Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nic nie bedzie mulić jesli to będzie N43B20 - 170KM. :norty:ale on ma swoje wady tak jak wszystkie z bezpośrednim wtryskiem.
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
tyle że chcę auto w automacie bo mieszkam w mieście i już nie chce mi się wajchować i myślę że jeśli chodzi o 320 to będzie trochę mulić ? może ktoś z was posiada 320 w automacie ?

 

Ja mam 325i - faktycznie brakuje dolnego momentu obrotowego. Gdybym ja miał na Twoim miejscu (wiedząc o tym, jak auto będzie użytkowane) kupić BMW - bez wahania kupiłbym 318i lub 320i - w automacie oczywiście. Pamiętaj - Freude am Fahren - radość z jazdy.

 

Ja np. wiedząc to, co już wiem obecnie o BMW nadal nie kupiłbym auta z NAVI (po co mi navi, jak mam lepszego TomToma, który 4-6 razy w roku daje mi za darmo dożywotnio nową mapę + darmowe HD Traffic) - oczywiście teraz byłoby ciężko kupić auto bez navi, ale ja jestem mega zadowolony go nie mając - bo wydałem na auto 2000 Euro mniej.

 

Chwalę ksenony i skrętne światła - które oczywiście zapewne kiedyś mi się zepsują - to jest ich minus w stosunku do normalnych świateł. Warto poszukać coś w tym kierunku.

 

Do jazdy miejskiej spokojnie wystarczy to, co pisałem. Ja bym zrobił tak na Twoim miejscu:

 

- poszukał auta bez navi (odczuwalnie taniej)

- zainwestował w xenon /lub xenon + skrętne

- automatyczna skrzynia

 

Wymienił od razu:

- oleje, płyny, filtry

- olej w skrzyni (jeśli powyżej 140 tys to olej +hilza +adapter/okular +tłoczki)

- świece +cewki

 

I jeśli auto nie miało wady lub nie masz pecha, pojeździsz trochę bez problemowo.

Opublikowano

Jak można woleć zwykłą klimę od climatronika?

Jak można woleć zwykłe światła od xenonów?

 

Wolisz też manualna niż automat?

 

ale to może kwestia?hmmm ....sam nie wiem czego :mrgreen:

 

aha co przesuszonego powietrza to wymiana filtra kabinowego, osuszacza (czy jak się to nazywa), ozonowanie x 2 i będziesz się czuł jakbyś siedział w lesie :mrgreen:

Opublikowano

Xenony są ładniejsze i mniej z nimi zawracania doopy w związku z wymiana żarówek. Nie mowie że ich nie wolę, mowie że maja też wady. Drugi raz bym za nie 4 tysięcy nie dal, nie są warte tych pieniędzy.

Akurat automat w sensie skrzyni jak najbardziej tak. Ręczna skrzynia też ma swoje zalety, ale zdecydowanie za mało. Ręczna skrzynia ma sens w słabych silnikach benzynowych. Im mocniejszy silnik tym automat bardziej się przydaje. Do diesla tylko automat. Tu ręczna skrzynia to udręka. Nigdy nie żałowałem tego że mam automat. Trójkę wymieniłem głównie dlatego, że nie miała automatu. Jedynkę zresztą też.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Dla mnie poza stanem samochodu, silnikiem (bezawaryjnym) xenony, climatronik i automat muszą być inaczej bym go nie kupił!no chyba że na handel :mrgreen:

 

Miałem kiedyś zwykłą klimę już nie pamiętam dokładnie w czym i denerwowało mnie te ciągłe przestawianie a climatronik jak ustawisz auto to jest bezobsługowy!

Opublikowano
Jeśli masz takie wymagania, że działanie automatu ci wystarcza to ok. W bmw klima ręczna jest bardzo dobra. Przy klimatroniku krece ustawieniami tyle samo co przy ręcznej albo i więcej. Zresztą i tak chodzi prawie cały czas w trybie ręcznym.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

zastanawiam się nad sprzedaża swojej e91 LCi Xdrive z 2010 r. - 184 km automat

 

wymienone siedzenia na mpak półskóry i kierownica sport

 

przebieg aktulany to 153 tys.

 

nie dałem w dziale sprzedaży, bo oficjalnie nie sprzedaję ale mogę rozważyć sensowną ofertę, bo f30 kusi

 

ewentulane propozycje proszę na prw.

