Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy ja pisalem ze nic nie puka czy stuka?! zostal zmieniony dwumas,sprzeglo i dwa przednie amory.

klocki przod i tyl plus plyny.

MADE IN PRL
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czyli suma sumarum samochód kosztował tak naprawdę ze 28-30k... czyli normalna cena za kupienie samochodu, którym następnego dnia po zakupie nie musisz lecieć do mechanika.
Opublikowano
Czy mozna odczytac cos wiecej na temat przebiegu na podstawie VINU ?

http://allegro.pl/bmw-320i-170km-2008-sedan-navi-prof-xenon-oplacony-i6628582500.html

na jednym ze zdjec widac dokumenty z 112k przebiegu w 12.2012..

 

 

ja bym sie pofatygowal i wyslal numer vin do sprawdzenia w firmie specjalistycznej.Koszy zaden biorac pod uwage wartosc auta. Na pierwszy rzut oka po zdjeciach nie ma sie do czego przyczepic ale A/ to nic nie znaczy B/ jezeli przebieg jest blizej 250000 to bedziesz mial spore koszty zwiazane z katem i pewnie dwoma trzema czesciami w srodku

 

Cena 40000 zl z oplatami jest wiarygodna biorac pod uwage przebieg deklarowanyi to co jest na zdjeciach.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
czy ja pisalem ze nic nie puka czy stuka?! zostal zmieniony dwumas,sprzeglo i dwa przednie amory.

klocki przod i tyl plus plyny.

 

dalej nie odpwoiedziales na pytanie co robi dwumas z 2009 roku w aucie z 2007 biorac pod uwage ze upierasz ze montaz byl fabryczny i twoj przebieg orginal. Dalej niepokazales tej perelki z vinem a to by nam zamknelo na pewno jadaczke.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Czy mozna odczytac cos wiecej na temat przebiegu na podstawie VINU ?

http://allegro.pl/bmw-320i-170km-2008-sedan-navi-prof-xenon-oplacony-i6628582500.html

na jednym ze zdjec widac dokumenty z 112k przebiegu w 12.2012..

 

 

ja bym sie pofatygowal i wyslal numer vin do sprawdzenia w firmie specjalistycznej.Koszy zaden biorac pod uwage wartosc auta. Na pierwszy rzut oka po zdjeciach nie ma sie do czego przyczepic ale A/ to nic nie znaczy B/ jezeli przebieg jest blizej 250000 to bedziesz mial spore koszty zwiazane z katem i pewnie dwoma trzema czesciami w srodku

 

Cena 40000 zl z oplatami jest wiarygodna biorac pod uwage przebieg deklarowanyi to co jest na zdjeciach.

 

A czy moglbym kogos tutaj prosic o sprawdzenie tego vinu ? WBAVF910X0VG34958

Opublikowano

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAVF910X0VG34958

Type code: VF91

Model: 320I OL (EUR)

E-F-R series: E90

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: N43

Displacement: 2.00

Power: 125 (170 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI

Upholstery code: ALAT - STOFF FLUID/ANTH

Prod.date: 2007-11-22

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2BH BMW alloy wheel, double spoke 156

S4AE Armrest front, retractable

S4AG Interior trim finishers Titanium matt

P7RP Advantage package

P7RS Package Comfort

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S321 Exterior parts in vehicle colour

S403 Glass roof, electrical

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S465 Through-loading system

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S609 Navigation system, Professional

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S964 Navi DVD to be requested at shipping

 

Jeśli chodzi o przebieg kontaktuj się z DRAY ogólnie jest osobny dział do tego .

Opublikowano

Kumatywujek

 

Ja jestem przykładem osoby, która według Ciebie nie potrafiła sobie ogarnąć taniego samochodu z zagranicy tylko kupiła wybity na naszych drogach samochód, który już pewnie jest według Ciebie trupem. Polecam zerknąć do mojej galerii, do galerii poprzedniego właściciela, porozmawiać z mechanikiem który serwisował ten samochód przez ostatnie ponad 4 lata i może wtedy zrozumiesz, że czasem warto zapłacić za samochód więcej.

