Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zapłacić zapłacisz ale do Niemiec na ogół się jedzie ściągnąć szrot za taniej i sprzedać go drożej w Polsce przez co nie istnieje takie coś, że kupisz taniej w Niemczech zajebiste auto, dla tego moje zdanie jest takie ze auta z Niemiec to największe gowno świata. Ale to tylko moja opinia.

 

E90 z początku produkcji 320d kupisz za 30-32tys w dobrym stanie

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Rozumiem. Czyli bez minimum 45 tysięcy do E92 nie podchodź :). A co jeszcze ze spadkiem cen tych aut ? czy w ciągu dajmy na to do roku, da radę ugrać coś na tym polu ?

 

Co do E90, przedstawioną przez Ciebie sumę miałbym na dzień dzisiejszy, planuję zakup auta na wiosnę/lato, co za tym idzie poważnie zacząłem zastanawiać się nad tym czy aby nie zdecydować się właśnie na E92, dołożyć ale mieć moim zdaniem fajniejsze autko pod względem typowo sportowym jak i wizualnym.

Opublikowano
Jak szukasz na wiosnę to kup teraz ceny są relatywnie niższe na wiosnę sprzedają się dużo szybciej i o 20% drożej :cool2:
Opublikowano
W takim układzie to już bym wolał poczekać roczek, mieć pieniądze na E92 i kupić po niższej cenie w tym samym okresie :). Kupując w tym momencie E90 raczej nie byłbym spełniony, choć może to tylko moje zgubne myślenie... :)
Opublikowano
W takim układzie to już bym wolał poczekać roczek, mieć pieniądze na E92 i kupić po niższej cenie w tym samym okresie :). Kupując w tym momencie E90 raczej nie byłbym spełniony, choć może to tylko moje zgubne myślenie... :)

Ale też raczej zakupisz auto już starsze...

Ja wolałem zapłacić więcej za pewniaka jak tylko pojawiła się okazja, raczej nie myślałem o tym w sensie, że poczekam i kupię w maju... kupiłem wtedy, gdy znalazła się pewna oferta (w tym przypadku czekałem cierpliwie, aż kolega będzie sprzedawał auto)

:)

Opublikowano

Witam,

 

Jestem nowy na forum także witam wszystkich!

Pragnę w najbliższym czasie nabyć BMW E90. Budżet jakim dysponuje to ok. 30 k. Fakt szału nie ma, ale jednak na starszą wersje i w jakimś skromnym wyposażeniu powinno wystarczyć :oops: , w końcu od czegoś trzeba zacząć. Samochód ten ma służyć do wszystkiego, dojazd do pracy ok 20 km w jedną stronę, wyjazd gdziekolwiek itd. Nie wiem jaki silnik wybrać.. Przeczytałem kilka tematów na ten temat i nadal nie wiem jaki silnik będzie dla mnie odpowiedni... Wiadomo chciałoby się jak najekonomiczniej, bezawaryjnie itp. ale i również czuć fajną moc pod pedałem... Także prosiłbym starszych, bardziej doświadczonych kolegów o radę w wyborze silnika. Skrzynia raczej manualna, choć nigdy nie prowadziłem auta z automatem, wiec nie wiem jak to wygląda :mad2: Znalazłem kilka ofert i chciałbym prosić o opinie:

1. http://allegro.pl/show_item.php?item=6565643439#24f7e3ef99

2. http://allegro.pl/show_item.php?item=6562886979#24f7e3ef99

3. http://allegro.pl/show_item.php?item=6555838300#thumb/4

4. http://allegro.pl/show_item.php?item=6554545218#0831b62556

5. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-3-e90-320i-navi-pdc-x2-18r-ID6yC1Fp.html#6345128462

Idę dobrym torem podczas poszukiwań czy całkowicie źle? Troszkę czasu odkładałem monetę, także nie chciałbym utopić tej kasy na jakiegoś trupa.. Wole starszą, uboższą wersje ale w jakimś przyzwoitym stanie. Z góry dziękuje za pomoc!

