Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale w porównaniu do n43 silnik n46 jest bardzo udany :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie to próbuję wytłumaczyć. Maniek ma zawsze dobre posty :cool2:
Opublikowano

Witam kolegów, nowy tutaj jestem, pytanie mam ; ))

 

Jestem zainteresowany kupnem E92, i chciałbym się dowiedzieć, w jakich granicach cenowych możemy mówić już o możliwości kupna przyzwoitego egzemplarza. Wiadomo, na allegro jest tych ofert trochę, rozstrzał dość spory, ale chciałbym się dowiedzieć zdania kogoś, kto z tymi samochodami miał już do czynienia ; ) ogólnie planuję na to przeznaczyć 40-50k, 50k to granica maksymalna. Jest sens szukać czegoś w tym przedziale, czy lepiej sobie odpuścić, ew. dozbierać?

 

Wklejam od razu dla przykładu dwie sztuki, które mnie zainteresowały. Czy Waszym zdaniem są to sztuki, które warto byłoby jechać obejrzeć?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-328xi-xdrive-4x4-navi-skory-272km-ID6zogfm.html

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-328-xi-4x4-e92-coupe-234km-x-drive-xenon-skora-alu-m-pakiet-ID6zsCTm.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytanie co dla Ciebie oznacza przyzwoity :wink: oba to jak pewnie wiesz pochodzą z usa, więc obowiązkowo vin i sprawdzenie jak wyglądały przed sprowadzeniem, czyli jak mocno były uderzone.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Pytanie co dla Ciebie oznacza przyzwoity :wink: oba to jak pewnie wiesz pochodzą z usa, więc obowiązkowo vin i sprawdzenie jak wyglądały przed sprowadzeniem, czyli jak mocno były uderzone.

 

Tak tak, co do sprawdzania VINu to zrobię to jak już będę serio chciał jechać i oglądać jakiś egzemplarz. A co oznacza przyzwoity w moim rozumieniu tutaj - taki, który nie będzie tylko pudłem niespodzianek i usterek ^^ wiem, że to jest stwierdzenie mocno ogólne, jak całe moje pytanie o przedział cenowy, ale od czegoś zacząć trzeba. I pewnie, ja się liczę, że kupując samochód używany ładować do niego będzie trzeba, tak czy inaczej, prędzej czy później. Więc chciałem się dowiedzieć, czy za te 40-50k jest w ogóle sens szukać E92, takiej, żeby po kupnie nadawała się do jeżdżenia, a nie tylko prosto do mechanika ; ))

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak tak, co do sprawdzania VINu to zrobię to jak już będę serio chciał jechać i oglądać jakiś egzemplarz.

 

VIN po wyposażeniu i w google to jest pierwsza rzecz jaką sprawdzasz jeżeli auto mieści się w budżecie.

3A0jS9b.png
Opublikowano
Witam kolegów, nowy tutaj jestem, pytanie mam ; ))

 

Jestem zainteresowany kupnem E92, i chciałbym się dowiedzieć, w jakich granicach cenowych możemy mówić już o możliwości kupna przyzwoitego egzemplarza. Wiadomo, na allegro jest tych ofert trochę, rozstrzał dość spory, ale chciałbym się dowiedzieć zdania kogoś, kto z tymi samochodami miał już do czynienia ; ) ogólnie planuję na to przeznaczyć 40-50k, 50k to granica maksymalna. Jest sens szukać czegoś w tym przedziale, czy lepiej sobie odpuścić, ew. dozbierać?

 

Wklejam od razu dla przykładu dwie sztuki, które mnie zainteresowały. Czy Waszym zdaniem są to sztuki, które warto byłoby jechać obejrzeć?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-328xi-xdrive-4x4-navi-skory-272km-ID6zogfm.html

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-328-xi-4x4-e92-coupe-234km-x-drive-xenon-skora-alu-m-pakiet-ID6zsCTm.html

 

 

ta druga to musi byc mina, niemozliwe poliftowe w takim wyposazeniu i silniku za tyle pieniedzy, nie ma szans

 

 

edit

zdjecie z przodu, maska wyraznie rozni sie od blotnikow, spasowanie tragedia... walona i slabo zrobiona.

 

tylny zderzak tez kolor zupelnie inny niz reszta :duh:

 

do 50k kupisz ladnego przedlifta, z poliftem bedzie ciezko, chyba ze jakis gorzej wyposazony z mniejszymi silnikami.