 

opis

 

viewtopic.php?f=158&t=254602

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak widzisz w tym temacie udziela się już kilka osób, które szukają dobrego auta w dobrej cenie od dłuższego czasu i mimo wrzucenia iluś egzemplarzy chyba nikt jeszcze nic nie kupił :)

Kupił, kupił, ale nie z ogłoszenia tylko od innego forumowicza, tak jak ja :D Powiem wam, że już się wk****łem strasznie i miałem w ogóle odpuszczać szukanie betki, bo to co się w tych ogłoszeniach pojawia i co handlarze ściemniają to ja nie... Stwierdziłem już, że zmienię moją Corsę D na coś podobnej klasy tylko lepiej wyposażone i z mocniejszym silnikiem a resztę dołożę do nowszego motocykla, ale odezwał się forumowicz z propozycją i już jeżdzę e90 i to z takim wyposażeniem jak chciałem, z w miarę pewną historią, serwisowaną i dbaną. Niestety z dobrymi autami jak z dobrą robotą - najczęściej rozchodzi się po znajomych albo rodzinie.

Ja też kupiłem ;) Ci co już kupili... przestają tu zaglądać ;) No i zapłaciłem za auto nie w dolnym zakresie widełek cenowych, nie w środkowym, tylko w górnym ;)

Więc może rozwiązaniem dla tych co szukają po cenie, jest odwrócenie sortowania ;) I schodzenie z ogłoszeniami do poziomu w którym cena będzie akceptowalna :duh: Wiem... masakra, ale też masakra jest coś znaleźć w tym gąszczu "igła full opcja".

 

 

Pozwolę sobie się dołączyć do dyskusji wywołanej przez kontrowersyjne opinie K8v8M ;)

Co do klimatronika - faktycznie miałem podobne odczucia do K8v8M jak pierwszy raz się z tym spotkałem w dwóch autach: Ford Mondeo z 2003 i Audi A2 (też z jakiegoś podobnego rocznika) - jak dla mnie masakra, nie dało się tego ustawić - ciągle albo za zimno, albo za ciepło, a przede wszystkim ciągle za mocno dmuchało i o wiele bardziej pasowała mi w tych czasach ręczna klimatyzacja. No ale w BMW już moje odczucia były zupełnie inne - raz ustawiam i jest tak jak trzeba. Może jedynie czasami słońce potrafi zepsuć ustawienie - i jak przyświeci to nagle jest za ciepło, ale lekka korekta temp i znowu jest OK. Dodatkowo klimatronik ma czujnik wilgotności co w zimie jest bardzo dobrym udogodnieniem. Także mi w BMW automat w zupełności wystarcza :) Teraz jak kupiłem e90lci to jest jeszcze dodatkowo pokrętło przy środkowych nawiewach, które jeszcze nie do końca wiem jak działa, ale coś czuję że może skutecznie uzupełniać braki automatu (muszę w końcu znaleźć chwilę na przejrzenie instrukcji obsługi ;) ).

Jeśli chodzi o ksenony to pierwszy raz się z nimi spotkałem przy wspomnianej jedynce i... bajka. Od tej pory jedna z ważniejszych dla mnie rzeczy jakie auto powinno mieć. Nie zauważyłem problemów w deszczu - moim zdaniem w każdych warunkach znacznie lepsza widoczność niż na zwykłych halogenach.

A co do automatycznej skrzyni biegów, to ja akurat wolę manuala - automat jakoś mnie denerwuje - znacznie lepiej mi się jeździło na manualu (porównuję e87 118d preLCI z e90 320xdA LCI) - no ale to inne auta i spora różnica mas.

Opublikowano
w F30 zrobili fajną rzecz w klimatroniku: można wybrać siłę nawiewu zachowując ustawienie AUTO. innymi słowy, jest do wyboru 5 poziomów intensywności działania na ustawieniu AUTO. to jest coś, czego mi zawsze brakowało w e90, jak latem tuż po odpaleniu silnika klima wchodziła na max i wiało tak, że nie dało się rozmawiać w środku.
Opublikowano

Dla mnie ta opcja jest porażką.

Skoro wybieram auto to ma wszystko dostosowywać się automatycznie, a nie mam jeszcze się martwić o moc nawiewów.

W iDrive można ustawić limity mocy nawiewu w jakich ma działać tryb Auto i to jest dla mnie najlepsza opcja.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
w F30 zrobili fajną rzecz w klimatroniku: można wybrać siłę nawiewu zachowując ustawienie AUTO. innymi słowy, jest do wyboru 5 poziomów intensywności działania na ustawieniu AUTO. to jest coś, czego mi zawsze brakowało w e90, jak latem tuż po odpaleniu silnika klima wchodziła na max i wiało tak, że nie dało się rozmawiać w środku.

