Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

lepszy będzie 335d- awaryjność podobna do 335i ,a koszta użytkowania dużo mniejsze

 

ale nie ta sama muza !!! tylko robi toctoctoctoctoctoctoctoc i wszyscy mysla ze sa na jakims saloniesprzedazy maszyn rolniczych. ! :mrgreen:

 

 

Chyba dawno kolo zadnego r6 w dieslu nie stales ze mowisz takie rzeczy... Nowe silniki a zwlaszcza n57 sa praktycznie nieslyszalne na postoju z zewnatrz zwlaszcza dla laika.

 

dziqsek, Wziales moja wypowiedz troche zbyt powaznie chociaz zielona buzka i porownanie do salonow sprzedazy maszyn rolniczych powinny byc poszlakami ktore powinny cie naprowadzic :norty: , Uwarzam ze silnik benzynowy R6 podczas chocby przyspieszana (video powyzej jak chodzi o diezla) wydaja ladniejszy i bardziej inponujacy ogdlos niz R6 diesel ale juz same obroty w tym pomagaja i ten odglos nie jest niszczony przez tego pilowanego swistaka na haju zwanego turbosprezarka. :mrgreen: :lol:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Silniki turbo słabo gadają, najlepsze wolnossące v8 koniecznie na pasku , a nie łańcuchu.

 

Ale co tu gadać r6 w bmw mają długą historię - to najlepsze silniki bmw ,jedne z najlepszych na świecie- to ich wizytówka

 

tak czy siak tu jest polska i tutaj się oszczędza dlatego disel lepszy ...

 

Nie jest bogatym ten co dużo zarabia tylko ten co dużo oszczędza. - Powiedział najbogatszy człowiek wszechczasów...

 

Ja jestem z całą stanowczością pewny, że miał rację :D

Opublikowano

Moim zdaniem na tym poziomie osiagow/cen wazniejsze sa osobiste preferencje niz cokolwiek innego.

 

Jesli kolega w ogole bierze pod uwage diesla, to niech bierze diesla, przynajmniej zaoszczedzi na paliwie.

 

Ja bralbym 335i ze wzgledu na to, ze benzyna to benzyna i nie dam sie przekonac, ze 330d 335d jest 'lepsze', bo wszystkie te silniki zapewniaja niezle osiagi, a roznia sie sposobem rozwijania mocy, dzwiekiem i troche spalaniem.

 

Mam kolege, ktory ma 3 litrowego diesla i nie zamienilby sie na benzyne. Ja mam benzyne i przyznam brakuje mi troche dolu, ale w 335i problemu z tym nie ma - takze wszystko zalezy tu od preferencji i zadne forum tu nie pomoze ;)

Opublikowano
10L trzeba liczyć w aftomacie, a ile dla manuala ?? 1-2L mniej?

 

kolega kusztek też ma automat ?

 

Moja jest w manualu...... może dlatego różnica w spalaniu (ogólnie dziennie robię 80 km z czego tylko 20% w mieście)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
sprzedam bądź zamienie na bmw e91 z dużym silnikiem i najlepiej xi bądź outlandera z dużym sinikiem benzynowym wszystkie nie walone i z przebiegami poniżej 70 tyś, serwisowane w aso. Mój właśnie przekroczył 100 tyś ale przypominam jest bezwypadkowy, kupiony w polskim salonie, serwisowany i 10 tyś temu w ramach BMW Good Will mial wymienioną górę silnika więc połowa ma przebieg 10 tyś no i najważniejsze ma napęd 4x4 który jest rewelacyjny! Ma też bogate wyposarzenie i jest fajny :) tylko ma mały bagażnik :(

CO, GDZIE, KIEDY W MOTOSPORCIE

http://www.siescigam.pl


SKLEP Z CZĘŚCIAMI I AKCESORIAMI DO MOTORSPORTU

http://www.sklep.siescigam.pl

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, przymierzam sie do zakupu 2-litrowki z 2008r i potrzebuje porad i opini przy zakupie QPty, na temat silnika, jego pracy czy exploatacji. Kraza pogloski o halasliwym lancuchu rozrzadu, problemach ze skrzynia czy dwumasa nie mowiac o turbinie, no i oczywiscie jakie sa realia w spalaniu te naprawde szczere.
Opublikowano
W zupełności wystarczający silnik do coupe. :wink: Jak Ci się nie spieszy to spalanie jest poniżej 5l jest osiągalne a przy ostrej jeździe po trasie zmieścisz się w 7l.
Opublikowano
A niby dlaczego ma unikać 177KM?

 

Pytasz poważnie czy żartujesz? :D

Popatrz na jakieś oficjalne statystyki awaryjności, popytaj mechaników BMW to się dowiesz.

Nie twierdzę, że jest zły ale na pewno w porównaniu z pozostałymi silnikami E9x, zostaje w tyle.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
on jest fajny nowy uzywany.. jeszcze tyle lat.. staje sie dosc drogi w eksploatacji wg tego co tu koledzy na forum pisza... ale wg mnie zdecydowanie za slaby... chyba ze wrzucisz jakis virus...
Opublikowano
A niby dlaczego ma unikać 177KM?

 

Pytasz poważnie czy żartujesz? :D

Popatrz na jakieś oficjalne statystyki awaryjności, popytaj mechaników BMW to się dowiesz.

Nie twierdzę, że jest zły ale na pewno w porównaniu z pozostałymi silnikami E9x, zostaje w tyle.

Pytam całkowicie poważnie i chętnie zobaczę te statystyki, bo z rozmow z mechanikami wynika co innego.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
z rozmow z mechanikami wynika co innego.

