Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...i nie siedzi na forum wiec cypisek sie tu z leksza urwal...
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie mam w aucie skretne ksenony, kupilem auto po stluczce i wymienialem jedna lampe. Niestety swiatla nie skrecaja przy ruchu kierownica. Czy trzeba to jakos zakodowac po wymianie lampy? Swiatla sie tylko autopoziomuja po uruchomieniu zaplonu.
Opublikowano
Żeby skręty działały musisz mnieć przełącznik świateł w pozycji A (auto)
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano
Panowie mam w aucie skretne ksenony, kupilem auto po stluczce i wymienialem jedna lampe. Niestety swiatla nie skrecaja przy ruchu kierownica. Czy trzeba to jakos zakodowac po wymianie lampy? Swiatla sie tylko autopoziomuja po uruchomieniu zaplonu.

 

ciekawy jestem ile $$$ wpakujesz zanim auto będzie ok.


Sprawdzales bledy na kompie? lampa ma ten sam nr seryjny? u mnie skracają w pozycji na auto i w pozycji na ON czyli zawsze jak są włączone.

Jest jeszcze szansa ze w tej sprawnej przy uderzeniu cos sie obruszylo mimo ze nie dostała bezposrednio, najpierw komp i błędy.

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano
Panowie mam w aucie skretne ksenony, kupilem auto po stluczce i wymienialem jedna lampe. Niestety swiatla nie skrecaja przy ruchu kierownica. Czy trzeba to jakos zakodowac po wymianie lampy? Swiatla sie tylko autopoziomuja po uruchomieniu zaplonu.

 

ciekawy jestem ile $$$ wpakujesz zanim auto będzie ok.


Sprawdzales bledy na kompie? lampa ma ten sam nr seryjny? u mnie skracają w pozycji na auto i w pozycji na ON czyli zawsze jak są włączone.

Jest jeszcze szansa ze w tej sprawnej przy uderzeniu cos sie obruszylo mimo ze nie dostała bezposrednio, najpierw komp i błędy.

 

Na pozycji auto skrętny ksenon i doświetlanie zakrętów działa :wink: Błędów na kompie brak. Części już mam wszystkie (ori), został mi lakiernik, do którego jadę w środę. Co do kosztów to aktualnie po podsumowaniu wraz z lakiernikiem auto wyszło cenowo jak za golasa.. :) zobaczymy co przyniesie czas.. ale na na tą chwilę mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony

Opublikowano
Witam Panowie,jest pytanie.Mam na oku bardzo fajną e90 335i,jest ona wyposazona w naped xDrive.Duzo czytalem ze jest ona bardzo awaryjny z stad moje pytanie. Czy faktycznie jest to awaryjny naped?? Prosze o odpowiedz ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja akurat xdrive uwielbiam wiec dla mnie na plus, szczególnie w 335i.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 335i, na wszystko, auto moze wygenerowac ogromne wydatki . W xdrive, na opony.
Opublikowano
A wiesz moze na co zrowcic uwage? tak aby podpowiedziec ?

 

ja mam wprawdzie n53b30 ale część rzeczy jest podobna, przy 200k wymienilem:

pompa wody ok 1300zl

wtryski ok 1000zl *6 = 6000zl

termostat kilka słów juz nie pamietam

akumulator 500zl

docisk i sprzeglo ok 1300


cena za same nowe części: ok 10000zl i do tego jeszcze robocizna :)

wtryski często siadaja nawet po 100tys km, w 335i to samo

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano
A wiesz moze na co zrowcic uwage? tak aby podpowiedziec ?

