Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy jestem na kupnie mojej 1 bmw e90 lift , mam nagrany temat auta u dealera oznaczenie 320d 184 km 2010r 15 listopada mam pytanko odnośnie typowych usterek głownie chodzi mi o rozrząd czy tu już bd poprawiony ????


Z moich informacji co do przebiegu auto jeżdzone do 2013r . w niemczech - 138 tys. potwierdzone w aso bmw , potem 1 wlasciciel w polsce do 207 tys.km zrobione jezdził gosc jakis pedant widac auto zadbane z tego co mi wiadomo od znajomych z aso , rozrzad byl wymieniany profilaktycznie przez goscia z przebiegiem 178 tys.


Jak myslicie warty uwagi , moge podać vin auta

??????????.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Koledzy, to mój pierwszy post na forum BMW, kłaniam się nisko. Od pewnego czasu szukam E92 z silnikiem benzynowym 2.5 lub 3.0. Myślałem o budżecie 40k. Znalazłem auto dość blisko mojego miejsca zamieszkania, ale niepokoją mnie 2 rzeczy: cena jest raczej niska, a po drugie (co ma związek z pierwszym) - dlaczego jeszcze się nie sprzedał?


https://www.olx.pl/oferta/piekne-bmw-325i-coupe-e92-stan-bdb-mozliwosc-zamiany-CID5-IDsbscD.html


Czy ktoś może widział/analizował auto lub wie coś więcej na jego temat? Będę wdzięczny za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I pakiet startowy pewnie 7-8 tysia jak to bywa przy igiełkach z zachodu...
Opublikowano

Jasne, jest do opłat i wiadomo - akcyza będzie bolesna. Sprzedający nawet sugerował mi "sposoby" na jej zmniejszenie (typu wyjąć fotele i zrobić opinię rzeczoznawcy), ale jakoś nie przekonuje mnie ta droga.


A jeżeli chodzi o ten pakiet startowy, to dlaczego taka kwota? Czy rozrząd w tych silnikach (N52K) pochłania aż tyle kasy?

Opublikowano

Przykładowy pakiet startowy:

- idzie wiosna - kup nowe opony (400-600 za sztukę?)

- niestety nawet mimo deklaracji niedawnej wymiany oleju i filtrów, to bym od razu wymienił komplet (~300-400 zł)

- w najbliższym czasie być może coś się odezwie w zawieszeniu, jakiś wahacz, amortyzatory... (~500-2500 zł)

- potencjalne wycieki oleju / płynu chłodzącego / hamulcowego (ciężko szacować koszty, ale niestety w najgorszym przypadku idące w tysiące złotych)

- świece? (~300 zł)

- serwis klimy na wiosnę

- jeżeli przebieg jest oryginalny, to jest np. ryzyko, że gdzieś niedługo padnie elektryczna pompa wody (~2 tys. zł)

- skorodowane przewody hamulcowe?

- jakieś wypalone żarówki, itp. - przykładów można mnożyć


Ten egzemplarz po opłatach + podatek to pewnie pod 40k Cię wyniesie, a nie wiesz jakie niespodzianki mechaniczne jeszcze są w drodze. Bez historii serwisowej i dobrego sprawdzenia auta przed zakupem można sobie tylko gdybać. W ogóle zacznij od nr VIN.

Opublikowano (edytowane)
  magnus napisał(a):


przede wszystkim mocno sie zastanów dlaczego tak tanio stoi to auto ? i za ile je kupił handlarz ? powiem Ci że nikt na takich autach nie zarabia 1000zł, min to jest 2000zł +1000zł albo lawet albo na kołach to auto za ile kupił 26-27 tys zł ?? nie ma opcji żeby było bez nawet niewielkiego uszkodzenia, umowa pewnie do tego "na niemca" ?

Edytowane przez arolst
gm7CfMp.jpg?1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M.in. mniejsze turbo, mniej wydajne wtryski i inne przełożenie napędu.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Witam wszystkich.

