Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Dobry, mam problem bo zielona jestem kompletnie w temacie i chciałabym się doradzić kogoś już z doświadczeniem z bmw.. problem zaczął się od falujących obrotów przy rozpędzeniu auta i ściągnięciu nogi z pedału gazu, buja jest to wyczuwalne i z tym udałam się do mechaników w pobliżu. Wiedziałam już wcześniej że jest to lekko zaniedbane auto ale okazało się to zaniedbanie kosztowne bo wymieniłam już w nim sporo a i tak problem nie znikł. Wymienione zostało : świece razem z modułem świec, akumulator, wahacze z przodu, klocki z tyłu, czujnik od klocków,(spokojnie wiem że się zużywają)

przepust-nica(która mogła być powodem falujących obrotów),kosztowało mnie to już 6500 z groszem.  odebrałam auto i niestety ale nadal falują. Wzięłam mechanika i kazałam pojechać razem ze mną abym miała pewność że wie o czym mówię..  i miał kilka teorii i nie stawiał na skrzynię biegów, a np na czujkę abs z tyłu lewą choć kilka teorii przedstawił ale nie skrzynie. Po czym następnego dnia dowiedziałam się że sprawdzili i jednak jest to wina skrzyni a dokładniej konwertera. Zaproponowali regenerację skrzyni  i wymianę oleju z filtrami.. (olej z filtrami jest na pewno do wymiany) nie wiem już co robić jest to kolejne około 5000 do wydania. Nie zawsze szarpie ale przy większych prędkościach czuć drganie i czasem „podwójne wrzucenie biegu” chciałabym się dowiedzieć co mogłabym jeszcze sprawdzić co mogło by powodować takie sytuacje. Muszę mieć pewność że nie wydam kolejnej większej kasy, a problem nie zniknie. Jak rozmawiać z mechanikami? Jestem kobietą bez pojęć więc boję się że ciężko trafić na kogoś uczciwego.. mam szczerą nadzieję że nie jestem naciągana. Pomóżcie proszę! Może jest tu ktoś z okolic Gdyni kto upewnił by mnie czy ta regeneracja rozwiąże problemy i moje auto odżyje? 

Nie wiem co myśleć.. ktoś pokieruje? 

Edytowane przez DariaBMWe90
Opublikowano

Zobacz czy przy prędkości 60-70km/h jadąc że stałą prędkością ( najlepiej na tempomacie) zaczną falować obroty. Jezeki tak to obstawiał bym konwerter. Regenerowany to koszt koło 1000-1500zl, ale dochodzi koszt ściągnięcia skrzyni i faktycznie od razu wymiany oleju z filtrami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.