Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W Gubinie mają takie do wyboru do koloru, w pełni przygotowane do ich potrzeb :D

 

Przecież jadąc do serwisu można sprawdzić autentyczność wpisów w systemie - nie?

Czy to również można podmienić?

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

ile razy pojedziesz do serwisu? raz trzy pięć ? każdy przegląd kosztuję kilka stówek a własciciel się zgodzi i tak nic go to nie kosztuje, sprzedawcy są coraz bardziej bezczelni, kupujący często słysząc że sprzedawca zgadza się na serwis uznaje że musi być wszystko ok bo gdyby było inaczej przecież by się wykręcał :)

 

a sama historia ... cóż jak auto było serwisowane a miało dużego dzwona i było sprowadzone i naprawione w PL to wpisy serwisowe i przebieg się zgadzają ale o dzwonie nie wiele Ci powiedzą bo "go nie było " :)

Opublikowano
a sama historia ... cóż jak auto było serwisowane a miało dużego dzwona i było sprowadzone i naprawione w PL to wpisy serwisowe i przebieg się zgadzają ale o dzwonie nie wiele Ci powiedzą bo "go nie było " :)

 

Chce kupić auto od pierwszego właściciela (bezpośrednio od niego a nie od komisu) który kupił auto w polskim salonie bmw. Myślę ze kwota ok 45-50 tys za to 7 letnie Coupe jest uczciwa. Auta traca 50% swojej wartosci w przeciagu 4 lat no i to ma blisko 8 wiec 70%. 7 lat i 10-15 tys km rocznie jest realne wiec przebieg w okolicach 100,000km. Wszystko z statystycznego punktu widzenia jest chyba ok... troche gorzej z rzeczywistością ale myślę że to auto jakiego szukam jest do odnalezienia...

Opublikowano
Przymierzam się do zakupu E90 latem i jak sledzę ten teman już od kilku miesięcy to coraz większę mam obawy że kupie jakąś padline bo ja to się znam tyle co nic :) mam znajomego który ciągnie auta z niemiec ale nie takie do klepania tylko normalne i pewnie bedzie bezpieczniej jechać z nim i kupić coś na miejscu niż szykać u nas w kraju :)
Opublikowano
Przymierzam się do zakupu E90 latem i jak sledzę ten teman już od kilku miesięcy to coraz większę mam obawy że kupie jakąś padline bo ja to się znam tyle co nic :) mam znajomego który ciągnie auta z niemiec ale nie takie do klepania tylko normalne i pewnie bedzie bezpieczniej jechać z nim i kupić coś na miejscu niż szykać u nas w kraju :)

Jeśli to nie sa tureckie komisu tylko osoby prywatne - pierwszy właściciel , lub renomowane firmy np. Diler marki, gdzie auto jest z gwarancja to może dobrze na tym wyjdziesz. Ale cena będzie sporo wyższa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Przymierzam się do zakupu E90 latem i jak sledzę ten teman już od kilku miesięcy to coraz większę mam obawy że kupie jakąś padline bo ja to się znam tyle co nic :) mam znajomego który ciągnie auta z niemiec ale nie takie do klepania tylko normalne i pewnie bedzie bezpieczniej jechać z nim i kupić coś na miejscu niż szykać u nas w kraju :)

 

Niemcy są na pewno bezpieczniejsze. Sam kupowałem swoją w de od I właściciela (prywatnego). Zapłaciłem za nią tyle, że w Polsce by mnie wyśmiali, ale cóż :) Tam jest sporo fajnych samochodów, ale ceny też są bardzo fajne także przygotuj się na spory szok. Nie ciągnie takich do klepania tylko takie zwykłe? Zwykłe to są od turków z placu już poskładane albo już ze zmienioną szafą, ceny dobre co prawda. Możesz tez kupić coś od prywatnego z PL salonu, ale zobacz ile droższe są już takie samochody. Ostatnia sprawa to pogadać z kimś na forum kto już sprzedał jakieś samochody i nie ma negatywnych opinii. Ogólnie to nic nie zastąpi fachowego oka, bo nawet jak masz ori książkę serwisową to jest nie wszystko, bo są ludzie którzy zbijają przebieg przed każdym serwisem. Kontrola w ASO też jest ograniczona i wielu rzeczy na pewno tam nie zobaczą. Łatwego zadania nie masz. Jak widzisz w tym temacie udziela się już kilka osób, które szukają dobrego auta w dobrej cenie od dłuższego czasu i mimo wrzucenia iluś egzemplarzy chyba nikt jeszcze nic nie kupił :)

