Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie :)

 

Czy ktoś oglądał lub zna to e92?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-pierwszy-wlasciciel-ID6zoF60.html#b6cb218ed7

 

Jedyne co mnie nurtuje to kilka szkód w latach 2010-2014 znalezionych w raporcie Auto DNA, najwieksza w przedziale 10.000-15.000 PLN.

Poszukuje czegoś z automatem i na fakturę 23% więc wybór mam ograniczony, a tutaj podobno wymieniony rozrząd i turbo więc największe problemy tego przebiegu chyba ma już za sobą

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie strasz kolegi. Ja od ostatniej wymiany oleju (ok. 8 tyś. km temu) raptem dolałem to co mi zostało z 5-cio litrowej bańki po wymianie, a więc niecały 1 litr.

Nikogo nie straszę tylko przedstawiam sytuację. A że ten silnik żłopie olej to nic nowego. Poza tym sam to potwierdzasz.

 

Tak łańcuch.
Łańcuch to za duże słowo. Tam jest łańcuszek. Łańcuch to był w e46 i to podwójny.

 

 

Jeżeli wszystkie wycieki są wyeliminowane to nie powinien brać oleju bo znam to z własnej autopsji. Po przejechaniu 8000 km od wymiany nic nie dolałem.. Aczkolwiek każdy silnik się różni i tak jak piszą jeżeli są problemy z łykaniem oleju to wina uszczelniaczy zaworowych.

Opublikowano
Dobra jeszcze trzy pytania proszę odpowiedzieć :mrgreen:

 

1. Czyli tego silnika raczej nie brać o oznaczeniu 318i 143km ?

 

2. Mam jeszcze pytanie odnośnie ''kluczyków'' nowszego typu połączonego z przyciskiem START/STOP nie psuje się to? Jak ten ''klucz'' się w ogóle nazywa w e90/e91? Ten przycisk wystarczy nacisnąć i rozrusznik zakręci tyle co trzeba? Czy trzeba trzymać przycisk aż auto odpali?

 

3. Gdzie najczęściej pojawia się rdza w bezwypadkowych egzemplarzach? (takie newralgiczne punkty co dotyka rdza)

 

:duh:

 

1. Jeździ całkiem fajnie ale to nie jest specjalnie udana konstrukcja. Ma bezpośredni wtrysk paliwa co w skrócie oznacza problemy z NOXem, nieopłacalność założenia gazu i większy poziom skomplikowania w stosunku do standardowego wtrysku MPI.

 

2. Mój się przez 20 tysięcy kilometrów nigdy nie zaciął. Wciskasz sprzęgło, potem przycisk i auto zapala. Teoretycznie :D

 

3. Gdzieś tam od spodu przy progach miałem malutkie ogniska, ale pewnie za trzy lata dalej by go nie zjadło. Coś tam sanki i dyfer lekko ale to by za milion lat nie zgniło. Tak to nigdzie nie widziałem.

Opublikowano

Bezpośredni wtrysk paliwa potrzebuje w tym aucie tankowania paliwa 98octan? Bo wiem ze niektore auta maja taki wymóg?

 

BMW_E90_rear_20070831.jpg

 

http://autobooster.weebly.com/uploads/8/8/4/9/88492596/467906616-5-644x461-bmw-e90-lci-m-pakiet-190ps-navi-alkantara-performance-light-packet-lubuskie-rev001_orig.jpg

 

Czy takie lampy ledowe jak na drugiej fotce mozna wlozyc to wersji ktora miala zwykle lampy? Da sie to przeszczepic? Czy starsze roczniko mialy inne calkiem lampy niz te nowsze roczniki?

 

 

Edit.

 

Oj chy a jednak sie nie sa teraz widze roznice.

Chyba ze w kombi sie da?

Opublikowano

Zobacz jaki jest obrys lampy. Możesz wsadzić inne ale dedykowane do wersji przed liftem.

Nie trzeba tankować 98.

