Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak to już jest. Zainteresowanie jest najczęściej konkretną kategorią cenową. W sprawie mojego za to nie dostałem żadnego telefonu - za to wyświetlenia idą w tysiące :D
Opublikowano
A macie pomysł o co chodzi z tym:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-330xd-m-pakiet-full-opcja-oplacony-xenon-navi-alcantara-zamiana-ID6zgrqf.html

 

Poprzednia cena tego egzemplarza wynosiła chyba około 47-48tys. + opłaty. Teraz cene znacznie obniżono, dorzucono nowe fotki i inny opis. O ile dobrze pamiętam to chyba nawet ostatnio deklarował, że przebieg potwierdzony przez ASO.

 

Chodzi o to, żebyś nie napalał się jak szczerbaty na suchary, bo to nierealna cena za taki samochód. Gdzie auto aktualnie stoi? W Laponii?

No właśnie rzecz w tym, że stoi w okolicach Poznania i jeśli chodzi o cenę to śmierdzi to strasznie, ale ciężko mi znaleźć cokolwiek innego czego można się poważnie doczepić dlatego wolę popytać bo może ktoś wie coś więcej i zaoszczędzi mi czasu, wysiłku i pieniędzy.

 

Gdybym się napalał to nie zwracałbym się z pytaniami i prośbą o pomoc tutaj. Chcę po prostu rozsądnie wydać określoną kwotę na mozliwie najpewniejszy egzemplarz wymarzonego e92.

 

Dzięki za odzew!

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Diesel fajnie trzyma cenę. Ja mam do zrobienia elektrozawór vanosa, a już mi po prostu kasy brakło i koło dupy się pali i za 330i nikt nie dzwoni, a chcę 32, jestem w stanie zejść w ostateczności do 30, tak kiepsko z kasą. Kosztowała mnie w rok 50... Trza było brać 330d
Opublikowano
na moje oko powinieneś mieś z 65, ale naprawdę fajne egzemplarze chodzą i po 90-100. Tylko za 100 trzeba zadać sobie pytanie czy nie wolisz słabszego, a nowszego auta, niekoniecznie bmw
Opublikowano
ceny widziałem różne i sam mam problem określić ile jest warty mój. jak kupowałem w styczniu to mój był w górnej cenie na te roczniki. widziałem od 25 do 40. Jak kupisz nie kombinowany i zadbany, albo jak w moim przypadku ktoś kupi już naprawiony to się odwdzięczy. silnik fajnie kręci od niskich obrotów i brzmi nieźle :). u mnie teraz ktoś kto weźmie ma na 150 tysięcy spokój z zawieszeniem, to prędzej to auto rozwali :D. ja tego auta nie traktuję jak rajdówkę, raczej do bujania się po mieście w asyście fajnego dźwięku z wydechu. moja rada? wyłącz serce, emocje i włącz rozum, bo się przejedziesz jak ja
Opublikowano
w polsce, ale końcem 2015 przyjechała z niemiec. to znaczy ktoś sobie ją sprowadził, a w styczniu tego roku ja odkupiłem od niego. przy jeździe normalnej (nie zamulanie), ale co któreś skrzyżowanie rura, to spalanie w granicach 15 litrów. mnie to nie boli, bo mam gaz, jak jeździłem na samej benzynie, wtedy odchudziło portfel
Opublikowano

Mam pytanie głównie do użytkowników N47 rocznik 2007-2011. Czy teraz oferowane zestawy rozrządu są już pozbawione wad?? Jak teraz się sprawuję rozrząd i na ile taka wymiana starcza??

Pozdrawiam

Opublikowano
Zmieniaj olej co 15kkm to raczej 200 bez najmniejszego problemu przelata.

Ponad 200 to będzie już miała jak kupi 2011 rok :norty:

Tapniete LG F60
Opublikowano
Zmieniaj olej co 15kkm to raczej 200 bez najmniejszego problemu przelata.

Ponad 200 to będzie już miała jak kupi 2011 rok :norty:

kupiłem N47 z 2010 z prawdziwym przebiegiem 99tys.

Opublikowano
Zmieniaj olej co 15kkm to raczej 200 bez najmniejszego problemu przelata.

Ponad 200 to będzie już miała jak kupi 2011 rok :norty:

kupiłem N47 z 2010 z prawdziwym przebiegiem 99tys.

2 lata temu? :D :wink:

Tapniete LG F60
Opublikowano
Mam pytanie głównie do użytkowników N47 rocznik 2007-2011. Czy teraz oferowane zestawy rozrządu są już pozbawione wad?? Jak teraz się sprawuję rozrząd i na ile taka wymiana starcza??

Pozdrawiam

 

mam n47 tylko w serii F, ogolnie sporo sie naczytałem, tak naprawdę to loteria, trafiają się i auta gdzie łańcuch strzelił przy 80tys km a są i auta gdzie przy 250tys km wszystko ok :P

 

ja planuję sie siebie w przyszłym roku zmienić dla świętego spokoju. Obecnie nie ma żadnego BMW po 2005r który nie ma wad :!: poprostu musisz być gotowy na wymiane i tyle

 

w N53 benzynie wymieniasz dla świętego spokoju pompe wody a w N47 rozrząd

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano (edytowane)

Witam Forumowiczów.

