Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, walczę z popularnym problemem w silniku N43 czyli 30c1 i zapalającą się kontrolka oleju. Kontrolka zapala się na rozgrzanym silniku po dłuższej trasie zarówno w trakcie jazdy oraz po zatrzymaniu samochodu. Do tej pory wymieniłem czujnik ciśnienia i elektrozawór. Ostatnio śledziłem ciśnienie oleju w Btool i zaobserwowałem, że samochód raczej nie ma problemu z niskim ciśnieniem. Ciśnienie aktualne zazwyczaj jest wyższe od oczekiwanego lub czasami niewiele niższe. Zauważyłem jednak, że po trasie, na niskich obrotach wartość ciśnienia aktualnego chwilowo wzrasta do ponad 4000hpa w momencie gdy oczekiwana jest około 2000hpa. Czy to może być związane z problemem? Co może być przyczyną? Co jeszcze sprawdzić w samochodzie? Dodam, że samochód zakupiłem używany i kontrolka pierwszy raz zapaliła mi się rok temu od razu po pierwszej wymianie oleju po zaparkowaniu samochodu pod domem. 

Edytowane przez Szymek3392

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.