Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam pewien problem przy zmianie biegu z 4 na 5 na wyższych obrotach np 4 tysiące wystepuje dość odczuwalne szarpniecie. Wcześniej miałem problem, że szarpniecie występowało na każdym biegu (nie za każdym razem) wydaje mi się że było to nieco inne odczucie bo byl to taki basowy stuk z tyłu samochodu. Wymieniona została tuleja przy dyfrze najprawdopodobniej nr9. Problem ustal ale pozostał problem z płynnością miedzy 4 a 5 ale tylko przy wyzszych obrotach. Macie jakieś pomysły ktoś się kiedyś spotkał z takim czymś? Jak tak czytam to ludzie zazwyczaj mają problem na 1,2 i 3 u mnie na tych biegach wszystko gładko. 4 i 5 też ale tylko przy niskich obrotach 

Pozdro 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mowa jest o manualu czy automacie?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)

Czy nikt nie mial napewno takiego problemu ? Dodam że na 3 też to wystepuje, przy szybkiej zmianie biegu przy wyzszych obrotach 

Edytowane przez listking

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.