Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jade to w środę jakoś obejrzeć. Ale co tam ma wyjść 15 tys? Do tego co liczyłem jeszcze belka z pasem przednim i to wychodzi ze źródeł z których bym kupował oczywiście używane jakieś do 8 tysięcy nie licząc oczywiście drobniejszych plastików jak grille itp.
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Napaliłeś się i to bardzo, po nicku zgaduję, że masz 20 lat i jeszcze nie ogarniasz tematów z takimi bitymi szrotami. Mały dobrze pisze, jak Ty to liczysz ? Sam blacharz lakiernik weźmie sporo za naprawę tego złoma plus maska błotnik x2, plastiki, uszczelki itp ? Na bank coś w zawieszeniu trzeba będzie zrobić, z przodu i z tyłu, felga rozwalona- zakładam, że opona też to już 2x nowa opona kolejny tysiak, no chyba, że liczysz wszystko po kosztach i chcesz naprawiać jak Janusz w stodole a opony kupujesz na OLX za 300zł komplet z bieżnikiem 3mm i rocznikiem 10 letnim . . . Gdyby temat był łatwiejszy to by handlarz zrobił całość, pomyśl trochę


Kolejna sprawa to licz rozrząd za jakiś czas albo już bo to N47- jak nie znasz tematu to poczytaj na forach. Handlarze dobrych aut nie oddają za pół darmo . . .

Edytowane przez KU84
Opublikowano

Nie napalilem się. To tylko jedna z opcji, oczywiście mam środki na zakup nie uszkodzonego.

A po co tu blacharz jak części są do wymiany. Mam znajomego blacharza poza tym ale nawet jakby coś tam zrobił to nie wyszedł by ten tysiąc nawet. Wiadomo z rozrządem trzeba się liczyć tez.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Naprawa blacharska min 2000zł błotnik tył, fartuch i składanie przodu do tego masz lakierowanie przynajmniej błotnika tył zderzaka i jakiś pierdół z 1000zł o ile reszte kupisz w kolor choć stawiam że min zderzak przód będzie do lakieru a błotnik tył i tak będzie miał sporo szpachli jak nie zmienisz poszycia. Do tego części ok 10tyś min felga, dwie opony, maska, lampa przód, błotnik, zderzak kompletny, lampa tył, poduszki, naprawa lub wymiana fotela, napinacze, pas przedni, belka, nakładka progowa choć pewnie prog też uszkodzony na bank coś w zawieszeniu przód a może i tył, geometria i masa plastików.

Felgi też nie kupisz w tym kolorze bo nie jest on oryginalny.

Mówie Ci że wyjdzie to min 15tyś a pewnie więcej a auto jest jeszcze do opłat. To uderzenie wcale nie było lekkie a błotnik tył też mocno dostał i nie samo poszycie a wzmocnienie też jest pogięte.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A po co tu blacharz jak części są do wymiany

 

Masz znajomego weź go ze sobą to Ci policzy. Jeżeli nie to dobrze przyjrzyj się karoserii pod obiciami i podłogą bagażnika.

3A0jS9b.png
  • Moderatorzy
Opublikowano

Odpuść to auto jeżeli jesteś zwykłym śmiertelnikiem i nie jara Cie dłubanie w powypadkach. Koledzy dobrze mówią a ja sam brałem rozwalone auto z USA od gościa. Przeliczyłem się srogo z powodu osprzętu lamp i niedoboru części na allegro. Kosmiczne są ceny niektórych tzw trim zobacz na bmwstore.pl ile kosztują plastiki prowadnice tunele powietrza itp. Jak masz wolne ja wiem 25 tys. zł na naprawę to bierz. A i jak jesteś cierpliwy. Zniechęcamy Cię w słusznej wierze.

To auto ma pokrzywioną ramę z powodu pochłonięcia energii uderzenia, za poł roku wszedzie bedziesz widzial krzywe spasowania.

Zobacz ile lampy kosztują, ile osprzęt do nich, tam poduchy wywalone w fotelu i w kierownicy. trzeba rozebrac pol auta aby sie dostać do sensora poduchy w tunelu...

- kurtyny nawet wywaliło,

- ćwiarę będziesz musiał wstawić, powodzenia jak ktoś przyjdzie z miernikiem lakieru w przyszłości,

Liczyłeś wymianę wszystkich sensorów? Tego nie ma na allegro. Nie zdziwiłbym się jakby zaraz szyba przednia pękła z powodu naprężeń.

Opublikowano
Z tego co wiadomo to podobno prywatna osoba która to sprowadziła. Znajomy ja oglądał podobno silnik chodzi ładnie, są dokumenty na robionego chipa. Oczywiście obejrzałbym bym go mechanicznie, podpial pod komputer i sprawdził na kanale ale liczę koszta jeżeli to wyżej byłoby sprawne. No i jest plusem ze deski nie trzeba wymieniać.

Pozdrawiam ;)

Taaa osoba prywatna sprowadziła, tak w ramach wakacyjnego wypadu. A osoba prywatna fakturę wystawi?