Tak, jestem osobą która za E93 z 2007 roku zapłaciła ponad 70 tysięcy złotych. I tak, jestem osobą za której samochodem ogląda się 90% osób, która za pierwszy przegląd po zakupie auta zapłaciła 300 zł i która cieszy się posiadaniem auta jedynego w swoim rodzaju. Jeżeli znajdziesz auto wyglądające jak moje, stawiam dobre whiskey.

Znajomość historii auta jest bezcenna. Dodatkowo mogę powiedzieć, że w moim przypadku właściciel płakał jak sprzedawał. Ale pewnie przepłaciłem ogromnie bo można kupić dużo taniej, lepiej i fajniej. Pytanie tylko co to będzie? Pewnie gdybyśmy Rivasi czy ja czy też inny użytkownik wsiadł do Twojego auta to znalazłby z 10 rzeczy innych rzeczy do naprawy.

Opublikowano

Witam Serdecznie Wszystkich Użytkowników,

 

przymierzam się do kupna BMW 3, od 2009 wzwyż. Zależy mi na mocy większej niż 150 km (preferowana benzyna), jeżeli chodzi o wyposażenie to auto nie musi mieć jakiś super "bajerów". Zależy mi na dobrym stanie mechanicznym oraz blacharskim. Czy Waszym zdaniem budżet 40 tys złotych będzie wystarczający?

 

Pozdrawiam Serdecznie

NTes

  • Moderatorzy
Opublikowano

Czasami jak czytam wywody ile ma kosztować E90-E91, że to już stare padło i powinno kosztować grosze.

Obserwuje ceny i różnice są kolosalne.

Jeżdżę seria E91 - E93 od 2006r, czyli co niektórzy uczyli się wtedy czytać i pisać.

Co do cen.

Należy rozgraniczyć sprowadzane poflotowe E90-91 z przekręconym licznikiem, lub bez historii. One naprawdę kosztują grosze. Podobnie jest już F30-31. Duża podaż tych relatywnie młodych z kosmicznymi przebiegami to idealny materiał na handel. Jak kończy leasing, po 3-4 latach, brane jest następne nowe dla handlowca. Auto zarobiło na siebie trzeba je szybko sprzedać (czyt. tanio)

Na drugim biegunie są E92-E93 kupowane prywatnie (te auta nie były kupowane do flot). Podaż jest dużo mniejsza, no i ceny są dużo wyższe. Dlaczego większość sprowadzanych E92 -E93 jest rozbita? Bo wtedy jest tania.

Po prawie 11 latach jeżdżenia E91 i E93 wnioski jaką trzeba kupić trójkę:

 

Nadwozie zależy od potrzeb. Dla niedowiarków wózek z gondolą wchodzi do E93, tylko kupujemy wózek do samochodu, a nie samochód do wózka.

 

Silnik:

szukać 330d M57 330d- tylko co ok 150 tys wymienić kolektor na nowy bo cieknie na ośkach koszt ok 2500zł, i termostaty co ok 100 tys km. Wtryskiwacze są zwykle nie piezo, korekcje po 200 tys km -0,1/+0,1

320d M47 nie polecam turbo Mitsubishi pada co 100-150 tys, wał też lubi pęknąć, N47 wiadomo lipne rozrządy

róznica w spalaniu + 1 litr dla 330d względem 320d

skrzynia tylko automat olej co 100-120 tys wymieniać, ale i tak trzeba wymieniać bo lubi cieknąć na wtyczce

zawieszenie amortyzatory tył siadają szybciej co ok 100 tys, przód wytrzymuje do 200 tys km, przy wymianie polecam Sachs.

tarcze tylko oryginał, zero problemów, duża trwałość. Np przednie tarcze wytrzymały 150 tys km.

dość nietrwałe tylne mech róznicowe, zaczynają buczeć i trzeba szukać następnego

 

Acha, samochody kupowałem u dealerów w Polsce.

 

Powodzenie w szukaniu.