 

dziwisz się? mechanicy kochają ten silnik.. :norty:

Opublikowano

Nie zauważyłem żeby kochali bardziej niż inne silniki.

Że statystyk awaryjność dekry wynika, że miedzy rokiem 2006 a 2008 liczba poważnych usterek (czyli takich które unieruchamiają auto) spadła prawie o polowe w serii 3. Natomiast sumaryczna liczba usterek prawie się nie zmieniała. Spadła tylko minimalnie. To dane nie wprost, ale jednak świadczą na plus tego silnika.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Ogarnijcie się znowu temat N47 i to z kim z osobą która wszędzie udowadnia , że ma najlepszy silnik i nawet na stosie dałby się spalić .

Z fanatykami się nie dyskutuje tylko nie wpuszcza do domu i unika dyskusji .

Zaśmiecacie temat tymi samymi przepychankami co w kilkunastu tematach wcześniej .

Też chciałbym się dowiedzieć z jakim silnikiem takie auto kupić a nie znowu czytać o tym jak K8v8M broni swojego zadka :mad2:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Kolego może sam ogarnij się. Nigdy nie miałem, ani obecnie nie mam, ani nawet nie planuje mieć silnika 177KM. Jeśli ktoś pisze o statystykach, to chyba może je podać, bo z tego co ja przed chwila sprawdziłem nie wynika jakoby silnik 177 KM byl jakiś szczególnie zły.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silnik świetny ale musi być już z poprawionym rozrządem - N47D20C.

Tych silników jeżdżą miliony na świecie, wkładają to większości modeli do 5-series włącznie.

Wiadomo, że znajdzie się w tej masie ktoś komu rozrząd szura lub nawet się urwie. Nie można sie tym kierować bo to sporadyczne przypadki. Nawiasem mówiąc N57 ma te same wady rozrządu.

U mnie 120 tys. km i cisza. Najwięcej produkują się na temat silnika Ci, co mają M47 (o co chodzi?).

Natomiast jeśli chodzi o możliwości silnika, kulturę pracy i oszczędność to trudno go porównywać do M47 bo to po prostu kolejna generacja w każdym z tych wymiarów.

Opublikowano
Silnik N57 ma większość podstawowych podzespołów takich samych jak N47. Cylindry, wtryski, etc, a nawet łańcuch rozrządu i rolki. Pozostałe elementy są zrobione w tej samej technologii i filozofii. Rozrzad z tylu 1/2 turbiny etc. To nic innego jak N47 wydłużony o dwa cylindry. To wpływa rzecz jasna pozytywnie na kulturę pracy, ale Niemna awaryjność.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Ja również polecam 320 N47 ale z automatem.

Mam przebieg 128 000 km rocznik 2010 rozrząd słychać ale bez tragedii.

Auto bardzo oszczędne 5-6,5 trasa 7-7,5 miasto.Więc jak na auto z automatem rewelacja.

Po chipie dynamika dla mnie wystarcząjąca.

Co do rozrządu plus przy zakupie jest taki że kupując wiesz (słyszysz) co kupujesz.Jeszcze się taki cwaniak nie urodził co potrafi te dźwięki ukryć.

Ja kupując słyszałem szumy wytargowałem na wymianę 2000, dołożę 1000 jak na rozrząd w każdym zakupionym aucie używanym.

Tak wyglądała moja kalkulacja i przemyślenia co do wyboru.

Z auta jestem mega zadowolony, do tej pory jeździłem zawsze nowymi fordami (c-max, mondeo) max 3 lata i to auto daje naprawdę dużo frajdy a że 3000 zł trzeba dołożyć to raz na 150 000 to chyba nie problem.

A dla kogo problem to niech BMW nie kupuje bo poza rozrządem jest jeszcze drogie zawieszenie, i inne części wyraźnie droższe niż np. w Fordzie i Skodzie i Dacii.

Opublikowano
Temat ogolme sie rozwinol zdania podzielone, wszystkie wypowiedzi potraktuje jako przestroge, jestem jeszcze na etapie poszukiwawczym co do modelu silnika to pewne, kwestia wyposarzenia jak dla mnie tez ma znaczenie, jak do tej pory temat rozrzadu byl dosyc mocno poruszony ale kwestie typu 2masa, skrzynia(manual - bo taka bedzie) turbina, wtryski bywaja tez wadliwe jak rozrzad? no i co jeszcze elektronika podkladowa, wskaznia zegarow... czy sa z tym problemy?
Opublikowano
Wszystkie rzeczy które wymieniłeś owszem są problematyczne, ale w poprzedniku tj, M47 produkowanym do 10 2007 o mocy 163KM. Zajrzyj do linka z mojego podpisu. W silnikach nowej generacji inne usterki niż rozrząd są sporadyczne, czasem pękają bloki miedzy cylindrami, ale może to być przyczyna złej eksploatacji. Do tej pory nikomu w e90 w aucie forumowiczów takie coś się nie zdarzyło. Z jakiegoś powodu takie usterki wystąpiły w tym silniki w serii 5

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Dobrze ale ja kupie PO 2008 a jak dobrze bedzie to PO 2009r a silnik dokladnie 2.0D 130kw 177KM a czy M czy N to zalezy jak trafie wolalbym N, a z tego co widze pierwsze roczniki 2007 to golasy. Posumowujac N47 rozrzad; M47 turbo to najczestrze awarie zwiazane z seria silnika? w mojej opini lepiej wymienic raz rozrzad niz 2x turbine i odrazu po tym kombinacje z DPF a co i dzie za tym wstydz jak po rozpaleniu pieca weglowego ze swojego doswiadczenia widzialem juz model z zapieczonymi pierscieniami, dymialo gesto czarna sadza - po wymianie pierscieni ustapilo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.