Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moi Drodzy w mojej 740tce na wolnych obrotach silnik ma drgania...cos jakby przebierał w cylindrach.Podejrzewam wypalone zawory z racji tego,ze auto jeżdziło kiedyś na gazie.Jak będę w PL zmierze cisnienie na cylindrach,zeby mieć pewnośc czy to nie czasem wina elektroniki.Jesli okaże sie,ze trzeba zwalac głowice to raczej zdecydowałbym sie na kupno drugiego silnika i zastanawiam sie czy bez większych ceregieli pasowałby silnik od E38 M62 B44.Silnik wygląda praktycznie identycznie więc może nie trzeba kombinacji.Chodzi mi o to zeby została moja skrzynia,chłodnica...jesli kupiłbym bez osprzetu to czy osprzet z M60 podejdzie?Jeśli ktoś orientuje się w temacie to będę wdzięczny za podpowiedzi.Pozdrawiam.
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.