Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Nie znalazłem nigdzie podobnego tematu, czy poduszki pod silnikiem w N47 prawa i lewa wymienię w przydomowym garazu z kanałem ? 

Mocno trzeba unieśc silnik , poduszki sa pod silnkiem / samochodem osobiscie jeszcze nie zagądałem.

Opublikowano

Nie ma zadnego problemu z wymianą poduszki .Jedynie przy silnikach V jest ciasno aby odkręcić górną śrube ,wiem bo się namęłem w e64

Trzeba podniesc troche powyżej śruby poduchy i wyjdzie. Temat do ogarnięcia nawet na ulicy.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Zabieram się an to za tygodniu 

czy poduszka na silniki uszkodzona moze powodować ze na drive są wibracje a P i N.nie ma takich dużych ?

dodaktowo orientujesz się czy są w zamienniku do N47 ? E60 

Edytowane przez Ptysiek1971
Opublikowano

Do mojego N47 tylko oryginały.

Zakupiłem corteco zamiennik z 2,5 ale tylko wyrzuciłem pieniądze. Nie było żadnej zmiany. Po zakupie oryginałów - 0 drgań.

Opublikowano

Nic nie widać, ale dlaczego pytasz? Jak nic się nie dzieje to jeździj. 

Poduszki mają to do siebie że z czasem się ubijają (siadają) i np wspornik oprze się o poduchę przez gumę (fartuch).

Silnik nie będzie bardzo latał a zaczną przenosić się drgania na karoserię.

Opublikowano

A no mianowicie to są założone poduszki silnika oraz skrzyni i mam problem że są właśnie drgania na karoserii fotelach i kierownicy i nie ważne czy to P D N R ale jak już jadę i obroty są powyżej 1300 drgania zanikają i znów się pojawiają jak na przykład dojeżdżam do świateł bez gazu i obroty spadną poniżej 1000 znów zaczyna się telepanie 

Opublikowano
W dniu 19.04.2024 o 13:01, Lukixx967 napisał(a):

A no mianowicie to są założone poduszki silnika oraz skrzyni i mam problem że są właśnie drgania na karoserii fotelach i kierownicy i nie ważne czy to P D N R ale jak już jadę i obroty są powyżej 1300 drgania zanikają i znów się pojawiają jak na przykład dojeżdżam do świateł bez gazu i obroty spadną poniżej 1000 znów zaczyna się telepanie 

Ja mam podobnie tylko w F31, też n47.. walczę z drganiami wyczuwalnymi na niskich obrotach od dawna. Po mocnym rozgrzaniu problem praktycznie znika. Wymieniłem już wtryski na nowe, poduchy, koło pasowe, rolki alternatora, regulator ciśnienia paliwa i czujnik paliwa.. i nadal bez zmian. Mechanicy się poddają po kolei mówią że nie ma co naprawiać, 0 błędów. Kurwicy można dostać. 

Opublikowano

Kurczę jeszcze u siebie sprawdzę jak wygląda egr no i na pewno u mnie mam nie szczelność w kolektorze po cichu liczę że coś może pomoże 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.