Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a cóż sądzicie o tym drodzy forumowicze, z pierwszych badań jeszcze telefonicznych niestety cała malowana, niby przez obcierki i zadrapania miejskie ale kto to wie, w sumie to dziwne że przez telefon już to usłyszałem. Nie ma problemu z postawieniem auta pod każdy salon BMW więc dzisiaj podjade zobaczyć jak to wygląda a Was proszę o ewentualne zwrócenie uwagi i zgłoszenie jak widzicie coś niepokojącego.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e92-coupe-306km-navi-dvd-xenon-salon-polska-ID6yJi55.html#xtor=SEC-8

VIN WBAWB71037P029115

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Może ktoś mi wyjaśnić dlaczego jest znikoma ilość na rynku e92 330i? 335i jest 5x więcej...

 

335i ma dzięki turbo dużo większy potencjał niż 330i - dane na papierze tego nie oddają. 330i jest potencjalnie mniej problematyczny w utrzymaniu, więc jeżeli mniej się takich aut sprzedało i sprawiają mniej problemów, to też ciężko o nie na rynku wtórnym.

Opublikowano

Zanim zdecydujecie się na wizytę w ASO polecam tą stronkę:

https://www.bmwdecoder.com/history

 

Sprawdzałem ją na swoim aucie i pokazuje moje wizyty w ASO rzetelnie.

Nie widać co było robione ale widać kiedy przy jakim przebiegu i ile roboczogodzin auto było na serwisie.

 

Wszystkiego się nie dowiecie ale wydając 5EUR można czasami sobie oszczędzić cały dzień jazdy i wizytę w ASO.

Eibach Pro Kit, Rev Motoring Silicone Intake Hose, Kolektory Turbo Works, Performance Intake, Milv's: +1mm Modified Intake Lift Valvetronic Supports, Program BPC.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego dzięki. Od kilku miesięcy znamy tą stronkę. Cena rośnie bo na początku było 2,99€ sprawdzenie historii...
Opublikowano
Zanim zdecydujecie się na wizytę w ASO polecam tą stronkę:

https://www.bmwdecoder.com/history

 

Sprawdzałem ją na swoim aucie i pokazuje moje wizyty w ASO rzetelnie.

Nie widać co było robione ale widać kiedy przy jakim przebiegu i ile roboczogodzin auto było na serwisie.

 

Wszystkiego się nie dowiecie ale wydając 5EUR można czasami sobie oszczędzić cały dzień jazdy i wizytę w ASO.

 

POTWIERDZAM. Narzedzie genialne, sa wizyty a u mnie nawet ich dlugosc i typ prac wykonywanych. Super sprawa oprocz dla auto check.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
POTWIERDZAM. Narzedzie genialne, sa wizyty a u mnie nawet ich dlugosc i typ prac wykonywanych. Super sprawa oprocz dla auto check.

gdzie masz ten typ wykonywanych prac?

Opublikowano
Vittorio, BMW jest autem o sportowym charakterze i największe jego zalety to prowadzenie i tylny napęd. W BMW e90 nie bez powodu ten silnik to 3 najsłabszy w palecie... Po prostu szkoda by mi było kupować E90 i nie wykorzystać jej zalet przez tak słaby silnik. Przy tak małym momencie obrotowym nie zauważysz nawet różnicy że masz napęd na tył. 9.1 sekundy to przy pustym aucie, włącz klime i zapakuj kolejna osobę i bagażnik to będziesz miał problem tira wyprzedzić... 0-100km/h to się praktycznie nie wykorzystuje, bardziej przyspieszenie 80-120km/h...
Opublikowano

Witam

 

Poszukuję bmw e92 min 2,5l w benzynie koniecznie w automacie mile widziane - mpakiet zew i wew nawigacja

 

Czy za cene 50 tyś zł jestem w stanie kupić auto które bedzie jeździć bezproblemowo czy powinienem sobie odpuścić ??

 

co myslicie o

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-m-pakiet-performance-navi-xenon-ID6ysoMj.html

 

 

czy może lepiej wystrzegac się werji USA ??

 

z góry dziekuję

Opublikowano
Witam

 

Poszukuję bmw e92 min 2,5l w benzynie koniecznie w automacie mile widziane - mpakiet zew i wew nawigacja

 

Czy za cene 50 tyś zł jestem w stanie kupić auto które bedzie jeździć bezproblemowo czy powinienem sobie odpuścić ??