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
całe te wrzucanie linków to broń obusieczna, jeden wstawi link a zanim zdąży coś wydedukować to dwóch innych dzwoni i umawia się na oględziny :) ten temat był wyświetlony ponad 50.000 razy więc szanse że ktoś podbierze nam wstawiony tu egzemplarz i dobrze oceniony przez forumowiczów są bardziej jak pewne :)
Opublikowano
Nikt nic nie podbierze bo tutaj nie ma dobrze ocenionych egzemplarzy :D Nie pamiętam by na tym forum ktoś wrzucił dobry samochód.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Swoim dieslem robię z 325i miazge :mrgreen:

najpier zapytaj człowieka jak jezdzi bo wielu jezdzi spokojnie i obeszło spokojnie 320i/320d w automacie

a

przyjdzie ci w 330d wymienić turbo wytryski i dwumasa to rachunek z serwisu też z ciebie miazge zrobi a własciciel 325i sie uśmiechnie :mrgreen:

w tej same kasie diesel 3.0 bedzie mial pewnie realne 400tys nalatane, a benzyna 2.5 170-200tys

Opublikowano (edytowane)

Przeciez sami trąbiliscie tu na forum ,ze kazdy 6 cylindrów w beznyznie ma mega defekty fabryczne- pompy wysokiego ciśnienia i głowice ferelne. Bardzo sie psują i nie ważne czy to 325i czy 330i... Ponoc gorsze sa od tych 2 litry dizel...

 

A na boku to moge ci sprzedac za 33 tys 330d przerobiona na 335d (chip na 282 konie, i tarcze z zaciskami od 335 oraz wydechy i zderzak) kupiłem nowe auto i te chce sprzedac...Stan igla, wszędzie pierwszy lakier, orygilal 186 tys przebieg - po za tym ten silnik to najbardziej nie zawodny dizel na swiecie- 5 lat z rzedu wybrany najlepszym silonikiem roku- Psujace sie wtryski? Kolega ma nalatane 440 tys i wtryski jak chodzily tak chodzą ...

 

http://images67.fotosik.pl/700/3a29c266e0be4effmed.jpg

 

http://images67.fotosik.pl/700/068632f53538b2f3med.jpg

 

 

pali 8 litrów zima po mieście... latem 7... po tym chipie pali conajmniej litr mniej... Nawet powiem ci ze latem 6 to czesto sie zdaża... A na forum tu udowadniałem ze i 5 po miescie mozna w szczycie uzyskac - ale to juz nie nazywa sie jazda tylko kulaniem...

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano
Przymierzam się do zakupu E90 latem i jak sledzę ten teman już od kilku miesięcy to coraz większę mam obawy że kupie jakąś padline bo ja to się znam tyle co nic :) mam znajomego który ciągnie auta z niemiec ale nie takie do klepania tylko normalne i pewnie bedzie bezpieczniej jechać z nim i kupić coś na miejscu niż szykać u nas w kraju :)

 

