Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry , mój problem jest taki . Jestem w trakcie remontu silnika w swojej e70 4,8i 355KM. Nie mogę dostać tulei cylindrowych na właściwy wymiar. Są w jakichś nadwymiarach i zachodzi obawa że po założeniu ścianki bloku mgą być zbyt cienkie i coś popęka. Czy moje obawy są słuszne ? Ewentualnie jak zdobyć te własciwe. Sugestia mechanika jest taka by szukać całego dołu. lkub słupka. Głowice są już po kompletnej regeneracji. Kolejne pytanie to czy silnik z serii 7 pasuje do x5 e70 ? Dół silnika jest robiony w firmie specjalizującej się w takich naprawach. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sluszne. Wedlug mojej wiedzy, tulejowac mozesz bloki zamkniete a n62 to blok otwarty niestety. 

Opublikowano

Czy mam rozumiec że doświadczona firma tego nie wie? A je żeli tak jest jakie rozwiązanie będzie najlepsze? Kupno drugiego dołu?

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie traktuj moich wypowiedzi jako pewnika. Technicznie to slabo widze tuleje w tym bloku. Robilem (zlecalem) tulejowanie ale do blokow zamknietych (n63) i to chodzi. Informacje mam tylko z neta, chlopaki wstawiali tuleje do m62 czy tez n45b20 (si) i z tego co wiem to byly problemy. Tu masz namiar do gosci z Poznania. Na pewno beda cos wiedziec, zadzwon, 500644276. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niby tak ale... Zobacz jak tu jest malo miejsca pomiedzy cylindrsmi, n62Screenshot_20240305_005625_com.android.gallery3d.thumb.jpg.75c22bf4b385b94c35a6d87903ec0b30.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A tu n63 na tulejach, ile tu jest "miesa"... 

IMG_20230921_103033.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.03.2024 o 22:52, kkx5 napisał(a):

Nie traktuj moich wypowiedzi jako pewnika. Technicznie to slabo widze tuleje w tym bloku. Robilem (zlecalem) tulejowanie ale do blokow zamknietych (n63) i to chodzi. Informacje mam tylko z neta, chlopaki wstawiali tuleje do m62 czy tez n45b20 (si) i z tego co wiem to byly problemy. Tu masz namiar do gosci z Poznania. Na pewno beda cos wiedziec, zadzwon, 500644276. 

Dzwoniłem do człowieka i powiedział że ogarnia temat, więc jest szansa że to zrobi . Dzięki za kontakt. Pozdrawiam

 

Edytowane przez Dark68
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, problemu ciąg dalszy. Okazuje się że człowiek jest w stanie ogarnąć tuleje ale brak panewek i pierścieni. Czy to faktycznie takie nieosiągalne?

Pierwotnie nie miało być z naprawą silnika żadnych większych problemów a tu lipa. Silnik rozebrany , głowice zrobione a dołu nie ma. Może ktoś coś doradzi... może ktoś ma do sprzedania jakiś dobry dół albo cały pewny słupek od e 70 n62b48  355 KM ?

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

883384925, zadzwon do Huberta (na face Pan silnik pl), powolaj sie na Krzyska, dostarczal mi pierscienie do aut po tulejach. Moze cos doradzi. Sprawdze jak temat z panewkami. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.