BunnY33 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego Witam, prawdopodobnie czeka mnie wymiana wtryskiwaczy paliwa, czy jest ktoś obeznany w temacie aby doradzić na jakie wtryski najlepiej zmienić? Słyszałem o indeksach czyli z tego co rozumiem poprawkach od poprzedniej wersji. Skąd mam wiedzieć jaki indeks ma dany wtryskiwacz oraz jaki kupić? Silnik N46B20 2.0 129km.
Zasłużeni forumowicze kkx5 Opublikowano 24 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Lutego Informacje nie pasujace do siebie. Albo nie wiesz jaki masz silnik albo zle diagnozujesz.
BunnY33 Opublikowano 24 Lutego Autor Opublikowano 24 Lutego Czepialstwo.. Napisalem jasno n46 129km 2.0 318i oznaczenie..
BunnY33 Opublikowano 24 Lutego Autor Opublikowano 24 Lutego (edytowane) Proszę o pomoc odnośnie wtryskiwaczy i przepraszam za pomyłke z jedną literką "B" na końcu w temacie..🙄🙄 Edytowane 24 Lutego przez BunnY33
Zasłużeni forumowicze kkx5 Opublikowano 24 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Lutego Nie chodzilo o literke. Jesli masz silnik n46 to tam nie ma zadnego indeksu wtryskiwaczy, info nie pasujace to takie ze masz problem z tym w tym silniku i pytasz o index jak w silniku n43....
BunnY33 Opublikowano 24 Lutego Autor Opublikowano 24 Lutego Dlatego pytam tutaj, z racji niewiedzy, napisałem tylko i wyłącznie, iż słyszałem o takim czymś dlatego nadal proszę o pomoc
Zasłużeni forumowicze kkx5 Opublikowano 24 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Lutego Mogles slyszec ale te informacje nie dotycza silnika n46. Co sklania cie do stwierdzenia ze prawdopodobnie czeka cie wymiana wtryskiwaczy?
BunnY33 Opublikowano 24 Lutego Autor Opublikowano 24 Lutego Wypadanie zapłonu, najpierw zmienie świece i czujnik położenia wału jutro się za to wezmę i sprawdzę czy błąd nadal występuję (mam błąd czujnika wału korbowego dlatego go zmieniam) a jak to wszystko nie pomoże to sprawdzę wtryski czy któryś z nich nie leje. Jeszcze zostają cewki zapłonowe poza wtryskami ale zobaczymy w jednej ze świec albo do dwóch przez uszczelniacz nalało się troche oleju i możliwe że to przez to. Od samego początku miałem problem z adaptacją silniczka valvetronic próbowałem to zrobić przez iste+ kilkukrotnie natomiast bez skutku okazało się że silniczek jest wadliwy i zmieniłem go po czym pojawił się błąd wypadania zapłonu i czujnika wału korbowego ( bład czujnika wału był jeszcze zanim zmieniłem silniczek valvetronica ale nie było problemów z wypadaniem zapłonu)
BunnY33 Opublikowano 24 Lutego Autor Opublikowano 24 Lutego To pokazuje bimmertool, autel komputer diagnostyczny również. Błędy dają się usuwać ale po chwili wracają i mryga check engine.
Zasłużeni forumowicze kkx5 Opublikowano 24 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Lutego To na 100% nie jest wtryskiwacz. Sprawdz cewki oraz zrob porzadek z vvt oraz tym czujnikiem walu. Pozniej dopiero sonda.
BunnY33 Opublikowano 24 Lutego Autor Opublikowano 24 Lutego Sonda raczej wyskakuje od tych innych błędów jutro zmienie święce ten czujnik położenia wału a jak to nie pomoże to wtedy cewki, będę informował w tym poście jutro. Co do vvt to co mam z nim ogarnąć? Jest już wsadzony nówka sztuka i z nim akurat już nie ma problemu auto dużo zyskało na przyspieszeniu czuć ze jest dynamiczniejsze
Zasłużeni forumowicze kkx5 Opublikowano 24 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 24 Lutego Vvt: Jesli jest blad to znaczy ze dalej jest cos nie tak. Blad sond: nie ma nic wspolnego z tamtymi bledami, to bledy zasilania, nie wydajnosci. Sprawdz napiecie dochodzace.
BunnY33 Opublikowano 25 Lutego Autor Opublikowano 25 Lutego Jutro sprawdze co do sondy zobaczymy co będzie dalej a odnośnie tego vvt co może być nadal nie tak, być może wiesz gdzie szukać przyczyny? Silniczek valvetronica jest nowy i sprawny, to gdzie może lezeć przyczyna w tym błędzie? Już zaczyna mnie to dobijać jak się jedno naprawi to psuje się drugie..