Niemcy są na pewno bezpieczniejsze. Sam kupowałem swoją w de od I właściciela (prywatnego). Zapłaciłem za nią tyle, że w Polsce by mnie wyśmiali, ale cóż :) Tam jest sporo fajnych samochodów, ale ceny też są bardzo fajne także przygotuj się na spory szok. Nie ciągnie takich do klepania tylko takie zwykłe? Zwykłe to są od turków z placu już poskładane albo już ze zmienioną szafą, ceny dobre co prawda. Możesz tez kupić coś od prywatnego z PL salonu, ale zobacz ile droższe są już takie samochody. Ostatnia sprawa to pogadać z kimś na forum kto już sprzedał jakieś samochody i nie ma negatywnych opinii. Ogólnie to nic nie zastąpi fachowego oka, bo nawet jak masz ori książkę serwisową to jest nie wszystko, bo są ludzie którzy zbijają przebieg przed każdym serwisem. Kontrola w ASO też jest ograniczona i wielu rzeczy na pewno tam nie zobaczą. Łatwego zadania nie masz. Jak widzisz w tym temacie udziela się już kilka osób, które szukają dobrego auta w dobrej cenie od dłuższego czasu i mimo wrzucenia iluś egzemplarzy chyba nikt jeszcze nic nie kupił :)

 

No ja to szukanie w Polsce odrazu odpuszczam szkoda nerw i pieniedzy na paliwo :) jeszcze żona ma rodzine w DE może coś znajdą tylko jak wiadomo z rodziną też cięzko hehe

Opublikowano
3 beemki kupiłem w kraju od rodaków, w tym jedna była rejestrowana w kraju. wierzcie lub nie 2 "trójki" sprzedałem po kilku latach za wyższą cenę niż kupiłem (wkładu własnego nie liczę)...
freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano
Na 12 aut jakie prześwietliłem u nas w Polsce - 10 było oszukanych, mówię o przebiegach. Jeżeli od początku przebieg bądź wyposażenie się nie zgadzało z vinem odpuszczałem temat. U krzyżaków spr. 3 auta, we wszystkich potwierdziłem zgodny przebieg.
http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano
pierwszy z niemiec, drugi z włoch trzeci ze szwajcarii...taka to historia. zasadę mam jedną: najmocniejsza benzyna przed M'ką i tłusto wyposażony model. powiem krótko - nie miałem i raczej nie będę miał problemu z odsprzedażą fury. to samochody których w tych konfiguracjach praktycznie w ogłoszeniach nie ma. ale to jestem ja i moja filozofia i moje "fanaberie''...szukam aż się mi robi niedobrze ale w końcu namierzę i jeżdżę. może następne będzie Motorsport...zobaczymy. podsumowując: szukać należy wszędzie, do Polski również zawijają niemcy po youngtimery które wcześniej nam pogonili - to nie mit!
freude am fahren / fuck downsizing
Opublikowano
kazdy 6 cylindrów w beznyznie ma mega defekty fabryczne- pompy wysokiego ciśnienia i głowice ferelne. Bardzo sie psują i nie ważne czy to 325i czy 330i... Ponoc gorsze sa od tych 2 litry dizel...

Pompy wysokiego ciśnienia w 325i/328i/330i? Pierwsze słyszę. Chyba pomyliło ci się z 335i biturbo pre LCI. Nie rozgłaszajmy niesprawdzonych, zasłyszanych gdzieś opinii. Co do głowic się zgodzę, ale wynika to ze złego smarowania, czytaj olej wymieniany co 20 tys. km. Porównanie z 2.0 diesel też nie na miejscu.

Opublikowano
Jak widzisz w tym temacie udziela się już kilka osób, które szukają dobrego auta w dobrej cenie od dłuższego czasu i mimo wrzucenia iluś egzemplarzy chyba nikt jeszcze nic nie kupił :)

Kupił, kupił, ale nie z ogłoszenia tylko od innego forumowicza, tak jak ja :D Powiem wam, że już się wk****łem strasznie i miałem w ogóle odpuszczać szukanie betki, bo to co się w tych ogłoszeniach pojawia i co handlarze ściemniają to ja nie... Stwierdziłem już, że zmienię moją Corsę D na coś podobnej klasy tylko lepiej wyposażone i z mocniejszym silnikiem a resztę dołożę do nowszego motocykla, ale odezwał się forumowicz z propozycją i już jeżdzę e90 i to z takim wyposażeniem jak chciałem, z w miarę pewną historią, serwisowaną i dbaną. Niestety z dobrymi autami jak z dobrą robotą - najczęściej rozchodzi się po znajomych albo rodzinie.