Opublikowano
Super, na takie odpowiedzi liczyłem, dzięki wielkie chłopaki! ; )) Będę szukał przedlifta, w sumie może i mniejszy motor by mnie zaspokoił, muszę się zapoznać z cała gamą tych jednostek. Nie znam jeszcze całości, jeśli jest jakiś ~200KM to pewnie byłoby wystarczająco.
Opublikowano
Super, na takie odpowiedzi liczyłem, dzięki wielkie chłopaki! ; )) Będę szukał przedlifta, w sumie może i mniejszy motor by mnie zaspokoił, muszę się zapoznać z cała gamą tych jednostek. Nie znam jeszcze całości, jeśli jest jakiś ~200KM to pewnie byłoby wystarczająco.

 

N47 2.0d 184km

2.0 benzyna na 170 koni ale charakter zupełnie inny, nie jedzie. Diesel bardzo dobrze się zbiera.

Opublikowano

Cześć! Oglądałam dzisiaj E90 z grudnia 2008 roku.

 

Najbardziej zmartwiło mnie to, że samochód wpadał w wibracji przy prędkości około 120km/h. W mieście niestety nie było szans na rozwinięcie większych prędkości.

 

Mam dwa pytania: czy ktoś może polecić sprawdzonego mechanika w okolicach Poznania, u którego można sprawdzić BMW od strony mechanicznej? I z jakimi kosztami mniej więcej to się wiąże?

 

Nie wiedziałam jak sprawdzić czy poduszki są ok. Wiem tylko, że kontrolka powinna gasnąć z opóźnieniem do innych kontrolek. Tutaj kontrolka raz się zapalała, za drugi razem nie pojawiała się wcale. A pojawiała się gasła (na wyświetlaczu za kierownicą) równocześnie z pozostałymi.

 

Auto nie ma pewnej przeszłości, ale za to cena jest bardzo zachęcająca...

 

Poniżej kilka fotek pamiątkowych mojego autorstwa.

 

http://i228.photobucket.com/albums/ee68/Animaes/IMG_20180120_145411_zpsrdpwl0wt.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee68/Animaes/IMG_20180120_145403_zpsoh1pweco.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee68/Animaes/IMG_20180120_153041_zpsd3bs71gs.jpg

http://i228.photobucket.com/albums/ee68/Animaes/IMG_20180120_152839_zpshc4twfvw.jpg

 

Ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-sedan-e90-lift-lci-benzyna-2-0l-dwa-komplety-kol-zarejestrowany-ID6zqT2b.html

Opublikowano (edytowane)

Cena :shock:

Przebieg :shock:

Edytowane przez kkamo84
Opublikowano

Najprościej i najtaniej stacja diagnostyczna, za 5 dych sprawdza Ci to co na przeglądzie. Troche drożej, bo kilka stówek koledzy z forum sprawdzają auta, poszukaj są gdzieś takie tematy. Najdrożej - serwis BMW, sprawdzenie auta bodajże 700zł.

 

...inna sprawa, że kupując taki samochód nie powinno się szukać cenowej okazji. Za tą cenę ciężko o ładne prelci.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to za plama oleju na silniku? Zdejmowałaś pokrywy żeby zobaczyć jak to wygląda pod spodem? Do spalania jakiej ilości oleju na 1000 km przyznał się właściciel?
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
N43 ma swoje za uszami, ale żeby było szczególnym smakoszem oleju to polemizowałbym.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic takiego nie twierdzę, może ta pokrywa jest pozalewana syropem klonowym.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Jako nowy użytkownik forum witam wszystkich serdecznie, zarejestrowałem się ponieważ chciałbym uzyskać kilka opinii i porad od osób, które miały/mają w posiadaniu model E92, ale może od początku.

 

Od jakiegoś czasu poszukuję dla siebie samochodu adekwatnego do wieku i upodobań. Nie byłem jeszcze w posiadaniu BMW także nie mam w tym temacie żadnego doświadczenia. Od zawsze byłem zakochany w E39, ale pojawiła się możliwość zakupu nowszego modelu na (powiedzmy) korzystnych warunkach i jedyny słuszny wybór to E92. Żadne inne (w tych pieniądzach) nie wzbudza u mnie takich emocji. Od jakiegoś czasu przeglądam opinie na portalach motoryzacyjnych/grupach na facebooku itp. I szczerze mówiąc im więcej tego czytam, tym większa część mojego mózgu zamienia się w wodę.