Opublikowano
Witam Serdecznie Wszystkich Użytkowników,

 

przymierzam się do kupna BMW 3, od 2009 wzwyż. Zależy mi na mocy większej niż 150 km (preferowana benzyna), jeżeli chodzi o wyposażenie to auto nie musi mieć jakiś super "bajerów". Zależy mi na dobrym stanie mechanicznym oraz blacharskim. Czy Waszym zdaniem budżet 40 tys złotych będzie wystarczający?

 

Pozdrawiam Serdecznie

NTes

 

powiem tak. Za 40 tys znajdziesz 320i w stanie prawidowym. Teraz, z mojego doswiadczenia wiem ze bedziesz zawiedzony troche BMW przy 320i bo nie ta moc, nie ten fun. Jezeli dzisiaj byl bym w twojej skorze spasowal bym chwile i odlozyl 10/15 tys wiecej i kupil 330i (258koni) w perfekcyjnym stanie.

 

NP. Forumowicz 330xd "sprzedaje" swoje E90 330i za 60 tysiakow. sadze ze po uprzejmej negocjacji cena spadnie do 55K.

 

Lookinij na CAR : viewtopic.php?f=158&t=246801&start=540#p2273380

 

On jest psychopata swoja droga i takim powaznym... jezeli to by byla E91 to juz dawno ten samochod byl by moj. Masz klasyczny R6, bez turbin bez wtryskubezposredniego, z zajebistym wydechem, w stanie jubilerskim czy to mechanicznie czy blacharskim. Tam nie masz nic do roboty tylko bedziesz sie bal wyjechac na ulice aby cie ktos nie uszkodzil. Po miesiacu uzytkowania zrozumiesz co to znaczy przyjemnosc z jazdy i jakie to mile slyszec codziennie od ludzi na ulicy ze masz niesamowity woz.

 

konkluzja jezeli masz 40K, poczekaj albo wez kredut na 15K wiecej i szukaj tego typu samochodu.

 

 

@ ALIBIZI : jakbys mial kiedys dosc tych strasznych lamp ktore oslepiaja innych kierowcow w dzien co jest powaznym problemem bezpiecznestwa to dam kika tysi aby cie pozbyc problemu... :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
. Polecam zerknąć do mojej galerii, Rivasi czy ja czy też inny użytkownik wsiadł do Twojego auta to znalazłby z 10 rzeczy innych rzeczy do naprawy.

 

No wlasnie zerknalem do tej twojej galerii i przeczytalem ze zamiast wymienic DPF to go usuneles...

Jesli tak ma wygladac forumowa naprawa pasjonata bmw to ja dziekuje za takie auto.

Nie polecam jezdzic tym autem do niemiec czy austrii bo trafisz na kontrole ktora ci zdejmie tablice rejestracyjne i zarekwiruje auto(do czasu wplacenia gotowki) naliczajac 1500-3500EUR kary.

Od kilku miesiecy trwa juz konkretne polowanie na polakow ze wzgledu na wyciety DPF.

Kazdy dieselek ktory nie ma rury starego typu skierowanej do jezdni jest sprawdzany czujnikiem.

MADE IN PRL
Opublikowano
. Polecam zerknąć do mojej galerii, Rivasi czy ja czy też inny użytkownik wsiadł do Twojego auta to znalazłby z 10 rzeczy innych rzeczy do naprawy.

 

No wlasnie zerknalem do tej twojej galerii i przeczytalem ze zamiast wymienic DPF to go usuneles...

Jesli tak ma wygladac forumowa naprawa pasjonata bmw to ja dziekuje za takie auto.

Nie polecam jezdzic tym autem do niemiec czy austrii bo trafisz na kontrole ktora ci zdejmie tablice rejestracyjne i zarekwiruje auto(do czasu wplacenia gotowki) naliczajac 1500-3500EUR kary.

Od kilku miesiecy trwa juz konkretne polowanie na polakow ze wzgledu na wyciety DPF.

Kazdy dieselek ktory nie ma rury starego typu skierowanej do jezdni jest sprawdzany czujnikiem.

