marcin_196 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 hej czy ktoś mógłby podsumować na czym polega dokładnie to "docieranie"? Rozumiem ogólną ideę: żeby nie piłować nowego auta przez pierwsze ~2-3k km (?), potem ew. wymiana oleju itd. Może jakaś instrukcja dla laików? 🙂 Jeżeli temat był wałkowany to sorry (jak ktoś może podrzucić link do wątku, będę wdzięczny). / marcin
mpiech88 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 36 minut temu, marcin_196 napisał(a): hej czy ktoś mógłby podsumować na czym polega dokładnie to "docieranie"? Rozumiem ogólną ideę: żeby nie piłować nowego auta przez pierwsze ~2-3k km (?), potem ew. wymiana oleju itd. Może jakaś instrukcja dla laików? 🙂 Jeżeli temat był wałkowany to sorry (jak ktoś może podrzucić link do wątku, będę wdzięczny). / marcin W instrukcji było wpisane, żeby nie przekraczać do 2000 km przebiegu: - 4500 obr/min i 160 km/h dla silnika benzynowego, - 3500 obr/min i 150 km/h dla diesla. Unikać jazdy na pełnych obrotach i gwałtownego wciskania pedału gazu. Ponad 2000 km stopniowo zwiększać Najlepiej wymienić olej po tym dotarciu. 🙂
marcin_196 Opublikowano 5 Grudnia 2024 Opublikowano 5 Grudnia 2024 acha, czyli jest to też wpisane w instrukcji 🙂 Dzięki!
macste Opublikowano 19 Grudnia 2024 Opublikowano 19 Grudnia 2024 Im bardziej sportowy fotel tym bardziej się oczekuje od niego przekazywanie feedbacku z drogi. To imo jest największa zaleta a 3er ponoć ma dawać radość z jazdy i na pewno daje większą niż większe bawary... Sam mam fotele Mperf i są dla mnie wygodne, takie jakie chciałem chociaż po wielu komentarzach miałem obawy przed zakupem. Ciężko wysnuć wnioski po dwóch jazdach próbnych. Dziś jestem zadowolony. Każdy z nas ma inaczej. 1
xlud Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 (edytowane) W dniu 19.12.2024 o 22:31, macste napisał(a): Im bardziej sportowy fotel tym bardziej się oczekuje od niego przekazywanie feedbacku z drogi. To imo jest największa zaleta a 3er ponoć ma dawać radość z jazdy i na pewno daje większą niż większe bawary... Sam mam fotele Mperf i są dla mnie wygodne, takie jakie chciałem chociaż po wielu komentarzach miałem obawy przed zakupem. Ciężko wysnuć wnioski po dwóch jazdach próbnych. Dziś jestem zadowolony. Każdy z nas ma inaczej. Ja auto odebrałem 24 grudnia (zamówione u dealera 28 października, rekord na forum?). Wersja 330xi msport. Auto mega ale jedna rzecz mnie zaskoczyła (poza terminem realizacji 😃). Wybrałem fotele sportowe (standardowe mpakiet) sensatec Cognag manualne (bez elektrycznego sterowania). Brakuje regulacji kąta nachylenia siedziska, co powoduje, że pozycja nie jest idealna (nie jest też zła). W F31 miałem w manualnych fotelach tę regulację. Czy to kwestia braku elektryki w G20 czy ta eko skóra ma coś do tego? Ktoś wie? Edytowane 30 Grudnia 2024 przez xlud
knrdk Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 Godzinę temu, xlud napisał(a): 😀Brakuje regulacji kąta nachylenia siedziska, co powoduje, że pozycja nie jest idealna (nie jest też zła). W F31 miałem w manualnych fotelach tę regulację. Czy to kwestia braku elektryki w G20 czy ta eko skóra ma coś do tego? Ktoś wie? BMW usunęło regulacje nachylenia siedziska w manualnych fotelach w czasie pandemii. Pamiętam, że jak oglądałem testy G20 z początku produkcji to taka regulacja była, a w 2021/22 samochody zaczęły się produkować bez tej regulacji. 1
macste Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 No to trochę lipa w aucie,w którym ma się człowiek poczuć idealnie zintegrowany. Nie miałem w F30 i jak piszesz nie było źle ale czegoś brakowało na początku, potem adaptacja. Po chwili zapomnisz i będziesz się cieszyć autem, no worry 😀
xlud Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 22 minuty temu, knrdk napisał(a): BMW usunęło regulacje nachylenia siedziska w manualnych fotelach w czasie pandemii. Pamiętam, że jak oglądałem testy G20 z początku produkcji to taka regulacja była, a w 2021/22 samochody zaczęły się produkować bez tej regulacji. Całkiem istotna informacja, której nie doczytałem na forum. Pozycja jest w miarę ok bo manualne siedzisko idzie w dół i trochę się pochyla. Ja mam 185cm i jest akceptowalna dla podparcia ud. Nie jest źle, ale jak komuś na tym zależy to w takim razie elektrykę brać.
