Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam panocków serdecznie, jestem posiadaczem Esiuntki 530d 218k 2004 z aktywnym układem kierowniczym. Jakieś jaja są z tym trochę i kierownicę mam skrzywioną z lewo. Chciałbym się dowiedzieć czy wystarczy zrobić samą zbieżność czy może coś więcej. To by było jedno.

Ogólnie mam zwykły akumulator nie AGM i mam wypiętą niebięską wtyczkę od minusowej klemy, jak tylko ją podepne jest błąd aku żółty nie sprawdzałem jeszcze kompem (ale wszystko mam poinstalowane i moge w istę wrzucić na bęben) co dokładnie on oznaczna ale dzieje sie ciekawa rzecz iż przestają działać nawiewy.

Następny temat znów układ kierowniczy, dochodzą do mojego słuchu jakieś podejrzane stuki jakby z magla ale słyszalne tylko w kabinie, nie ma luzu przegląd przeszła tydzień temu wzorowo. Przystawiałem ucho do koła jednego drugiego ale nic nie słychać wszystko sztywniutko. Mam jakieś podejrzenia że to wszystko się ze sobą łączy. 

Liczę na szybką odpowiedź bo kupiłem ten wóz z zamiarem posiadania na dłuższą metę i na prawdę jest mega przyjemne i chcę je sobie dopieścić a iż staram sie robić sam co tylko mogę to po prostu chcę uzyskac jakis punkt zaczepienia. Z góry dzięki 

 

Edytowane przez BEEMIOR
Opublikowano (edytowane)
W dniu 11.03.2024 o 20:22, BEEMIOR napisał(a):

Ogólnie mam zwykły akumulator nie AGM i mam wypiętą niebięską wtyczkę od minusowej klemy, jak tylko ją podepne jest błąd aku żółty nie sprawdzałem jeszcze kompem (ale wszystko mam poinstalowane i moge w istę wrzucić na bęben) co dokładnie on oznaczna ale dzieje sie ciekawa rzecz iż przestają działać nawiewy. 

 

Nie ma znaczenia jaki masz akumulator wystarczy go odpowiednio zakodować w aucie. Błąd aku to zapewnie padnięta klema IBS często opisywane tutaj na forum wystarczy podmienić na poliftową.

Stukanie i krzywa kierownica raczej ciężko będzie to zdalnie zdiagnozować.

Edit___________

Właśnie przez ten błąd aku przestaje działać nawiew, takie zabezpieczenie przed całkowitym rozładowaniem aku. 

Edytowane przez Krzyś111685053072
Opublikowano
17 godzin temu, Krzyś111685053072 napisał(a):

Nie ma znaczenia jaki masz akumulator wystarczy go odpowiednio zakodować w aucie. Błąd aku to zapewnie padnięta klema IBS często opisywane tutaj na forum wystarczy podmienić na poliftową.

Stukanie i krzywa kierownica raczej ciężko będzie to zdalnie zdiagnozować.

Edit___________

Właśnie przez ten błąd aku przestaje działać nawiew, takie zabezpieczenie przed całkowitym rozładowaniem aku. 

Akumulator kodowałem inpą więc raczej jest okej, a czy tą klemę muszę zamontować oryginał czy raczej można jakiś zamiennik?

Dzięki za odpowiedź. 

Opublikowano

Klemę to najlepiej z e60 lci uzywkę nie wiem czy są jakieś zamienniki.

Jest inna wtyczka na cienkim kablu ale jak odetniesz wtyczke ze starej klemy przylutujesz do nowej to też zadziała. 

Opublikowano
7 godzin temu, Krzyś111685053072 napisał(a):

Klemę to najlepiej z e60 lci uzywkę nie wiem czy są jakieś zamienniki.

Jest inna wtyczka na cienkim kablu ale jak odetniesz wtyczke ze starej klemy przylutujesz do nowej to też zadziała. 

Dzięki wielkie za pomoc.👍

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.