Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam prosze o wasza opinie o tych dwoch autach ktorymi jestem zainteresowany i sa blisko mnie:

Szczerze mowiac coupe bardziej mi sie podoba +manual ale jakos bardzo zjechane fotele jak na 200k km albo mi sie wydaje? Sedan bardzo fajnie wyglada + ma wszystko co chcialem jedyny minus tu automat(przynajmniej tak mysle)



https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-ID6C5u1o.html?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-sliczna-e92-czarna-coupe-m-pakiet-xenon-skora-2008rok-doinwestowana-pl-ID6C7rN3.html?

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W coupe to najszybciej można ocenić, że środek jest mocno zabrudzony i ciężko ocenić faktyczny stan skór. Porównując prawy bok (który wygląda na zdjęciu OK ) to lewy moim zdaniem ma całkiem inne odcienie drzwi i tylnej części. Po zdjęciach wywnioskowałbym, że auto ogólnie zaniedbane. Sedan - mpak na pewno dołożony, automat w mojej ocenie to zdecydowany plus (jeśli jest oczywiście sprawny bo z tym różnie bywa u nas :roll:)
Opublikowano

Dzieki bardzo za opinie! Tez wlasnie sadze ze z tym coupe jest cos nie tak :/

Czy to dobry pomysl pchac sie w tego diesla 2.0 177km jesli jezdze glownie po miescie 40km dziennie? Czytalem tez troche o problemach z rozrzadem.

Opublikowano

Moich 3 znajomych miało te silniki, o których piszesz w e92 zaczął odzywać się łańcuch w porę wymieniony, w e90 nie pamiętam dokładnie co było ale pamiętam, że też miał jakiś problem, w e87 z kolei trzeba było wymienić silnik tylko te e87 w ogóle było chyba z tureckiego placu, śruby skrzyni na silikon ogólnie silikon wszędzie gdzie można.

Ogólnie rozmawiałem z mechanikiem znajomym to nie ma najlepszej opinii o tym silnik ale wiadomo jak ktoś dba to powinno być wszystko okej ciekawe jak poprzedni właściciele, a tego prawie nigdy nie możesz być pewny.

Opublikowano
Ktoś jeszcze może się wypowiedzieć na temat tego sedana 320d? 25tys to normalna cena za auto w 2009r z takim wyposazaniem po lifcie navi automat? Dowiedzialem sie ze rozrzad nie byl wymieniany bo podobno jeszcze nie trzeba na ten moment jest (podobno 180k)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Diesel 10 lat i klasycznie 180k nalotu, do tego powypadek, kierownica na zdjęciach jak po 350 tys. km, chociaż widziałem lepsze kierownice po takim przebiegu. Na żywo pewnie kapeć, ale jedź oglądaj.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za 25tys 2009 i 180tys z navi i automat , tak jak kolega wyzej napisal, to jest i bite i cofane. Nie ma innej opcji.
Opublikowano
Jak już pisałem: latka lecą, a przebiegi w e90 stoją w miejscu :mrgreen:
***** ***
Opublikowano
Mam pytanie. Czy w siljiku n52b30 z roku 2005 przy przebiegu 240k zużycie / spalanie oleju z wynikiem 100ml/1000 km jest normalne? Czy już powoli coś się dzieje? Takie dostałem info przy ogledzinach auta a silnik wygląda na suchy i szczelny, nawet po energicznej jeździe próbnej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Litr na 10 tys. To bardzo dobry wynik. Jakby bral litr na 1000 to by bylo zle.

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie jest temat do oceny konkretnych ogłoszeń, jest od tego inny dział forum.


Bardzo słabe zdjęcia i niewiele na nich widać poza oczywistościami typu pozmieniane znaczki, wytarta kierownica i gałka (standard).

3A0jS9b.png
Opublikowano

Witam, dostałem ofertę od znajomego który sprowadza auta - BMW e90 fl 2009rok 130tys przebiegu 2.0benz 143km sprowadzony z Włoch, pierwszy lakier na całym aucie, polskora, drewno, autko w stanie prawie perfekcyjnym, serwisowany w aso do 2016 z przebiegiem 90tys km.


Mam kilka pytań: czy cena 33000 to adekwatna cena do stanu przebiegu silnika i pochodzenia bo rozbieżność cenową jest ogromna od 25 do 40 tyś na portalach?

2 pytanie czy znikające w ciepłe napisy na radiu to standardowa przypadłość łatwa do naprawy?

3 pytanie czy podczas zmiany biegów w tych skrzynkach 2bieg wchodzi zawsze z lekkim oporem w porównaniu do innych biegów czy to coś nienaturalnego.


Ogólnie strasznie napalilem się na to auto i liczę że ktoś wyleje mi kubeł zimnej wody na głowę lub potwierdzi słuszność zakup, bo kogo nie spytam to słyszę tylko "Strasznie drogo da się kupić taniej" albo "drogie w utrzymaniu"


Pomocy :)

Opublikowano

Nikt nie powie Ci czy warto trudno to stwierdzić nie widząc na żywo auta. Ceny zależą głównie od stanu ogólnego ,BMW to nie są najdelikatniej traktowane samochody i przy złym użytkowaniu kondycja może być słaba niezależnie od przebiegu. Na pewno wpływ na cenę ma wyposażenie ,silnik czy bezwypadkowość. Byłem we Włoszech i tam samochody są obijane z każdych stron ,ale są to głównie parkingówki. Na + to jest to że we Włoszech samochody mniej rdzewieją.