 

tylko ze w E90 mozna rownierz to zrobic, najpierw w idrive nastawiasz tryby automatycznej klimy na lekki sredni i mocny a potem nacisnieciem na auto zmieniasz tryby...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
w F30 zrobili fajną rzecz w klimatroniku: można wybrać siłę nawiewu zachowując ustawienie AUTO. innymi słowy, jest do wyboru 5 poziomów intensywności działania na ustawieniu AUTO. to jest coś, czego mi zawsze brakowało w e90, jak latem tuż po odpaleniu silnika klima wchodziła na max i wiało tak, że nie dało się rozmawiać w środku.

 

tylko ze w E90 mozna rownierz to zrobic, najpierw w idrive nastawiasz tryby automatycznej klimy na lekki sredni i mocny a potem nacisnieciem na auto zmieniasz tryby...

 

a tego nie wiedziałem, bo miałem E90 bez idrive :)

Opublikowano
w F30 zrobili fajną rzecz w klimatroniku: można wybrać siłę nawiewu zachowując ustawienie AUTO. innymi słowy, jest do wyboru 5 poziomów intensywności działania na ustawieniu AUTO. to jest coś, czego mi zawsze brakowało w e90, jak latem tuż po odpaleniu silnika klima wchodziła na max i wiało tak, że nie dało się rozmawiać w środku.

 

tylko ze w E90 mozna rownierz to zrobic, najpierw w idrive nastawiasz tryby automatycznej klimy na lekki sredni i mocny a potem nacisnieciem na auto zmieniasz tryby...

Owszem. Ale to nie rozwiązuje problemu zmiany siły nawiewu na poszczególne sekcje. Gdyby można było sobie skonfigurować takie choć trzy własne konfiguracje typu 1/4 na szyby reszta na nogi to byłbym zadowolony.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Z tego co pamiętam to u siebie oprócz mocy mogę ustawić też, które nawiewy mają mocniej dmuchać.
http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano
Z tego co pamiętam to u siebie oprócz mocy mogę ustawić też, które nawiewy mają mocniej dmuchać.

Tak, można to zrobić poprzez menu idrive. Ale jest to upierdliwe i kasuje się po w wciśnięciu przycisku auto

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Z tego co pamiętam to u siebie oprócz mocy mogę ustawić też, które nawiewy mają mocniej dmuchać.

 

 

Owszem. Ale to nie rozwiązuje problemu zmiany siły nawiewu na poszczególne sekcje. Gdyby można było sobie skonfigurować takie choć trzy własne konfiguracje typu 1/4 na szyby reszta na nogi to byłbym zadowolony.

 

No ale mozna to zrobic, wchodzisz w ustawienia trybu auto dla klimy w idrive w sekcji ustawienia, masz trzy tryby auto i dla kazdego trybu mozesz sobie ustawic sile poszczegolnych nawiewu a zmieniasz tryby przez przycisniecie guzika auto. I jestto zapamietane dopoki tego nie zmienisz, nie rozumie gdzie jest problem. Wedlug mnie mozna sie czepiac czegos innego w klimie auto w E90 to to ze nie mozesz ustawic innej tempy na przod i na tyl tylko na lewo i na prawo ale to juz kwestia raczej kwestia klasy samochodu, w siodemkach mozna to robic.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zdjęcia są w bardzo złej jakości. Ciężko cokolwiek tam rozpoznać.

Nie wiem czy dobrze widzę ale ringi się chyba nie świecą.

Lepsze zdjęcia by się przydały. No i ten magiczny przebieg...

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Co myślicie o tym aucie?

http://allegro.pl/bmw-e90-318i-2-0-m-pakiet-oz-19cali-warto-zobaczyc-i5180452076.html

 

Rozmawiałem z właścicielem to zarzeka się, że przebieg ori ale książkę zgubił :duh:

Mówi, że na cała historia jest w bazie bmw bo była serwisowana do końca. Kupił sam od prywaciarza Niemca i ma to auto 1,5 roku. Tylni lewy błotnik niby polerowany bo na czujniku jest mniej mikronów niż na reszcie auta (wszędzie jest 160-170 a na tym błotniku mniej :roll: )

Podobno auto oprócz tego błotnika całe fabrycznie spasowane i nie ruszane.

Przez te 1,5 roku zrobił zaledwie 3,5tys. km i dlatego sprzedaję bo auto więcej stoi niż jeździ.

Vin podał bez problemu.

 

Co do tego trójkąta przy dziennym przebiegu tonie wiem od czego to się świeci.

 

Co myślicie warto się zakręcić bo mam kawałek do niego?

 

Dzięki i pozdrawiam.

Edytowane przez joker131313

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.