BunnY33 Opublikowano 25 Lutego Autor Opublikowano 25 Lutego Zmieniłem 4 świece, podmieniłem cewki, błąd wyskakuje nadal na drugim cylindrze, czy to może być wtrysk?
Zasłużeni forumowicze kkx5 Opublikowano 25 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Lutego Nie ma takiej opcji aby to byl wtryskiwacz. Sprawdz czy nie przycisnales kabla sterujacego wtryskiem jak dokrecales pokrywe zaworow. Gdzies cos zle zrobiles podczas wymiany vvt. Jak chodzi na wolnych? Cicho? Stuka cos? Tez jest wypadanie zaplonu? Kiedy sie wypadanie pojawia?
BunnY33 Opublikowano 25 Lutego Autor Opublikowano 25 Lutego Wypadanie pojawia się cały czas na cylindrze drugim, przypominam że zmieniłem świece i przemieniłem cewki, wypadanie pojawia sie po dodaniu większej ilości gazu na biegu jałowym wszystko chodzi super ładnie trzyma obroty nic nie wibruje. Natomiast jak na biegu jałowym od razu da sie but w ziemie to słychać że przerywa wręcz brzmi to jak silnik v8 hahahah
BunnY33 Opublikowano 25 Lutego Autor Opublikowano 25 Lutego Dlaczego jesteś taki pewny, że to nie wtrysk?
Zasłużeni forumowicze kkx5 Opublikowano 25 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Lutego Z doswiadczenia.
BunnY33 Opublikowano 25 Lutego Autor Opublikowano 25 Lutego Tak jak mówiłem nic nie stuka nic nie puka na wolnych obrotach, chodzi bardzo dobrze nic nie klekocze natomiast po dodaniu gazu w podłogę na biegu jałowym od razu słychać ze wypada zapłon i silnik "warczy" jakby miał 8 cylindrów. A podczas jazdy po prostu się to pojawia podczas ruszania itp.
Zasłużeni forumowicze kkx5 Opublikowano 25 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Lutego Na pewno nie spadl "konik" z vvt przy wymianie silniczka? A odlacz wtyczke z vvt i zobacz wtedy.
BunnY33 Opublikowano 25 Lutego Autor Opublikowano 25 Lutego (edytowane) Co masz na myśli mówiąc konik? Ale prawdopodobnie wszystko poszło zgodnie z planem jeżeli chodzi o wymiane silniczka vvt,po zmianie świec jedyne dwa błędy jakie zostały i ciągle się pojawiały po chwilowej przejażdżce to wypadanie jednego lub kilku cylindrow cos w tym stylu oraz wypadanie zapłonu na drugim cylindrze po zeskanowaniu autelem Edytowane 25 Lutego przez BunnY33 Błąd w słowie
Zasłużeni forumowicze kkx5 Opublikowano 25 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 25 Lutego Prawdopodobnie cos poszlo nie tak skoro przed wymiana silniczka vvt wypadania nie bylo a po, jest. Sluchaj, to ze ja zrobilem tego wiele nie znaczy ze mam racje. Zamien sobie wtryski miejscami i sprawdz jak chodzi. To chwila roboty jest.
BunnY33 Opublikowano 25 Lutego Autor Opublikowano 25 Lutego Możliwe w sumie, że przed wymianą ten silniczek vvt nie był sprawny w 100% i miał mniejszą moc czy cokolwiek innego, teraz podczas tego gdy wszystko pracuje tak jak powinno wtryski nie wyrabiają? może też już wcześniej były na końcu żywota. Ciężko mi to określić zamienie wtryski ew. wymienie i dam znać dalej. Nadal nie wymieniłem czujnika wału korbowego, natomiast jutro już to będzie zrobione, dzisiaj sie poddałem bo za dużo rozbierania cały kolektor ssący trzeba rozebrać żeby wymienić jeden czujniczek..
BunnY33 Opublikowano 26 Lutego Autor Opublikowano 26 Lutego Dobra, znalazłem rozwiązanie, jest tak zabawne, że aż przykre.. Okazało się że to nie wtrysk, nie świece, nie cewki a.. Nie dopięty przewód z silniczka VVT.. A właściwie dopięty tylko blaszki trzeba było dogiąć bo nie stykało do końca.. Po tym wszystkie błędy znikły. Dzięki kkx za wszelkie porady! Miałeś racje, że to nie wtrysk
Zasłużeni forumowicze kkx5 Opublikowano 27 Lutego Zasłużeni forumowicze Opublikowano 27 Lutego Najwazniejsze ze sie udalo. Dzieki za podzielenie sie informacja. Przydatna dla wszystkich👍 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się