 

Interesuje mnie tylko benzyna i tylko automat 2.5/2.8/3.0

Budżet: +/- 40.000

Z góry mówię, że odpadają alternatywy typu E90/E91 albo E60/E61.

 

Pytania:

1. Czy E92 będzie dla mnie komfortowe? Mam prawie 190cm wzrostu i jeżeli wybiorę się w dalszą podróż nie chciałbym robić 10 przystanków ze względu na dyskomfort.

2. Zastanawiam się czy przy większej mocy tylny napęd mnie nie zabije, stąd rozważam również XDrive, czy to prawda, że są one bardziej awaryjne? Czy zależy to od wypustów/silnika na które należy uważać... Ojciec powiedział mi, że XDrive'y są wadliwe, ale on nie jest fanem BMW, dlatego muszę tą opinię podważyć :lol:

3. Kluczowe pytanie odnośnie silnika. Chciałbym silnik na pewno większy niż mocno popularne 2.0, od 2.5 do 3.0 byłoby odpowiednie, pytanie jak bardzo różnią się koszty utrzymania silnika 2.5 a 2.8 czy 3.0 Od razu wykluczyłem silnik 3.5, który oczywiście dałby najwięcej funu, ale poczytałem jakie koszta generuje i to zdecydowanie nie dla mnie :shock: Jaki silnik byłby najbardziej odpowiedni w stosunku wystarczającej mocy i rozsądnej granicy spalania? Czy można ufać raportom spalania ze strony np autocentrum, że w cyklu mieszanym te silniki mają ok 9-10l/100km? W przypadku automatu oczywiście to spalanie będzie trochę większe, ale koszt paliwa 5-10zł więcej na 100km to raczej subtelna różnica.

4. Czy to w ogóle jest możliwe, żeby w takim budżecie znaleźć dobry, niewytłuczony i niezajechany egzemplarz w naszym kraju? Czasami silniki o większych pojemnościach niż klasyczne 2.0 są mniej wyeksplatowane. Niektórzy kupują auto jako trzecie/czwarte w domu, na firmę i użytkują weekendowo, ale z drugiej strony nie wierzę w to, że za lekko ponad 40k można kupić egzemplarz poliftowy i że wszystko z nim w porządku. Fajnie byłoby jakby samochód był z polskiego salonu, z udokumentowaną historią i od 1szego właściciela. Widziałem kilka sztuk w budżecie jaki chciałbym na niego przeznaczyć, ale raczej bez mpakietu, wygląda trochę mniej agresywnie, ale chyba nie będzie problemem dokupić gdzieś na ebayu zewnętrznego mpakietu...

5. Roczne koszty utrzymania? Jak to wygląda, jeśli nie wykluje się jakaś niespodzianka? Nie licząc kosztów paliwa, myjni i zabiegów kosmetycznych. Wiem, że ciężko jest to wyliczyć albo podać sprecyzowaną odpowiedź, bo to zależy od wielu czynników... ale coś na przykładzie z życia, żebym wiedział mniej więcej na co mam się psychicznie przygotować :)

6. Jak wygląda sprawa wymiany tylnych lamp w wersji przedliftowej na te z LCI? Dalej jest to tak bardo skomplikowane, że lepiej się w to nie bawić?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź na którekolwiek z pytań. Jakieś dodatkowe porady/sugestie.

Tak jak wspominałem, nie mam żadnego doświadczenia z BMW.

Obecnie przemieszczam się samochodem, które jest typowym daily, 2.0 diesel, w poprzednim roku koszta jakie wygenerował ten samochód to wymiana oleju i filtrów, opon i wycieraczek + ubezpieczenie i przegląd... stąd moje, może dość dziwne pytania, bo przesiadka do BMW e92 to może być podróż na Jowisz w wannie podczepionej pod drony :wink:

Opublikowano

takie pytania są średnio co drugą stronę tematu... :D

 

Interesuje mnie tylko benzyna i tylko automat 2.5/2.8/3.0

Budżet: +/- 40.000

Z góry mówię, że odpadają alternatywy typu E90/E91 albo E60/E61.