Opublikowano
Ale też raczej zakupisz auto już starsze...

Ja wolałem zapłacić więcej za pewniaka jak tylko pojawiła się okazja, raczej nie myślałem o tym w sensie, że poczekam i kupię w maju... kupiłem wtedy, gdy znalazła się pewna oferta (w tym przypadku czekałem cierpliwie, aż kolega będzie sprzedawał auto)

:)

 

Wiesz, może i starsze te kilka miesięcy ale też takie jakie bym chciał najbardziej :). Z drugiej strony 9 czy 10 letni samochód to nie staruszek, szczególnie jeśli chodzi o BMW. Tak naprawdę to już podjąłem kroki w kierunku głównie orientacyjnym co do ceny (sprawdzę jak sprawa ma się w Niemczech), uzbieranie potrzebnej sumy jeszcze chwilę mi zajmie. Mając teraz do wyboru albo kupno E90 albo poczekanie kilka miesięcy i zakup E92 raczej skuszę się na tą drugą opcję, tym bardziej, że nie mam na ten moment żadnej fajnej oferty z E90.

Opublikowano
Witam,

 

Jestem nowy na forum także witam wszystkich!

Pragnę w najbliższym czasie nabyć BMW E90. Budżet jakim dysponuje to ok. 30 k. Fakt szału nie ma, ale jednak na starszą wersje i w jakimś skromnym wyposażeniu powinno wystarczyć :oops: , w końcu od czegoś trzeba zacząć. Samochód ten ma służyć do wszystkiego, dojazd do pracy ok 20 km w jedną stronę, wyjazd gdziekolwiek itd. Nie wiem jaki silnik wybrać.. Przeczytałem kilka tematów na ten temat i nadal nie wiem jaki silnik będzie dla mnie odpowiedni... Wiadomo chciałoby się jak najekonomiczniej, bezawaryjnie itp. ale i również czuć fajną moc pod pedałem... Także prosiłbym starszych, bardziej doświadczonych kolegów o radę w wyborze silnika. Skrzynia raczej manualna, choć nigdy nie prowadziłem auta z automatem, wiec nie wiem jak to wygląda :mad2: Znalazłem kilka ofert i chciałbym prosić o opinie:

1. http://allegro.pl/show_item.php?item=6565643439#24f7e3ef99

2. http://allegro.pl/show_item.php?item=6562886979#24f7e3ef99

3. http://allegro.pl/show_item.php?item=6555838300#thumb/4

4. http://allegro.pl/show_item.php?item=6554545218#0831b62556

5. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-3-e90-320i-navi-pdc-x2-18r-ID6yC1Fp.html#6345128462

Idę dobrym torem podczas poszukiwań czy całkowicie źle? Troszkę czasu odkładałem monetę, także nie chciałbym utopić tej kasy na jakiegoś trupa.. Wole starszą, uboższą wersje ale w jakimś przyzwoitym stanie. Z góry dziękuje za pomoc!

 

Mnie interesuje dlaczego te wszystkie benzyny z niemiec mają takie małe przebiegi . Ja swoim dużo nie jeżdzę, przez dwa lata było to drugie auto w rodzinie, a i tak dobiłem mu 80000km w pięć lat i teraz ma 270 000km.

Do każdej niemieckiej benzyny dolicz wymianę uszczelniaczy zaworowych - 1200zł, odme - 300zł, jakieś duperele , może silnik valvetronic - 700zł , pompę vacum , 700zł . Diesel m47 jest tańszy w serwisie ale są awarie z panewkami i turbinami . Wszystko zależy od poprzedniego właściciela i zmian oleju . Co do zawieszenia to sprawdź tylne opony , jak są ścięte od środka to tuleje do wymiany . Sprawdź amortyzatory tylne - często leją

Opublikowano

Nie raz to mówiłem i pewno nie raz powiem. 90% aut z Niemiec to największe szroty a pozostałe 10 to albo kupowanie osobiście aut albo trafianie okazji od 1 właściciela który dbał o auto. Nie rozumiem czemu w Polsce przyjęło się coś w stylu, że Niemiec dba i szanuje. 99% aut z Niemiec jest grubo kręcona. Wolałbym już kupić Anglika i go przełożyć.

