Nono Opublikowano 27 Marca Opublikowano 27 Marca Witam, Niestety moje BMW F31 330D xdrive z 2013 spłonęło w dosłownie 5 minut. Przyczyną okazuje się EGR. Auto posiadało oczywiście AC i szkoda została zgłoszona, jednak przeczytałem, że ubezpieczyciel może odmówić mi odszkodowania, ponieważ wada jest z winy producenta. Pytanie czy to prawda? Dopiero po fakcie znalazłem zakładkę na stronie BMW, że moje auto podlega akcji serwisowej, a dokładniej trzech. Jedną związaną z poduszką pasażera i dwie do EGR. Nie jestem zapalonym fanem BMW i nie śledzę nowinek w sprawie akcji serwisowych. Kupując to auto chciałem aby było wygodne na trasy, dynamiczne i za razem ekonomiczne oraz bezpieczne. Moje główne pytanie brzmi, czy ktoś z Was znalazł się w takiej sytuacji i wie może jak postępować, aby ubezpieczalnia i producent nie wypięli się na mnie, a ja nie został jedynie z samym wrakiem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się