Wiem, że jest wątek dot. pomocy w kupie auta, ale jest tam spory misz-masz jestem w połowie tamtego wątku, a mam coraz mniej czasu na decyzje z autem

 

Obecnie posiadam e36 cabrio individual w pełnej opcji z silniczkiem m52b28

Niestety jako, że jestem zameldowany w niemczech, musze przemeldować auto, niestety dobrych pare lat temu sprowadziłem je z niemczech i teraz jest spory problem by ponownie go rejestrować, a że mam zastrzyk gotówki rozglądam się za czymś nowszym. Z mojej jednostki jestem zadowolony, jak na 20letnie auto niewiele w nie zainwestowałem, prócz paliwa. Przy 140kkm robiłem pompe wspomagania, przy 160kkm rozrusznik - szczotki, przy 170kkm rozszczelniła się chłodnica i teraz przy 180kkm gumy belki tylnej mam do wymiany, amorki i szybe przednią (kamyk na autostradzie). Autko zagazowałem i jest naprawdę oszczędnje.

W mieście pali 12l gazu, zimą 14 dla benzyny odpowiednio: 11l, 13l

W trasie przy 90km/h 10l gazu benzynki 7l

Przy 120km/h 10,5l gazu, benzynki 7,5l

Przy 160km/h 12l gazu, benzynki 10l.

Mam szpere 25% most 3,15 i manualną skrzynię.

Do pracy miałem 21km w jedną stronę, do polski zjeżdzam 3-razy w roku więc rocznie pukam średnio 20-25kkm. Często nawet jeździłem na samej benzyce, bo do najbliższej stacji z lpg mam 20km, więc nie zawsze opłaca mi się na nią jechać.

Chciałem kupić 335i e90 z manualem w full opcji z roku 2010 -2011 z przebiegiem 80-100kkm (kfs-steuer na rok to 250-300e).

Wiązało by się od razu z wymianą pompy wysokiego ciśnienia o hamulcami z przodu. Koszta benzyny by mnie nie przerażały..

 

Ale..

 

Od jutra będę dojeżdżał do pracy 63,5km w jedną stronę więc roczny przebieg wskoczy mi na 30-35kkm, więc zacząłem rozglądać się za dieselkami 330d i 335d (kfs-steuer dla diesla rocznie w tej pojemności to 430-500e, ale przy tych dystansach powinno mi się to zwrócić)

Wiele czytałem odnośnie spalania tych aut, i wiele osób pisze, że dużo lepszym rozwiązaniem jest zwirusowany 330d na 286ps pod względem awaryjności i kosztów eksplatacyjnymi (tarcze, turbiny) oraz spalania. Ponadto jakoś wolę jedną dwururkę z tyłu wizualnie)

Druga sprawa, z Żoną staramy się o pociechę więc limuzyna odpada, a nie chce w przeciągu roku znowu zmieniać auto, dlatego wybór pada na auto w formie kombi.

 

Znalazłem dwa, trzy auta, które mnie interesują:

 

Pierwsze:

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-330da-xdrive-touring-m-paket-leder-bremse-neu-wiehl/251416863.html?ref=srp

 

Drugie:

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-330d-touring-m-sportpaket-h-k-pano-dab-19-zoll-wesel/251912327.html?ref=srp

 

Trzecie:

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-335d-touring-aut-edition-sport-m-paket-voll-dettelbach/248742983.html?ref=srp

 

Czwarte:

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-335-3er-dpf-touring-aut-m-paket-panorama-leder-n-berlin/246079417.html?ref=srp

 

Pytacie dlaczego automaty, więc wyprzedzam pytanie:

W waszym wątku wyczytałem, że w zwykłej skrzyni przy dieslu pada dwumas dosyć szybko, i wiele osób jest zadowolonych z automatów z e9x i nienagannej awaryjności (w tych rocznikach powinny być ZF), ich serwis zbiega się do wymiany oleju i miski z filtrem wbudowanym. Kolejna sprawa w full opcjach ciężko jest znaleźć z manualem. Nigdy automatu nie miałem, ale staram się do niego przekonać.

 

Teraz co do autek.

Pierwsze jest w x-drive, przy tym przebiegu myśle, że nie powinienem był mieć przez pierwszy rok, czy dwa problemów z tym napędem, czy z całym autem, przód jest wyżej, więc obawiam się jak to może wpływać na sterowność z zakrętach, plus byłby taki, że mieszkam na wzniesieniu (na wzgórzu), więc bezpieczniejszy byłby podjazd zimą.

 

Drugie autko, jest ciut młodsze, plus przy odsprzedaży po paru latach, bez x-drive, plus taki, że odpada awaryjna zębatka tego napędu. Minus, że będę miał mniej gotówki na serwis wstępny (oleje, paski, filtry)

Ponadto, ma łopatki w kierownicy - jest to skrzynia DSG? Dobrze myślę/kombinuje? Słyszałem, że są bardziej kosztowne w naprawie i bardziej awaryjne od seryjnego automatu, ponadto, to będzie dobra, rzecz do zabawy przez klika pierwszych miesięcy w moim zdaniu.

 

Trzeci:

Na minus, nie podoba mi się srebna listwa na desce rozdzielczej, dwa osobne końcówki z tyłu. Kolejny minus, to jak wyżej, mniej gotówki na serwis wstępny.

 

Czwarty:

Tak jak trzeci

 

 

Proszę was o pomoc, na co się zdecydować, oczywiście będzie pierwszy przegląd w Deckra, w sprawie sprawdzenia realności przebiegu jak i stanu przed kupnem. Z którego autka będę waszym zdaniem bardziej zadowolony? Które odwdzięczy mi się mniejszą bezawaryjnością przez te pierwsze 70kkm?

 

Wiem narazie tyle, że przy tych jednostkach o łańcuch rozrządu nie muszę się martwić.

320d mnie nie interesuje, na f31 mnie nie stać (wolę e91 w full opcji)

Seria 5 jest za duża dla mnie, wolę zgrabne w miare dynamiczne auto, które w miare bezawaryjnie nastuka mi kilometrów na jakieś 3-4 lata.

 

MfG Turi!

Edytowane przez Turi
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Popraw linki.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.