 

By spelniac normy niekoniecznie musisz jezdzic z DPFem.

E92 335d Stage H
Opublikowano
Pytanko. Ile około trzeba dac za zadbana E90 benzyna do 2.0 z wyposażenia to automatyczna klima, podgrzewane siedzenia, wielofunkcyjna kierownica, bo na alledrogo wiadomo jak z cenami i jaki silnik godny polecenia, w planach bez gazu. Mając 30K jestem w stanie kupić coś konkretnego ?
Opublikowano
Dostalem rade od kolegi ktory siedzi dlugo w temacie BMW zeby przy moim budzecie 37 000 dac sobie spokoj z E90 i poszukac E46 330i w pelnej wersji (coupe). Czy przy moim budzecie naprawde nie znajde nic wartego zainteresowania (navi, xenon) nawet z silnikiem 2.0i 170km ? Jestem nastawiony na pare miesiecy szukania.
Opublikowano

Cześć Chłopaki :8)

 

Mój pierwszy post na forum. Rozważam zakup BMW, model E90, budżet jaki mam do przeznaczenia do ~35k. Początkowo myślałem nad E87 ale to chyba jednak za małe autko na moje 202cm więc skłaniam się ku większemu bratu. Przeczytałem ostatni 61 stron tego wątku mam pewien pogląd na to czego oczekiwać w zadanym budżecie. Model o jakim myślę to 320i (@177KM) lub 320d (@163KM).

 

Czy mógłbym prosić o Waszą opinię na temat poniższych 2 egzemplarzy:

a) http://allegro.pl/bmw-320i-170km-2008-sedan-navi-prof-xenon-oplacony-i6628582500.html - lekko ponad budżetem, ale strasznie wysoka opcja. Ktoś wyżej zdaje się pytał o to auto, ale chyba brak konkluzji.

b) http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-320d-e90-salon-pl-ii-wl-prywatne-zadbany-bezwypadkowy-bez-dpf-ID6yE3DH.html - wygląda na ciekawą opcję, fajnie, że zrobione tyle w aucie, ale zastanawiam się, czy skoro 2mas rozsypał się tak szybko to nie było ono strasznie pałowane.

 

Dziękuję uprzejmie za wszelkie sugestie,

Paweł

Opublikowano
W moim dwumas i turbo były zrobione poniżej 120k km, natomiast przed zakupem samochodem jeździł kolega DRAY i stwierdził, że wszystko jest ok. Również panowie z mautoczesci mieli okazję się przewieźć i nie stwierdzili nic podejrzanego, więc może to po prostu zły styl jazdy dla dwumasa?
Opublikowano
Ja dam moze taka dobra rade ktora zawsze sie sprawdza. Jak kupujecie auto to wezcie swoj budzet i odejmijcie od niego 20%. Te 20% przeznaczcie na wstepne naprawy a za reszte kupcie auto. Nie ma sensu kupowac auta by potem nie byc w stanie go sensownie utrzymac.
E92 335d Stage H
Opublikowano

Siema forumowicze!

 

Od 2 miesiecy ogarniam temat zakupu e91. Przeczytalem setki postow itd, wiec mniej wiecej sie orientuje. Choc ilosc informacji jest ogromna.

Mysle ze nie wjebanie sie na mine graniczy z cudem, chyba ze jestes mechanikiem itd.

 

Mieszkam w Niemczech wiec chce tutaj samemu kupic, zwiesc do Polski i ubezpieczyc i zarejestrowac. Wiec pojemka to tylko do 2l ze wzgledu na akcyze.

 

Bylem ogladac to ostatnio 320i 2008 233tys.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233695438

http://i.imgur.com/4vZxcSc.jpg

http://i.imgur.com/G3DiyCu.jpg

 

Zajebiste wyposazenie, skora w srodku wygladala lepiej niz na zdjeciach. Wnetrze jak nowe, bylem w szoku.