 

ja mam wprawdzie n53b30 ale część rzeczy jest podobna, przy 200k wymienilem:

pompa wody ok 1300zl

wtryski ok 1000zl *6 = 6000zl

termostat kilka słów juz nie pamietam

akumulator 500zl

docisk i sprzeglo ok 1300


cena za same nowe części: ok 10000zl i do tego jeszcze robocizna :)

wtryski często siadaja nawet po 100tys km, w 335i to samo

 

w 335i

termostat BEHR to koszt 150 zł zresztą jest taki sam jak w n52

aku kosztuje od 300 zł i tez bedzie działał tyle co te "markowe"

Opublikowano
Witam Panowie,jest pytanie.Mam na oku bardzo fajną e90 335i,jest ona wyposazona w naped xDrive.Duzo czytalem ze jest ona bardzo awaryjny z stad moje pytanie. Czy faktycznie jest to awaryjny naped?? Prosze o odpowiedz ;)

 

mogę Ci sprzedać e90 335i xdrive z ori przebiegiem niecałe 60 tyś km, i dużym serwisem potwierdzonym fakturami (gość nie oszczędzał na aucie). Jak ktoś katuje auto na zimnym oleju nie ważne czy w silniku czy w skrzyni to każde auto można szybko zarżnąć.

Opublikowano

Niosę się z zamiarem kupna BMW. Robię około 8-10tys. km rocznie przy czym 3/4 to są trasy po 100km. Chcę przeznaczyć około 35tys + ew. pakiet startowy do 5 tys.


Wyczytałem na forum, że niezłą opcją jest kupno e90/92 320d z silnikiem n47. Rozważam też e46 3.0i, ale trochę martwią mnie ew. koszta utrzymania tego wozidła. Co byście polecili?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Troszke duzy rozstrzal, e46 3.0i coupe to juz powoli w klasyka idzie. E46 sedan 3.0i, nic ciekawego, stare. E90 2.0d poliftowe i w m paku, fajne, zwykle, nie fajne. E92, nigdy mi sie nie podobalo a w 2.0d nie podoba mi sie wcale :D

Dla mnie: jesli masz jedno auto, badz bedzie to jedno auto, e90 2.0d polift m pak. E46 3.0i zje cie w kosztach utrzymania i je sprzedasz.

Opublikowano
A przedliftowe e90 też posiada n47 w dieslowym 2.0 czyli ten co jest godny polecenia? Może w jakimś fajnym mpaku łatwiej będzie znaleźć przedlifta?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiadomo, że łatwiej będzie znaleźć za wyższą kasę przedlifta, ale w budżecie do 40 tys. możesz spokojnie szukać polifta. W przedliftach występował zarówno m47 jak i n47.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam.


Przymierzam się do kupna używanego BMW, w oko wpadł mi model e90 coupe, a konkretnie sztuka zalinkowana w poście:


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-automat-czerwone-skory-navi-parktronic-climatronic-xenon-alu-ID6BGN2V.html?fbclid=IwAR1Z5Bk4WzhIl7fAIhbHu948sQyIV2yeTjBPDrlWAijt_sHz6x29uUwEC8c#gallery-grid-full


W związku z tym mam kilka pytań do bardziej doświadczonych kolegów z forum:


1. Przeczytałem już cały internet o silniku n47, każdy go odradza z powodu wysokich kosztów robocizny rozrządu, a rozrząd trzeba koniecznie robić co 150k km, aby uniknąć zerwania łańcucha i innych cudów.


A co powiedzą obecni na forum właściciele tego właśnie modelu? Jak częste są usterki i czy rzeczywistość jest serio tak straszna, jak to malują samochodowe portale?


Moje podejście jest takie, że jestem gotów z miejsca po zakupie zrobić ten rozrząd, czy w teorii nie powinno to starczyć na kilka lat eksploatacji?


2. Czy ma ktoś kontakt do dobrego, uczciwego specjalisty od BMW, żebym mógł mu podstawić auto, do którego się przymierzam w celu oceny ogólnej kondycji? (WARSZAWA)


Piszcie proszę wszystko, co wpadnie Wam do głowy na temat samego wybranego przeze mnie modelu, silnika, a także tego konkretnego okazu zalinkowanego w poście.


Do dyskusji zapraszam w szczególności właścicieli BMW z tym konkretnym silnikiem.


Będę wdzięczny za każdy feedback!