Opublikowano

JA moze odwroce troche problematyke. Czy ktos mogl by okreslic jakas wywazona cene na nastepujacy model.

 

Szukalismy dla kumpla E92 i znalezelismy we francji E92 2.0d 177 KM, z 12/2009, 56000 km, automat, mpakiet zew i czesciowo wewnetrzny, navi professional, skora, generalnie wypasione, felgi 19 cali org BMW, serwisowane od nowosci w ASO i po gwarancji dalej serwisowane w ASO. przebieg na 100% wiarygodny mimo wieku (samochod stal 3 lata na parkingu sadowym bez ruchu bo byl o niego spor sadowy), wszystkie serwisy robione przez ASO BMW. Jest bezwypadkowy (sprawdzenie wlasne czujnikiem + sprawdzenie w ASO). 600 km temu wymieniony rozrzad (na koszt BMW).

 

Jaka by byla wywazona cena za cos takiego w polsce oczywiscie bo troche to nietypowa sprawa ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
nie ma silników bez wad ale coś niby naj mniej awaryjnego co chwalicie diesel odpada z powodu z byt małego przebiegu rocznego 5tyś na rok ;) Pozdro

 

Witam, jeśli mógłbym zasugerować Tobie całkowitą zmianę koncepcji, służę. A więc zacząłbym od tego - że (abstrahując od moich problemów a autem) - przy przebiegu DO 10 tys km/ rocznie kompletnie NIE opłaca się kupować auta!

 

Przy takim przebiegu, sugeruję rozważenie tylko jednej dobrej opcji: WYNAJEM samochodu. Pozornie wydaje się, że koszt wynajmu miesięcznie to, powiedzmy 800 zł (+paliwo).

 

Ale: odchodzi ubezpieczenie auta, serwis (a ten, jak się przekonuję nie tylko ja, jest BARDZO słony), auto masz ubezpieczone, wypadki Cię praktycznie nie interesują, bo jest Pełne Kasko. Gdyby nie to, że muszę płacić wynajem mieszkania - zapewniam, że choć robię ok. 15 tys km rocznie, na pewno, ze względu na spokój wynająłbym auto.

 

Zalety przy niskich przebiegach wynajmu auta -

 

1. Brak lęku przed kradzieżą

2. Brak lęku przed zarysowaniem

3. Brak kosztów serwisu

4. Brak kosztów ubezpieczenia

5. Co roku możesz żądać innego auta (np. nowszego rocznikowo)

6. Nie tracisz co roku na aucie ze względu na starzenie rocznika.

 

Masz 40 tys. na auto? nawet, gdyby auto kosztowało 1000 zł miesięcznie za wynajem (+paliwo) - to 12 tys rocznie odejmując problemy z serwisem, nerwy, stres, kombinowanie części - to wcale nie jest wielka kwota. A większość usługodawców wynajmu aut w razie awarii podstawia na miejsce auto zastępcze.

 

Przy takim przebiegu NIE KUPUJ auta, nie wchodź w koszty, stres. Wynajmij F10 Touring (piątka kombi) i ciesz się dużym autem, dużym bagażnikiem, weź duży silnik 3 litrowy.

 

Proszę, przemyśl to. Ja ze swojej strony, gdyby nie jak wspomniałem inne koszty życia - już bym auta NIE kupił, tylko wynajmował. Auto traci na wartości - tutaj nie tracisz nic. Przelicz to wszystko raz jeszcze. Jeśli masz tylko możliwość gdzieś wynajmu auta przy tak niskim przebiegu - nie kupuj, wynajmuj.

 

Pozdrawiam,

domenicus

Opublikowano (edytowane)

Domenicus, Absolutnie masz racje jak chodzi o sama logike tylko wynajem w polsce na rok BMW seri 3 (E90) to koszt okolo 3000 zl/miesiac a F10 to 4000 zl, przy 5000 km rocznie to taniej wychodzi taxi !

