Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej

czy ktoś mógłby podsumować na czym polega dokładnie to "docieranie"? Rozumiem ogólną ideę: żeby nie piłować nowego auta przez pierwsze ~2-3k km (?), potem ew. wymiana oleju itd. Może jakaś instrukcja dla laików? 🙂 Jeżeli temat był wałkowany to sorry (jak ktoś może podrzucić link do wątku, będę wdzięczny).

/ marcin   

Opublikowano
36 minut temu, marcin_196 napisał(a):

hej

czy ktoś mógłby podsumować na czym polega dokładnie to "docieranie"? Rozumiem ogólną ideę: żeby nie piłować nowego auta przez pierwsze ~2-3k km (?), potem ew. wymiana oleju itd. Może jakaś instrukcja dla laików? 🙂 Jeżeli temat był wałkowany to sorry (jak ktoś może podrzucić link do wątku, będę wdzięczny).

/ marcin   

W instrukcji było wpisane, żeby nie przekraczać do 2000 km przebiegu:

- 4500 obr/min i 160 km/h dla silnika benzynowego,

- 3500 obr/min i 150 km/h dla diesla.

Unikać jazdy na pełnych obrotach i gwałtownego wciskania pedału gazu.

Ponad 2000 km stopniowo zwiększać

Najlepiej wymienić olej po tym dotarciu.

🙂

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 2.12.2024 o 10:56, galczycho napisał(a):

2. Czy akustyczne szyby boczne dużo wpływają na chałas w środku? Jest dostępna sztuka od ręki bez tej opcji, a wszystko inne ma i sie zastanawiam. Może ktoś z was sie orientuje czy jest ew możliwość wymiany tych szyb na klejone w przyszłości?

3. Czy fotele sportowe te zwykłe (nie M)są ok na długie trasy - może ktoś może sie odnieść do F31. W obydwu przypadkach z opcją regulacji lędźwi.

2. Jest odczuwalna różnica - ja dokładałem po zakupie i po jednej szybie na raz. Różnicę słychać.

3. Moim zdaniem fotele są słabe - wąskie, mało pianki i do tego czuć, że część ze skaju ma inną twardość od części z tkaniny. Gdy w Twoim samochodzie wysuwka pod nogi będzie z tego samego materiału co siedzisko, będą lepsze. Ale da się przejechać 12-14 godzin w ciągu dnia i potem da się wstać i chodzić. Jeździłem do Holandii, Chorwacji, Włoch - da się, ale nawet po dwóch latach czuję, że są twarde, nieprzyjemne i przekazują dużo wibracji od drogi.

Edytowane przez chebum
Opublikowano

Im bardziej sportowy fotel tym bardziej się oczekuje od niego przekazywanie feedbacku z drogi. To imo jest największa zaleta a 3er ponoć ma dawać radość z jazdy i na pewno daje większą niż większe bawary...

Sam mam fotele Mperf i są dla mnie wygodne, takie jakie chciałem chociaż po wielu komentarzach miałem obawy przed zakupem. Ciężko wysnuć wnioski po dwóch jazdach próbnych. Dziś jestem zadowolony. Każdy z nas ma inaczej.

  • Dziękuję 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.