Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Zmobilizowałem się i wrzucam fotki mojego wozidła 🙂
 

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png
 

Edytowane przez s0nar
  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

bez fotki wnętrza się nie liczy, a najlepiej wieczorną porą żeby podziwiać ambient i podświetlenie systemu audio 😍

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dokładnie, dawaj foty wnętrza 😎 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Wobec tego kilka fotek wieczorową porą przy słabym oświetleniu, żeby choć trochę zobaczyć podświetlenie audio i ambientu 🙂

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Edytowane przez s0nar
modyfikacja linków
  • Lubię to 1
  • Moderatorzy
Opublikowano

Piękne wnętrze. Aż szkoda pomyśleć że takiej jakości i wyposażenia w przyszłości już nie znajdziemy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
55 minut temu, Randall napisał(a):

Piękne wnętrze. Aż szkoda pomyśleć że takiej jakości i wyposażenia w przyszłości już nie znajdziemy.

I to zdanie + motywacyjne podejście @s0nar do wyposażenia auta ,jest powodem moich aktualnych rozważań i poszukiwań 😇

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Randall Może producenci nas jeszcze pozytywnie zaskoczą 🙂 Albo ktoś się wyłamie z tego niepokojącego trendu obniżającego jakość, a także ograniczającego ilość czy jakość wyposażenia i...zacznie znowu robić premium? Zobaczymy. Zwróć uwagę, że już teraz i w czasach G30 pre-LCI wielu użytkowników mówiło, że kiedyś to było, kiedyś to były czasy, a teraz nie ma czasów. Że BMW serii 5 skończyło się na generacji E39/E60/F10 (niepotrzebne skreślić). Może coś w tym było, choć wydaje mi się, że nie było takiego dramatu jak przy przeskoku G30->G60. Prawdę mówiąc zaczynając przygodę w czasach generacji E60, potem idąc płynnie przez F10, G30 i G30 LCI widziałem jedynie rozwój. Tam się wszystko zgadzało. Każda kolejna generacja była w mojej ocenie lepsza od poprzeniej, ładniejsza, nowocześniejsza, posiadała ulepszone gadżety znane z poprzedniej generacji. Ale nigdy nie było takiego tąpnięcia jak teraz w G60. Nagle producent obcina gamę silników o R6 (z których zasłynęła) czy V8. Nagle producent decyduje, że nie można domówić Night Vision, masażu, reflektorów laserowych, cichego domykania drzwi i już nie pamiętam czego jeszcze, ale lista była dość długa. Bo niby mało kto to zamawia (czyżby?). To samo z audio Bowers&Wilkins. Przecież ten zestaw w G60 to jakaś parodia tego co było do tej pory w G30. Po cichu liczę, że G60 to tylko taki wybryk, taki covidowy model. Tworzony w warunkach ograniczonych dostaw półprzewodników, w warunkach ogólnej niepewności co będzie jutro. Że może to jakiś eksperyment. I że BMW za chwilę się obudzi i wróci do ścieżki, którą podążało do tej pory. Bo naprawdę trzeba się bardzo postarać, by zrazić do siebie użytkowników, którzy od kilkunastu czy kilkudziesięciu lat są fanami marki. Użytkowników, którzy serią 5 śmigają od wielu generacji. I nagle ci użytkownicy mówią basta. To ma być nowy model? WTF? Nie jestem odosobniony w tej opinii. Wiadomo, że znajdzie się ktoś kto kupi G60. To nie ulega wątpliwości. Ktoś się przesiądzie z Opla czy VW i będzie zajarany. Spoko. Ale osoby, które do tej pory jeździły wyposażonymi po sufit F10 czy G30 będą raczej zawiedzione. I to jest problem. Jak BMW wyjdzie na takim manewrze? Za wcześnie, by oceniać, czas pokaże. Ale ewidentnie coś poszło nie tak.