 

http://www.autocash24.pl/pl/samochod/bmw-3-serie-a-c

http://dlugoterminowywynajem.com.pl/?p=cennik

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
domenicus podaj adres gdzie można wynająć F10/11 za 30-40zł na dobę to od razu sprzedaję swoje samochody i biorę dwa. :mrgreen: W firmie często korzystamy z wynajmu aut i przy stałej współpracy wynajem F30 to sto parę złotych na dobę.
Opublikowano

A formalnie kto to sprzedaje? To jest jakaś licytacja komornicza/sądowa? Jeśli tak to uważaj na podstawionych ludzi podbijających cenę ;)

Wiesz wyważona cena to taka po której właściciel chce sprzedać a nabywca kupić i to jest bardzo subiektywna rzecz, bo dla jednego za takie auto 70k to dużo a dla innego dobra cena. Pewnym wyznacznikiem byłyby ogłoszenia ale z tym wiadomo jak jest. Pełno "okazyjnych" szrotów i ludziom się wydaje, że takie ceny są normalne za dobry egzemplarz a jak chcesz sprzedać i wiesz, ile warte jest zadbane BMW to się dziwią, że puszczasz ponad rynek. Zrób sobie rachunek sumienia ile takie auto jest warte dla ciebie i jeśli będziesz uważał, że nie przepłacasz to znaczy, że dla ciebie taka cena jest wyważona.

Opublikowano

Sprzedaje osoba prywatna zjadaja go koszty utrzymania (ubezpieczenie kilkakrotnie drozsze niz u nas + serwis ASO) nie wystawila jeszcze oferty, to pracownik firmy z ktora wspolpracuje, dostalem info przy luznej dyskusji, bylem niedawno zobaczyc auto, jest tak jak mowila, papiery ma wszystkie z fakturami i ksiazka serwisowa, potwierdzone wszystko w ASO.

 

Pytam o cene w polsce w mw takim samym stanie (nie ma ofert tego typu) a nie wiem jak wiek wplywa na wartosc auta biorac pod uwage kilometry bo we francji mozna to sprzedac ze 24000 euros ale troche postoi zanim pojdzie bo rocznik jest nieadekwatny do przebiegu a wiec moze szybka sprzedaz nakloni go do zejscia troche z ceny i powstaje pytanie czy nie warto doplacic za pewny samochod, dodatkowo z wymienionym rozrzadem przez ASO (gwarancja) i probuje oszacowac wartosc samochodu w polsce.

 

Dodam ze znajomy juz jest po 4 sprawdzonej E92 w kraju z(do 80tys zl) i za kazdym razem wychodzily kwiatki (albo przebieg se nie zgadzal, albo bezwypadkowosc byla czysto teoretyczna) i juz zadna nie miala takiego ekwipunku i zrobionego przed chwila rozrzadu. i troche zaczyna byc zrezygnowany.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Niezbyt dobrze jak auto tyle stoi nieruszane takze cos na pewno wyjdzie przy eksploatacji. Myślę, ze za e92 + takie wyposazenie trzeba zapłacić 19-20 tyś euro. Więcej bym nie dał, bo to tylko 320d, jakie by nie było.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Swoim dieslem robię z 325i miazge :mrgreen:

Jak robisz 2x20km to kup 330d polecam ten motor!

Moc od samego dołu!

Ale najlepiej przejedz się 325i/330i a potem 330d(najlepiej po chipie) sam zobaczysz co wybierzesz!!!

I nie chodzi tu o ilość pokonywanych kilometrów/ekonomię tylko o bezawaryjność i moc!

 

W ubiegłym roku,zanim kupiłem swoje 325i ! Przeprowadziłem jazdy próbne następującymi modelami ;

- e-61 530d (231)

-e-91 330xi (231)

 

1) Żadna mnie nie powaliła osiągami!

2) 325i ma za sobą 9tyś km ,a pakiet startowy wyniósł tyle co olej i żarniki ksenonu !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.