Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Data for the VIN: WBAVU31090KY30312

Model Designation: 320d

Execution: Europe

Type code: VU31

E Code: E91

Body: Touring

Steering: left

Doors: 5

Engine: M47D20O2 - 2,00l (120kW)

Drive: Rear-wheel drive

Gearbox: manually

Body color: Black Sapphire Metallic ( 475 )

Interior: Blue Shadow cloth / alcant. / Anthracite (ANAT)

Production date: 28.06.2006

Plant: Munich

 

 

 

Code Standard equipment Standard Equipment

S548A

Kilometers Tacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

German language version Language version German

 

 

 

Code Special Features Optional Equipment

S1CAA

Selection COP relevant vehicles Selection of COP relevant vehicles

S200A

Elimination catalyst Diesel particle filter

S226A

Sports suspension settings Sports suspension settings

S249A

Multifunction for steering wheel Multifunction f steering wheel

S2MFA

BMW LM Rad M star-spoke 193 BMW alloy wheel, M spider spoke 193

S313a

Outside mirror fold-in function Fold-in outside mirror

S319A

Integrated universal remote control Integrated universal remote control

S320A

Deletion of model lettering Deleted, model lettering

S321A

Exterior parts in body color Exterior parts in vehicle color

S322A

Comfort Access Comfort Access

P337A

M sports package M Sports package

S354A

Windscreen green green wedge Green windscreen, green shade band

S3ACA

Trailer coupling Trailer coupling

S418A

Luggage compartment package Luggage compartment package

S423A

Floor mats velours Floor mats, velours

S428A

Warning triangle and first aid kit Warning triangle and first aid kit

S431A

Automatically dimming interior mirror Interior mirror with automatic-dip

S441A

Raucherpaket Smoker package

S459A

Electric seat adjustment with memory Seat adjuster, electric, with memory

S464A

Ski bag Ski bag

S481A

Sport seat Sports seat

S493A

Ablagenpaket Storage compartment package

S494A

Seat heating driver / passenger Seat heating driver / passenger

S4ADA

Interior trim Aluminium, finely brushed lengthwise Interior trim strips, alu, brushed, fine

S4AEA

Front armrest displaced Armrest front, retractable

S502A

Headlight washers Headlight Cleaning System

S507A

Park Distance Control rear (PDC) Park Distance Control (PDC), rear

S520A

Fog lights Fog lights

S521A

Rain Sensor Rain Sensor

S522A

Xenon light Xenon Light

S524A

Adaptive Headlights Adaptive Headlights

S534A

Climate control Automatic Air Conditioning

S540A

Cruise control Cruise control

S563A

Lighting package Light package

S606A

Navigation system Business Navigation system Business

S644A

Preparation Cell m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth

S672A

CD-changer for 6 CDs CD changer for 6 CDs

S677A

HiFi System Professional DSP HiFi System Professional DSP

S710a

M leather steering wheel M leather steering wheel

S715A

M Aerodynamics package M Aerodynamics package

S760A

High-gloss Shadow-Line High gloss shadow line

S761A

Individual sun protection glazing Individual sunshade glazing

S775A

Headliner anthracite Headlining anthracite

P7R7A

Innovation package Package Innovation

P7RSA

Comfort Package Comfort Package

L801A

National version Germany National version Germany

S863A

Dealer list Europe Retailer Directory Europe

S879A

Board literature German On-board vehicle literature German

S8SPA

Control COP Control Unit COP

S9AAA

Skin protection Outer Skin Protection

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
ale się obudziłeś , co najmniej 100 stron wstecz wklejane są tu linki do oceny

 

:mrgreen: i tylko to zreszta :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Witam, jestem nowym użytkownikiem forum, oraz nigdy nie posiadałem samochodu marki BMW. Dotychczas jeździłem Alfa 147 oraz Laguna 2 o mocach zbliżonych do siebie ~ 140 KM. Nie ukrywam, że poszukuje mocniejszego samochodu. Odnośnie tematu szukan kombi seri 3 od rocznika 2005 i tu powstaje pierwsze pytanie czy budżet jakim dysponuje kwalifikuje mnie do zakupu tego samochodu, mowa o 25-30 tyś zł. Czy z automatu dyskfalifikuje. Ewentualnie czy ktoś mógłby coś polecić - np. link do ogłoszenia. Jeżdze, ogladam ale nie mogę sie zdecydować.
Opublikowano
Witam, jestem nowym użytkownikiem forum, oraz nigdy nie posiadałem samochodu marki BMW. Dotychczas jeździłem Alfa 147 oraz Laguna 2 o mocach zbliżonych do siebie ~ 140 KM. Nie ukrywam, że poszukuje mocniejszego samochodu. Odnośnie tematu szukan kombi seri 3 od rocznika 2005 i tu powstaje pierwsze pytanie czy budżet jakim dysponuje kwalifikuje mnie do zakupu tego samochodu, mowa o 25-30 tyś zł. Czy z automatu dyskfalifikuje. Ewentualnie czy ktoś mógłby coś polecić - np. link do ogłoszenia. Jeżdze, ogladam ale nie mogę sie zdecydować.

