Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj posiedziałem trochę przy ISTA i sprawdziłem wszystkie odczyty z czujników z każdego modułu. Przy sprawdzaniu czujników poziomu auta zauważyłem, że mają one zasilanie po 5V i odczyty po 2,5V oprócz prawego przodu, który odczyt miał 32V. Moje pytanie który to czujnik jest dokładnie i gdzie się znajduje? Przy kole jest czujnik ale to chyba jest czujnik wysokości dla regulacji świateł?
Pozdrawiam

Opublikowano

Mogę się mylić, ale jeżeli nie masz EDC to w F11 z tyłu są dwa czujniki (bo są miechy), a z przodu jest tylko jeden (do poziomowania świateł, nie mam pewności czy ze światłami H7 też jest). W F10 jest chyba jeden z przodu i tylko jeden z tyłu (do poziomowania świateł).

  • Lubię to 1
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
2 godziny temu, Aligejtor napisał(a):

Czyli czujnik poziomowania świateł też jest wykorzystywany w poziomie auta?

tak, w samochodzie może być do 4 czujników poziomowania. Nie ma oddzielnych tylko do EDC i tylko do świateł.

2 godziny temu, Aligejtor napisał(a):

poziomowania przód - to z niego jest te 30V?

z przodu mogą być dwa czujniki (np. jak jest EDC). Do poziomowania xenonów wystarczy jeden. Nie miałeś fabrycznie montowanego drugiego więc i odczyt jest dziwny.

  • Lubię to 1
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
5 minut temu, adam111 napisał(a):

tak, w samochodzie może być do 4 czujników poziomowania. Nie ma oddzielnych tylko do EDC i tylko do świateł.

z przodu mogą być dwa czujniki (np. jak jest EDC). Do poziomowania xenonów wystarczy jeden. Nie miałeś fabrycznie montowanego drugiego więc i odczyt jest dziwny.

Czyli nie przejmować się tym? Raz wymieniałem sobie miechy z tyłu i podczas kalibracji wysokości pojazdu pomierzyłem tylko tył - przód w ogóle podczas kalibracji ominęło ale wtedy jeszcze nie wiedziałem o tym czujniku.

Opublikowano

ja osobiście podczas wymiany miechów nie kalibrowałem żadnych czujników. Nie widziałem takiej potrzeby bo czy stare czy nowe miechy powinny trzymać ten sam poziom. Przy wymianie ICM kalibrowałem wszystkie.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.