Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów, może miał ktoś podobny przypadek: pacjent BMW f01 4.4 , 2009r. Klimatyzacja działa tylko po zresetowaniu sterownika, miga wtedy kontrolka nad przyciskiem śnieżynki, ale przez chwilę, później wywala błąd 8011af i po klimie.... Sprężarka sprawna, nowy czujnik ciśnienia, klima dobita...., czujnik który jest związany z wyskakującym błędem pokazuje prawidłowo temperaturę poniżej 0 stopni. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Podam Ci rozwiązanie serwisowe tego problemu:

" Check supply voltage to evaporator temperature sensor.
If a supply voltage clearly above or below 5 V can be measured on the wiring harness with the evaporator temperature sensor disconnected, check the lines to the sensor for damage. If lines are OK, the heating/air conditioning control unit must be replaced.If a supply voltage of approx. 5 V can be measured on the wiring harness with the evaporator temperature sensor disconnected, replace the evaporator temperature sensor.

The evaporator temperature sensor registers the evaporator temperature in the heating and air-conditioning unit.
In the event of a fault, a continuous substitute value of -2 °C is specified for the evaporator temperature.
This substitute value prevents activation of the A/C compressor and therefore cooling of the passenger compartment. "

 

Reasumując na 90% panel klimatyzacji do wymiany lub naprawy jak ktoś potrafi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.