 

Spokojnie powinieneś kupić, zanim gdziekolwiek pojedziesz to sprawdź vin czy mniej wiecej wygląd auta pokrywa się ze stanem fabrycznym, zadzwoń do serwisu bmw i delikatnie wypytaj czy przebiegi auta się pokrywają ze zdjęciem książki serwisowej o ile jest, nie wiem jak inni ale ja odrzucałbym od razu oferty bez solidnej historii serwisowej bo e91 jest dobrze zrobiona w środku i nie idzie poznać przebiegu 400 tysięcy czasami. Tylko sprawa wygląda tak, jak kupisz auto z przebiegiem oryginalnym 200 tysięcy z 2005 roku to trafisz na okazje bo mają naprane przebiegi konkretne. Ja kupiłem ostatnio e91 to mam 2007 rok i 214 tys w momencie zakupu i cieszę się że tak mało (25k rocznie to mało jak na zachód). Jak chcesz mało robić przy aucie to kup civica ufo 1.8 albo bravo 1.9 jtd i będziesz miał auto 5 lat młodsze.

 

W ten sposób oszczędzisz sobie paru wycieczek bo mówię ci szkoda jeździć takie parchlaki stoją u nas, a jak ma navi to już całkiem idzie w tydzień jaka by nie była.

Opublikowano
Witam, jestem nowym użytkownikiem forum, oraz nigdy nie posiadałem samochodu marki BMW. Dotychczas jeździłem Alfa 147 oraz Laguna 2 o mocach zbliżonych do siebie ~ 140 KM. Nie ukrywam, że poszukuje mocniejszego samochodu. Odnośnie tematu szukan kombi seri 3 od rocznika 2005 i tu powstaje pierwsze pytanie czy budżet jakim dysponuje kwalifikuje mnie do zakupu tego samochodu, mowa o 25-30 tyś zł. Czy z automatu dyskfalifikuje. Ewentualnie czy ktoś mógłby coś polecić - np. link do ogłoszenia. Jeżdze, ogladam ale nie mogę sie zdecydować.

 

 

Myślę że jest szansa na 320d / 320i w tej kwocie. Ja swoją zadbaną 320D na praktycznie full opcji sprzedałem właśnie za 30k

Opublikowano
Witam warto pchać się w diesla z 2005-07roku? czy lepiej odpuścić i postawić na 320i? Piszą że 150km w benzynie to trochę mało, ale znowu kupić diesla m47 i wyczekiwać w nerwach kiedy przyjdzie czas na dwumas,turbo,wtryski. W benzynach chyba raczej nic takiego kosztownego nie pada? i przegieg do 100tysi się już dostanie? Mówię tylko o autach sprowadzanych, nie biorę pod uwagę krajowych. za 35tyś coś już chyba znajdę w de?
Opublikowano
Benzyna lepszym wyborem niz diesel ale 320i jest slaby a 325i awaryjny w N52. Osobiscie polecil bym ci 330i w N52 to dobry wybor albo w N53 (wtrysk bezposredni). Jezeli diesel to unikaj wszystkich dwulitowek, jak by co to pierwszy diesel godny uwagi to 330D

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Witam warto pchać się w diesla z 2005-07roku? czy lepiej odpuścić i postawić na 320i? Piszą że 150km w benzynie to trochę mało, ale znowu kupić diesla m47 i wyczekiwać w nerwach kiedy przyjdzie czas na dwumas,turbo,wtryski. W benzynach chyba raczej nic takiego kosztownego nie pada? i przegieg do 100tysi się już dostanie? Mówię tylko o autach sprowadzanych, nie biorę pod uwagę krajowych. za 35tyś coś już chyba znajdę w de?