***** ***
Opublikowano

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-lift-320d-184km-klimatronic-pdc-xenon-euro-5-ID6ACclY.html#0c51f9655f


Co o nim sądzicie, oglądałem i silnik ładnie chodzi, chłodnice całe, klima działa. Do wymiany sanki silnika, bo prawe przednie koło jest cofniete, maska do naprawy, zderzak i błotnik są nowe lecz do malowania. Wiadomo plus plastiki, nadkole itp, podłużne całe. Poduch i konsoli nie liczę bo mam od znajomego za pół darmo. Co sądzicie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po jaką cholere rozbitki tu wstawiacie i zapytaniem co sądzimy?
Opublikowano
Wolę zrobić sam, aniżeli kupić piękne cacko z ori lakierem niby co niby bite nie było a w rzeczywistości było kulane 3x. Robiłem jakiś czas jako pomoc blacharza i jak klient sb życzył to auta po dachowaniu z nowym dachem i cwiarom były robione tak że nic nie było widać. Mierzone przez klientów czujnikami i wożone do serwisów gdzie serwis mówił że wszystko ok i auto bezwypadek... Więc nie rozumiem dlaczego pytanie o auto uszkodzone jest źle? Może i ktoś z was jeździ pięknym autem niby bezwypadkowym a w rzeczywistości po prostu było u zarabiscue dobrego blacharza.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na tych zdjęciach nic nie widać bo auto jest ubrane a zdjęcia zrobione tak żeby nic nie było widać. Fajnie że auto chodzi ciekawe ilu już zainteresowanych uruchamiało go bez filtra powietrza.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wolę zrobić sam, aniżeli kupić piękne cacko z ori lakierem niby co niby bite nie było a w rzeczywistości było kulane 3x. Robiłem jakiś czas jako pomoc blacharza i jak klient sb życzył to auta po dachowaniu z nowym dachem i cwiarom były robione tak że nic nie było widać. Mierzone przez klientów czujnikami i wożone do serwisów gdzie serwis mówił że wszystko ok i auto bezwypadek... Więc nie rozumiem dlaczego pytanie o auto uszkodzone jest źle? Może i ktoś z was jeździ pięknym autem niby bezwypadkowym a w rzeczywistości po prostu było u zarabiscue dobrego blacharza.

Chcesz, kupuj rozbitka, nikt nie zabrania ale pytania o to co sadzimy sa bez sensu. Ja swoje nigdy nie mialem u blacharza i nigdy takiego auta nie kupilem i nie kupie.

Opublikowano

Dobry wieczór :)

Zastanawiam się na zakupem E90 od wersji 320 w górę (obojętne czy d czy i), manual, fajnie jeśli będzie nawigacja i M-pakiet.

Oferty na oto już znam na pamięć i już trochę się ich naoglądałem, ale mam problem z określeniem czy dany egzemplarz jest faktycznie tyle wart, tj. czy nie za tanio, albo za drogo.

Mój budżet to 50k, ale max 45k na samochód, reszta na ewentualne wymiany na 'dzień dobry'.

Głównie szukam w okolicach dolnośląskiego, ale ogólnie południe Polski spoko.

Obecnie wpadły mi w oko dwie maszyny:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e90-2-0-163km-m-pakiet-navi-xenon-szyberdach-jasny-srodek-full-opcja-ID6zT3iG.html#67adb90b37

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320i-170-km-lift-m-pakiet-full-opcja-xenon-navi-prof-ID6zPj72.html#67adb90b37


I tu się pojawia pytanie do Was, czy po samych zdjęciach warto sobie zawracać głowę, czy już tam widzicie jakieś rzeczy dyskwalifikujące te sztuki?

Stosunek ceny do wyposażenia i przebiegu, jeśli faktycznie jest prawdziwy?


I jeszcze pytanie o sprawdzenie auta w serwisie. Dzwoniłem we Wrocławiu do BMW stando service, z zapytaniem ile coś takiego kosztuje. Usłyszałem, że 1200 i trzeba zostawić beemkę na 4,5h. Ktoś mnie wkręca, czy takie są ceny?


A może znacie kogoś kto chce sprzedać ładne e90? ;)


Dzięki i pozdrawiam serdecznie!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ta pierwsza jest hit nad hity. Model 2009, rok produkcji 2006 :duh: Czyli 12letnie auto za 37k...druga lepsza ale w dwu litrowej benzynie, to akurat w e90 jest na minus. Ja bym szukal poliftowej 320d na n47 silniku w automacie na m paku oryginalnym.
Opublikowano
Dobry wieczór :)

Zastanawiam się na zakupem E90 od wersji 320 w górę (obojętne czy d czy i), manual, fajnie jeśli będzie nawigacja i M-pakiet.

Oferty na oto już znam na pamięć i już trochę się ich naoglądałem, ale mam problem z określeniem czy dany egzemplarz jest faktycznie tyle wart, tj. czy nie za tanio, albo za drogo.