Sprzedawca mowi ze jeden poprzedni wlasciciel - szpital. Pokazal kwity i rzeczywiscie 2 wlascicieli - ten sam szpital. Najpier jeden oddzial (neurologi) a pozniej inny. Pytam sie czy auto bezwypatkowe, mowi mi ze byl wypadek (z przodu jebniete) i ze zostal bezposrednio naprawiony przez bmw. Zdjec z wypadku czy kwitow z naprawy nie ma.

 

 

Razem z moja dziewczyna wzielismy je na jazde probna. Wg mojej amatorskiej opini wszystko bylo okej, Auto jezdzilo zajebiscie, biegi, sprzeglo, uklad jezdny spoko. Opony Pirelli letnie zalozone. Jedynie palila sie kontrolka taka jak od hamulca recznego, tylko ze na zolto.

Czyli jakis problem z hamulcami. Handlarz powiedzial ze to ogarnie. Ksiazka serwisowa, instrukcje i inne ksiazki. Generalnie stan wewnatrz i na zewnatrz tak optycznie super. Po otworzeniu maski probowalem znalesc jakies slady naprawy ale nic nie zauwazylem

 

Rozkodowalem VIN przez jeden z linkow na forum (to za 3 euro) I dostalem wykaz wizyt i napraw u dealerow.

tutaj link do pdfa https://we.tl/a36Qucji18

http://i.imgur.com/AILDK7z.png

 

I to jest podejrzane troche - do 2012 normalnie wizyty do 151tys, pozniej w 2014 przy 182tys wizyta u dealera w Helsingborg czyli w szwecji ?!

Pozniej przerwa do 2016 - wtedy 233tys. Czyli poprostu zeby byla cos wbite, wiadomo.

 

Generalnie auto super, srodek przepiekny i mega wyposazenie - nawi nie chce. Handlarz nie daje tez gewarleistung but jest to sprzedaz w imieniu klienta.

 

Co myslice ? 7kolo to moj maksymalny budget. Moze by gosc srzedl do 6750 ale nie jestem pewien.

 

Jaki myslicie bylyby koszto pakietu startowego w polsce. Tak mysle ze z takim pieknym wnetrzem i dobrym wyposarzenim zawsze bedzie latwo w razie W sprzedac w przyszlosci.

 

Bylbym bardzo wdzieczny za jakas rade bo jestem oczywiscie napalony. Aha, wiecie gdzie moge wyciagnac raport gdzie bedzie napisane co bylo dokladnie w serwisie robione ?

 

Dzieki!!!

Opublikowano

 

Jaki myslicie bylyby koszto pakietu startowego w polsce. Tak mysle ze z takim pieknym wnetrzem i dobrym wyposarzenim zawsze bedzie latwo w razie W sprzedac w przyszlosci.

 

Bylbym bardzo wdzieczny za jakas rade bo jestem oczywiscie napalony. Aha, wiecie gdzie moge wyciagnac raport gdzie bedzie napisane co bylo dokladnie w serwisie robione ?

 

Dzieki!!!

OMG skąd ty sie urwałeś :) ? Gdzie ty tu widzisz bogate wyposażenie. Brak nawki, fotele zwykłe nie sporty, manual,najbiedniejsze koło 16 jakie może być, kierownica też najgorsza a'la Jelcz, brak uchwytów na kubki... to tak na szybko. Nie zgodziłbym się że będzie to łatwo sprzedać w przyszłości, wyposażenie bida, silnikowo bida ,bity+ przebieg jak na benzynke taki sobie + od handlarza.. ja bym odpuścił ale może się nie znam

Opublikowano
OMG skąd ty sie urwałeś :) ? Gdzie ty tu widzisz bogate wyposażenie. Brak nawki, fotele zwykłe nie sporty, manual,najbiedniejsze koło 16 jakie może być, kierownica też najgorsza a'la Jelcz, brak uchwytów na kubki... to tak na szybko. Nie zgodziłbym się że będzie to łatwo sprzedać w przyszłości, wyposażenie bida, silnikowo bida ,bity+ przebieg jak na benzynke taki sobie + od handlarza.. ja bym odpuścił ale może się nie znam

 

Dzieki za opinie kolego. Silnik 2.0 ze wzgledu na zlodziejska akzyce, najchetniej bym wziol 330i albo 330d. Srodek w aucie byl przepiekny. Widzialem wiele ogloszenie ze przebieg to niby 180tys wnetrze zniszczone na maksa. Moj budget to 6500euro na zakup auta, wydaje mi sie ze w tej cenie nie ma raczej szans na fotele sportowe, m pakiet itd. I wiem ze ktos zaraz mi znajdzie linki na autoscoucie do jakis ulepow po drogiej stronie niemiec.

