Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej

czy ktoś mógłby podsumować na czym polega dokładnie to "docieranie"? Rozumiem ogólną ideę: żeby nie piłować nowego auta przez pierwsze ~2-3k km (?), potem ew. wymiana oleju itd. Może jakaś instrukcja dla laików? 🙂 Jeżeli temat był wałkowany to sorry (jak ktoś może podrzucić link do wątku, będę wdzięczny).

/ marcin   

Opublikowano
36 minut temu, marcin_196 napisał(a):

hej

czy ktoś mógłby podsumować na czym polega dokładnie to "docieranie"? Rozumiem ogólną ideę: żeby nie piłować nowego auta przez pierwsze ~2-3k km (?), potem ew. wymiana oleju itd. Może jakaś instrukcja dla laików? 🙂 Jeżeli temat był wałkowany to sorry (jak ktoś może podrzucić link do wątku, będę wdzięczny).

/ marcin   

W instrukcji było wpisane, żeby nie przekraczać do 2000 km przebiegu:

- 4500 obr/min i 160 km/h dla silnika benzynowego,

- 3500 obr/min i 150 km/h dla diesla.

Unikać jazdy na pełnych obrotach i gwałtownego wciskania pedału gazu.

Ponad 2000 km stopniowo zwiększać

Najlepiej wymienić olej po tym dotarciu.

🙂

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Im bardziej sportowy fotel tym bardziej się oczekuje od niego przekazywanie feedbacku z drogi. To imo jest największa zaleta a 3er ponoć ma dawać radość z jazdy i na pewno daje większą niż większe bawary...

Sam mam fotele Mperf i są dla mnie wygodne, takie jakie chciałem chociaż po wielu komentarzach miałem obawy przed zakupem. Ciężko wysnuć wnioski po dwóch jazdach próbnych. Dziś jestem zadowolony. Każdy z nas ma inaczej.

  • Dziękuję 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 19.12.2024 o 22:31, macste napisał(a):

Im bardziej sportowy fotel tym bardziej się oczekuje od niego przekazywanie feedbacku z drogi. To imo jest największa zaleta a 3er ponoć ma dawać radość z jazdy i na pewno daje większą niż większe bawary...

Sam mam fotele Mperf i są dla mnie wygodne, takie jakie chciałem chociaż po wielu komentarzach miałem obawy przed zakupem. Ciężko wysnuć wnioski po dwóch jazdach próbnych. Dziś jestem zadowolony. Każdy z nas ma inaczej.

Ja auto odebrałem 24 grudnia (zamówione u dealera 28 października, rekord na forum?). Wersja 330xi msport. Auto mega ale jedna rzecz mnie zaskoczyła (poza terminem realizacji 😃). Wybrałem fotele sportowe (standardowe mpakiet) sensatec Cognag manualne (bez elektrycznego sterowania). Brakuje regulacji kąta nachylenia siedziska, co powoduje, że pozycja nie jest idealna (nie jest też zła). W F31 miałem w manualnych fotelach tę regulację. Czy to kwestia braku elektryki w G20 czy ta eko skóra ma coś do tego? Ktoś wie?

Edytowane przez xlud
Opublikowano
Godzinę temu, xlud napisał(a):

😀Brakuje regulacji kąta nachylenia siedziska, co powoduje, że pozycja nie jest idealna (nie jest też zła). W F31 miałem w manualnych fotelach tę regulację. Czy to kwestia braku elektryki w G20 czy ta eko skóra ma coś do tego? Ktoś wie?

BMW usunęło regulacje nachylenia siedziska w manualnych fotelach w czasie pandemii. Pamiętam, że jak oglądałem testy G20 z początku produkcji to taka regulacja była, a w 2021/22 samochody zaczęły się produkować bez tej regulacji.

  • Dziękuję 1
Opublikowano

No to trochę lipa w aucie,w którym ma się człowiek poczuć idealnie zintegrowany. Nie miałem w F30 i jak piszesz nie było źle ale czegoś brakowało na początku, potem adaptacja.

Po chwili zapomnisz i będziesz się cieszyć autem, no worry 😀

Opublikowano
22 minuty temu, knrdk napisał(a):

BMW usunęło regulacje nachylenia siedziska w manualnych fotelach w czasie pandemii. Pamiętam, że jak oglądałem testy G20 z początku produkcji to taka regulacja była, a w 2021/22 samochody zaczęły się produkować bez tej regulacji.