 

jako uzytkownik dwoch diesli 120d i 530d m47 oraz m57 smialo moge je polecic... ale oczywiscie tylko w polaczeniu z automatem. ktory jest bezproblemowy i nie posiada 2 masu... w dielach pada turbo a w benzynach valvetronic i sondy lambda... osobiscie turbo jeszcze u mnie zyje w m47 przebieg okolo 275kkm a lekko nie ma... silnik wg mnie jest wystarczajacy w serii 3 do spokojnej jazdy.. po podniesieniu mocy daje sobie rade dobrze podczas normalnej ekspoatacji... o kulturze pracy nie pisze bo nie ma porownania... klekot to klekot szczegolnie jesli mowa o 20d. 30d jest znacznie lepiej. w 320d nie powinno byc problemow z wtryskami... to proste wtryski i raczej sie nie psuja... uwazam ten silnik za bardzo udany jesli tylko dobrze sie o niego dba i kupi sie dobra sztuke.

Opublikowano
tylko ze w E9x to bedzie raczej N47 ten dwulitrowy dizel

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
tak tak tylko ze w ofercie 90% to dizle N47, M47 jest produkowany tylko do poczatku 2007 i byl rzadko wybierany, oferta rynkowa jest mala

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
tak tak tylko ze w ofercie 90% to dizle N47, M47 jest produkowany tylko do poczatku 2007 i byl rzadko wybierany, oferta rynkowa jest mala

 

 

To jaki silnik był popularny do 2007 roku? Bo mi się wydaje że to właśnie m47 był najczęściej sprzedawany

Opublikowano
DO KONCA 2007 byl oferowany M47 i N47, na rynku jest jednak wiecej jednostek z N47, teraz da sie znalesc M47 i bedzie mlepszym wyborem niz dwulitrowa benzyna jak chodzi o moc na pewno.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Tak, mnie interesuje m47 ze 163km. Automaty z tego co czytam sa raczej bezproblemowe. Fajnie no dwumas by mi odpadl :D . Nie wiem tylko czy nie lepiej szukac opcji z przebiegiem 250tys+ gdy juz turbo bylo by wymienione. A tak w ogole to ile nowe turbo kosztuje do tego modelu?
Opublikowano
Tak, mnie interesuje m47 ze 163km. Automaty z tego co czytam sa raczej bezproblemowe. Fajnie no dwumas by mi odpadl :D . Nie wiem tylko czy nie lepiej szukac opcji z przebiegiem 250tys+ gdy juz turbo bylo by wymienione. A tak w ogole to ile nowe turbo kosztuje do tego modelu?

 

 

To nieprawda że jak masz 250+ to turbo już było wymieniane. Słyszałem o sztukach robiących po 350 k na jednej turbinie. Tu nie ma reguły.

 

A całą operacja wymiany turba w aso na nowe liczą sobie 5k, zawsze można regenerować a to wyjdzie jakieś 2k cała operacja, ale jak chcesz jeździć autem z 5 lat to kup nowe.

 

Co do dwumasa to ja mam w automacie i liczę sobie że jakby się automat popsuł to serwis 3k kosztuje około a wymiana na uzywke 2,5 + robocizna, także niewiele więcej niż dwumas który pada częściej niż skrzynia.

 

Automat fajnie jeździ chociaż wrażenia z jazdy w manualu są większe, wydaje mi się że bardziej czuć ten moment obrotowy ale przyśpiesza mniej więcej tak samo. No i pamiętaj że w automat w mieście swoje spali, mi jak jeżdżę po wawie to 9 litrów potrafi wziąć i to bez szaleństw, myślę że manual litre mniej nawet by spalił. Ale automat w miescie to jest mega wygoda. W trasie i w mniej zakorkowanych miastach nie ma różnicy praktycznie.

Opublikowano
mi jak jeżdżę po wawie to 9 litrów potrafi wziąć i to bez szaleństw, myślę że manual litre mniej nawet by spalił. Ale automat w miescie to jest mega wygoda. W trasie i w mniej zakorkowanych miastach nie ma różnicy praktycznie.

 

to straszne :mrgreen: trudni mi zejsc ponizej 14L /10 sredniej w Wawie :) sadze ze jak mowisz ten litr przy takim spalaniu jest warty automatu :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Jeśli już miał bym iść w 2.0d, to pomimo wielu negatywnych opinii wybrał bym N47 i z miejsca zainwestował w rozrząd. To ogólnie niezły silnik, ale rozrząd trzeba co 150-200 tyś km wymienić (zwłaszcza w N47D20A - teraz jest akcja serwisowa w Bmw, ale niestety nie wszystkim wymieniają całość).

3.0d to niestety już inna cena zakupu

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.