 

Niemiec jeździ dopóki auto się nie zacznie sypać, sprzedaje to Mirasom Handlarzom, Miras cofa przebieg do 180tys. mowi ze igiełką od 1wł. a naiwne Polaki w to wierzą...

 

I nie mówię ze nie ma dobrych aut w Niemczech bo są z tym, że większość tych co są w Polsce to trupy.

Opublikowano
kubaj123 to w takim razie gdzie najlepiej szukać ? polecasz jakieś strony ? rozumiem, że najlepiej nabyć samochód w Polsce dajmy na to poprzez otomoto ?
Opublikowano
@białaalpina Też mnie to zastanawia... I na przebieg biorę dużą poprawkę. Podałem przykładowe linki które wpadły mi w oko i chciałem aby ktoś bardziej doświadczony wyraził opinię na ten temat. Bardzo dziękuje za Twoje rady! Na pewno będę o nich pamiętał! A co z dieselami? Są jakieś "patenty" szczególiki na które warto zwrócić uwagę podczas odsłuchu pracy silnika?
Opublikowano

Jeżeli mówisz o M47 to to jest raczej pancerny silnik. Problem z panewkamiwystepuje tylko gdy wymienia się olej co 20-30tys. No i turbo ale turbo to jest raczej rzecz eksploatacyjna której nie można regenerować tylko trzeba brać nówkę.

 

Panewki możesz poznać po bardzo głośnym stukaniu waleniu wraz ze wzrostem obrotów, na you tube jak wpiszesz to na pewno wyskoczą jakieś filmiki

Opublikowano
Witam mam pytanie. Czy dysponując budżetem 40tys +znajdę e90 2.0i po lifcie? Dzięki za odp.

 

Pierw poczytaj sobie na forum tutaj co piszą o silniku n43b20 i zdecyduj czy chcesz się w to bawić .

Opublikowano
@białaalpina Też mnie to zastanawia... I na przebieg biorę dużą poprawkę. Podałem przykładowe linki które wpadły mi w oko i chciałem aby ktoś bardziej doświadczony wyraził opinię na ten temat. Bardzo dziękuje za Twoje rady! Na pewno będę o nich pamiętał! A co z dieselami? Są jakieś "patenty" szczególiki na które warto zwrócić uwagę podczas odsłuchu pracy silnika?

 

Ja na twoim miejscu poszukałbym furki tu na forum . Ja bym popatrzył na twoim miejscu za dieslem ale trza poszukać dobrze , no i krajowym dlatego bo pewnie sporo rzeczy już będzie w nim porobione . Najważniejsze aby nie kupować od handlarza .

 

Pozdrawiam i szczęścia w szukaniu życzę .

Opublikowano

@biały Krajowy? Masz na myśli kupiony w polskim salonie i jeżdżony po naszym kraju? Czy sprowadzony kilka lat temu i jeżdżony np 5 lat po Polsce u jednego właściciela? Oj z tym szczęściem to na pewno będzie potrzebne, bo wszyscy doskonale wiemy jaki jest rynek używanych aut w naszym kraju... :mad2:

 

@kubaj Dziękuje za rady! Jak coś mi wpadnie w oko to na pewno będę się was radził! :cool2:

Opublikowano
@biały Krajowy? Masz na myśli kupiony w polskim salonie i jeżdżony po naszym kraju? Czy sprowadzony kilka lat temu i jeżdżony np 5 lat po Polsce u jednego właściciela? Oj z tym szczęściem to na pewno będzie potrzebne, bo wszyscy doskonale wiemy jaki jest rynek używanych aut w naszym kraju... :mad2:

 

@kubaj Dziękuje za rady! Jak coś mi wpadnie w oko to na pewno będę się was radził! :cool2:

 

Kupując krajowe to mam na myśli u nas . Chodzi mi abyś popatrzył za autkiem co już ma porobione podstawy :

benzyna n46b20 - uszczelniacze zaworów, uszczelkę miski olejowej, pompa vacuum, valvetronic, tuleje pływające tylnego wahacza

diesel - często zmieniany olej , termostaty, turbina - niech Ci nikt nie wmawia że turbina nie pada i jest oryginalna .