xlud Opublikowano 30 Grudnia 2024 Opublikowano 30 Grudnia 2024 21 minut temu, macste napisał(a): No to trochę lipa w aucie,w którym ma się człowiek poczuć idealnie zintegrowany. Nie miałem w F30 i jak piszesz nie było źle ale czegoś brakowało na początku, potem adaptacja. Po chwili zapomnisz i będziesz się cieszyć autem, no worry 😀 No raczej tym bardziej, że było wcześniej, ale tak jak piszesz auto tak rekompensuje te małe niedogodności, że wrażenia są super pozytywne.
squeezer Opublikowano 31 Grudnia 2024 Opublikowano 31 Grudnia 2024 Wczoraj w końcu odebrałem auto z oklejania ❤️ 4
GDX4 Opublikowano 1 Stycznia Opublikowano 1 Stycznia Ładnie wygląda tanzanit w sztucznym świetle. Mnie zniechęcił tym iż za blisko mu do czarnego, a z autopsji wiem iż czarne/ciemne auto u mnie się nie sprawdza....
squeezer Opublikowano 2 Stycznia Opublikowano 2 Stycznia To prawda. W dzień ma swój kolor w nocy jest czarny. btw odkryłem że nie działa mi odczytywanie znaków drogowych i limitów prędkości co dalej doprowadziło do odkrycia że navi też nie działa. Mam pojechać do dealera i mają cośtam wgrać.
zornold Opublikowano 2 Stycznia Opublikowano 2 Stycznia W dniu 1.01.2025 o 14:50, GDX4 napisał(a): Ładnie wygląda tanzanit w sztucznym świetle. Mnie zniechęcił tym iż za blisko mu do czarnego, a z autopsji wiem iż czarne/ciemne auto u mnie się nie sprawdza.... Gdzie tam, jest granatowy nawet w nocy, w świetle słonecznym jest jasno niebieski.
