Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
No na pewno nie tak poważne jak pekajace łańcuchy w dieslach :mrgreen: problem z głowica miały chyba tylko z rocznika 06 i 07 i tez chyba nie wszystkie bo jakoś nie widzę tematów z tym problemem. Tyczylo się to klepania zaworów jak dobrze kojarze. Wymiana głowicy rozwiązuje problem. Mimo to wole klepiaca głowice niż urwany łańcuch lub zassana klapke. Edytowane przez feel_x

🙃🙃

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Każdy silnik będzie awaryjny jeżeli będzie źle obsługiwany. Aczkolwiek nie dam sobie powiedzieć, że n52 jest bardziej awaryjny niż n47 :nienie: a propos 335i to w wersji przedliftowej jedna z ważniejszych awarii to HPFP tj. pompa paliwa wysokiego ciśnienia.
Opublikowano
Nie bylo mnie bo czas mi pochłaniało to forum, a miałem ważną zyciową sprawe do załatwienia. W sumie to najwazniejszy cel mojego zycia... Teraz już mam spokuj i czas na co tylko zechce... A chce coś mocnego w kombi... co lepiej 335d i chip? czy 335i i chip? Korci mnie manual w tej benzynie, ale ostatnio jak tu byłem to sporo gdzies sie naczytałem o wadliwej głowicy i inych typu rzeczach w 330i... niby tam jest gozej niz z N47 ale ze względu na nikłą ilość tych aut problem jest mało nagłośniony w porównaniu z 320d... Ktoś może kojazy gdzie to było nadmieniane o tych awariach w 330i? jaki dział tego forum? Może z racji zakucia wersja 335i bedzie wolna od wad?
Opublikowano
Główne usterki n52 to najczęściej głowica, popychacze, i cykanie valvetronika ze względu na złą cyrkulację oleju. Ale te wszystkie problemy wynikają z tego tytułu, że posiadacze aut z tymi silnikami, a którym przydarzyła się awaria, wymieniali olej wg wskazań komputera. Częstsza wymiana oleju 5w30 albo 5w40 co 10 tys. km pozwoli zmniejszyć ryzyko awarii praktycznie do zera. W przypadku n47 to już nie takie oczywiste. To prawda, częstsza wymiana oleju pozwoli utrzymać jednostkę w lepszej kondycji, aczkolwiek prędzej czy później trzeba będzie wymienić kompletny rozrząd. Generalnie jest on słyszalny przy przebiegu zbliżającym się do 200 tys. Ale nie ma reguły. Jeżeli chodzi o 335i, to z tego co wiem można bezpiecznie wyciągnąć z niej ok. 360km np. performance kit. 335d też jest podatne na chiptuning. Na forum jest kolega czerwony330d. Udało mu się osiągnąć bodajże 368km i ponad 700Nm momentu. Co prawda, wymagało to kilku zmian m.in. wydajniejszy intercooler, wydech itp. Zależy co wolisz. Charakterystykę pracy diesla, wysoki moment, niższe spalanie, czy dźwięk benzynowej r6, przy równie świetnych osiągach i ciut wyższym spalaniu. Powodzenia w szukaniu wymarzonej e91 :wink:
Opublikowano
No własnie nie wiem co robić. Zły jestem ,że nie wyszło m3 w kombi . chciałbym benzyne bo jest manual a automatem to sie chyba ronda tak łatwo nie zrobi? jesteś pewny ,że częsta wymiana oleju w 335i niweluje ryzyko awari? A ta pompa jest bardzo droga?
Opublikowano

Te po 2006 roku Benzynowe silniki bmw to kondomy zrobione z taniej gumy. Koszt wymiany silnika 6 czy 8 cylindrowwgo to kosz aatronomiczny w porownaniu do wartosci auta. Tak samo ilosc urzywanych silnikow benzynowych jest znikoma. Diesle sa jakosciowo podobne, natomiast naprawa czy wymiana jest o wiele tansza.

Wymiana glowicy w r6 benzynowym jest prawie 2 razy drozsza niz wymiana calego silnika r6 w dieslu. Juz dawno bym jezdzil 550i gdyby nie koszty napraw

Opublikowano
A ta pompa jest bardzo droga?

Z tego co się orientuję to ok. 1000 zł za samą część. Chociaż wymiana na nową nie gwarantuje, że problem za jakiś czas nie powróci. Oprócz tego problemu, to nie sądzę żeby 335i było aż tak awaryjne, aczkolwiek najwięcej problemów wg użytkowników sprawia właśnie HPFP. Wiadomo najlepszą opcją byłoby kupno polifta, ale ceny zadbanych egzemplarzy są dosyć wysokie.

Opublikowano
Pompa HPFP kosztuje 1200zl brutto w serwisie :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów,

 

Jest to mój pierwszy post na tym forum i od razu zapytam się o kilka rzeczy dotyczących kupna BMW E92.

 

Pewnie pytania, które tu zadam już się przewinęły przez niemal 100 stron w tym temacie ale że lubię szanować swój czas nie przewertuję wszystkich i z góry przepraszam za powielanie pytań.

 

Chcę zakupić BMW E92 (tylko benzyna) model 320 lub 325 - oba raczej na wtryskach EFI (w razie potrzeby zawsze można gaz założyć jakby benzyna wróciła do pułapu prawie 6zł/l).

