur od nowości.

Ale Tak lift.

Miał tam jedną małą obcierke ale mam zdjęcia i wszystko robione w Aso jest faktura itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.