GDX4 Opublikowano 3 Stycznia Opublikowano 3 Stycznia Ale jednak bardzo ciemny. Co w moim przypadku skutkowało by bardzo widocznym kurzem.... Jeszcze bardzo fajnie wygląda San Marino green, tylko też bez mocnego światła mocno ciemny.... Ale bardzo ciekawe kolory. W salonie mój pierwszy wybór. Ale ze względów praktycznych wybór padł na Oxide Grey, a po konieczności aktualizacji do lci wpadł skyscaper. Zabrudzenia ładnie się maskują z większej odległości....😉
adiki Opublikowano 3 Stycznia Opublikowano 3 Stycznia 3 godziny temu, GDX4 napisał(a): Ale jednak bardzo ciemny. Co w moim przypadku skutkowało by bardzo widocznym kurzem.... Jeszcze bardzo fajnie wygląda San Marino green, tylko też bez mocnego światła mocno ciemny.... Ale bardzo ciekawe kolory. W salonie mój pierwszy wybór. Ale ze względów praktycznych wybór padł na Oxide Grey, a po konieczności aktualizacji do lci wpadł skyscaper. Zabrudzenia ładnie się maskują z większej odległości....😉 Chyba masz na myśli San Remo Green. San Marino jest niebieski 😉
endrevi Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia Witam. Mam pytanie do właścicieli nowych trójek ( LCI2) Jeździłem modelem (LCI 1) z zawieszeniem M koła 18" RF, było dość twardo, na krótkich dystansach do zniesienia, ale dłuższa jazda po gorszych nawierzchniach- to już przyjemne nie było. Jak wasze wrażenia w obecnych nowym modelu, czy zawieszenie M jest bardziej komfortowe? Czy adaptacyjne jest ciche na dziurach?- tak mówi Pertyn...
JacekLZ Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia wałkowane tysiąc razy na tym forum. Wiele ludzi uważa, że adaptacyjne jest konieczne. Ja mam M bez adaptacji i dla mnie adaptacyjne jest totalnie zbędne. Jeżeli było Ci niewygodnie, to już masz gotową odpowiedź, że musisz sobie dokupić adaptacyjne.
squeezer Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia W dniu 3.01.2025 o 11:23, yeahb napisał(a): Ile płaciłeś za oklejenie ? Full body, wnętrze, felgi i progi to będzie koszt 15000 netto. Co do komfortu, ja nie mam adaptacyjnego zawieszenia bo mi się podoba sztywne i twarde zawieszenie. Na 19" kołach które nabite są wg tabliczki do 2.7 atm jest twardo - ale tak jak mówię mi to nie przeszkadza:)
GDX4 Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia 16 godzin temu, adiki napisał(a): Chyba masz na myśli San Remo Green. San Marino jest niebieski 😉 Oczywiście. Si. Mój błąd, San Marino to moje kolorystyczne marzenie, odkryłem go zbyt późno.... Ale dzięki temu mam scyscraper, który jest bardzie maskuje traktowanie neandertalskie....😉
zbyszekk Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu W dniu 30.12.2024 o 21:00, xlud napisał(a): Wybrałem fotele sportowe (standardowe mpakiet) sensatec Cognag manualne (bez elektrycznego sterowania). Brakuje regulacji kąta nachylenia siedziska, co powoduje, że pozycja nie jest idealna (nie jest też zła). W F31 miałem w manualnych fotelach tę regulację. Czy to kwestia braku elektryki w G20 czy ta eko skóra ma coś do tego? Ktoś wie? Dzisiaj oglądałem, we czwartek odbieram nową G20 LCi2 w M-pakiecie. Fotele sportowe, bez elektryki, bo sam jeżdzę i w naturalnej skórze mają regulację nachylenia siedziska i osobno nachylenia oparcia, wszystko ręcznie się reguluje. Wniosek z tego, że albo auto ze stoku, albo nie LCI2, albo jakiś inny brak.... W innych "3 stojących u dealera w recznie sterowanych fotelach skórzanych w M również jest pełna regulacja ręczna. 1
maxox Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu W dniu 4.01.2025 o 13:02, endrevi napisał(a): Witam. Mam pytanie do właścicieli nowych trójek ( LCI2) Jeździłem modelem (LCI 1) z zawieszeniem M koła 18" RF, było dość twardo, na krótkich dystansach do zniesienia, ale dłuższa jazda po gorszych nawierzchniach- to już przyjemne nie było. Jak wasze wrażenia w obecnych nowym modelu, czy zawieszenie M jest bardziej komfortowe? Czy adaptacyjne jest ciche na dziurach?- tak mówi Pertyn... W touringu jest extra, adaptacja zupełnie zbędna. W sedanie musisz zobaczyć. Zawieszenia w LCI2 zostały poprawione
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się