Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No a w tym n47 to tylko ten rozrząd szwankuje? A tak to turbo i wtryski lepsze niż w m47? Tam jeszcze z wałem korbowym był jakiś problem przez jakas zebatke
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mialem 2 M47n i zlego slowa nie powiem zadnej powznej usterki,teraz mam N47 wymienilem rozrzad i narazie wszystko ok.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kupiłem jak miał ponad 80 Kkm teraz jest ponad 140 Kkm wymieniłem koło pasowe i dodatkową papkę wody (standardowa usterka) zero problemu z termostatem i innymi podzespołami.

Jak wygląda awaryjnosc powyżej tych przebiegow nie wiem ale pewnie w bliskiej przyszłości rozrząd mnie czeka.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Po obserwacji forum oraz aut znajomych, mogę powiedzieć że N47 to w sumie udany silnik jak na diesla. Największa bolączka to niestety dosyć kosztowny rozrząd - w wersji C jest już znacząco lepiej. Awarie turbiny zdarzają się nieporównywalnie rzadziej niż w M47.

W N47 nie ma problemów np z panewkami czy wałem. Wtryskiwacze ogólnie w Bmw są "pancerne", w innych markach aut awarie występują częściej.

M47 uważam za bardzo fajny silnik (sam miałem i często jeździłem różnymi wariantami) ale ze wskazaniem jednak na wybór N47.

 

Co do N47 należy wspomnieć o kole pasowym oraz pompach CR - tu zdarzają się awarie, ale trudno powiedzieć czy są one częstsze niż w innych silnikach.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Ja przejeździłem moim M47 3 lata i w ciągu 260 tyś km przebiegu wleciała już 3 turbo, także to jest głównie

słaby punkt.

 

Poza tym silnik bezawaryjny i dający sobie ufać.

Na minus charakterystyka oddawania mocy, która w N47 podobno lepsza.

Opublikowano
Ja generalnie najchętniej wybrał bym 330d, jednak obawiam się że w chłodniejsze dni nie będzie szans na jakiekolwiek dogrzanie silnika. Do pracy mam jakieś 3,5km :( Oczywiście mogę wybrać dłuższą drogę. Może ktoś się wypowie czy 330d potrzebuje jakiegoś bardzo dużego dystansu aby złapać temperaturę np. w zimie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

3.5 km to proponował bym rower albo piechtolot , w tym czasie to nawet benzyniak się nie rozgrzeje :) a w dislu to jeszcze problem z dpf-em będzie i ogólnie osadzaniem się całej smoły na innych komponentach.

Jeśli nie robisz często trasy a samochodem będziesz jeździć do pracy i po bułki to kup benzynę.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
3.5 km to proponował bym rower albo piechtolot , w tym czasie to nawet benzyniak się nie rozgrzeje :) a w dislu to jeszcze problem z dpf-em będzie i ogólnie osadzaniem się całej smoły na innych komponentach.

Jeśli nie robisz często trasy a samochodem będziesz jeździć do pracy i po bułki to kup benzynę.

 

+1 :cool2:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Ja przejeździłem moim M47 3 lata i w ciągu 260 tyś km przebiegu wleciała już 3 turbo, także to jest głównie

słaby punkt.

 

Poza tym silnik bezawaryjny i dający sobie ufać.

Na minus charakterystyka oddawania mocy, która w N47 podobno lepsza.

 

 

Wstaw garreta z 2,5 diesel 177 chyba on ma ten co pasuje, była montowana w 5 do 2007 chyba.

 

Jest dużo większa i trwalsza. A co do charakterystyki to ratowałbym to właśnie garretem i dobrym chipem pod ciebie robionym.

Opublikowano
Ja generalnie najchętniej wybrał bym 330d, jednak obawiam się że w chłodniejsze dni nie będzie szans na jakiekolwiek dogrzanie silnika. Do pracy mam jakieś 3,5km :( Oczywiście mogę wybrać dłuższą drogę. Może ktoś się wypowie czy 330d potrzebuje jakiegoś bardzo dużego dystansu aby złapać temperaturę np. w zimie.

Musiał byś założyć Standheizung-Webasto, wówczas przed podróżą do pracy miał byś już nagrzane auto :D

Opublikowano

ja sądzę ze z przebiegiem sprzedawca robi sobie angielski żarcik, skręcony jak nic

sprawdź po vinie czy to są skóry od tego samochodu i zapytaj kto wycinał dpf bo jak było to robione w Pl a tak podpowiada logika to może być też turbo do wymiany, następna sprawa silnik jeśli pracował na rozrzedzonym przez dpf oleju to może być w kiepskim stanie.

Opublikowano

czesc wszystkim,

 

jestem nowyn userem, ale forum przeglądam od dłuższego czasu ;)

 

przymierzam się do zakupu pierwszego bmw, początkowo myślałem o benzynie słysząc o problemach z 2,0d ale w związku z tym, że e91 + Pb + dobry stan = 0 przekonałem się do ON.

 

Po dłuższym przeszukiwaniu portali do finału weszły te dwa auta

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-nowy-rozrzad-bmw-zdunek-fv23-2-0-2-0-ID4oRgAB.html rozrząd wymieniony 1tys km temu na akcji serwisowej przez ASO w Gdyni

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-navi-polskie-menu-ID6y8uCN.html tutaj jest nowy dwumas i sprzęgło ale nie było to robione w ASO.