 

Nie mam niestety mozliwosci jezdzenia przez 3 miesiace po calych niemczech szukajac.

 

Mam jeszcze takie pytanie do posiadaczy e90, jakie macie koszty serwisu i napraw ? Tak mniej wiecej

 

Tu informacja z VIN (nie wiem czy to wzposazenie to taka bieda, moze tak)

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAVR91080A101597

Type code: VR91

Model: 320I OL (EUR)

E-F-R series: E91

Series: 3

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N43

Displacement: 2.00

Power: 125 (170 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: A39 - BARBERAROT METALLIC

Upholstery code: LCAD - LEDER DAKOTA/GRA

Prod.date: 2008-04-10

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2BH BMW alloy wheel, double spoke 156

S3AP Windscreen with grey wedge

S4AE Armrest front, retractable

S4AG Interior trim finishers Titanium matt

P7RP Advantage package

P7RS Package Comfort

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S321 Exterior parts in vehicle colour

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S612 BMW Assist

S633 Preparation, mobile phone, Business

S663 Radio BMW Professional

S761 Individual sunshade glazing

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

Opublikowano

Dla zainteresowanych aktualnie szukających BMW E90 (i tych którzy co chwilę pytają ile trzeba dać za dobre 320d z 2005, 2006 r.)

Swoją E90 kupiłem w kwietniu tego roku- 320d silnik m47n2 163 kunie w serii, z dpfem, 2006 r. Cena 25300 zł + opłaty jakieś 1100 zł (auto z Holandii). Z wyposażenia kiera multi, klimatronic, siedzenia zwykłe w szmatach- skóry nie chciałem (wnętrze ciemne), parctronic tył, tempomat, fotochromatyczne lusterka, skrzynia manual, felga 16- oryginał bmw także bez rewelacji, pakiet led, sensor deszczu i zmierzchu. Poza tym z uwagi na fakt, że kupiłem auto bez navi od razu zainwestowałem w radyjko na androidzie dedykowane do E90- koszt ok. 2 tys. i nie żałuje o wiele lepsze i bardziej praktyczne niż idrive- polecam tym którzy chcieliby autko z navi i dużym wyświetlaczem, a nie mają idriva. To co wyczaiłem podczas zakupu: Auto po delikatnej stłuczce- malowany zderzak przedni i tylny, maska silnika, lewy przedni błotnik. Reszta czyli dach, wszystkie wnęki, podłużnice oryginał. Podczas zakupu autko podpięte pod kompa: błąd maty siedzenia, sterownika świec żarowych, elektrycznej pompki od ogrzewania postojowego. Sterownik niedrogo zregenerował mi Roger z Nysy, pompkę i mate siedzenia sam ogarnąłem. Poza tym w pierwszym miesiącu użytkowania trzeba było wymienić amory tył, tarcze przednie, termostaty i oczywiście filtry, oleje. Dodatkowo wgrana mapa na 186 ps i 400 NM momentu. Jak na razie autko sprawuje się świetnie.

Auta szukałem około 3 miesięcy, po drodze oglądałem 7 innych w podobnych cenach- żadnego z nich nie poleciłbym.

Podsumowując, moim zdaniem dobre E90 320d z 2006 r. w średnim wyposażeniu można kupić już za 25 tys. zł, trzeba tylko cierpliwie szukać, no i oczywiście co nieco być ogarniętym jeżeli chodzi o mechanikę. Ci którzy chcą kupić i jeździć proponuję szukać coś powyżej 30 tys. zł.

