Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
n52b25 ma problem z wadliwymi tłokami co może prowadzić do kosztownego remontu. Niestety ciężko jest określić czy dane auto posiada owe wadliwe tłoki czy wolne od tej wady, bezpieczniejszą i polecaną wersją są silniki n52b30
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
To zależy na jaki egzemplarz trafisz..... Większość n 52 b25 jeździ bez problemu nawet z tymi niby wadliwymi tlokami
Opublikowano
Witam

poszukuje BMW 3 2.5xi

Najchętniej modele z wtryskami pośrednimi silnik z tego co wyczytałem to są n52

znalazłem autko w czerwcu byłem oglądać i zakochałem się w niej. Tylko nie miałem tyle chajsu żeby kupić.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-325xi-xenon-navi-alcantara-m-pakiet-4x4-manual-najlepszy-szwajcar-ID6yLZGx.html#374a09c1f2

teraz widzę ze dopiero teraz ją wystawił jego jakiś znajomy z opuszczoną ceną co myślicie o tym aucie?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-pelen-m-pakiet-e91-325-xi-navi-xenon-alcantara-manual-oplacony-full-ID6z2mcr.html

 

Mechanikiem nie jestem. Proszę o poradę czy dobry wybór silniki n52. Czy warto brać z tak dużym przebiegiem ? Przebieg prawdziwy auta 320 tyś jak byłem nie cofną licznika jak podawał w aukcji. Serwisowane w ASO do 2013 rok potem drugim właścicielem byłą firma. Auto wypisane z Szwajcarii 23 grudzień 2016. Powłoka lakieru w 100 % oryginał.

 

Proszę o poradę czy warto kupić ?

 

Może się mylę ale:

 

Podajesz, że przebieg wynosi 320 tys, a na pierwszym ogłoszeniu już nie aktualnym widnieje przebieg 290 tys,

natomiast w ogłoszeniu z obniżoną ceną przebieg już wynosi 250 tys.

Chyba, że są to dwa różne auta.

Opublikowano
Witam, jestem tutaj nowym użytkownikiem, a myślę że najlepiej mi doradzicie. Szukam aktualnie e92 - po prostu mi się podoba, kwota jaką chcę przeznaczyć to około 60 k. Interesują mnie silniki o pojemności 3.0 i tutaj pytanie, które raczej unikać? Kuszą oferty 335 zarówno w dieslu jak i benzynie ale nie znając wgl trochę sięobawiam że mogę wpaść w duże koszta ewentualnych napraw, nie mając nikogo obeznanego zwracam się do Was jako ludzi na pewno poinformowanych w tym temacie. Przy której wersji silnika warto się zatrzymać na dłuższą chwilę i na co jeszcze mam zwracać uwagę przy zakupie takiego auta? Mile widziane inne rady w kwestii tego auta, dziękuję z góry za pomoc.
Opublikowano
Witam, jestem tutaj nowym użytkownikiem, a myślę że najlepiej mi doradzicie. Szukam aktualnie e92 - po prostu mi się podoba, kwota jaką chcę przeznaczyć to około 60 k. Interesują mnie silniki o pojemności 3.0 i tutaj pytanie, które raczej unikać? Kuszą oferty 335 zarówno w dieslu jak i benzynie ale nie znając wgl trochę sięobawiam że mogę wpaść w duże koszta ewentualnych napraw, nie mając nikogo obeznanego zwracam się do Was jako ludzi na pewno poinformowanych w tym temacie. Przy której wersji silnika warto się zatrzymać na dłuższą chwilę i na co jeszcze mam zwracać uwagę przy zakupie takiego auta? Mile widziane inne rady w kwestii tego auta, dziękuję z góry za pomoc.

 

ile km robisz rocznie ? trasa ? miasto ?

Opublikowano
Witam, jestem tutaj nowym użytkownikiem, a myślę że najlepiej mi doradzicie. Szukam aktualnie e92 - po prostu mi się podoba, kwota jaką chcę przeznaczyć to około 60 k. Interesują mnie silniki o pojemności 3.0 i tutaj pytanie, które raczej unikać? Kuszą oferty 335 zarówno w dieslu jak i benzynie ale nie znając wgl trochę sięobawiam że mogę wpaść w duże koszta ewentualnych napraw, nie mając nikogo obeznanego zwracam się do Was jako ludzi na pewno poinformowanych w tym temacie. Przy której wersji silnika warto się zatrzymać na dłuższą chwilę i na co jeszcze mam zwracać uwagę przy zakupie takiego auta? Mile widziane inne rady w kwestii tego auta, dziękuję z góry za pomoc.

 

ile km robisz rocznie ? trasa ? miasto ?

