Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za temperaturę barwową xenonów odpowiadają żarniki a za temperaturę barwową ringów - źródła światła (LED/żarówka).
3A0jS9b.png
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

czołem. od dłuższego czasu przymierzam się do kupna e90’tki, kaska jaką dysponuje to mniej więcej 30 tysięcy już „ze wszystkim” - niestety. oblatałem facebookowe grupki, niektóre fora w poszukiwaniu jakichś informacji, no i mam jeden wielki mętlik w głowie… czytając te wszystkie opinie. na początku stwierdziłem, że kupię diesla, można wrzucić jakiegoś dobrego moda i ogólnie całe to przyzwyczajenie z poprzednich samochodów. teraz patrząc co się dzieje na rynku stwierdziłem, że jednak benzyna będzie lepszym wyborem – jak dobrze o nią zadbam nie spadnie tak z ceny, a zresztą moja jazda można powiedzieć kończy się na krążeniu wokół komina – 20 km na trening z trzy razy w tygodniu, do pracy latam z buta, także w miesiącu robię jakieś mniej więcej 1.5-2 k km na patrolach, czasem zdarzy się jakiś wyjazd „w granicach 200km”, czy to góry, czy większe miasto. jedyne czego oczekuje od przyszłego samochodu, to to ze ma mieć skrzynie automatyczną i będę mógł tym w miarę komfortowo pojeździć, a nie wkurwiać się że zamula.


teraz pytanko jest takie, czy jestem w stanie ogarnąć jakąś dobrą jednostkę 2.5 i, albo 2.8 i w automacie w takich pieniądzach? no i czy rzeczywiście tak jak piszą ludzie, ten samochód się sprawdzi (nie jest aż tak awaryjny, jak np. te 177km disle), czy nie wyrobie na naprawy (wiem, że nigdy nie wiadomo co się kupi i można się wpierdolić na minę, albo być do końca życia zadowolonym – pytam czysto teoretycznie)? chyba, że ma ktoś jakieś rady – co do wyboru jednostki, dużo ludzie mówi, ze jak automat to tylko diesel, no i że silnik 3.0 czy to benzyna czy diesel jest bardziej wytrzymały? choć nie ukrywam że wolałbym jednostki, które podałem. z góry dzięki za jakieś konkretne odpowiedzi na ten temat ;)

Opublikowano
Za temperaturę barwową xenonów odpowiadają żarniki a za temperaturę barwową ringów - źródła światła (LED/żarówka).

Czyli kompletna bzdura to co słyszałem i wystarczy sie zaopatrzyć w komplety odpowiednich żarników i żarówek dla pary lamp? ; :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie kupisz 325i w automacie za 30tys. Nie ma takich silników jak 2,8 w e90, te o oznaczeniu 328i to 3,0l na USA i tym bardziej nie znajdziesz za 30tys. Szukaj 320i/320d to coś powinieneś znaleźć ale pamiętaj, że te silniki nie słyną z bezawaryjności, a serwisowaniu nie są tanie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za temperaturę barwową xenonów odpowiadają żarniki a za temperaturę barwową ringów - źródła światła (LED/żarówka).

Czyli kompletna bzdura to co słyszałem i wystarczy sie zaopatrzyć w komplety odpowiednich żarników i żarówek dla pary lamp? ; :)

Tak, ewentualna różnica może być jeszcze w zużyciu kloszów lamp ale to jest do wypolerowania.

3A0jS9b.png
Opublikowano

Mam krótkie pytanie, pewnie odpowiedź jest na nie wśród tych 900 stron tematu ale wybaczcie, że nie będę każdej sprawdzał z osobna, a wam odpowiedź zajmie pare sekund.


Krótkie pytanie, czy jest szansa dostać sensowne E90 przy budżecie 25 tys? Interesuje mnie benzyna. I ewentualnie jak wygląda cena tego modelu w Niemczech jeśli chciałbym sprowadzić samochód - taniej czy ceny podobne jak w PL?

Opublikowano

Rozumiem, bmki zacząłem dopiero oglądać od wczoraj więc totalnie nie mam obycia w cenach tego modelu. Rozumiem, że tak z 5-10 tys. trzeba by dołożyć?


Dzięki wielkie za pomoc.