Opublikowano
Witam Serdecznie Wszystkich Użytkowników,

 

przymierzam się do kupna BMW 3, od 2009 wzwyż. Zależy mi na mocy większej niż 150 km (preferowana benzyna), jeżeli chodzi o wyposażenie to auto nie musi mieć jakiś super "bajerów". Zależy mi na dobrym stanie mechanicznym oraz blacharskim. Czy Waszym zdaniem budżet 40 tys złotych będzie wystarczający?

 

Pozdrawiam Serdecznie

NTes

 

powiem tak. Za 40 tys znajdziesz 320i w stanie prawidowym. Teraz, z mojego doswiadczenia wiem ze bedziesz zawiedzony troche BMW przy 320i bo nie ta moc, nie ten fun. Jezeli dzisiaj byl bym w twojej skorze spasowal bym chwile i odlozyl 10/15 tys wiecej i kupil 330i (258koni) w perfekcyjnym stanie.

 

NP. Forumowicz 330xd "sprzedaje" swoje E90 330i za 60 tysiakow. sadze ze po uprzejmej negocjacji cena spadnie do 55K.

 

Lookinij na CAR : viewtopic.php?f=158&t=246801&start=540#p2273380

 

On jest psychopata swoja droga i takim powaznym... jezeli to by byla E91 to juz dawno ten samochod byl by moj. Masz klasyczny R6, bez turbin bez wtryskubezposredniego, z [bAD] wydechem, w stanie jubilerskim czy to mechanicznie czy blacharskim. Tam nie masz nic do roboty tylko bedziesz sie bal wyjechac na ulice aby cie ktos nie uszkodzil. Po miesiacu uzytkowania zrozumiesz co to znaczy przyjemnosc z jazdy i jakie to mile slyszec codziennie od ludzi na ulicy ze masz niesamowity woz.

 

konkluzja jezeli masz 40K, poczekaj albo wez kredut na 15K wiecej i szukaj tego typu samochodu.

 

 

@ ALIBIZI : jakbys mial kiedys dosc tych strasznych lamp ktore oslepiaja innych kierowcow w dzien co jest powaznym problemem bezpiecznestwa to dam kika tysi aby cie pozbyc problemu... :mrgreen:

 

Dzięki wielkie za odpowiedź, no niestety nie chcę (a raczej nie mogę) budżetu powiększyć :(. Wiem, że nie patrzy się na rocznik, aczkolwiek obrałem sobie za cel auto minimum 2009 rocznik, nie potrzebuję skóry, a wręcz nie lubię :). A co myślisz o aucie od użytkownika "wojtek1418"? Wydaje się być w moim budżecie, 177km i jest to wersja silnika N47D20C.

 

Pozdrawiam Serdecznie

NTes

Opublikowano
Witam ,może będę banalny ale jak nie zapłacisz dobrze to wyjdzie to późnej przy naprawach,ja za swoją 335i xDrive która przywiozłem ze Szwajcarii zapłaciłem prawie 70 tyś po przyjeździe oczywiście oleje filtry gdzie się dało i nie dołożyłem do auta nic ,auto kupiłem od prywatnego użytkownika który 4 miesiące przed sprzedażą zrobił bardzo duży serwis auta (tylko części eksploatacyjnych)bo takie tylko wymagały wymiany ,dlatego moim zdaniem omijaj handlarzy ,oni przeważnie nie patrzą na twoje zadowolenie tylko zysk i wydając swoje ciężko zarobione pieniądze jak już ci się spodoba dane auto zapłać 800 zł netto(przeważnie tyle kosztuje całkowite sprawdzenie w Bmw aso całego auta gruntownie)i późnej będziesz spał spokojnie.Lepiej kupić 2-3 lata starsze auto ale rygorystyczne serwisowane i w podobnej cenie do nowszego zmęczonego egzemplarza bez historii.Ale powiem Ci też tak że nie kupił bym bmw bez reflektorów ksenonowych i dobrego nagłośnienia ,to moim zdaniem bardziej poprawia komfort jazdy niż m pakiet i duża felga.Powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.