Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
większość zapytań i linków oscyluje w okolicach 30 tyś. tacy ludzie nie chcą płacić za sprawdzanie w warsztacie a już w servisie to margines kupujących, wolą zdać się na szwagra, nie wciskaj tyle wykrzykników bo na dziesiątki aut które sprzedałem ani razu nie chciał nikt jechać do serwisu co najwyżej na przegląd który tyle pomaga co kosztuje czyli nic.
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie wiem za ile sprzedajesz auto ale jak ktoś szuka e92/e93 za 30k to powodzenia.

Ilość wykrzykników jest adekwatna do głupoty pomysłu kupowania auta za 40-50k bez sprawdzenia go w warsztacie.

Nie wyobrażam sobie kupić e9x bez podpięcia pod kompa. W takim aucie bez sprawdzenia elektroniki ani rusz.

Przy znalezieniu JAKIEGOKOLWIEK problemu z elektroniką koszt sprawdzenia zwraca się z nawiązką.

 

3 lata temu za sprawdzenie gruntowne e93 zaplacilem w Krakowie 300zł brutto. (http://centrum-bmw.pl/).

To nie majątek.

 

 

Tyle ode mnie.

Opublikowano
większość zapytań i linków oscyluje w okolicach 30 tyś. tacy ludzie nie chcą płacić za sprawdzanie w warsztacie a już w servisie to margines kupujących, wolą zdać się na szwagra, nie wciskaj tyle wykrzykników bo na dziesiątki aut które sprzedałem ani razu nie chciał nikt jechać do serwisu co najwyżej na przegląd który tyle pomaga co kosztuje czyli nic.

 

a to mnie zdziwiles, juz moze rozumiem dlaczego w polsce handluje sie takimi rozbitkami bo po prostu ludzie nie sprawdzaja. Na sprawdzenie auta przed zakupem jestem w stanie poswiecic nawet 5% ceny zakupu jak jest tanie czyli 1500 zl. Tylko zdejmujesz ze samochodu wszystko co sie da, testujesz go na wrzystkie mozliwe sposoby. Jeszcze w tamtym tygoniu szukajac auta dla wspolnika auto sprawdzane stracilo wszystkie swoje oslony podspodem i zostaly zdemontowane przednie cwiartki co pozwolilo wykryc ze pojazd jest po powaznej kolizji bo patrzac na sam czujnik to nic nie daje bo uzywany zderzak w kolorze na allegro kosztuje 400 zl... to juz standard jezeli auto przekracza pewna sume.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

oczywiście masz rację znasz się aż za bardzo i masz na to środki to sprawdzasz, ludzie owszem często pytali o wizytę w serwisie, ja się praktycznie zawsze zgadzałem i co się okazywało że ani razu w tym serwisie nie byłem bo kupujący jakoś tak uznawał że skoro ktoś się zgadza to znaczy że nie ma nic do ukrycia i najważniejsze szkoda na to kasy. Ludzie nie sprawdzają dokumentów,numerów, silnika, elementów zawieszenia, historii, tylko latają z miernikiem z allegro jak opętani.

 

na forum jest dużo osób mających dużą wiedzę ale poza forum co drugi nie byłby wstanie nawet powtórzyć tego co proponował sprawdzić Włodi niestety.

Opublikowano
Ale wyglada na to, ze to auto ma dopiero 4 lata i nadal jest oferowane w Premium Selection. Kupilem juz 3 auta w tym regionie (Stuttgart) bezposrednio w BMW ogladajac uprzednio sporo egzemplarzy i musze stwierdzic, ze handlarzom BMW ogolnie nie nalezy ufac. Auto ma gwarancje EuroPlus przez kolejny rok, ale dokladne sprawdzenie auta przed kupnem to mus.

 

No to trzeba będzie sprawdzić. Zgadza się, auto ma 4 lata, coś mi się pomieszało. A czy czasem premium selection do czegoś ich nie zobowiązuje? Właśnie do tego, że np. nie ma potrzeby dodatkowo sprawdzać auta?

  • Moderatorzy
Opublikowano

 

No to trzeba będzie sprawdzić. Zgadza się, auto ma 4 lata, coś mi się pomieszało. A czy czasem premium selection do czegoś ich nie zobowiązuje? Właśnie do tego, że np. nie ma potrzeby dodatkowo sprawdzać auta?

Tyle teorii :).

W teorii oczywiście masz racje.

Ale w życiu różnie bywa.

Opublikowano

 

a to mnie zdziwiles, juz moze rozumiem dlaczego w polsce handluje sie takimi rozbitkami bo po prostu ludzie nie sprawdzaja. Na sprawdzenie auta przed zakupem jestem w stanie poswiecic nawet 5% ceny zakupu jak jest tanie czyli 1500 zl. Tylko zdejmujesz ze samochodu wszystko co sie da, testujesz go na wrzystkie mozliwe sposoby. Jeszcze w tamtym tygoniu szukajac auta dla wspolnika auto sprawdzane stracilo wszystkie swoje oslony podspodem i zostaly zdemontowane przednie cwiartki co pozwolilo wykryc ze pojazd jest po powaznej kolizji bo patrzac na sam czujnik to nic nie daje bo uzywany zderzak w kolorze na allegro kosztuje 400 zl... to juz standard jezeli auto przekracza pewna sume.

 

W życiu bym nie pozwolił komuś kto przyjechał oglądać moje auto i wpadł na pomysł rozebrania połowy przodu na takie działania.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Zdjecie blotnikow to 5 minut.

Jesli w ASO byloby to czescia procedury to tez glupio sie buntowac.

Nikt chyba nie zdejmuje zderzakow i blotnikow

Zdjecie oslon dolnych to raczej standard.

Opublikowano
Zdjecie blotnikow to 5 minut.

Jesli w ASO byloby to czescia procedury to tez glupio sie buntowac.

 

Obawiam się, że pasowanie ich później z maską i zderzakiem to nie 5 minut. Poza tym po co mam mieć ślady na śrubach, że ktoś tym kręcił? Nie popadajmy w paranoje. Wątpię, żeby w którymkolwiek ASO częścią procedury przedsprzedażowej na ścieżce diagnostycznej był demontaż części karoserii.

 

Nikt chyba nie zdejmuje zderzakow i blotnikow

..... auto sprawdzane stracilo wszystkie swoje oslony podspodem i zostaly zdemontowane przednie cwiartki co pozwolilo wykryc ze pojazd jest po powaznej kolizji bo patrzac na sam czujnik to nic nie daje bo uzywany zderzak w kolorze na allegro kosztuje 400 zl...

Opublikowano

 

 

W życiu bym nie pozwolił komuś kto przyjechał oglądać moje auto i wpadł na pomysł rozebrania połowy przodu na takie działania.

 

cwiartki to zabieg wyjatkowy za zgoda wlasciciela ale oslona pod silnikiem to chyba standard nie ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

 

Jak dla mnie to za niskie przebiegi jak na ten rok podstawa to czy ten przebieg jest w pełni udokumentowany w ASO. co do kolorystyki wnętrza to kwestia gustu szczególnie ta z jasnymi dywanami jasnym dołem deski i tapicerek osobiście nie kupił bym auta z takim środkiem

e91 LCI'10 135 KW Touring, Panorama, CIC
Opublikowano

 

Ten drugi w śmiesznie niskiej cenie...gdy wszystko jest prawdą w opisie.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
załatw Vin i porządne zdjęcia bo na tych to g. widać, wg mnie jest kolorowa - ale to może być wina słabego aparatu i światła - te zdjęcia wnętrza to jakaś kpina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.