 

co myslicie o

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-m-pakiet-performance-navi-xenon-ID6ysoMj.html

 

 

czy może lepiej wystrzegac się werji USA ??

 

z góry dziekuję

 

nie wystrzegaj sie tylkoo sprawdzaj kazde indywidualnie, czesto z usa maja niski przebieg i sa malo uszkodzone

Opublikowano
Witam, czytam i czytam forum i juz sam nie wiem ktory diesel jest dobry w bmw wiem ze napewno jest 3.0 ok a cos z tych 2.0 ? szukam wlasnie e90 po lifcie w dieslu, ewentualnie jakas pb tez moze byc tylko co brac pod uwage
Opublikowano
Witam mam szansę na zakup e91ix 2,5 n53b30a 2008-09r pytanie do użytkowników jak wygląda eksploatacja silnika na jakie koszta się przygotować.
Opublikowano
Witam mam szansę na zakup e91ix 2,5 n53b30a 2008-09r pytanie do użytkowników jak wygląda eksploatacja silnika na jakie koszta się przygotować.

 

 

Kolego ten silnik z tym oznaczeniem nie wsystepuje w 2.5L tylko 3.0

Masz link poniżej i napisz o którym mowa dokładnie.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N53

Opublikowano

Witam,

Rozglądam się za bmw z silnikiem 2.0 i mam dwa pytania:

1) Myślałem o 320d 163km, ale słyszałem, że są te silniki dość awaryjne. Rzeczywiście coś w tym jest? A jak nie ten, to który wybierać?

2) Konkretnie myślałem o silniku 2.0, od 150km. Znalazłbym coś poniżej 200tyś przebiegu i do 25tyś zł?

 

Jeżeli chodzi o mnie, to samochód raczej w trasy. W mieście jeżdżę tyle co nic, sporadycznie. Wolę szybszą jazdę, lubię dynamicznie ale to też nie jest reguła - zależy od dnia :wink:

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Spokojnie znajdziesz niebity z kompletem oryginalnych szyb, całość w oryginalnym lakierze z nówkami oponami zimowymi (założonymi tej jesieni) i kompletem na lato. Obowiązkowo będzie też wymieniony olej i reszta rzeczy eksploatacyjnych. Myślę nawet, że tak ze 150k km będzie miał nalatane tylko. Może nawet Ci się uda LCI wyrwać? Mając te 25k to Ci jeszcze na pakiet startowy zostanie, który w takiej dobrej sztuce będzie obejmował tylko wizytę na CPNie.
Opublikowano
A co z nimi nie tak?

 

1) Myślałem o 320d 163km, ale słyszałem, że są te silniki dość awaryjne. Rzeczywiście coś w tym jest? A jak nie ten, to który wybierać?

 

Właśnie chciałbym się dowiedzieć, bo spotkałem się z wieloma opiniami, że są awaryjne. Weryfikuje informacje.

 

 

Co do przebiegu pon.200k i ceny samochodu do 25k zł - pytanie nie dotyczyło tylko 320d. Zastanawiam się ogólnie o bmw z serii e90 z silnikiem 2.0. Są też 320i (150, 163 i 173km) 318 i też jakieś z symbolem "si". Nie znam tej marki, stąd moje pytanie do osób, które się na tym znają.

Opublikowano
benzyna wcale nie jest tańsza w tej wersji, silnik si -poczytaj awaryjny, 173 KM ? - zdaje się miałeś na mysli N47 177 KM jak zrobisz rozrząd co gryzie się na wstępie z założeniem w Twoim budżecie to będzie ok. ogólnie jak chcesz normalne auto zadbane z rozsądnym przebiegiem to masz za mało kasy:) ew. 318 D słabszą wersję może upolujesz na spkojnie ale ten przebieg poniżej 200 tyś to ciężki temat
Opublikowano

Mh, rozumiem.

 

A co z ogłoszeniami jak, np.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-2-0-diesel-163-km-klimatronic-alu-jasny-srodek-ID6yISuj.html

czy

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-2-0-benzyna-klimatronik-alu-gwarancja-ID6yDXL7.html

 

Niby mają to, czego oczekuję: 2.0, 150km+, przebieg poniżej 200k. Jakiś haczyk czy jak?

 

@edit. No i cena do 25k

 

I literówka. Chodziło mi o 170km w 320i. Si - zgadza się - 173km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.