Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

przecieka mi gumowo-stalowy wąż łączący pompę wspomagania z maglownicą. Wygląda, że guma sparciała, rozwarstwiła się i przesącza się przez nią olej od serwo. Chciałem kupić nowy oryginał, ale tu niespodzianka. Wąż już jest niedostępny. Szukałem na forach w kraju, w serwisie BMW i następnie na forach zagranicznych. Wszędzie ta sama odpowiedź - już nie ma. 

Jest w internecie dostępny zamiennik firmy WRC Original Parts. Kilka razy tańszy od oryginału. No i tu pytanie:

Stosował już ktoś coś takiego? Warto to kupić? A jeśli nie, to może ktoś już ten temat przerabiał i ma jakiś pomysł na naprawę tego?

Może z innego silnika pasuje?

Będę wdzięczny za jakąś podpowiedź.

Opublikowano

Zdecydowanie lepiej!

Tak właśnie zrobiłem. Zdemontowałem stary. Znalazłem firmę zajmującą się zakuwaniem węży hydraulicznych. Dałem do regeneracji. Wymienili węże gumowe na nowe, atestowane, dedykowane do układów hydraulicznych ciśnieniowych. Zakuli na istniejących zakończeniach stalowych. Zajęło to pół godziny. Kosztowało 80 zł (nowy oryginał który usiłowałem kupić kosztował 1200zł!)

Wąż założony. Układ zalany nowym płynem i odpowietrzony.

Wszystko działa jak nowe!

Polecam wszystkim takie rozwiązanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.