Mój budżet to 50k, ale max 45k na samochód, reszta na ewentualne wymiany na 'dzień dobry'.

Głównie szukam w okolicach dolnośląskiego, ale ogólnie południe Polski spoko.

Obecnie wpadły mi w oko dwie maszyny:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e90-2-0-163km-m-pakiet-navi-xenon-szyberdach-jasny-srodek-full-opcja-ID6zT3iG.html#67adb90b37

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320i-170-km-lift-m-pakiet-full-opcja-xenon-navi-prof-ID6zPj72.html#67adb90b37


I tu się pojawia pytanie do Was, czy po samych zdjęciach warto sobie zawracać głowę, czy już tam widzicie jakieś rzeczy dyskwalifikujące te sztuki?

Stosunek ceny do wyposażenia i przebiegu, jeśli faktycznie jest prawdziwy?


I jeszcze pytanie o sprawdzenie auta w serwisie. Dzwoniłem we Wrocławiu do BMW stando service, z zapytaniem ile coś takiego kosztuje. Usłyszałem, że 1200 i trzeba zostawić beemkę na 4,5h. Ktoś mnie wkręca, czy takie są ceny?


Pierwsza to ulep nad ulepy, druga też tak jakoś niezbyt 33 km na liczniku + rezerwa w baku + brak blach

A może znacie kogoś kto chce sprzedać ładne e90? ;)


Dzięki i pozdrawiam serdecznie!

Pierwsza ulep nad ulepy

Druga: 33km na liczniku+ rezerwa w baku + brak tablic ? Serio ? Do tego mpakiet na stalówkach?

Całkiem przypadkowo wpadło mi dzisiaj w oko coś takiego, nie wiem czy bierzesz pod uwagę e60 ale mi się podoba (a nawet jak nie bierzesz pod uwagę to moim zdaniem tego typu ogłoszenia to jedyna opcja na zakup przyzwoitego auta w Polsce):

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-1-wlasciciel-salon-pl-bezwypadkowy-panorama-dach-full-opcja-navi-prof-ID6ABTBo.html

***** ***
Opublikowano
druga lepsza ale w dwu litrowej benzynie, to akurat w e90 jest na minus. Ja bym szukal poliftowej 320d na n47 silniku w automacie na m paku oryginalnym.

 

Wg mnie 170 kucyków jest akurat tak w sam raz na e90 (półtorej tony samochód). Nie wiem, dlaczego na forum utarł się stereoptyp, że najmocniejsza dwulitrówka bmw 170 koni to motor na minus do e90. Na minus to może być do cięższej o 200 kg e60 (klasa wyższa), czy też do X3 (choć tam chyba tego nie montowano).


Rozumiem, że bezpośredni wtrysk itp. Każdy silnik bmw ma swoje przypadłości ale to nie jest najgorszy silniczek bmw ever w tym wariancie mocy. Optymalny. Jak ktoś chce 250 koni to kupuje R6 (garstka koneserów marki - 1% z całości kierowców bmw).


Co do stanu technicznego przedstawionego samochodu się nie wypowiadam.

www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano

Dzięki bardzo za odpowiedzi Panowie!

Teraz wiem troszkę więcej o tym na co zwracać uwagę. Muszę jeszcze poszukać, bo jednak nie chcę wejść na minę...


@kkx5 Czy mógłbyś proszę uzasadnić wybór automatu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po prostu, jeździ się autem znacznie lepiej. Zrezygnowałbym z navi na rzecz automata. Zdecydowanie polecam mimo wszystko n47, zawsze powtarzam iz w serii e90 pomijamy 2.0 benzyny. Dopiero seria F zapewnia dobre odczucia w pb.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Co to za przyjemność machać drążkiem przy 150 KM? Czerwone, korek jedynka luz znów jedynka znów światła. Automacik jest wygodny.
Opublikowano
Nie no zgadza się na pewno jest wygodniejszy ale to nie może dyskwalifikować zakupu dobrego auta w manualu. A z tym wajchowaniem to nie przesadzajmy bo nie jest to tak aż bardzo uciążliwe.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Mieszkasz w jakimś większym mieście? Jest to okropnie uciążliwe. Nie mówię o miastach 50 tys mieszkańców.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie lubie upiekszania w ogloszeniach wiec: to nie jest m pakiet, stanu lancucha nawet jasnowidz z mojej miejscowosci nie potrafilby ocenic a co dopiero "spece" z aso BMW, jesli cos nie dziala a naprawa kosztuje 250zl to sie to naprawia i dopiero auto sprzedaje wiec na pewno jest cos powazniejszego ze swiatlami. To tak na szybko.
Opublikowano

Dziękuję za opinie, tak właśnie zastanawiałem się jak rozpoznano, że łańcuch jest ok. Czy łańcuch nie jest czasami umieszczony jakoś z tyłu za silnikiem i dostęp do niego jest trudny?


Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.