Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po swapie z m52b20tu na m54b22 silnik kręcił lecz akumulator padł po zmianie akumulatora samochód normalnie podaje paliwo lecz rozrusznik się nie kreci. Na ostro po zetknięciu kabli na rozruszniku kreci. Dodatkowo wybiło bezpieczniki od elektrycznych szyb i radia, po zmianie bezpieczników silniczki szyb się spaliły 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znaczy że jak się spaliły? Jak napięcie bezpośrednio na silnik podajesz to nie rusza? Co przekładałeś? Sam słupek, silnik z osprzętem, co z instalacją i elektroniką?

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
8 minut temu, szumrak napisał(a):

Znaczy że jak się spaliły? Jak napięcie bezpośrednio na silnik podajesz to nie rusza? Co przekładałeś? Sam słupek, silnik z osprzętem, co z instalacją i elektroniką?

Tam jakaś rzeźba jest i to tak na bogato. Nie wiem jak moga sie spalić silniki od szyb przy odpalaniu silnika, to wszystko jakieś dziwne jest.

 

Opublikowano
2 godziny temu, szumrak napisał(a):

Znaczy że jak się spaliły? Jak napięcie bezpośrednio na silnik podajesz to nie rusza? Co przekładałeś? Sam słupek, silnik z osprzętem, co z instalacją i elektroniką?

Sam słupek osprzęt i instalacja pozostała z m52b20tu. Na początku silnik kręcił normalnie jedynie co to wskaźnik temperatury wody wchodził na max bo nie był podłączony, ale szybko się akumulator rozładował i po zmianie akumulatora takie cyrki po ściągnięciu boczka drzwi nie dało się dotknąć silniczków szyb

Opublikowano
2 godziny temu, Krzyś111685053072 napisał(a):

Tam jakaś rzeźba jest i to tak na bogato. Nie wiem jak moga sie spalić silniki od szyb przy odpalaniu silnika, to wszystko jakieś dziwne jest.

 

Instalacja cała z m52b20tu została wiec nikt w elektryce nie rzeźbił w środku żadne kable nie były ruszane oprócz przełącznika od gazu 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Sprawdź bezpieczniki przy sterowniku silnika, w takim klocku. Sprawdź główne bezpieczniki. Podłącz inpę odczytaj błędy EWS i ECU. Co znaczy że wskaźnik temp nie był podłączony? Jak leci na max to albo ECU nie ma zasilania albo CAN nie podłączony.

Edytowane przez szumrak
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
W dniu 30.03.2024 o 11:48, szumrak napisał(a):

Sprawdź bezpieczniki przy sterowniku silnika, w takim klocku. Sprawdź główne bezpieczniki. Podłącz inpę odczytaj błędy EWS i ECU. Co znaczy że wskaźnik temp nie był podłączony? Jak leci na max to albo ECU nie ma zasilania albo CAN nie podłączony.

Bezpieczniki dobre ews zmieniony i ecu wraz z stacyjka i dalej to samo

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Błędy odczytane?

Wyłącz zapłon i sprawdź czy masz zasilania w pierwszej wtyczce sterownika silnika. 

Pin:

1 - 12v

4,5,6 - masa 

7,8,9 - 12v

 

 

 

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

? Ale jak przecież tam idą 2 przewody. 

Co było że rozrusznik nie kręcił?

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Godzinę temu, szumrak napisał(a):

? Ale jak przecież tam idą 2 przewody. 

Co było że rozrusznik nie kręcił?

Moduł ews spięty dwa grube kable razem i odpala bez tego dalej rozrusznik nie kreci 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.