Przymierzam się do kupna e90 niestety w wersji przedliftowej (średnio podobają mi się tylne lampy :( ) z silnikiem 320D M47. Byłem bardziej nastawiony na wersje polifcie ale naczytałem się trochę o tych silnikach N47 i trochę mnie to zraziło. Do wydania mam max 35tys zł, a w grę wchodzi tylko i wyłącznie Sedan w dieslu ze względu na przebiegi ponad 20tys rocznie. Jeśli chodzi o wyposażenie to nie musi to być jakiś FULL wypas, ale dobrze by było aby miał Climatronic, nawigacje i tempomat :D Jakiś M pakiecik mile widziany ale nie jest to priorytetem.

Jest szansa na znalezienie niezajechanego i w miarę zadbanego egzemplarza z takim wyposażeniem i tym silnikiem w PL ? Czy lepiej szukać w DE lub Szwajcarii ?


Z góry dzięki i pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tym budżetem jak najbardziej, ale trzeba poszukać. Polift N47 z trochę gorszym wyposażeniem też powinien się znaleźć w tej kwocie.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Poliftową wiadomo, że też się znajdzie ale te silniki N47 mają ten wadliwy rozrząd drogi w naprawie to raz, a dwa że nie ma gwarancji, że ujedzie 50kkm po wymianie całego kompletnego rozrządu. Stąd też wybór padł na M47.


A co możecie powiedzieć o tym egzemplarzu ?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e-90-m-pakiet-xenon-navi-skora-100-bezwypadkowa-ID6zJtg2.html#c51922b439

Opublikowano
  cz4rnuch17 napisał(a):
Poliftową wiadomo, że też się znajdzie ale te silniki N47 mają ten wadliwy rozrząd drogi w naprawie to raz, a dwa że nie ma gwarancji, że ujedzie 50kkm po wymianie całego kompletnego rozrządu. Stąd też wybór padł na M47.


A co możecie powiedzieć o tym egzemplarzu ?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e-90-m-pakiet-xenon-navi-skora-100-bezwypadkowa-ID6zJtg2.html#c51922b439

Skąd taka opinia !? Jak dobrze dobrane części i dobry mechanik + zmiana oleju co 12-15tys km to przejedzie 200 jak ori.


Czasem jak czytam te mity o n47 to nie wiem czy się śmiać czy płakać . . .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
N47 biją na głowę pod każdym względem swoich poprzedników czyli M :)
Opublikowano
  KU84 napisał(a):
  cz4rnuch17 napisał(a):
Poliftową wiadomo, że też się znajdzie ale te silniki N47 mają ten wadliwy rozrząd drogi w naprawie to raz, a dwa że nie ma gwarancji, że ujedzie 50kkm po wymianie całego kompletnego rozrządu. Stąd też wybór padł na M47.


A co możecie powiedzieć o tym egzemplarzu ?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e-90-m-pakiet-xenon-navi-skora-100-bezwypadkowa-ID6zJtg2.html#c51922b439

Skąd taka opinia !? Jak dobrze dobrane części i dobry mechanik + zmiana oleju co 12-15tys km to przejedzie 200 jak ori.


Czasem jak czytam te mity o n47 to nie wiem czy się śmiać czy płakać . . .

 


Czytałem kiedyś na forum o tym, jak znajdę link to podrzuce.

Czyli mówicie, że lepszy N47 od M47 ? Mniej awaryjny ? Bo nie ukrywam, że w tych pieniądzach dobrze by było kupić e90 w takim stanie, żebym nie musiał po miesiącu prowadzić go do mechanika :)

Nie wiem czy dobre podejście ale wolałbym kupić auto starsze rocznikowo i pewniejsze z w miarę udokumentowanymi naprawami, niż młodsze o nieznanej historii napraw za tą samą kasę.

Opublikowano
Logiczne to co piszesz. Ale za te pieniądze jesteś w stanie kupić polifta. Szukaj, podrzucaj linki to pomożemy.
Opublikowano
A jakieś szczególne wyróżnienia dla mocy w N47 ? 143 vs 163 vs 177 vs 184 ? Która opcja lepsza ? Priorytetem awaryjność, żeby nie było przykrych niespodzianek :D No i brałem pod uwagę też podkręcenie mocy gdyby okazał się za słaby :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w wersji 143 masz elektromagnetyczne wtryski, reszta piezo. Roznice dosc spore te pierwsze są tansze w naprawie a drugich podobno sie nie regeneruje i szybciej padają... ale mniejsze na nich spalanie

Czyli 177 pali mniej od 143 ale prędzej pierdną wtryski...