@Krakus3 Czego poszukujesz? Albo inaczej - co rozważasz? 🙂

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

rozważam wymianą auta na sedan ew. SUV-z następującymi elementami wyposażenia :

- AWD 

- fotele komfortowe z wentylacją

- adaptacyjny tempomat 

-lepsze wyciszenie - szyby boczne i czołowa akustyczne-

- lepszy system audio niż HK , wyraźnie lepszy

- naturalna skóra na desce i podszybiu

- lepsze światła

- domykanie drzwi

- ambient air 

obecnie mam 2 kandydatów : A6 lub X5 , serce bije dla A6 , ale czekam na wycenę X5 tak żebym miał pewność, że nie ma auta z takim wyposażeniem i jakością , z takim finansowaniem jak A6 , chyba że masz inny pomysł ? 🙂 w MB zapraszają do S , a w Lexusie do LS 😱

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ogólnie kierunek dobry, tzn. fajnie mieć dobrze wyposażony wóz 🙂 Natomiast o Audi ze mną nie porozmawiasz i w zasadzie na tym można zakończyć temat. Jak kupisz to poproszę kilka fotek, może mnie przekonasz do swojego wyboru 😉 Ale nie bez powodu mówią, że 4 zera, a piąte za kierownicą 😉 Tak, wiem, o właścicielach BMW też krążą po mieście brzydkie teksty 😄 Ale Audi? Jakoś nigdy ich produktów nie brałem na poważnie. Bo to w sumie Skoda/VW tylko z innym znaczkiem i większymi tabletami, a cena od razu x2 albo i x3 co nie jest niczym uzasadnione. Pomysłu innego w tej chwili Ci nie podrzucę, ale sam bym pewnie miał spory ból głowy nie mogąc już zamówić fajnego G30LCI. Myślę, że najprawdopodobniej poszedłbym w serię 8, takie BMW M850i Gran Coupe. Ten model rozważałem konfigurując M550i. A z innych marek to serio nie wiem. Może Porsche? Lexus też niczego sobie, choć oni są chyba nastawieni na innego klienta (kojarzą mi się z siwymi dziadkami jak kiedyś Mercedes).

Edytowane przez s0nar
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, s0nar napisał(a):

Ale nie bez powodu mówią, że 4 zera, a piąte za kierownicą 😉 T

Tego nie znałem 😂 2 lata temu A6 C8 przegrał bitwę z G30 LCI , i wybrałem wtedy BMW - ale niestety nie z odpowiednim wyposażeniem , chodzi głównie o RWD- , problem jest teraz w tym  że G30 już nie ma- gdyby był to ponownie wybrałbym G30, tylko z lepszym wyposażeniem  - , a G60 przegrał z A6 głównie przez słabe wyposażenie i wyraźne oszczędzanie na jakość w kabinie , MB E klasa przegrał również, głównie z powodu braku porządnego audio i foteli komfortowych , jeszcze Volvo S90 - ale nie mam zaufania do chińskiego produktu - , a działam wg słów mojego mechanika : motoryzacja dzielimy na niemiecką, i materiał zastępczy 😉 ciekawy jestem jak będzie z finansowaniem X5  , bo to najtańszy produkt BMW obecnie który spełnia moje oczekiwania

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trzeba było z nami konfigurować w zeszłym roku 😄 Bo teraz to faktycznie trochę za późno na G30 - chyba że znajdziesz jeszcze coś ze stocku, ale tu z kolei może być problem, że ktoś inny konfigurował dany egzemplarz i nie będzie wszystkiego czego oczekujesz. Trzeba albo się przemęczyć i poczekać na następcę G60 albo faktycznie zmienić model lub nawet markę. Co do audio w Mercedesie to oni mieli w ofercie naprawdę godny polecenia system. Nazywało się to Burmester Hi-End Surround 4D czy jakoś tak. Pierdylion głośników za wiadro kasy. Słuchałem tego zestawu w S klasie i robiło wrażenie jak na fabryczne granie. Tylko nie wiem czy to samo proponują w E klasie. Ale nie dziwię się, że szukasz czegoś z innej stajni, bo G60 to autentycznie bieda 😞 Ale za to dodali gierki na tym odpustowym tabletowym ekranie (żeby to jeszcze było jakoś ładnie wkomponowane w deskę) 😉 Żeby sfrustrowany jakością i wyposażeniem kierowca mógł choć trochę odreagować.