 

 

W tym momencie przestaje czytać, nie kupisz większej benzyny niż 2.0 w E92 za 40tys, do tego w automacie, mówimy o porządnym samochodzie.

 

edit

poczytalem dalej i widze ze jeszcze wiecej wymagan dochodzi... zapomnij.

Opublikowano
W takim razie w jakim budżecie można się poważnie zastanawiać nad tym czego bym oczekiwał?

Moim zdaniem 50-60tys. Mało tych benzyn u nas to też lipa, takie auto sprowadzałbym zza granicy. U nas kupując musisz przecież wiedzieć ze zazwyczaj w cenie jest akcyza którą ktoś musiał zapłacic.

 

Tu masz e92 w benzynie ponad 2.0 z polskiego salonu, wszystkie jakie sa na allegro

https://allegro.pl/kategoria/seria-3-e90-2005-2012-18078?order=p&nadwozie=Coupe&kraj-pochodzenia=Polska&pojemnosc-silnika-cm3-od=2001&rodzaj-paliwa=Benzyna

 

Chyba to mówi samo za siebie.

 

 

Tych aut jest tak mało, że na prawde trzeba albo mieć duży budżet albo szukać kompromisów... ja na początku też chciałem tylko 330d/335d, skończyło się na 320d bo w moim budzecie nie bylo szans na wiekszego diesla.

Opublikowano

Przeglądam regularnie allegro i znam wszystkie na pamięć, czasami pojawiały się jakieś, ale szybko znikały, jedna bodajże 2.5 poszła za 46tyś kilka dni po wystawieniu aukcji (trochę ponad budżet, ale mógłbym rozważyć) i liczę mocno, że coś takiego trafię... A jak nie to chyba trzeba będzie odpuścić, ponad 50tyś, nawet w leasingu na 4 lata to jednak dla mnie dużo...

 

Ty poszedłeś na kompromis, ale chociaż masz polifta. Na 99% widziałem ją również na allegro/olx, była wystawiona? :D

Opublikowano
Przeglądam regularnie allegro i znam wszystkie na pamięć, czasami pojawiały się jakieś, ale szybko znikały, jedna bodajże 2.5 poszła za 46tyś kilka dni po wystawieniu aukcji (trochę ponad budżet, ale mógłbym rozważyć) i liczę mocno, że coś takiego trafię... A jak nie to chyba trzeba będzie odpuścić, ponad 50tyś, nawet w leasingu na 4 lata to jednak dla mnie dużo...

 

Ty poszedłeś na kompromis, ale chociaż masz polifta. Na 99% widziałem ją również na allegro/olx, była wystawiona? :D

Była była. Ja wybrałem pewna historie i mały przebieg kosztem silnika i braku paru opcji wyposażenia. Co kto woli.

 

Za 40 tys ciężko ogolnie znaleźć jakąkolwiek konkretną nawet 320d. Moze 320i bys znalazł ale ten silnik jest lewy.

Opublikowano (edytowane)
Co to za plama oleju na silniku? Zdejmowałaś pokrywy żeby zobaczyć jak to wygląda pod spodem? Do spalania jakiej ilości oleju na 1000 km przyznał się właściciel?

Właściciel wspomniał coś o dolewaniu. Wyświetlił pomiar oleju na komputerze i pokazało stan w normie, ale bardzo blisko minimum. Olej wymieniał 10 tyś km wcześniej.

 

Plama mogła powstać przy dolewaniu.

 

Czy ubytek oleju zwiastuje jaką awarię?

Edytowane przez animaes
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to za plama oleju na silniku? Zdejmowałaś pokrywy żeby zobaczyć jak to wygląda pod spodem? Do spalania jakiej ilości oleju na 1000 km przyznał się właściciel?

Właściciel wspomniał coś o dolewaniu. Wyświetlił pomiar oleju na komputerze i pokazało stan w normie, ale bardzo blisko minimum. Olej wymieniał 10 tyś km wcześniej.

 

Plama mogła powstać przy dolewaniu.

 

Czy ubytek oleju zwiastuje jaką awarię?

 

Ze zdjęcia pod maską niewiele wynika, brakuje co prawda dwóch uszczelek na błotnikach i oberwana jest listwa z przewodem "+", ale to dość powszechne mankamenty. Nie widzę na zdjęciu jakichś ingerencji w pas przedni. Co do sprawdzenia silnika - nikt tego nie zrobi przez internet.

3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.