Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a jak nie był robiony w aso to cóż się wielkiego stanie ? drzwi, maska, zderzak, błotnik kupujesz drugi cały malujesz i po naprawie żadna filozofia, w epoce mierników lakieru każdy lata mierzy a silnika, skrzyni i podzespołów prawie nikt nie sprawdza bo za takie sprawdzenie w serwisie płaci się ok 700 zł sporo, samochody w dzisiejszych czasach mają ogrom usterek technicznych generujących duże koszty naprawy a to że auto ma wymalowane np. 3 elementy karoserii nie będzie nas kosztowało nic, co najwyżej gorsze samopoczucie :)
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To że miało malowany/wymieniony błotnik zderzak i maskę nie robi różnicy ale są zderzenia które eliminują auto niezależnie od tego jak mocno ktoś taki samochód później pudruje. I takie 335i pojawiają się tutaj regularnie, ale kolega chyba stwierdził że kupi taniej.
3A0jS9b.png
Opublikowano

a odnośnie oleju nie widzę problemu żeby wypłukać i zalać jaki się podoba :mrgreen:

 

Płukanie raczej niezbyt dobrym pomysłem jest, ponieważ jak wypłuczesz to jednocześnie spłuczesz nagary po oleju, które można powiedzieć uszczelniają i ogólnie pomagają

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073


Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

Opublikowano

a odnośnie oleju nie widzę problemu żeby wypłukać i zalać jaki się podoba :mrgreen:

 

Płukanie raczej niezbyt dobrym pomysłem jest, ponieważ jak wypłuczesz to jednocześnie spłuczesz nagary po oleju, które można powiedzieć uszczelniają i ogólnie pomagają

 

Tutaj sie z Tobą nie zgodzę. Jesli silnik jest w dobrym stanie technicznym- niema luzów na pierścieniach i wszystkie uszczelnienia w silniku sa ok to nie bedzie miał żadnych wycieków i bedzie pracował poprawnie. Takie gadanie kojarzy mi sie z dziadkami którzy jeździli dużym fiatem albo maluchem i mówili, ze jak zaleją mineralny to sie uszczelni i nie bedzie lał l. W tym przypadku jak masz zdrowy motor to nawet wskazane jest go wypłukać, poprawi sie smarowanie itp.

Opublikowano

a odnośnie oleju nie widzę problemu żeby wypłukać i zalać jaki się podoba :mrgreen:

 

Płukanie raczej niezbyt dobrym pomysłem jest, ponieważ jak wypłuczesz to jednocześnie spłuczesz nagary po oleju, które można powiedzieć uszczelniają i ogólnie pomagają

 

Tutaj sie z Tobą nie zgodzę. Jesli silnik jest w dobrym stanie technicznym- niema luzów na pierścieniach i wszystkie uszczelnienia w silniku sa ok to nie bedzie miał żadnych wycieków i bedzie pracował poprawnie. Takie gadanie kojarzy mi sie z dziadkami którzy jeździli dużym fiatem albo maluchem i mówili, ze jak zaleją mineralny to sie uszczelni i nie bedzie lał l. W tym przypadku jak masz zdrowy motor to nawet wskazane jest go wypłukać, poprawi sie smarowanie itp.

Opublikowano

a odnośnie oleju nie widzę problemu żeby wypłukać i zalać jaki się podoba :mrgreen:

 

Płukanie raczej niezbyt dobrym pomysłem jest, ponieważ jak wypłuczesz to jednocześnie spłuczesz nagary po oleju, które można powiedzieć uszczelniają i ogólnie pomagają

 

Tutaj sie z Tobą nie zgodzę. Jesli silnik jest w dobrym stanie technicznym- niema luzów na pierścieniach i wszystkie uszczelnienia w silniku sa ok to nie bedzie miał żadnych wycieków i bedzie pracował poprawnie. Takie gadanie kojarzy mi sie z dziadkami którzy jeździli dużym fiatem albo maluchem i mówili, ze jak zaleją mineralny to sie uszczelni i nie bedzie lał l. W tym przypadku jak masz zdrowy motor to nawet wskazane jest go wypłukać, poprawi sie smarowanie itp.

Opublikowano

@wojtek1418

Racja, jak wszystko jest ok to nie powinno to zaszkodzic silnikowi- teoretycznie .

Praktyka jest taka ,ze jak plukanka byla robiona regularnie to nie ma tak "wiekszych kawalkow " , jesli zrobimy np. pierwszy raz po ok 150kkm to moze sie zdarzyc ,ze cos wiekszego sie oderwie i zatka kanaliki olejowe.

Byly takie przypadki na forum ,ze po plukaniu od razu obrocona panewka ,wlasnie przez niedostatecznie smarowanie :cry2:

 

Btw.

Ja plukanek nie uznaje - dobry olej rozpusci co trzeba i gdzie trzeba a plukanka zycia silnikowi nie wydluzysz :norty:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Krótkie pytanie, czy jednostka 2.0TDI N47 po 2010 roku została jakoś poprawiona względem młodszych modeli? Chodzi mi przede wszystkim o mniejszą awaryjność? Trwalszy rozrząd? etc etc.
Opublikowano

Ponawiam pytanie bo nie zauważyłem odpowiedzi.

Jaki jest najlepszy silnik benzynowy po lifcie i czy któryś nadaje się do gazu? Mam na myśli od 150 Km wzwyż.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do gazu dobry jest 2.0 N46, a dobra benzyna to IMHO N55.
3A0jS9b.png
Opublikowano
już był taki temat, N47 ma problem z szuraniem rozrządu

 

Wiem o tym, pytam czy po którymś roczniku ten problem został rozwiązany?

