Skocz do zawartości

G20 LCI2 2025


MarekRi

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, JacekLZ napisał(a):

Ja jedynie zmierzam do tego, że coś co dzisiaj zajmuje złodziejowi 12 minut, za rok może zajmować już 4 minuty, a za dwa lata 20 sekund. Chodzi oczywiście o zabezpieczenia elektroniczne fabrycznego pojazdu. Stawiam, że „złodzieje” czyli dzisiaj specjaliści od informatyki i elektroniki czytają te fora i radośnie rechotają.

Ja tylko w kwestii formalnej.

Może i rechoczą, ale nie wiem dlaczego złodziei ująłeś w cudzysłowie.  Złodziej to złodziej, nieważne czy jest specjalistą od elektroniki czy łomu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, JacekLZ napisał(a):

Ja jedynie zmierzam do tego, że coś co dzisiaj zajmuje złodziejowi 12 minut, za rok może zajmować już 4 minuty, a za dwa lata 20 sekund. Chodzi oczywiście o zabezpieczenia elektroniczne fabrycznego pojazdu. Stawiam, że „złodzieje” czyli dzisiaj specjaliści od informatyki i elektroniki czytają te fora i radośnie rechotają.

Nie wiem czy tak rechotają bo z jakiegoś powodu znacznie spada ilość kradzieży samochodów. Dążymy do coraz większej inwigilacji jako społeczeństwo, co powoduje iż zawód złodzieja jest również coraz trudniejszy - przykład pieniądz cyfrowy, monitoring na każdym kroku, kontrola rachunków bankowych, limity w płatnościach gotówkowych. Nawet gdzieś czytałem, że w czasie tej powodzi jaka nas teraz nawiedziły szabrownicy nie mają łatwego życia w erze Internetu jak w 97. Nie ma co się przejmować, moim zdaniem co to jest kilka tysięcy samochodów skradzionych rocznie w Polsce (tyle ok. oficjalnie się wyrejestrowuje).

Mnie to jedynie martwi ta zawiecha produkcyjna z jakiegoś powodu mój samochód nadal się nie zaczął produkować... Ehhh a handlowiec trochę [BAD] wołowa. Tylko słyszę: będę Pana informować jak cokolwiek się zmieni, a wygląda to tak że sam dzwonie co jakiś czas dopytywać się bo od momentu podpisania umowy to już jest jeśli chodzi o interakcje kontakt jednostronny. 

Edytowane przez GrzegorzKo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni jak już podpiszą umowę to mają to gdzieś. 

Czy ktoś może wie czy zimowy zestaw 18tek w G21 cały w szerokości 225 nie wygląda cokolwiek dziwnie od tyłu? W sensie że wąska opona? Szczególnie na m340d/i ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, maxox napisał(a):

Oni jak już podpiszą umowę to mają to gdzieś. 

Czy ktoś może wie czy zimowy zestaw 18tek w G21 cały w szerokości 225 nie wygląda cokolwiek dziwnie od tyłu? W sensie że wąska opona? Szczególnie na m340d/i ?

Zawsze 255 wygląda lepiej estetycznie. Jak przewidujesz łańcuchy gdzieś w górach to tylko 225 na czterech łapach to gwarantują. Jeżeli nie bierz mieszane. Przy naszych zimach na pewno lepsze rozwiązanie. Tylko głęboki śnieg da przewagę 225 ale też bez przesady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakiś grupowy zakup zimówek od dealera M Performance Y-Spoke 898M ?

Myślałem o "nieori" ale to zostawię być może na później (gwarancja, duystanse, pierścienie centrujące).

Wolałbym Pirelli bo mają "V" i są cichsze. Większość teraz proponuje z Conti, które są porównywalne.

Dajcie znać na prv jakie macie ceny, przy zakupie paru kompletów damy radę coś xtra wynegocjować. Preferuję zakup we Wrocławiu (ASO) ale zobaczymy gdzie wyjdzie najlepiej...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.09.2024 o 22:40, proarnes napisał(a):

Dość dawno tu nie zaglądałem. Widzę, że niezłe zamieszanie jest z tym LCI1/2.