 

różnie to bywa, ale sporo jeżdżę z racji zajmowania się klubem piłkarskim, załatwiania spraw z tym ziązanych, dowożeniem ludzi na treningi, ogólnie mieszkam koło Wrocławia ale i po mieście dość często się poruszam. będzie spokojnie ponad 15 tys rocznie, może i nawet 20 nie stanowi dla mnie problemu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koło Wrocławia więc pewnie często a4 i aow, 3.0d sprawdzi się bardzo dobrze.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jak już kupimy te 325i z wadliwymi tłokami to jak się zorientować? Pije olej? I jakie jest lekarstwo - wymiana tłoków?? :?
Opublikowano
piszesz, że bedziesz musiał czasem kogos podrzucic, jestes pewnien ze coupe nie stanowi problemu ? czeste wsiadanie i wysiadanie przy braku tylnych drzwi moze czasem skomplikowac zycie :)

 

No na pewno skomplikuje ale liczę że to jest raz na weekend jedynie - w sensie że więcej niż jedną osobę, bo tak to nikogo nie przewiduję aby z tyłu jeździł. Gdyby taka buda była w czterodrzwiowym aucie nie zastanawiałbym się nawet i bym kupił - ale e90 to nie jest to samo i nie wygląda dobrze przy e92 - oczywiście kwestia gustu.

Opublikowano
piszesz, że bedziesz musiał czasem kogos podrzucic, jestes pewnien ze coupe nie stanowi problemu ? czeste wsiadanie i wysiadanie przy braku tylnych drzwi moze czasem skomplikowac zycie :)

 

No na pewno skomplikuje ale liczę że to jest raz na weekend jedynie - w sensie że więcej niż jedną osobę, bo tak to nikogo nie przewiduję aby z tyłu jeździł. Gdyby taka buda była w czterodrzwiowym aucie nie zastanawiałbym się nawet i bym kupił - ale e90 to nie jest to samo i nie wygląda dobrze przy e92 - oczywiście kwestia gustu.

 

no ja jestem tego samego zdania, ja w zasadzie nikogo z tyłu nie wożę, jesli juz to sporadycznie ale nie robi to az takiego wielkiego problemu, myślałem, że bedzisz dość często potrzebował tylnych foteli, a sam do czego jestes bardziej przekonany ? do klekota ? czy jednak wolał byś benzynę ? czy jest Ci to obojętne ? Ważne zeby auto sie dobrze sie sprawowało i było ekonomiczne ? czy nie przykuwasz dużej uwagi do spalania ?

Opublikowano
piszesz, że bedziesz musiał czasem kogos podrzucic, jestes pewnien ze coupe nie stanowi problemu ? czeste wsiadanie i wysiadanie przy braku tylnych drzwi moze czasem skomplikowac zycie :)

 

No na pewno skomplikuje ale liczę że to jest raz na weekend jedynie - w sensie że więcej niż jedną osobę, bo tak to nikogo nie przewiduję aby z tyłu jeździł. Gdyby taka buda była w czterodrzwiowym aucie nie zastanawiałbym się nawet i bym kupił - ale e90 to nie jest to samo i nie wygląda dobrze przy e92 - oczywiście kwestia gustu.

 

no ja jestem tego samego zdania, ja w zasadzie nikogo z tyłu nie wożę, jesli juz to sporadycznie ale nie robi to az takiego wielkiego problemu, myślałem, że bedzisz dość często potrzebował tylnych foteli, a sam do czego jestes bardziej przekonany ? do klekota ? czy jednak wolał byś benzynę ? czy jest Ci to obojętne ? Ważne zeby auto sie dobrze sie sprawowało i było ekonomiczne ? czy nie przykuwasz dużej uwagi do spalania ?

 

W zasadzie pierwszy mój wybór padł na benzynę, znawcy mówili wsadzisz sobie gaz ale moim zdaniem to świętokractwo wkładać gaz w biturbo, zresztą sam też nie wiem jak te dwie turbiny by się zachowywały na takiej opcji. Później spojrzałem też na diesla, sam nie wiem w zasadzie, nie wiem czy bać się tych silników i nie kupić jakiegoś wolnossącego ropniaka 231km lub benzyny 272km, sorki że nie używam fachowym skrótów silników ale nie jestem takdobrze obeznany jak Wy.

Opublikowano

W zasadzie pierwszy mój wybór padł na benzynę, znawcy mówili wsadzisz sobie gaz ale moim zdaniem to świętokractwo wkładać gaz w biturbo, zresztą sam też nie wiem jak te dwie turbiny by się zachowywały na takiej opcji. Później spojrzałem też na diesla, sam nie wiem w zasadzie, nie wiem czy bać się tych silników i nie kupić jakiegoś wolnossącego ropniaka 231km lub benzyny 272km, sorki że nie używam fachowym skrótów silników ale nie jestem takdobrze obeznany jak Wy.