Jakie możecie dać mi sugestie przy wyborze w/w modeli, są jakieś szczególne elementy auta, na które należy zwrócić uwagę przy zakupie?

Po czym zazwyczaj można zauważyć, że auto miało cofany licznik (które elementy najszybciej się wycierają/zużywają - można określić czy serio ma 120k km czy może miał 250k km).

 

Z jakimi najczęściej usterkami borykają się obie w/w wersje? Czy obie są warte polecenia czy raczej jedną na miejscu odrzucić?

Jak wygląda serwis BMW E92 - wymiana płynów eksploatacyjnych, filtrów, klocków, tarcz, itd. - cholernie drogie czy raczej nie są to ceny ściągnięte z orbity okołoziemskiej?

 

Jeżeli macie jeszcze jakieś inne sugestie/rady, o które nie poprosiłem o wyżej to proszę o ich udzielenie bo mogłem coś ważnego pominąć.

 

Do tej pory jeździłem oraz zajmowałem się VW i Audi (VAG) ale po przejechaniu się BMW E46 zakochałem się w tylnym napędzie jak i samej marce BMW :)

Proszę o rzeczowe odpowiedzi i ponawiam prośbę o to aby mnie nie ganić za pytania, które zapewne padły na tym forum x-razy.

Opublikowano

"Pewnie pytania, które tu zadam już się przewinęły przez niemal 100 stron w tym temacie ale że lubię szanować swój czas nie przewertuję wszystkich"

 

kolego a myślisz że to jest forum ludzi którzy nie szanują swojego czasu tylko siedzą i odpisują w kółko na pytania na które oni sami lub inni kilka naście razy odpisywali ?

 

chcesz się czegoś dowiedzieć to siądź i poczytaj, a jak szkoda Ci cennego czasu to jedź kup co trafisz a za chwile i tak się spotkamy tylko w innym dziale :)

Opublikowano
"Pewnie pytania, które tu zadam już się przewinęły przez niemal 100 stron w tym temacie ale że lubię szanować swój czas nie przewertuję wszystkich"

 

kolego a myślisz że to jest forum ludzi którzy nie szanują swojego czasu tylko siedzą i odpisują w kółko na pytania na które oni sami lub inni kilka naście razy odpisywali ?

 

chcesz się czegoś dowiedzieć to siądź i poczytaj, a jak szkoda Ci cennego czasu to jedź kup co trafisz a za chwile i tak się spotkamy tylko w innym dziale :)

 

Mniej zajmie odpisanie na kilka pytań niż przewertowanie 100 stron ;)

 

Nikt nikogo tutaj nie zmusza do pracy, a fan marki odpisze i powie coś nawet kilka razy bo dla niego to będzie przyjemnością.

 

W dodatku prosiłem o odpowiedzi rzeczowe na temat.

Opublikowano
Robiola1 jestes pewny co do tej opini? Ja tez mam informacje z niestety nie pamietam z kad , ale podswiadomość mi podpowiada, że ma zapisane informacje o wyjatkowej tandetności tych 330i... Ale nie mam informacji co do 335i ... Ktoś coś wie? Czy silnik z racji zakucia miał tez jakieś zmiany w głowicach?
Opublikowano

 

Mniej zajmie odpisanie na kilka pytań niż przewertowanie 100 stron ;)

 

Nikt nikogo tutaj nie zmusza do pracy, a fan marki odpisze i powie coś nawet kilka razy bo dla niego to będzie przyjemnością.

 

W dodatku prosiłem o odpowiedzi rzeczowe na temat.

 

Rzeczowo to powinienes :search: bo kwestie ktore poruszasz byly juz szeroko opisywane.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Szukać na pewno będę lecz dzięki za radę.

Piszę do tych bardziej uprzejmych co mają troszkę czasu wolnego i chcą komuś odpowiedzieć ten 2, 3, czy n-ty raz i takim użytkowniką z góry dziękuję :)

 

Jeżeli ktoś nie chce nie musi pisać, zaoszczędzi czas na generowaniu nowego postu.

 

Edit_1

 

Jeszcze pytanie do znawców rynku, jaki należy założyć założyć budżet na BMW 320 oraz 325 z lat 2009, 2010? - Przeglądając forum ludzie często linkują auta i pada zwrot, że w takie okazje nie warto wierzyć bo pewnie był bity, itp. Ja nie orientuje się w realnych cenach BMW i wole zlinkować coś bardziej autentycznego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam kolegów, ponieważ w PL, ciężko znaleźć jakąś benzynę... to chyba skończy się na wyjeździe do DE. Pomyślałem nawet o zakupie w ASO DE używanego egzemplarza, co prawda ceny wyższe, ale liczę na to (może się mylę) że stan prawny auta i techniczny będzie ok.

Wyszukałem taki egzemplarz, który z nawiązką spełnia moje kryteria:

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1180927/8

Mam prośbę o ocenę, co sądzicie o nim i czy macie doświadczenie w zakupach ASO, chodzi mi czy da się utargować cenę?

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic nie ma w PL, nawet za 42tysia??

Naturalnie, że są, ale od handlarzy egzemplarze odpuszczam, tak samo komisy omijam... A prywatnie benzynę ze świecą szukać...

Wiem, że w Polsce są mega okazje, ale wolę dołożyć kilka pln i mieć dobre auto na dużej...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
EEE tam, z tego co czytałem mniej palą, a jakieś problemy to każdy silnik ma... gaz sobie odpuscisz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.