Ja chyba miałem szczęście bo na początku sierpnia odebrałem chyba jedną z pierwszych w PL G21 LCI2. Zamawiałem pod koniec marca i już wtedy było bardzo prawdopodobne, że załapię się na nowy lift. U mnie wszystko poszło całkiem sprawnie, wyprodukowała się w połowie lipca a dzisiaj przekroczyłem 2200 km 🙂

Moim zdaniem wszystkie zmiany w lifcie na plus oprócz kratki nawiewu. 

Z jakim silnikiem masz auto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zamówienie z początku kwietnia bodaj na m340d touring i się drugi raz przesuwa, miało się produkować w tym tyg i dalej status taki jak jest od 2 miesięcy ( nie pamiętam numeru statusu) więc się zapewne nie wyprodukuje w tym tyg, chyba, że jutro trafi na taśmę bo jutro ostatni dzień tygodnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maxox napisał(a):

Ja mam zamówienie z początku kwietnia bodaj na m340d touring i się drugi raz przesuwa, miało się produkować w tym tyg i dalej status taki jak jest od 2 miesięcy ( nie pamiętam numeru statusu) więc się zapewne nie wyprodukuje w tym tyg, chyba, że jutro trafi na taśmę bo jutro ostatni dzień tygodnia

Z jakiegoś powodu stanęła produkcja na G21 w wersjach 40i,40d. Kontaktowałem się z BMW Polska nie wiedzą jaki jest powód opóźnień. Miałem mieć produkcję we wrześniu. Od 2 miesięcy mam status 105.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, maxox napisał(a):

BMW Polska nie zna przyczyny, to kto ją zna

Chociaż widziałem na placu nowe g21 40i z miesiąc temu. LCI2

Autoryzowany serwis BMW. Taka dostałem odpowiedź, aby się tam kontaktować jesli chce szczegółowe informacje. Inaczej: wyczerpanie kwot produkcyjnych a przyczyna, że nagle się się samochody przestały produkować - niewiadomo.

Edytowane przez GrzegorzKo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, squeezer napisał(a):

Fun fact. G20 m340i z Meksyku idą bez problemu. USA nie ma opóźnień. Plus na polskim rynku są g20 m40i bo z tego co wiem nie każdy sedan jeżdzący w PL jest z Monachium

Mało, który sedan jest spoza Mex, może 5%. Nikt jednoznacznie nie skorelował dlaczego niektóre sedany były produkowane w DE. Prawdopodobnie te że skórą merino.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, smashing napisał(a):

Moja też dojechała do salonu 340i sedan. Po zdjęciach z salonu wyglada jak LCI2 i taka miała być. Produkcja była 24 lipiec

Moja odebrana, produkcja 17 lipca i LCI1, i taka miała być. Każdy ma co chce, a LCI1 i LCI2 nie wiem, jak jednocześnie produkują...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytanie do osób które odebrały już swoje LCI 2. 

W wyposażeniu standardowym jest opcja S05DC (składane zagłówki tylne) i oglądając na YT prezentacje wersji przedliftowych jak i LCI widać że wszystkie 3 zagłówki tylne mają opcję składania, tak też jest to opisane aktualnie w konfiguratorze.

Natomiast oglądając kilka świeżych prezentacji LCI 2 na YT wygląda na to jakby składany był tylko środkowy zagłówek. Jak wygląda sytuacja u Was w świeżo odebranych LCI 2 ? Czyżby kolejne cięcie kosztów i wprowadzanie klientów w błąd czy może kwestia rynku na które jest produkowany dany egzemplarz.

Przykładowe prezentacje LCI 2

-  https://youtu.be/mbdbtJjjnjA?t=283

https://youtu.be/ri0bjdcE5o8?t=469

 

Edytowane przez Tony_WE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.