Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Osobiście też szukałem auta z nawigacją "bo fajnie jest mieć chociażby móc spojrzeć na trasę " - do momentu jak zamontowałem androida to z nawigacji nie skorzystałem ani razu i moim zdaniem jest ona kompletnie bezużyteczna (mówimy o CCC) chyba, że masz w planach wrzucenie albo NBT albo androida który sprawi, że środek będzie lepiej skomunikowany aniżeli najnowsze auta. Zdecydowanie polecałbym kosztem nawi dołożyć do 3 litrowego diesla których zadbanych zbyt wiele nie ma ale jak już znajdziesz to można się pobawić + możliwość chipu. Na plus 3.0 również, że szukasz E91 więc tej mocy nigdy za mało :norty:
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jakie są typowe usterki, na co warto zwrócić uwagę przy zakupie itp. ?

 

Jeśli się nie znasz lepiej wziąc eksperta "bimmer check" i opowiedzą wszystko ze szczegółami. Na forum raczej wymieniamy się doświadczeniami

Co do rozrządu to wpisz w google: "n47 rozrząd" lub "2.0d bmw rozrząd" wyskoczy masa artykułów na ten temat i forumowych dywagacji

Wymiana jest droga przez to ,że rozrząd jest umiejscowiony od strony skrzyni biegów i trzeba wyjmować motor żeby się dostać.

Jak będziesz kupował nie napalaj się na pierwszy lepszy ,te samochody mają pecha do właścicieli i mało który będzie mówił prawdę. Rozrząd lepiej wymienić jeśli nie wiesz czy był ,by potem spać spokojnie.


Ceny głównie zależą od nadwozia sedan/touring będą dużo tańsze od coupe/cabrio ,wersji silnikowej(kiedy były nowe różnica wynosiła kilkadzisiąt tyś zł,teraz pewnie kilka) i wyposażenia czyt. M-pak ,Navi ,Invidual.. oraz ogólnego stanu i historii.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie jestem mechanikiem, żeby się wypowiadać w takich kwestiach jak to się robi.

Wiem jak robi się to np. w koparkach, bo tym się na co dzień zajmuje ;)

Wymontować i oddać do "wtryskowca" na sprawdzenie :) ASO Diesel Bosch pewnie by się tego podjął ;)

Ale dobrze wiedzieć, że wtryski w tym modelu są tanie i niezniszczalne :)

Może mógłbyś coś więcej o tym silniku powiedzieć ?

jakie są jego słabe punkty ?

Wymontowac wtryski i dac do sprawdzenia... w aucie, które chcesz kupic...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Osobiście też szukałem auta z nawigacją "bo fajnie jest mieć chociażby móc spojrzeć na trasę " - do momentu jak zamontowałem androida to z nawigacji nie skorzystałem ani razu i moim zdaniem jest ona kompletnie bezużyteczna (mówimy o CCC) chyba, że masz w planach wrzucenie albo NBT albo androida który sprawi, że środek będzie lepiej skomunikowany aniżeli najnowsze auta. Zdecydowanie polecałbym kosztem nawi dołożyć do 3 litrowego diesla których zadbanych zbyt wiele nie ma ale jak już znajdziesz to można się pobawić + możliwość chipu. Na plus 3.0 również, że szukasz E91 więc tej mocy nigdy za mało :norty:

Poliftowe ma cic i jest warte swojej ceny.

Opublikowano
Racja, CIC ma sens i majątku nie kosztuje zamiana z CIC na NBT - więc tutaj mój błąd, chociaż w E92 bodajże było tak, żę wychodziły polifty z zewnątrz z przedliftem w środku?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, tak bylo. Troszke mieszali w e90, silniki z polifta w budzie przed lci a w e92 srodek pre lci w budzie lci...
Opublikowano
Witam,planuje zakup 'wymarzonego' samochodu jakim jest bmw e90. Jestem aktualnie w Niemczech i myślałem żeby wrócić już do kraju samochodem. Szukam wersji przed fl żeby w przyszłości móc założyć lpg. Jestem jak to mówią' zwykłym zjadaczem chleba ' :D który w kraju zarabia 2,5tyś. Stąd od razu leci pytanie czy dam rade utrzymać samochód tej klasy pozdrawiam :)
Opublikowano
Losowanie lotto, kupisz R6 to wymiana obu DIS to już jest cała Twoja wypłata :roll: Jak będziesz miał odłożone trochę gotówki na pierwszy serwis to jakoś się to zepnie ale osobiście bym się nie pchał w taki samochód.
  • Moderatorzy
Opublikowano
I w tak leciwym aucie zawieszenie/coś z klimą/opony i już żyjesz od 1 do 1, albo kupujesz używki opon za 300 zł a to nie o to chodzi chyba.
Opublikowano

