Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, 

Zakupiłem niedawno bmw 1 e87 118i 2.0 2005 automat wszystko fajnie ale przez pol roku dolalem 4 litry oleju oraz ubylo troche plynu chlodniczego jest rowniez troche slawnego majonezu na korku. Auto jezdzi nie ma z nim zadnych problemow nie zostawia nawet plam podczas jazdy ten olej sie pali a na postoju czuc w kabinie spalony olej. Bylem u kilku wiesiow i nie tylko i typowa gadka ze wymieniamy pokolei pol auta wymienilem jedynie uszczelki pokrywy caly komplet od erlinga nastepnie mowili o wymianie samej pokrywy (wymiana uszczelki ch*** dala). Auto w kwietniu oddaje do serwisanta bmw i szykuje sie na grube wydatki pokroju uszczelki glowicy, stad moje pytanie czy ktos spotkal sie z podobnym problemem albo zna jakies przyczyny jezeli dobrze pamietam to jest silnik n47.(ugadalem sie z nim najpierw na ogledziny/diagnostyke i kosztorys wstepny)

Nie jestem zbyt zcyfryzowany wiec mozliwe ze juz taki watek jest albo zle wrzucilem prosilbym o informacje w razie W.

Edytowane przez Nowak525
Literówka
  • Moderatorzy
Opublikowano

Uszczelniacze zaworowe, a płyn chłodniczy może uciekać przez korek nawet.

  • Dziękuję 1
Opublikowano (edytowane)

Rzucasz to jako pewnik czy jako jedna z opcji to z uszczelniaczami , szczerze juz sie nastawilem nawet na pekniecie w bloku lub ta uszczelke glowicy moge dodac ze dym jest jasno siwy no i jest go duzo . Idac dalej czy zmieszcze sie w 5 tys nawet przy "najgorszym" scenariuszu.

Plynu chlodniczego duzo nie zniknelo przez ten czas, dzieki za odpowiedz.

Sprawdzilem jeszcze raz silnik N46B20 129KM 🙂

Edytowane przez Nowak525
"Poprawka"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ile tego juz bylo... N46 otwierasz maske. Robisz:

1. Rozrzad 

2. Uszczelniacze zaworowe 

3. Uszczelke pompy vacuum 

5. Uszczelki podstawy oleju

6. Zamykasz maske i jedzisz przez kolejne 150tys, po drodze wpadnie jakis silniczek vvt , czujnik walu, wymiana oleju, swiece. 

Pekniecia bloku sie nie zdarzaja, upg robilem (ku mojemu zdziwieniu) raz. 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Opublikowano

Dziekuje bardzo obu Panom niestety moje mozliwosci mechaniczne nie pozwalaja na samodzielna wymiane uszczelniaczy.

Wszystko oprocz 2 i 5 punktu bylo robione przez poprzedniego wlasciciela, wrzucilem sie szybciej w kolejke u mechaniora dam znac po mechaniku co bylo 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.