  • Moderatorzy
Opublikowano
W dniu 27.02.2024 o 20:55, s0nar napisał(a):

@Randall Może producenci nas jeszcze pozytywnie zaskoczą 🙂 Albo ktoś się wyłamie z tego niepokojącego trendu obniżającego jakość, a także ograniczającego ilość czy jakość wyposażenia i...zacznie znowu robić premium? Zobaczymy. Zwróć uwagę, że już teraz i w czasach G30 pre-LCI wielu użytkowników mówiło, że kiedyś to było, kiedyś to były czasy, a teraz nie ma czasów. Że BMW serii 5 skończyło się na generacji E39/E60/F10 (niepotrzebne skreślić). Może coś w tym było, choć wydaje mi się, że nie było takiego dramatu jak przy przeskoku G30->G60. Prawdę mówiąc zaczynając przygodę w czasach generacji E60, potem idąc płynnie przez F10, G30 i G30 LCI widziałem jedynie rozwój. Tam się wszystko zgadzało. Każda kolejna generacja była w mojej ocenie lepsza od poprzeniej, ładniejsza, nowocześniejsza, posiadała ulepszone gadżety znane z poprzedniej generacji. Ale nigdy nie było takiego tąpnięcia jak teraz w G60. Nagle producent obcina gamę silników o R6 (z których zasłynęła) czy V8. Nagle producent decyduje, że nie można domówić Night Vision, masażu, reflektorów laserowych, cichego domykania drzwi i już nie pamiętam czego jeszcze, ale lista była dość długa. Bo niby mało kto to zamawia (czyżby?). To samo z audio Bowers&Wilkins. Przecież ten zestaw w G60 to jakaś parodia tego co było do tej pory w G30. Po cichu liczę, że G60 to tylko taki wybryk, taki covidowy model. Tworzony w warunkach ograniczonych dostaw półprzewodników, w warunkach ogólnej niepewności co będzie jutro. Że może to jakiś eksperyment. I że BMW za chwilę się obudzi i wróci do ścieżki, którą podążało do tej pory. Bo naprawdę trzeba się bardzo postarać, by zrazić do siebie użytkowników, którzy od kilkunastu czy kilkudziesięciu lat są fanami marki. Użytkowników, którzy serią 5 śmigają od wielu generacji. I nagle ci użytkownicy mówią basta. To ma być nowy model? WTF? Nie jestem odosobniony w tej opinii. Wiadomo, że znajdzie się ktoś kto kupi G60. To nie ulega wątpliwości. Ktoś się przesiądzie z Opla czy VW i będzie zajarany. Spoko. Ale osoby, które do tej pory jeździły wyposażonymi po sufit F10 czy G30 będą raczej zawiedzione. I to jest problem. Jak BMW wyjdzie na takim manewrze? Za wcześnie, by oceniać, czas pokaże. Ale ewidentnie coś poszło nie tak.

@Krakus3 Czego poszukujesz? Albo inaczej - co rozważasz? 🙂

Obyś miał rację, chociaż czytając różne informacje na temat gospodarki, koncernów i korporacji niezbyt bym na to liczył.

Wracając do tematu wiecznego "kiedyś to było" - zawsze byłem daleki od takiego "boomerskiego" gadania, naprawdę, każda nowość była dla mnie ciekawa i nigdy nie krytykowałem niczego ot tak. Natomiast teraz gołym okiem widać totalny regres i nie da się tego podciągnąć pod "kiedyś to było". Jeździłem ostatnio I7, słuchałem Bowers w tym aucie i szczerze mówiąc jestem rozczarowany, oczywiście nie jest to i nigdy nie będzie auto które kupię ale od tej klasy można wymagać czegoś więcej. 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

właśnie miałem jazdę próbną S90 - nie , to nie ta liga jeśli chodzi o wyciszenie i komfort fotela- , a niestety X5 rata o 2300zł więcej niż w przypadku A6, a nie czułem się bardziej premium w X5 .

natomiast co do jakości , sprawa podobnie wygląda teraz z ubraniami , od lat kupuję prawie wszystko z jednej marki , nie luksusowa ale premium , nigdy nie musiałem sprawdzić z czego jest zrobiony dres , bluza, piżama czy garnitur , a teraz ? sprawdzam, bo okazuje się że już mają większość produktów z domieszką taniego materiału typu poliester ..itd  takie czasy , miny wsiądzie 😅 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 26.02.2024 o 00:20, s0nar napisał(a):