 

No gaz i 335i :mad2: nie jest to zbyt dobry pomysł :nienie: :duh: , Wolnossący ropniak, to takich chyba nawet nie było w e9x hehe, 231km masz na jednej turbinie, 335d masz na dwóch, czy jest sie czego bać ? nawet przy wolnossącej benzynie mozesz mieć problemy jak nieprawidłowo dbasz o auto.. Jeśli sie liczysz z kosztami bierz diesla.. 3.0 D, auto dynamiczne a zarazem ekonomiczne, ponad 230 km to juz zdecydowanie jest czym jechać, 335d to szatan, najmocniejszy z diesli robi konkretną robotę, ale i koszty eksploatacyjne masz większe, wiadomo, że nie wszystko się psuje, i nie musi się psuć, ale trzeba wziąc pod uwagę, że każdy ten element pracuje i z czasem może się wyeksploatować - normalna sprawa, buty też nosisz i nie zawsze będą takie jak wyjadą z chin, podeszwa Ci się zniszy, a jak nie będziesz dbał to Ci szew puści, tak samo jest z autem, dbasz to masz nie dbasz to pakujesz później grubą monetę :cool2:

 

Przykładowe koszty bmw 335d przez rok czasu mojego używtkowania :

Klocki + czujnik 400zł przód

klocki tył + czujnik - 350 zł tył

Tarcze przód : 1500 zł

Serwis olejowy : 800 zł co 10 tyś km

koło pasowe + paski i rolki 1400 zł

opony przód + tył - 2400 zł

termostat : 500 zł

rura od IC : 350 zł

zawieszenie tył -tuleje pływające jakieś kości itp : 2200 zł

Na pewno jest jeszcze coś o czym zapomniałem jak np. żarówki do ringów ledmarker ( w załęznosci od jakości jansosci itp od 200 do 800 zł) gumy wycieraczek 120 zł, itp..

Ceny oczywiscie mogą się róznić w zaleznosci od jakosci czesci... Wszytskie te naprwy wykonane były w przeciągu 1,5 r. oraz po przejechaniu ponad 100 tyś km, zawieszenie np. ze względu na przebieg i lata... olej i filtry wiadomo, klocki tarcze koło eksploatacja, reszta z przypadku.. sam Sobie odpowiedz czy stać Cię na takie auto, z góry zaznaczam, nie wszytsko trzeba było robić w jednym czasie, dużo z tych rzeczy wymianiałem ze wzgledu na ilosc pokonywanych km.. jak np. tarcze klocki itp które były wymieniane nie raz. Ale to już trzeba wliczyć w koszty eksploatacyjne, czy jest się czego bać kupując diesla ? uważam, że nie.

Opublikowano (edytowane)

Czy w polsce można było kupić 3 litrowa benzynę w wersji 218 konnej? Chyba tylko USA? Tak apropo egzemplarza z posta wyżej, chyba że w n53 tak. Generalnie bardzo okazyjna cena jak i przebieg za ten rocznik, silnik i wyposażenie

 

@down

Nieźle, taniej niż e46 :mrgreen:

Edytowane przez cybuch
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe ile błędów pojawi się po podpięciu kompa :o

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Cześć, jako że to mój pierwszy post na forum, chciałem się przywitać :)

 

Szukam dla siebie e90 i śledzę ten wątek od kilku tygodni. Dzisiaj natknąłem się na taką ofertę i zastanawiam się co możecie o niej powiedzieć.

1. Czy wg Was to dobra cena?

2. Na co powinienem zwrócić szczególną uwagę?

3. Zastanawiałem się nad usługa oferowaną przez autotesto.pl, czy to dobry wybór czy jest coś lepszego? Nie chce jechać 400km na marne :(

 

Nie jestem znawcą motoryzacji i dla mnie ważne jest żeby auto było sprawne i dawało przyjemność z jazdy. Poszukuje e90 w sedanie koniecznie po lifcie (kwestie wizualne). Silnik benzyna, 3.0 i 200+ KM.

Zastanawiałem się nad wersjami:

* 330i - 272KM - N53B30

* 328i - 234KM - N52B30

* 325i - 218KM - N53B30

* 325i - 211KM - N53B30

 

Idealna oferta którą widziałem niestety wygasła zanim się zdecydowałem skontaktować. Szukam czegoś podobnego :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Auto z usa, załatw vin, brak naklejek informujących o ksenonach i brak naklejki airbag na prawym słupku b, więc te miejsca do weryfikacji w pierwszej kolejności.

 

Jeżeli chodzi o autotesto to jeżeli najważniejsze jest dla Ciebie poznanie dokładnej grubości powłoki lakierniczej na aucie, wszelkiego rodzaju rys i ogólnego zużycia auta to będzie ok, ale jeżeli chcesz poznać dokładny stan auta i silnika to śmiem wątpić.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najbardziej niepokojąca jest miejscowość gdzie auto się znajduje :8) załatw vin i zdjęcia pod maską.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.