Opublikowano
  cz4rnuch17 napisał(a):
  KU84 napisał(a):
  cz4rnuch17 napisał(a):
Poliftową wiadomo, że też się znajdzie ale te silniki N47 mają ten wadliwy rozrząd drogi w naprawie to raz, a dwa że nie ma gwarancji, że ujedzie 50kkm po wymianie całego kompletnego rozrządu. Stąd też wybór padł na M47.


A co możecie powiedzieć o tym egzemplarzu ?


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e-90-m-pakiet-xenon-navi-skora-100-bezwypadkowa-ID6zJtg2.html#c51922b439

Skąd taka opinia !? Jak dobrze dobrane części i dobry mechanik + zmiana oleju co 12-15tys km to przejedzie 200 jak ori.


Czasem jak czytam te mity o n47 to nie wiem czy się śmiać czy płakać . . .

 


Czytałem kiedyś na forum o tym, jak znajdę link to podrzuce.

Czyli mówicie, że lepszy N47 od M47 ? Mniej awaryjny ? Bo nie ukrywam, że w tych pieniądzach dobrze by było kupić e90 w takim stanie, żebym nie musiał po miesiącu prowadzić go do mechanika :)

Nie wiem czy dobre podejście ale wolałbym kupić auto starsze rocznikowo i pewniejsze z w miarę udokumentowanymi naprawami, niż młodsze o nieznanej historii napraw za tą samą kasę.

 

Tak zdecydowanie lepszy jest N47. Kultura pracy, dynamika i elastyczność , znacznie niższe spalanie, awaryjność. Jedyna wada to to, że prędzej czy później trzeba wymienić rozrząd ale moim zdaniem wydatek kilku tysięcy zł raz na 200tys km to jak remont w domu po kilku latach. Trza zrobić i tyle. Jak chcesz kupić i nic nie zmieniać to nie kupuj BMW. M47 to już stare diesle.

Opublikowano

Czyli lepiej rozglądać się za 143 i ewentualnie jakiś CHIP mógłby podejść ?

Po zakupie jeśli nie będzie nic wiadomo na temat rozrządu to lepiej go od razu robić ?

Nie wiem czy się wsłucham jeśli będzie hałasował dosyć cicho bo ze słuchem u mnie słabo :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten temat rozrządu jest juz tak znany ze pewnie większość N47 z lat 2007-2009 ma je wymienione...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem jest taki w Polsce: sprzedaje swoja e90 2010r 143km 166tys przebiegu, dla swietego spokoju wymienilem rozrzad pomimo iz byl jak nowy, wciaz mam pytania ze silnik pewnie rozwalony byl bo przy tym przebiegu rozrzad :?: Jak nie wymieniony to zle, jak wymieniony to jeszcze gorzej....
Opublikowano
  oli222 napisał(a):
Ten temat rozrządu jest juz tak znany ze pewnie większość N47 z lat 2007-2009 ma je wymienione...

 

Jedni zapewne poskąpili na wymianie a drudzy zrobili jak należy. Tak czy siak chyba bym wolał dla pewności wydać te kilka tysi i wymienić :) No i żyć z nadzieją, że będzie OK.


W takim razie czas się rozejrzeć za 318D...

Opublikowano

Witajcie, to mój pierwszy post na forum, więc od razu przechodzę do sedna i Was nie zanudzam.

Rozglądam się za BMW E90, mój budżet to 35k i wpadły mi w oko takie egzemplarze:


1. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2010-sedan-m-pakiet-navi-xenon-skora-lift-z-niemiec-ID6zJnjO.html

Samochód był naprawiany w Polsce (prawy przód, lekka stłuczka). Sprzedawca zapewnia, że jest to zrobione porządnie i chętnie udostępni auto na sprawdzenie w warsztacie


2. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320d-184km-navi-xenon-okazja-ID6zGZSG.html

O tym samochodzie jeszcze niewiele wiem, dziś mam w planach zadzwonić do sprzedawcy


Co uważacie o tych egzemplarzach? Jest coś co skreśla je całkowicie lub czemu powinienem się przyjrzeć? (oprócz wiadomej części samochodu nr 1)

Szczerze mówiąc szukałem benzyny ale niestety nic konkretnego nie ma..


Z góry dziękuję za pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.