(...) wrzucam fotki mojego wozidła 🙂
 

 Pięknie! Mój dealer, moje 3-miasto, pozostaje wypatrywać na drodze... 😉

Edytowane przez ayrsen
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 5.03.2024 o 20:43, ayrsen napisał(a):

 Pięknie! Mój dealer, moje 3-miasto, pozostaje wypatrywać na drodze... 😉

Zrobiłem już ponad 8000km, ale nikogo znajomego na drodze nie spotkałem. Chyba, że mi nie zdążył pomachać 😉 

BTW - zaktualizowałem fotki wnętrza, bo ta pierwsza wrzucona na szybko partia nie do końca mi pasowała. Czekam na wiosnę i sesję na letnich kołach 🙂 

Opublikowano
W dniu 28.02.2024 o 17:40, Krakus3 napisał(a):

rozważam wymianą auta na sedan ew. SUV-z następującymi elementami wyposażenia :

- AWD 

- fotele komfortowe z wentylacją

- adaptacyjny tempomat 

-lepsze wyciszenie - szyby boczne i czołowa akustyczne-

- lepszy system audio niż HK , wyraźnie lepszy

- naturalna skóra na desce i podszybiu

- lepsze światła

- domykanie drzwi

- ambient air 

obecnie mam 2 kandydatów : A6 lub X5 , serce bije dla A6 , ale czekam na wycenę X5 tak żebym miał pewność, że nie ma auta z takim wyposażeniem i jakością , z takim finansowaniem jak A6 , chyba że masz inny pomysł ? 🙂 w MB zapraszają do S , a w Lexusie do LS 😱

Tak się składa że szukam auta o bardzo podobnych parametrach. Zwłaszcza wyciszenie o audio musi być porządne. Testowałem w ostatnim czasie G61, X5 i nową E klasę. G61 nie ma tematu, to auto dosłownie niczym nie przekonuje. X5 świetny silnik 3.0d ale jednak trochę za wysoka na moje potrzeby i ciągłe przeloty autostradowe. Póki co zdecydowanie najlepsze wrażenia zrobiła nowa E klasa. Zwłaszcza ten droższy system grający w E klasie jest kapitalny i zdecydowanie wyróżnia się na plus od BMW. Plus super wyciszenie i ogólnie jakość wnętrza. Została mi jeszcze do sprawdzenia A6 C8, którą można dostać też z 3 litrowką taniej niż u konkurencji.

Opublikowano
6 godzin temu, s0nar napisał(a):

(...)nikogo znajomego na drodze nie spotkałem.

W 3M nie ma chyba żadnych spotkań?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
12 godzin temu, manji napisał(a):

Tak się składa że szukam auta o bardzo podobnych parametrach. Zwłaszcza wyciszenie o audio musi być porządne. Testowałem w ostatnim czasie G61, X5 i nową E klasę. G61 nie ma tematu, to auto dosłownie niczym nie przekonuje. X5 świetny silnik 3.0d ale jednak trochę za wysoka na moje potrzeby i ciągłe przeloty autostradowe. Póki co zdecydowanie najlepsze wrażenia zrobiła nowa E klasa. Zwłaszcza ten droższy system grający w E klasie jest kapitalny i zdecydowanie wyróżnia się na plus od BMW. Plus super wyciszenie i ogólnie jakość wnętrza. Została mi jeszcze do sprawdzenia A6 C8, którą można dostać też z 3 litrowką taniej niż 

wieczorem wyślę kilka szczegółów które mnie przekonały do mojego aktualnego wyboru po G30 , z pewnością pomogą Cię w podjęciu decyzji właściwej dla siebie 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skoro nie bardzo Ci podchodzi X5 jako auto , to zostańmy przy porównaniu A6 VS E klasa 

1- wyciszenie : w A6 masz podwójne szyby przednie i akustyczna szyba czołowa , w E masz jedynie podwójne szyby przednie ,a czołowa zwykła , wygłuszenie podwozia powyżej 100km/h podobnie w obu autach 

2- komfort amortyzacji : jeśli kupisz A6 z V6 w gnojówce to będziesz miał możliwość wyboru pneumatycznego zawieszenia , tu walka będzie równa z E , natomiast jeśli kupisz A6 z silnikiem od kosiarki R4 , to będziesz miał tylko adaptacyjne zawieszenie , wtedy E klasa będzie bardziej komfortowa