Opublikowano

Witam,

mam 2 typy , warto w ogole na nie zwrocic uwagę?co sadzicie?

 

1.http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-coupe-2-0-d-m-pakiet-ID6ygAH3.html

2.http://allegro.pl/bmw-seria-3-coupe-e90-2-0-diesel-i6023647596.html

 

pozdrawiam

Opublikowano
Witam,

mam 2 typy , warto w ogole na nie zwrocic uwagę?co sadzicie?

 

1.http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e92-coupe-2-0-d-m-pakiet-ID6ygAH3.html

2.http://allegro.pl/bmw-seria-3-coupe-e90-2-0-diesel-i6023647596.html

 

pozdrawiam

 

Jak masz 50 kilometrów to jedź obejrzyj ale ja nie spodziewałbym się na twoim miejscu dobrych sztuk.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
już był taki temat, N47 ma problem z szuraniem rozrządu

 

Wiem o tym, pytam czy po którymś roczniku ten problem został rozwiązany?

Nie, nie został rozwiązany.
Opublikowano
Witam, krążą legendy na temat awaryjności 320i Si 173 KM, pytanie czy ktoś posiada lub posiadał samochód z tym silnikiem czy warto kupić taki samochód?

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-moc-173km-benzyna-mozliwa-zamiana-ID6yhz7J.html#adf164624d

O proszę jaki rodzyn przód z roku 2009 tył z 2006 ... :P

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano

Hej

 

Mam zamiar kupic fajne 335i i to wpadlo mi w oko - http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-335i-m-pakiet-manual-376km-czerwona-skora-logic-7-salon-pl-ID6yhhvt.html

 

Jak wyglada trwalosc e92 w 335i? Czy zakladajac, ze bylo serwisowane na biezaco, moge sie spodziewac remontu polowy ukladow w aucie czy wrecz przeciwnie?

 

Z gory sorry za laickie pytania, ale przychodze z innej marki i nie mam kompletnie rozeznania.

E92 335d Stage H
Opublikowano
Zwróć uwagę na lewy przedni błotnik i drzwi kierowcy. Już ze zdjeć nie wyglądają tak jak powinny, co do przebiegu cieżko stwierdzić jak wiadomo do ustalenia. Pozostaje kwestia tego czy chcesz kupić pomodzone auto. To ma wpisane ze ma 376km czyli soft dlubniety, czyli ktoś tym upalał na 99%. Reszta przemysleń należy do Ciebie :)
Opublikowano
Zwróć uwagę na lewy przedni błotnik i drzwi kierowcy. Już ze zdjeć nie wyglądają tak jak powinny, co do przebiegu cieżko stwierdzić jak wiadomo do ustalenia. Pozostaje kwestia tego czy chcesz kupić pomodzone auto. To ma wpisane ze ma 376km czyli soft dlubniety, czyli ktoś tym upalał na 99%. Reszta przemysleń należy do Ciebie :)

 

odradzasz mu to auto bo jest po sofcie na 370KM i dla ciebie to jednoznaczne że ktoś upalał :duh: ?

przecież to o niczym nie świadczy, mi jeszcze nie zdarzyło się upalać bo mnie to nie bawi

 

Najlepiej niech wszyscy jeżdzą 320d bo jak ktoś ma przecież 300km+ to auto na bank było katowane i zamęczane :cool2:

Opublikowano

Z własnego doświadczenia wiem że nie ma gdzie upalać takiego 335i trochę podniesiona moc daję radość też przy normalnej jezdzie :D , a wypady na tor w większości zdarzają się może raz na rok , to że łatwiej jest przejechać zakręt bokiem to jeszcze nie "UPALANIE" :shock:

PS. Jak oferta przetrwa do kwietnia to ja się nią zainteresuje .

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Wiecie, sam mialem zbudowany swoj driftowoz wiec performance tuning mi nie straszny - wazne by byl robiony z glowa. To co bardziej mnie zastanawia, a raczej nie widze by ktos mi dal konkretna odpowiedz to to jak wyglada sprawa trwalosci tego silnika. To nie TFSI wiec trudno mi osadzic czego sie spodziewac,a znajduje duzo roznych opinii. Z mojej perspektywy, dobrze serwisowany motor wytrzyma spokojnie 500k, ale moze przy BMW jest inaczej - i to wlasnie chcialbym ustalic

 

Czy mam sie spodziewac ze ten motor zacznie sie sypac przy 300k i bede robil kapitalke (z reszta juz nie pierwsza)? Czy jednak serwisowany wg zalecen, bedzie spokojnie dalej smigal :) ?

 

 

Przyznaje ze troszke mnie trzyma fakt, ze patrzac tradycyjnie to dosc duzy przebieg. Z drugiej strony sprzedalem swoje TFSI z troszke mniejszym przebiegiem a silnik nadal byl w nienagannym stanie i bez problemu trzymal fabryczna krzywa.

 

Przy okazji - co jest nie tak z drzwiami kierowcy? Ze blotnik lekko odstaje nad lampa to widze, ale to nie musi o niczym swiadczyc.

E92 335d Stage H
Opublikowano
Zastanawiam się czy koszty utrzymania serii e90 są na podobnym poziomie co e60? Mam oczywiście na myśli ten sam silnik i egzemplarz zadbany. Ogólna bezawaryjność wg różnych rankingów przemawia za e90 jednak. A komfort czy przyjemność z jazdy chyba za e60, ale czy to są duże różnice? Ktoś kto jeździł obiema seriami może się obiektywnie wypowie. A może ktoś będzie miał porównanie do samochodu którym jeżdżę obecnie czyli x3 e83? Koszty, komfort, prowadzenie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.