Auta z automatem pewnie nie szukasz ale takie będzie trochę mniej butowane w przeszłości . Z manualem musisz się przygotować na dwumas ( benzyna i diesel ) .

Opublikowano

Witam szanowne grono

Jestem nowy na forum i w sumie zbieram całe info na temat serii 3, chce kupić z silnikiem 320i a dokładnie n43b20 170 km, teraz mam pytanie do was bo tyle już czytam że mam bałagan w głowie bo jedni piszą że silnik jest w miarę ok a drudzy że lipa? Wiem o bolączkach typu nox,cewki,wtryski i może rozrząd? Jak to jest naprawdę i czy może szukać modelu 140 km.

Szukam auta z rocznika 2010 może 11

Szukałem tu na forum ale jak pisałem dużo rozbieżności :), jeśli możecie mi napisać co myślicie o tym to będę wdzięczny.

Opublikowano
Silnik n43 140km a 170km to jest to samo, różnica polega tylko na walkach rozrządu oraz na wydechu. Posiadam e87 n43 140km i silnik jeździ bez zarzutu, wymieniony rozrząd na oryginał. Cały koszt 1200zl, nox i cewki podobno padają ale mi się to nigdy nie zdarzyło. Moim zdaniem fajny i dynamiczny silnik
Opublikowano
Silnik n43 140km a 170km to jest to samo, różnica polega tylko na walkach rozrządu oraz na wydechu. Posiadam e87 n43 140km i silnik jeździ bez zarzutu, wymieniony rozrząd na oryginał. Cały koszt 1200zl, nox i cewki podobno padają ale mi się to nigdy nie zdarzyło. Moim zdaniem fajny i dynamiczny silnik

O no to widzisz ile ludzi tyle opini, posiadałem już i kilka Opli Forda i Reno a teraz chce spróbować klasę wyżej

Fakt że e91 będzie troszkę większe to może lepiej 170? Jak jest z dynamiką 140 stki ?, w tej chwili mam dizla 150 kucy i powiem z dynamiką jest super a co do większych prędkości to naprawdę bez problemu dlatego celuje w moc 170 km, dizla już nie chce bo na te km co teraz robimy to się nie opłaca

Opublikowano
140km w E87 które jest około 50-80kg lżejsze od E90 daje rade naprawdę bardzo dobrze, jest szybsze od mojego E90 320d 163km. Podejrzewam, że 170km Ci spokojnie wystarczy jeżeli zadowala cię 150 diesel. Na początku pamietać tylko trzeba o wymianie rozrządu i myśle, żę bez problemów się obejdzie.
Opublikowano (edytowane)
Znaczy jak nie słychać rozrządu to wymiana nie wchodzi w grę? Czy lepiej profilaktyczne wymienić, mam nadzieję że nie jest z tyłu he he, wymiana oleju max co 15 tys i powinno być ok ;) Edytowane przez krystian8
Opublikowano
Rozrząd jest z przodu, wymieniasz łańcuch, napinacze, prowadnice, ślizgi i koło zębate plus wszystkie śruby. Wymiana co 80-120tys z tego co widać na forum. Jak zaczyna go być słychać na zimnym silniku przy odpalaniu to koniecznie zmieniać. Koszt części z wymiana to Max 1300zl
Opublikowano
A ile trzeba przygotować hajsu na zdrową, poliftową 3.0 w dieslu? Co do wyposażenia to bardziej bogate niż biedne. Wiem że moge sprawdzić na Allegro ale tam jest dość duży rozstrzał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.