Opublikowano

Witam,


Chciałbym zakupić swoje pierwsze BMW - E91 318d z 2010 roku. Auto jest dość dobrze wyposażone i w średniej cenie rynkowej - ok 27000 pln. Rzekomo przebieg około 180 tys., gwarantowany pisemnie, auto użytkowane w polsce 4 lata, po wymianie rozrządu i dwumasy.


Powiedzcie proszę, na co zwrócić uwagę podczas oględzin, jakie wady ma diesel w tych poliftowy modelach BMW i na jakie ew. koszta należałoby się przygotować dodatkowo, przy jakiś typowych dla tego auta usterkach.


Z góry dzięki za pomoc!

Opublikowano
Mając 25 tys? Jeżeli chcesz PRZEDlift 3.0 to dołóż 15tys i możesz zacząć szukać coś dobrego
Opublikowano
czyli z tymi 30 tysiącami mogę się nastawić na przed lift 2.0i lub 2.0d, teraz pytanko na czym lepiej sie skupić pod ten automat? słyszałem, że te 2.0d 163km to nie są takie najgorsze silniki w porównaniu do reszty? na moim miejscu w którą strone byście szli nie dokładając większej ilości pieniążków, bo juz na wiecej w tym celu sobie pozwolić nie moge. :/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Daj sobie spokoj ze starym kopciuchem 2.0d m47 oraz benzyna 2.0i n46. Za 30tys znajdziesz juz 318d/320d z n47, moze nie polifta ale z nowszym silnikiem.
Opublikowano

Spokojnie lci kupi... ceny poleciały strasznie :mad2: niedługo za 40 kpln kupi serie f30 :wink:

A tak poważnie, powinien kupić lci do 30kpln, 2.0 n47, sam jakbym teraz sprzedawał, to wydaje mi sie ze poniżej 30 musiałbym wystawić, moja ma spory przebieg, ponad 270kkm, ale w miarę dobre wyposazenie, xenon, navi, pdc, skora sport w elektryce, ale jeszcze trochę pojezdze

Opublikowano

ogólnie to od razu po kupnie chciałbym wymienić rozrząd, a o ile dobrze wyczytałem to w tym m47 rozrząd jest od strony skrzyni i to nie taki małe pieniążki są :roll: stąd właśnie pomysł na ten silnik n47 163km o którym piszą więcej pozytywów - chyba, że się myle to poprawcie :o tylko słyszałem, że tam drgania dość irytujące (np. drążka, kierownicy) bardzo często występują :cry:


podsumowując pod tego automata n47 163km będzie w porządku jednostką :?:



edit.

p.s: nie wiem czy czegoś nie pojebałem z tym umiejscowieniem rozrządu, czym wiecej czytam tym bardziej się miesza :? gdzie przód, gdzie tył z tymi rozrządami ? :lol:

Opublikowano
Odwrotnie. M47 jest niezniszczalny. N47 to ten właśnie awaryjny od strony skrzyni
Opublikowano
w tym momencie doczytałem i miałem edytowac od nowa :oops: sory za zamieszanie :D no to w takim wypadku, czymu dać sobie z nim spokój i pchać się w bardziej awaryjny silnik? :roll:
Opublikowano
Co do cen poliftow to sa rozne ale sasiad kupil tydzien temu e91 318d 143 KM z 2010 bez mpaka co prawda ale za 28tys i nawet trzyma sie kupy to auto wiec do 30 jak najbardziej mozesz kupic polifta 2009-2010 mysle w podstawowym silniku
Opublikowano
rakpolski niestety m47 to silnik pamiętający lata 2001 więc już dość archaiczny. n47 zrobisz rozrząd i będziesz smigał (chyba że może ktoś już zrobił i ma udokumentowane). Silnik n47 jest pod każdym względem lepszy od m47 oprócz kosztów napraw.
Opublikowano
no czaje, czaje o co chodzi. po prostu bije się z myślami, bo nie ukrywam że nie chce kupować samochodu z polski i chce, żeby mi go ktoś sprowadził z niemczech (obserwuje od czasu do czasu te mobileeee i za jakieś 25k, można coś tam wyrwać w miarę do jazdy - chyba :lol: ) a co za tym idzie z opłatami i tak dalej, wyjdzie pewnie coś koło 30k - czyli mój próg. dla świętego swojego spokoju, chciałbym zrobić ten rozrząd a od razu wywalić na niego 5k + jakieś serwisy to już sporo ponad mój limit. :cry:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.