3- jakość wykonania wnętrza i wyposażenie : wyraźnie na korzyść A6 , wystarczy dotknąć raz osłonę przeciwsłoneczną tu i tu  🙂

4- fotele : w A6 masz specjalnie projektowane fotele komfortowe do wyboru  , w E jeden rodzaj 

5- dam Ci opis najwyższych systemów audio tu i tu , i sam wyciągniesz wniosek gdzie jest lepiej 😉

A6:

Bang & Olufsen Advanced Sound System z brzmieniem 3D obejmuje:
• 19 głośników, w tym głośniki 3D, głośnik centralny i subwoofer
• efektywne końcówki mocy ICE o mocy całkowitej 1820 W
• dynamiczną kompensację odgłosów jazdy
• regulację głośności w zależności od prędkości jazdy

Dzięki dodatkowym głośnikom w słupkach A i B oraz głośnikom średniotonowym i technologii Fraunhofer Symphoria 2.0 powstaje niezwykle autentyczny dźwięk stereo i 3D surround w całym samochodzie. Muzyka może być odtwarzana ze wszystkich źródeł audio.

Eleganckie osłony z aluminium, w przednich i tylnych drzwiach podświetlane, oraz magnesy neodymowe głośników sprawiają, że wysoką jakość systemu możemy nie tylko usłyszeć, lecz także zobaczyć. Centralny głośnik oraz dwie soczewki akustyczne wysuwające się automatycznie z tablicy rozdzielczej generują ekstremalnie wierny dźwięk docierający do wszystkich pasażerów. Głośniki, głośnik centralny i subwoofer posiadają własne, oddzielne końcówki mocy.

19 głośników z brzmieniem 3D z przodu i z tyłu zapewnia fascynujący, trójwymiarowy dźwięk. Eleganckie osłony z aluminium, w przednich i tylnych drzwiach podświetlane, oraz magnesy neodymowe głośników sprawiają, że wysoką jakość systemu możemy nie tylko usłyszeć, lecz także zobaczyć. Centralny głośnik oraz dwie soczewki akustyczne wysuwające się automatycznie z tablicy rozdzielczej generują ekstremalnie wierny dźwięk docierający do wszystkich pasażerów. Głośniki, głośnik centralny i subwoofer posiadają własne, oddzielne końcówki mocy.

Przestrzenny dźwięk powstaje dzięki dodatkowym głośnikom w słupkach A i B oraz dzięki głośnikom średniotonowym. Podstawą technologiczną jest nowa technologia Fraunhofer Symphoria 2.0, która zapewnia bezkompromisowo autentyczny dźwięk stereo i 3D surround w samochodzie. Muzyka może być odtwarzana ze wszystkich źródeł audio.

Większa rozległość, większa głębokość i większa wysokość. Symphoria 2.0 uzupełnia wymiary dźwięku niezbędne do odczuwania jego naturalności i przestrzenności. Powstaje nieznane dotychczas wrażenie przestronności w samochodzie, jednocześnie fizyczne granice kabiny pasażerskiej zdają się rozmywać. Wnętrze sprawia wrażenie akustycznie większego, a muzyka może rozwijać się w swojej najbardziej pierwotnej formie.

Informacje o Symphoria:
poszczególne elementy składowe sygnału ze źródła dźwięku są rozkładane przez semantyczny procesor analizujący na dźwięk bezpośredni, wczesne odbicia i "ogon" pogłosowy; algorytm Symphoria 2.0 rozdziela rozłożone obiekty audio w samochodzie, nie dodając do sygnału muzycznego sztucznie wygenerowanych elementów; dzięki temu powstaje dźwięk 3D surround o jednakowej jakości dla wszystkich miejsc siedzących.
 

E:

Burmaster 4D :

Unikalny dźwięk 4D z 17 głośnikami, 4 wzbudnikami, mocą systemową 730 W i technologią Dolby Atmos®

Kluczowy argument

Dzięki 17 głośnikom, 4 wzbudnikom i 730 W mocy systemu będziesz cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami 4D. Wzbudniki przypominające głośniki otwierają nowy wymiar dzięki fascynującemu masażowi dźwiękowemu. Twój pojazd może także odtwarzać muzykę w jakości Dolby Atmos®, aby uzyskać szczególnie wzruszający i wciągający dźwięk przestrzenny.