Pozdro

Opublikowano
Według mnie w tej cenie dostaniesz coś dużo ciekawszego. Gołe e92 niczym się nie wyróżniające w dużych pieniądzach. Mnie osobiście taka navi odrzuca a przy skórach warto mieć podgrzewane fotele (osobiście nie kupiłbym skór bez grzanych dup - zimą masakra). Co do silnika się nie wypowiem bo nie posiadałem takiego, odradzam z pewnością 2.0i 150km :lol: dużo pali i nie jedzie a przy okazji napraw zostawiłem w serwisie fortune :cry: :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
. Przeczytałem już cały internet o silniku n47, każdy go odradza z powodu wysokich kosztów robocizny rozrządu, a rozrząd trzeba koniecznie robić co 150k km, aby uniknąć zerwania łańcucha i innych cudów.


A co powiedzą obecni na forum właściciele tego właśnie modelu? Jak częste są usterki i czy rzeczywistość jest serio tak straszna, jak to malują samochodowe portale?


Moje podejście jest takie, że jestem gotów z miejsca po zakupie zrobić ten rozrząd, czy w teorii nie powinno to starczyć na kilka lat eksploatacji?

Jeszcze kilka lat temu był to kosztowny zabieg, ponieważ większość mechaników, jak nie wszyscy, wyjmowali do tego silnik a takiej konieczności nie ma, obecnie można to zrobić za niewiele ponad 3000,- z odpowiedniej jakości częściami. W takiej sytuacji "wszystkie" minusy tego silnika znikają, poza tym jest praktycznie każdym względem lepszy od poprzednika.

Egzemplarz, który wkleiłeś jest już w dziale do oceny, więc bez sensu powielać to samo tutaj.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam.


Przymierzam się do kupna używanego BMW, w oko wpadł mi model e90 coupe, a konkretnie sztuka zalinkowana w poście:


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-automat-czerwone-skory-navi-parktronic-climatronic-xenon-alu-ID6BGN2V.html?fbclid=IwAR1Z5Bk4WzhIl7fAIhbHu948sQyIV2yeTjBPDrlWAijt_sHz6x29uUwEC8c#gallery-grid-full


W związku z tym mam kilka pytań do bardziej doświadczonych kolegów z forum:


1. Przeczytałem już cały internet o silniku n47, każdy go odradza z powodu wysokich kosztów robocizny rozrządu, a rozrząd trzeba koniecznie robić co 150k km, aby uniknąć zerwania łańcucha i innych cudów.


A co powiedzą obecni na forum właściciele tego właśnie modelu? Jak częste są usterki i czy rzeczywistość jest serio tak straszna, jak to malują samochodowe portale?


Moje podejście jest takie, że jestem gotów z miejsca po zakupie zrobić ten rozrząd, czy w teorii nie powinno to starczyć na kilka lat eksploatacji?


2. Czy ma ktoś kontakt do dobrego, uczciwego specjalisty od BMW, żebym mógł mu podstawić auto, do którego się przymierzam w celu oceny ogólnej kondycji? (WARSZAWA)


Piszcie proszę wszystko, co wpadnie Wam do głowy na temat samego wybranego przeze mnie modelu, silnika, a także tego konkretnego okazu zalinkowanego w poście.


Do dyskusji zapraszam w szczególności właścicieli BMW z tym konkretnym silnikiem.


Będę wdzięczny za każdy feedback!


Pozdro

Era pancernych silników skończyła się wraz z tym wiekiem.

Użytkowałem ten silnik przez 8 lat do przebiegu 225tys. bez żadnych istotnych problemów.

N47 poza rozrządem i sporadycznie pęknięciami bloku jest jednostką bezproblemową i ekonomiczną.Chyba w 2008r ten silnik zajął pierwsze miejsce za najlepszy silnik wysokoprężny. Złe opinie o tym silniku są przesadzone i najczęściej wyrażane przez tych którzy nigdy ich nie eksploatowali. Plus z tego taki że masz dobry argument do negocjacji ceny.

Podstawowy wpływ na trwałość rozrządu i nie tylko ma skrócenie interwałów olejowych do max. 15tys + dobry olej. Wymieniając rozrząd co ok.150-170tys w cenie 3-3,5 tys. uwzględniając bezawaryjność tego silnika nikogo nie powinna zrujnować,koszt porównywalny z wymianą komp.dobrych opon.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.