Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podstawowa sprawa to silnik, a tu jest najmocniejszy n47, navi cic, m pakiet. Xenon to opcja na samym końcu i nie jest tak istotny.
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)



polecam obejrzeć przyszłym kupującym od hanldarzy :!:


daję sobie rękę uciąć że 95% diesli BMW które mają 12-13 lat mają nalatane 300-400tys km. Jednym pewnym źródłem informacji jest info z ASO ale tylko pod warunkiem że jest w miare regularne a nie:

2010 170000

2018 185000 :mrgreen:


a książeczką serwisową to można sobie tyłek podetrzeć, teraz nawet hanldarze drukują lewe faktury z nieistniejących serwisów i dołączają do auta że niby wszystko powymieniane i jak to sprawdzisz ?


ja szukam auta zawsze najpierw w polsce, jak nie ma tego co chce to szukam od pierwszego właściciela w DE i tak kupiłem oba moje akutalne auta

Edytowane przez arolst
gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano

A to to, jest sens dzwonić w ogóle po vin ? :) https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e90-320i-3x-m-pakiet-bezwypadkowy-serwisowany-w-aso-oc-do-06-2019-ID6BsteR.html#bdf162406c


Niby m pakiet i zawiecha, silnik R4 może uszczelniony to już chcoiaż uszczelniać bym nie musiał, cena w miarę ok (+10k na naprawy licząć już), sportowe fotele alcantara (nie musiałbym bać się o skórę). Jedynie jak zwykle kolor nie czarna, zawieszenie m może być upeirdliwe na drogi,jak zwykle kręcona pewnie, brak navi (ale z tego co wiem to i tak obecnie na niewiele się zda bo to w sumie sam wyświetlacz aby był nawet map chyba najnowszych nie ma i lepiej mieć swojego gps`a).Silnik myty poodkurzane także wycieki trochę ciężej dostrzec. Z góry dzięki :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie musiałbym bać się o skórę
O skórę nie trzeba się bać tylko korzystać.

ale z tego co wiem to i tak obecnie na niewiele się zda bo to w sumie sam wyświetlacz aby był nawet map chyba najnowszych nie ma i lepiej mieć swojego gps`a
Są najnowsze i nawet dostępne tu na forum.

Przebiegu nie skomentuje bo jest "klasyczny".

Wymuskana typowo pod sprzedaż. Zdobądź VIN i pytaj o szczegóły w odpowiednim dziale.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak z żywotnością skrzyń automatycznych w e92 w benzynach 6-cyl, np. N52B25? Przy jakim przebiegu można się spodziewać konieczności regeneracji i jaki to koszt?
Opublikowano

W mojej f30 po 76 tys km kierownica miała większe ślady zużycia :D

 

W mojej f30 lci po 47kkm też widać bardziej.... to już nie ta jakość... :mrgreen: niestety mimo śmieszy tego ogłoszenia trochę prawdy w tym jest.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak z żywotnością skrzyń automatycznych w e92 w benzynach 6-cyl, np. N52B25? Przy jakim przebiegu można się spodziewać konieczności regeneracji i jaki to koszt?

 

Mój przypadek - przy 250 tys. km remont. Koszt 5000 zł wraz z regeneracją konwertera.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Druga tak ale ostatnia? Po czym poznajesz? Dla mnie wyglada ori m pakiet.
Opublikowano

Brak podstopnicy m pakiet w 3 i dlatego nie jest to ori m pakiet,

Ale absolutnie to jej nie eliminuje. :wink: Szkoda tylko, że ma zwykle lampy.

Opublikowano
Wiecie, kwestia taka, że mam około 50k do zagospodarowania i wybór padł na 3, nie chce utopić pieniędzy a szukam czegoś w okolicach 40k żeby mieć jakieś rezerwy na rozrząd, dwumas itp.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Zaznacz opcje bezwypadkowy na otomoto i dopiero szukaj. Wydasz 40k a potem na naprawy 10k koniec końców okaże się, że szpachla na słupku i drzwi po jednej stronie spawane na zawiasach.

Nie mówię, że należy skreślać auta po lekkiej kolizji, ale wiemy jak wygląda rynek w Polsce.

Opublikowano (edytowane)
Szukaj bezwypadkowego auta, silnik jak walnie zawsze możesz wymienić ale jak auto jest przekoszone, niewiadomo jak naprawiane to za żadne pieniądze tego nie zrobisz. Edytowane przez arolst
gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano
Zaznacz opcje bezwypadkowy na otomoto i dopiero szukaj. Wydasz 40k a potem na naprawy 10k koniec końców okaże się, że szpachla na słupku i drzwi po jednej stronie spawane na zawiasach.

Nie mówię, że należy skreślać auta po lekkiej kolizji, ale wiemy jak wygląda rynek w Polsce.

Ale po co zaznaczyć bezwypadkowy jak i tak wszystkie nie bite :D

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wstępny odsiew, na tyle na ile rynek pozwala. Już jesteśmy na lepszej pozycji jako kupujący aniżeli bez zaznaczenia tej opcji.
Opublikowano

założyłem już temat w odpowiednim dziale ale chętnie usłyszę opinie od specjalistów od trójek - https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-serie-3-e90-330i-258km-manual-jasne-skory-oryginalny-m-pakiet-ID6Burcs.html#f0950aa480

Co sądzicie o samym samochodzie? Co to są za gumy przy fotelach z napisem MPerformance? Być może ktoś zna właściciela bo jak na Polskie warunki to taki okaz z ori mpakietem to rzaaadkość :shock:

Opublikowano

Za mało konkretów, w tym ogloszeniu, a za dużo bezdetow napisane, audio zrobił :lol: aku wymienił :cry2: świece :cry2:

Ps. Lekko wiocha zamiata :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.