Szczegółowy opis

Wzbudniki w siedzeniach: Tak zwane wzbudniki – eksperci nazywają je przetwornikami dotykowymi – wibrują i oscylują w rytm muzyki. Otwiera to czwarty wymiar, który intensyfikuje przyjemność muzyczną i relaksuje.

 

Dolby Atmos®: W przypadku odpowiednich formatów audio technologia Dolby Atmos® zapewnia większą świadomość przestrzenną, klarowność i głębię. Czujesz się, jakbyś był w środku akcji. Dzięki głośnikom 3D w podsufitce doświadczysz 360-stopniowego dźwięku na wszystkich siedzeniach, który wykracza daleko poza możliwości mono i stereo.

 

Szerokie spektrum dźwięku: typowy przedni bas Mercedesa i wzmacniacz w bagażniku zapewniają mocne brzmienie basów. Spektakularny dźwięk uzupełnia między innymi doskonała reprodukcja wysokich tonów za pomocą głośników wysokotonowych. Jeszcze bardziej podkreślają to osłony głośników z napisem Burmester®.

 

Głośniki w fotelu kierowcy: 2 głośniki w oparciach foteli poprawiają zrozumiałość mowy w przypadku rozmów telefonicznych i systemów informacyjno-rozrywkowych.

 

Funkcja personalizacji i ustawienia wstępne: Użyj innowacyjnego kreatora, aby dostosować dźwięk do swoich nawyków słuchowych i zapisać ustawienia w ustawieniu dźwięku „Indywidualne”. Aby cieszyć się muzyką bez dodatkowych efektów, aktywuj styl „Pure”.

 

Składniki:

 

4 wzbudniki (przetwornik dotykowy) po 2 w oparciach przednich siedzeń

Technologia Dolby Atmos® dla odpowiednich formatów audio

15 kanałów wzmacniacza

całkowita moc systemu 730 watów

17 głośników premium

2 subwoofery, po 1 w przestrzeni na nogi kierowcy i pasażera z przodu (technologia basów przednich)

4 głośniki średniotonowe

2 głośniki wysokotonowe

2 głośniki wysokotonowe

2 głośniki surround na tylnej półce

1 głośnik centralny, centralnie w desce rozdzielczej

2 głośniki szerokopasmowe 3D w przedniej podsufitce

2 głośniki, blisko ucha, na siedzeniu kierowcy

Personalizacja dźwięku (32U)

Funkcja siedziska optymalizująca dźwięk dla poszczególnych rzędów siedzeń (przód, tył, wszystkie)

3 profile dźwiękowe: "Czysty", „Dźwięk 3D”, "Indywidualny"

Obsługa wielokanałowego formatu audio w tym Dolby Atmos®

 

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Dziękuję za odpowiedź, to jest pomocne. Nie zdawałem sobie np. sprawy że pakiet akustyczny w E klasie nie obejmuje przedniej szyby lepiej wygłuszonej. Co do zestawu audio to w grę wchodzi tylko Premium B&O bo wersja Advanced B&O w Audi to ponad 30k dopłaty. Ten zestaw premium to już podobne parametry do Burnmestera z merca, ktory swoją drogą brzmi po prostu świetnie i kładzie na łopatki H&K z BMW5, a są w podobnych pieniądzach.

Co do wykończenia wnętrza tu w E klasie byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, zwłaszcza po wcześniejszej jeździe testowej G60. Fotele też bardzo dobre w E klasie, chyba lepsze niż te ubogie komforty w 5-tce. W A6 testowałem na razie tylko jakąś ubogą wersję 4 cylindrową w podstawie. Czekam na jazdę czymś lepiej wyposażonym. Przy pierwszym kontakcie to co przemawia na niekorzyść Audi to jednak te systemy multimedialne, po których widać że są już leciwe.

Opublikowano

No i w e klasie jest słabo z silnikami diesla. Jak już ktoś musi jeździć w ropie to ma do wyboru albo 200 kucy albo prawie dwa razy więcej kucy za 100k PLN więcej. Nic po środku.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.