Witam wszystkich, jestem świeży na tym forum oraz jeszcze nie jestem posiadaczem BMW, ale chcę to zmienić i dołączyć do waszego klubu

Mam do kupienia w dość okazyjnej cenie BMW e 90 318d 143 KM(ok. 12tys) w aucie jest do wymiany tylni zderzak oraz wyskakuje bieg wsteczny, reszta biegów ponoć wchodzi ok, można normalnie jechać byleby nie używać wstecznego. Jutro jadę oglądać ten samochód. Z tego co mówi gościu rozrząd był zmieniany przy 138kkm, obecny przebieg to 193kkm.

1.czy wgl warto się Interesować?

2. Czy raczej jest cała skrzynia do wymiany?

3 czy żeby wymienić skrzynie trzeba wyjąć silnik?

3 jaki koszt takiej zabawy?

5. Czy jeśli już zostanie wyjęty silnik, to czy zastanowić się nad wymiana rozrządu.

Z góry dziękuję za odpowiedź :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Ciezko powiedziec, zalezy od wyposażenia.

2. Raczej nie.

3. Nie ma takiej potrzeby.

4. Ciezko powiedziec.

5. Patrz pkt 3

Opublikowano
1. Ciezko powiedziec, zalezy od wyposażenia.

2. Raczej nie.

3. Nie ma takiej potrzeby.

4. Ciezko powiedziec.

5. Patrz pkt 3

Dzięki za odpowiedź.

Z wyposażenia to tak mniej więcej :

Polskory

Ksenony

Czujniki parkowania przód tył,

Tempomat

Wielofunkcyjna kierownica

Szyberdach

Opublikowano
1. Ciezko powiedziec, zalezy od wyposażenia.

2. Raczej nie.

3. Nie ma takiej potrzeby.

4. Ciezko powiedziec.

5. Patrz pkt 3

A czy to, że wyrzuca wsteczny może też się łączyć z jakimś uszkodzeniem sprzęgła?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie. Polifty mialy "gowniane" skrzynie w manualu. Problem znany. Wyposażenie nie wyglada na golasa, wiec za ta cene, uwazam ze warto. Wrecz okazja jesli tylko skrzynia jest problemem.
Opublikowano

Przymierzam się do zakupu e90 320 i/d i mam kilka pytań, budżet to ok8-8,5k euro (będę kupował na mobile.de). Głównie rozglądam się za ostatnia wersja diesla czyli 184KM.

Zastanawia mnie jak wypadają koszty eksploatacji e90 na tle a4 b8? Mowa tutaj zarówno o benzynach jak i dieslach.

Tako samo jak powyżej ale 320 benzynowe a diesel, z tego co czytałem to wcale diesel nie jest taki droższy od benzyniaka ale wolałbym poznać inne opinie.

Czy iDrive jest użyteczny? Czy omijać auta bez niego?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zasada w pl w przypadku odsprzedazy jest taka ze e90 bez navi jest bee, nie istotne czy to jest czy tez nie potrzebne.
Opublikowano
Dzięki za odpowiedz, a jak z reszta pytań? I mam jeszcze jedno dodatkowe, jak powinien wyglądać wewnętrzny m pakiet? Bo często się pojawia w opisach ogłoszeń ale zawsze się czymś różni, szczególnie dziwią mnie takie brzydkie naklejki na schowku pasażera.
Opublikowano
Nie ma m-pakietu wewnętrznego ,jest tylko jeden m-pakiet. Ten w środku to wymysł handlarzy byle by zapełnić listę wyposażenia na ogłoszeniu. Kierownica sportowa ,łopatki ,fotele, listwy itp.. to są oddzielne opcje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W e46 m-pak wewnętrzny owszem i był: kierownica, gałka, nakładki na pedały, czarna podsufitka, listwy progowe.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W e90 nie bylo takich bzdur jak wew czy zew m pakiet. Jest jeden, wew+zew.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W e90 nie bylo takich bzdur jak wew czy zew m pakiet. Jest jeden, wew+zew.

Chyba jednak nie do końca. W pakiecie z m kierą występuje gałka. Wiec mozna to nazwać m pakietem wewnętrznym...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba raczej nie, to tylko kiera i galka :) dosc duzo brakuje do tego aby nazwac to pakietem m wewnetrznym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.