Całkiem istotna informacja, której nie doczytałem na forum. Pozycja jest w miarę ok bo manualne siedzisko idzie w dół i trochę się pochyla. Ja mam 185cm i jest akceptowalna dla podparcia ud. Nie jest źle, ale jak komuś na tym zależy to w takim razie elektrykę brać. 

Opublikowano
21 minut temu, macste napisał(a):

No to trochę lipa w aucie,w którym ma się człowiek poczuć idealnie zintegrowany. Nie miałem w F30 i jak piszesz nie było źle ale czegoś brakowało na początku, potem adaptacja.

Po chwili zapomnisz i będziesz się cieszyć autem, no worry 😀

No raczej tym bardziej, że było wcześniej, ale tak jak piszesz auto tak rekompensuje te małe niedogodności, że wrażenia są super pozytywne.

Opublikowano

Ładnie wygląda tanzanit w sztucznym świetle. Mnie zniechęcił tym iż za blisko mu do czarnego, a z autopsji wiem iż czarne/ciemne auto u mnie się nie sprawdza.... 

Opublikowano

To prawda. W dzień ma swój kolor w nocy jest czarny. 
btw odkryłem że nie działa mi odczytywanie znaków drogowych i limitów prędkości co dalej doprowadziło do odkrycia że navi też nie działa. 
Mam pojechać do dealera i mają cośtam wgrać. 

Opublikowano
W dniu 1.01.2025 o 14:50, GDX4 napisał(a):

Ładnie wygląda tanzanit w sztucznym świetle. Mnie zniechęcił tym iż za blisko mu do czarnego, a z autopsji wiem iż czarne/ciemne auto u mnie się nie sprawdza.... 

Gdzie tam, jest granatowy nawet w nocy, w świetle słonecznym jest jasno niebieski. 

Opublikowano

Ale jednak bardzo ciemny. Co w moim przypadku skutkowało by bardzo widocznym kurzem....

Jeszcze bardzo fajnie wygląda San Marino green, tylko też bez mocnego światła mocno ciemny....

Ale bardzo ciekawe kolory. W salonie mój pierwszy wybór. Ale ze względów praktycznych wybór padł na Oxide Grey, a po konieczności aktualizacji do lci wpadł skyscaper. Zabrudzenia ładnie się maskują z większej odległości....😉

Opublikowano
3 godziny temu, GDX4 napisał(a):

Ale jednak bardzo ciemny. Co w moim przypadku skutkowało by bardzo widocznym kurzem....

Jeszcze bardzo fajnie wygląda San Marino green, tylko też bez mocnego światła mocno ciemny....

Ale bardzo ciekawe kolory. W salonie mój pierwszy wybór. Ale ze względów praktycznych wybór padł na Oxide Grey, a po konieczności aktualizacji do lci wpadł skyscaper. Zabrudzenia ładnie się maskują z większej odległości....😉

Chyba masz na myśli San Remo Green. San Marino jest niebieski 😉

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Witam.

Mam pytanie do właścicieli nowych trójek ( LCI2) Jeździłem modelem (LCI 1) z zawieszeniem M koła 18" RF, było dość twardo, na krótkich dystansach do zniesienia, ale dłuższa jazda po gorszych nawierzchniach- to już przyjemne nie było. Jak wasze wrażenia w obecnych nowym modelu, czy zawieszenie M jest bardziej komfortowe? Czy adaptacyjne jest ciche na dziurach?- tak mówi Pertyn... 

Opublikowano

wałkowane tysiąc razy na tym forum. Wiele ludzi uważa, że adaptacyjne jest konieczne. Ja mam M bez adaptacji i dla mnie adaptacyjne jest totalnie zbędne. 

Jeżeli było Ci niewygodnie, to już masz gotową odpowiedź, że musisz sobie dokupić adaptacyjne.

Opublikowano
W dniu 3.01.2025 o 11:23, yeahb napisał(a):

Ile płaciłeś za oklejenie ?

Full body, wnętrze, felgi i progi to będzie koszt 15000 netto.

Co do komfortu, ja nie mam adaptacyjnego zawieszenia bo mi się podoba sztywne i twarde zawieszenie. Na 19" kołach które nabite są wg tabliczki do 2.7 atm jest twardo - ale tak jak mówię mi to nie przeszkadza:)

Opublikowano
16 godzin temu, adiki napisał(a):

Chyba masz na myśli San Remo Green. San Marino jest niebieski 😉

Oczywiście. Si. Mój błąd, San Marino to moje kolorystyczne marzenie, odkryłem go zbyt późno....

Ale dzięki temu mam scyscraper, który jest bardzie maskuje traktowanie neandertalskie....😉

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.