 

Mieszkam 400km od jednej jak i od drugiej oferty i nie boje się pojechać i nie kupić ale wiadomo że wolałbym w pierwszej kolejności pojechać zobaczyć pewniejsze auto. W każdym przypadku będę chciał sprawdzić auto w ASO (w Gdyni w innym niż te sprzedające)

 

 

edit: moje przebiegi to 3kkm/ msc wiec DPF mi nie straszne, 92% trasa

Opublikowano
wczoraj byłem w servisie Zdunek, szkoda że się czasowo nie zgrało bym zerknął i dopytał na miejscu, zobacz jakie porównanie za mniej więcej tą samą cenę masz LCI vs pre LCI , jeśli nie przeszkadza Ci ubogie wyposażenie to pierwsze celuj w tą u Zdunka, na plus ma panoramę :) daj znać z ciekawości ile kosztuje sprawdzenie auta w Bmw, za VW życzą sobie 350 zł w Gdańsku, Skoda w Starogardzie Gd. 320 zł
Opublikowano

dzieki, oba maja aż za duże wyposażenie jak na moje potrzeby więc w ogóle nie patrzę pod tym kątem. Rozmawiałem ze sprzedawcą ze Zdunka - auto stoi w ich oddziale w Gdańsku. Co do tego drugiego auta sprzedający - na tle dziesiątek rozmów jakie przeprowadziłem w ostatnich dwóch miesiąc - wypowiada się bardzo rozsądnie i rzeczowo więc jestem wstanie mu uwierzyć. Dzwoniłem do serwisu M CARS w Krakowie żeby sprawdzili to poliftowe to powiedzieli mi, że kosztuje to 650zł brutto a czas oczekiwania na wizytę to ok 5 dni.

 

Różnica w cenie jest niewielka, jestem pewny że Zdunek dodaje większą prowizję z racji tego, że jest ASO. No i przebieg jest o 20% mniejszy. Zdrowy rozsądek podpowiada, że lepszą opcją będzie to przedliftowe...

Opublikowano
Zgadzam się, że to przedliftowe wygląda pewniej, szczególnie jeżeli nie przeszkadza Ci przed-LCI. Ja bym się jeszcze dopytał jak często był olej zmieniany. Zmiany co 30tyś km są trochę przerażające...
Opublikowano
650 zł to bardzo dużo, 350 zł wydawało mi się kwotą już zawyżoną ale Bmw naprawdę ma wysoką cenę, po 3- 4 takich nie udanych wizytach odechciewa się zakupu auta :( dlatego warto własnym nakładem pracy sprawdzić wszelkie możliwe i dostępne informację, tym bardziej że do kwoty 650 zł dochodzi jeszcze dojazd, stracony czas itd.
Opublikowano
wczoraj byłem w servisie Zdunek, szkoda że się czasowo nie zgrało bym zerknął i dopytał na miejscu, zobacz jakie porównanie za mniej więcej tą samą cenę masz LCI vs pre LCI , jeśli nie przeszkadza Ci ubogie wyposażenie to pierwsze celuj w tą u Zdunka, na plus ma panoramę :) daj znać z ciekawości ile kosztuje sprawdzenie auta w Bmw, za VW życzą sobie 350 zł w Gdańsku, Skoda w Starogardzie Gd. 320 zł

 

W Warszawie:

Autoreduta (nie ASO BMW) 500zł

Bawaria Motors ok. 500zł

Opublikowano

no lift świeżej wygląda i będzie wyglądał lepiej za 3-4 lata, nie ma navi co może Cię nie martwić ale ciężej potem sprzedać auto bez nawigacji , ta poliftowa ma słabszy silnik ale ma xenony :) nie wiem jakie masz oczekiwania, auta w które celujesz sporo się różnią, osobiście nie kupiłbym bez navi ale są tacy którym się "kurnik" nie podoba

 

ps. 177 km vs 143 km to bardzo duża różnica a to BMW :)

Opublikowano
NAvi de facto jest ultra slaba w BMW, zreszta navi w HUSie BMW czyni navi w BMW E9x prawie bezuzyteczna ale prawda ze ludzie lubia miec teraz ekranik w samochodzie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano (edytowane)

różnią się to fakt, ale z wyposażenia zależy mi na tej kierownicy które mają te auta i tyle, navi w ogóle nie jest mi potrzebne ale faktycznie moja +1 też jest fanką ekraniku :duh: wystarczą mi mapy w telefonie a na wakacje i tak latamy samolotem więc moim zdaniem to bez sensu. szukam auta na +/- 10 lat licząc się z tym, że będę musiał wstawić nowe turbo/ dwumas/ rozrząd i wkalkulowałem to w koszta. myślę też że za ok 10 lat wszystkie te auta będą mniej więcej warte tyle samo, no a na pewno to z 2011 nie będzie droższe o 15tyś jak jest dziś. nie mam problemu z autem sprzed liftu, ale fakt że nowsze są znacznie ładniejsze a jak będę je sprzedawał to pewnie następca obecnego modelu będzie już parę lat po fl więc tym bardziej to auto będzie wyglądało staro

 

 

edit: co do mocy - auto kupuję ze względu na dojazdy do pracy, w jedną stronę mam ok 90km drogi przez teren zabudowany więc 143 powinno wystarczyć a ten litr paliwa dziennie mniej w skali miesiąca da mi pewnie z pół zbiornika ;)

Edytowane przez username

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.