2. Tak ,to częsta przypadłość radia bez Navi

3. Spytaj czy olej był wymieniany ,jeśli nie to jest na już. Dopóki nie szarpie jakoś strasznie ani tez nie wydaje dziwnych dzwięków to bym się nie martwił. Moja też chodzi z lekkim oporem ,ale po paru tygodniach się przyzwyczaiłem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cena zalezna czy na m paku czy nie. Nie ma navi i automatu wiec jesli golas to 33tys to duzo za slaba benzynke. 2gi bieg "chaczy" w praktycznie kazdej e87/e90.
Opublikowano
Potwierdzam, co do skrzyni. Wszystkie biegi wchodzą z takim delikatnym charakterystycznym dla bmw oporem, który trzeba przełamać, jednak na biegu nr 1 i nr 2 czuć to najmocniej. Wymiana oleju w skrzyni nie zaszkodzi. Koszt: niecałe 100 zł :) Za to kocham manuala.
www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano

Witam wszystkich !

Mam w planach zakupić e91. Dlatego też piszę na tym forum. Chciałem zasięgnąć opinii ekspertów.

Forumowicze, jaki silnik w e91 polecacie ? Zastanawiam się pomiędzy 2.0d a 3.0d .

Wiadomo, że silnik 3.0d jest lepszy natomiast obawiam się, że będzie dużo droższy w eksploatacji.

Teraz pytanie do Was. Jeżeli 2.0d to jaki kod silnika i tak samo jeżeli 3.0d to jaki kod silnika ?

Kolejne pytanie dotyczy skrzyni biegów. Lepiej automat czy manual ?

Szczerze mówiąc zawszy byłem "wyznawcą" manuala :D Natomiast pojeździłem ostatnimi czasy automatem i stwierdzam, że jest to całkiem wygodne.

Więc szczerze jest mi to bez różnicy. Bardziej tutaj pytanie co jest mniej awaryjne ?


Jeżeli chodzi o ceny. Zauważyłem, że na wielu portalach aukcyjnych ceny są od 20tys. do nawet 50.

ja chciałbym przeznaczyć około 35tys. Myślicie, że jest to kwota za którą można dostać na prawdę dobrą sztukę ?

Nie interesuje mnie "golas". Chciałbym aby miał już navi, polift rocznik co najmniej 2009. Przebiegi po 250tys. nie są mi straszne, ponieważ jak ktoś dobrze dbał o auto to te 250 tys. to w cale nie jest dużo. Szczerze mówiąc wolę kupić auto z prawdziwym 250/300 tys. przebiegu niż z kręconym 150 tys. (Raz już się tak naciąłem na e46)


Proszę o pomoc :)

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jeśli chodzi o silnik to cofnij się z 10 stron, te pytania co 10 stron się przewijają a nie sądzę abyś czytał.
Opublikowano

Do diesla tylko automat ,manual lepszy do benzyny

Co do silników:

M47 2005-2007 N47 2007-2012 w przypadku 2.0D Lepszy jest ten pierwszy ,ale to stary silnik i kultura pracy przypomina traktor. N47 jest dynamiczny ,fajnie pracuje ,ale jest kłopot z rozrządem i jest kosztowniejszy w naprawach

M57 2005-2008/9 i N57 2008- w 3.0d ,oba są super jeśli trafi Ci się dobra sztuka to zakochasz się w jeździe, z dynamiką nie ma problemu. Ma więcej cylindrów co za tym idzie jest o 20% droższy w utrzymaniu i serwisie, ale warto.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź.

W takim razie w moim przypadku będę musiał poszukać automatu z N47 lub N57.

Mógłbyś coś więcej powiedzieć o tych silnikach ?

Jakie są typowe usterki, na co warto zwrócić uwagę przy zakupie itp. ?

Domyślam się, że warto pewnie sprawdzić wtryski i turbinę , bo to kosztowniejsze naprawy. Ale coś więcej ?

Pisałeś, że w N47 są problemy z rozrządem. Co to za problemy ? Po zakupie auta i tak zazwyczaj wymienia się rozrząd, także chyba po wymianie nie powinno być z tym problemu ?


No i jeszcze jednak kwestia. Czy myślicie,że jest realne kupić dobrą sztukę za około 35 tys ?

Czy raczej celować jednak z taką kasą w e46 ? Chociaż szczerze mówiąc po ostatnim nie trafionym zakupie e46 mam już jej dość :twisted:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za 35tys nie kupisz n57 na wypasie. Moze jakis zajechany golas. Pozostaje n47. Problemu z rozrzadem nie ma zadnego. Problem jest cena wymiany, okolo 3tys. Nie wiem jak chcesz sprawdzic wtrysk czy turbo? Zawsze ciekawia mnie takie pytania...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Test przelewowy? Ciekawe, ciekawe. Nie wiem jak to wykonac w n47.... Ale wtryski to akurat niezniszczalny temat w tym silniku. Poza tym cena ich jest niska.
Opublikowano

Nie jestem mechanikiem, żeby się wypowiadać w takich kwestiach jak to się robi.

Wiem jak robi się to np. w koparkach, bo tym się na co dzień zajmuje ;)

Wymontować i oddać do "wtryskowca" na sprawdzenie :) ASO Diesel Bosch pewnie by się tego podjął ;)

Ale dobrze wiedzieć, że wtryski w tym modelu są tanie i niezniszczalne :)

Może mógłbyś coś więcej o tym silniku powiedzieć ?

jakie są jego słabe punkty ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.