 

95/98 to liczba oktanowa. W pewnym uproszczeniu mówi ona nam o sposobie w jaki zachodzi reakcja spalania, to znaczy im wyższa liczba tym lepiej możemy kontrolować proces spalania. Jest pewne wymagane minimum dla każdego silnika spalinowego, które pewnie jest różne dla różnych konstrukcji ale 95 spełnia wszystkie wymagania.

Na większości stacji paliwo o wyższej liczbie oktanowej zawiera jednocześnie więcej dodatków, które mają za zadanie usprawniać pracę silnika, czyścić etc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy ktoś oglądał lub zna to e92?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-pierwszy-wlasciciel-ID6zoF60.html#b6cb218ed7

 

Jedyne co mnie nurtuje to kilka szkód w latach 2010-2014 znalezionych w raporcie Auto DNA, najwieksza w przedziale 10.000-15.000 PLN.

Z tymi szkodami w auto dna bywa różnie, postaraj się to potwierdzić, wersja interesująca, ja bym sprawdził to auto.

 

VIN: WBAWD11038P198088

Type code: WD11

Model: 320D OL (EUR)

E-F-R series: E92

Series: 3

Type: COUPE

Steering: LL

Doors: 2

Engine: N47

Displacement: 2.00

Power: 130 (177 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: A53 - PLATINBRONZE METALLIC

Upholstery code: LCGE - LEDER DAKOTA/CRE

Prod.date: 2008-07-01

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CD Brake Energy Regeneration

S2KE BMW light alloy wheel, V-spoke 188

S4AB Fine wood trim burr walnut

S4AE Armrest front, retractable

S5AC High-beam assistant

S6FL USB/audio interface

S7NH BMW Service inclusive

P7RR Dynamic Package

P7RS Package Comfort

S8SP Control unit COP

S205 Automatic transmission

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S322 Comfort access

S358 Climate comfort windscreen

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S459 Seat adjustment, electric, with memory

S464 Ski bag

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S620 Voice control

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S677 HiFi system Professional DSP

S761 Individual sunshade glazing

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S993 model year code in VIN

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam,

jest przed decyzją kupna BMW E90 rocznik 2007 benzynka.

Auto jest zarejestrowane w Polsce od ponad roku, wiec mogę w jakiś sposób sprawdzić historie po Naszej stronie Odry.

Oczywiście wszystko od przyjazdu do Polski wygląda ładnie, jednak chciałbym sprawdzić co w Niemczech się działo z nią.

 

Czy na form znajdę jakieś magika który mam dostęp do pewnych źródeł ( np. AS0 - cena za sprawdzenie kosmos), który mógłby sprawdzić?

 

Podaje w razie czego kontakt mailowy: [email protected] oraz na Facebook pod tym samym imieniem i nazwiskiem.

 

Ewentualnie mogę wrzucić linka z ogłoszeniem do postu i wypowiecie się koledzy na temat auta.

 

Jest to mu pierwszy post wiec jeśli naruszyłem jakieś zasady to sorki

 

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Hmm od kiedy auta w Szwajcarii sa tańsze niż w PL?bezwypadkowy i z tak małym przebiegiem ze Szwajcarii?? :duh: do tego cena idealna. :cool2:
Opublikowano

 

Zastanawia mnie tylko jedno " miał wymieniany rozrząd " dlaczego ???

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Uszanowanko fanom BMW!

 

Trzy lata temu zaczęłam się rozglądać za moim pierwszym BMW. Bardzo podoba mi się sedan E90 LCI. Jednak we wrześniu 2015 kiedy napisałam tutaj swój pierwszy post okazało się, że trzeba mieć na niego około 45 tys zł. Odczekałam cierpliwie, ponieważ była to kwota przekraczająca moje możliwości. Mamy już 2018 i wracam tutaj, żeby zapytać... jaki budżet należy przygotować w 2018 roku na zadbany, poliftowy egzemplarz z motorem 2.0 PB?

 

Czas płynie nieubłaganie i ku mojemu zaskoczeniu na otomoto da się znaleźć bez problemu oferty nawet poniżej 30k...

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-benzyna-318i-e90-lift-lci-2-0-n43-bi-xenon-skora-bluetooth-pdc-zarej-ID6zqT2b.html#3c1d0749c7

 

Co więcej, zauważyłam właśnie, że na mobile.de roczniki 2009 można dostać od 8 tys EUR.

Opublikowano

Witam, jestem nowy tutaj a właśnie jestem przed zakupem E91. Upatrzyłem sobie 325i motor N52 218KM produkcja wrzesień 2005, przebieg 220k, podobno serwisowane do końca. Widać że auto zadbane. Pytanie czy tego rocznika ten problem z głowicą i zaworami nie dotyczy? Bo tak do końca już nie wiem ;) Czy zdecydowanie lepiej kupić silnik N46 150 KM i spać spokojniej ? Dodam że auto używane będzie "weekendowo"

Pozdrawiam

Opublikowano
KieroKr zweryfikuj przebieg 220k na 13 letnie auto to mało prawdopodobne...

Jutro będę wiedział co do przebiegu, książka niby jest, ale książkę można w "księgarni" kupić :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uszanowanko fanom BMW!

 

Trzy lata temu zaczęłam się rozglądać za moim pierwszym BMW. Bardzo podoba mi się sedan E90 LCI. (...)

Animaes to co podajesz w linku to jakaś okazja albo totalny gniot. Cena atrakcyjna nawet jak na auto z tym motorem. Mobile.de nie kłamie i jeżeli coś jest sporo tańsze w PL to z jakiegoś względu. Dodam od siebie, że w sierpniu kupiłem przedlifta (320i) za odrobinę niższą kwotę + pakiet startowy.

Poproś właściciela o VIN i weryfikuj. Moim zdaniem za ok. 30 tyś zł nic wartego uwagi Lci się nie kupi.

Opublikowano
Kolego taka moja rada żebyś sobie odpuścił ten silnik jak i 3 litrowy. Na szczęście taki już sprzedałem ale paździerz straszliwy. Jak chcesz coś w ten deseń to bym szukał piątki e60 z 3 litrową benzyną ale starszej generacji czyli prawdziwe i chyba ostatnie dobre r6
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uszanowanko fanom BMW!

 

Trzy lata temu zaczęłam się rozglądać za moim pierwszym BMW. Bardzo podoba mi się sedan E90 LCI. (...)

A ja bym się tym samochodem zainteresował, z jedną uwagą - wymaga sprawdzenia pod kątem silnikowym, i to porządnego. W normalnych warunkach sprzedawca poczekałby i pojeździł jeszcze co najmniej te trzy miesiące żeby nie płacić podatku handlowego za auto. A takie ceny nie biorą się z sufitu...

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uszanowanko fanom BMW!

 

Trzy lata temu zaczęłam się rozglądać za moim pierwszym BMW. Bardzo podoba mi się sedan E90 LCI. Jednak we wrześniu 2015 kiedy napisałam tutaj swój pierwszy post okazało się, że trzeba mieć na niego około 45 tys zł. Odczekałam cierpliwie, ponieważ była to kwota przekraczająca moje możliwości. Mamy już 2018 i wracam tutaj, żeby zapytać... jaki budżet należy przygotować w 2018 roku na zadbany, poliftowy egzemplarz z motorem 2.0 PB?

 

Czas płynie nieubłaganie i ku mojemu zaskoczeniu na otomoto da się znaleźć bez problemu oferty nawet poniżej 30k...

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-benzyna-318i-e90-lift-lci-2-0-n43-bi-xenon-skora-bluetooth-pdc-zarej-ID6zqT2b.html#3c1d0749c7

 

Co więcej, zauważyłam właśnie, że na mobile.de roczniki 2009 można dostać od 8 tys EUR.

 

Otoz ja nie moge skupic sie na tym co napisalas ze wzgledu na ....profilowe zdjecie :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.