Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, smashing napisał(a):

Jak używasz CarPlay, telefon na ładowarce indukcyjnej się rozładuje. 

A wcześniej zagotuje, jeżeli nawi będzie z telefonu

Opublikowano

No dobra. To wiele osób już LCI2 ma, ja już jeżdżę 2 miesiące i chce się zapytać jak wam się sprawuje nowy środkowy nawiew klimatyzacji i listwa ozdobna nad nią?

Ponieważ mi to cholerstwo lekko trzeszczy przy wybojach i przeciążeniach. Nie tak, że trzeszczy bezprzerwy, to nawet nie jest trzeszczenie, tylko dźwięk jakby rozprężania się plastiku. Np przejeżdżam przez próg zwalniający i słychać jak to "strzela". Zahamuje mocniej podobnie, przejadę przez większą dziurę, wtedy też. Ale również jak auto stało w zimnie i wsiadam i zaczyna się nagrzewać, wtedy samo z siebie no słychać takie trzaskniecie co jakiś czas. Ewidentnie jakies rozprężenia, plastik o plastik.

To jest ciche, to nie jest stałe i tylko jak opisałem powyżej. Żona tam tego nie rejestruje, ale ja jestem niestety czuły na takie rzeczy i nie tego oczekiwałem.

Zgałaszłem w ASO, oczywiście sprawdzili, pojeździli i mistrz serwisu uważa, że jest wszystko jak mam być hehe. Ale magicznie od wizyty zdecydowanie mniej występuje, ale dalej. Od wizyty też pod naciskiem ten wywiew i listwa mniej się poddaje i mniej trzesczy, zdecydowanie coś tam poprawiali. Patrzyłem w LCI2 w salonie i jest podobnie pod naciskiem...

I to nie wszystko. Nowa kierownica jest w wyglądzie i dotyku extra, ale... ten chromowany plastik też trzeszczy. Tu akurat przestałem zwracać uwagę na to, ale jak np zaprę się o kierownicę aby poprawić pozycję, albo mocniej coś wciśnie (np SET aby to durne piszczenie wyłączyć) to wtedy słuchać.

Może się czepiam. Ale jestem z tego powodu zirytowany, rozczarowany i czasami wściekły, bo po to płaciłem taką kasę za auto aby takich numerów nie mieć. 

Opublikowano

It's not a bug, it's a feature. Ostatecznie to tylko trójka, a nie żaden premium wóz. 

Moim zdaniem niewiele zdziałasz, to niewątpliwie nie jest wada czy usterka. Połączenia plastikowe trzeszczą i tyle. 

Pewnie można próbować wpuszczając jakieś mikroskopijne ilości jakiegoś smarowidła między te plastiki, nawet WD40, ale zawsze będzie ryzyko, że podczas upału gdzieś coś wypłynie. 

U mnie w LCI1 nic nie trzeszczy szczęśliwie, we wnętrzu na razie brak niepokojących dźwięków, chyba, że naprawdę postaram się, żeby je wywołać, mocując się a obudową środkową czy łapiąc ekran.

 

Opublikowano
30 minut temu, JacekLZ napisał(a):

It's not a bug, it's a feature. Ostatecznie to tylko trójka, a nie żaden premium wóz. 

Moim zdaniem niewiele zdziałasz, to niewątpliwie nie jest wada czy usterka. Połączenia plastikowe trzeszczą i tyle. 

Pewnie można próbować wpuszczając jakieś mikroskopijne ilości jakiegoś smarowidła między te plastiki, nawet WD40, ale zawsze będzie ryzyko, że podczas upału gdzieś coś wypłynie. 

U mnie w LCI1 nic nie trzeszczy szczęśliwie, we wnętrzu na razie brak niepokojących dźwięków, chyba, że naprawdę postaram się, żeby je wywołać, mocując się a obudową środkową czy łapiąc ekran.

 

Może zamiast WD40 spróbować suchym smarem w sprayu. 

Opublikowano

No ja też mam G21 z Niemiec 🙂

To są pojedyncze trzasknięcia, występują czasami przy dziurach i przeciążeniach, to nie tak że coś tak sobie cały czas trzeszczy, czy jest jakieś głośne. Ale przy każdej jeździe praktycznie coś tam zatrzeszczy...

Opublikowano
W dniu 30.11.2024 o 19:41, i043W napisał(a):

No dobra. To wiele osób już LCI2 ma, ja już jeżdżę 2 miesiące i chce się zapytać jak wam się sprawuje nowy środkowy nawiew klimatyzacji i listwa ozdobna nad nią?

Ponieważ mi to cholerstwo lekko trzeszczy przy wybojach i przeciążeniach. Nie tak, że trzeszczy bezprzerwy, to nawet nie jest trzeszczenie, tylko dźwięk jakby rozprężania się plastiku. Np przejeżdżam przez próg zwalniający i słychać jak to "strzela". Zahamuje mocniej podobnie, przejadę przez większą dziurę, wtedy też. Ale również jak auto stało w zimnie i wsiadam i zaczyna się nagrzewać, wtedy samo z siebie no słychać takie trzaskniecie co jakiś czas. Ewidentnie jakies rozprężenia, plastik o plastik.

To jest ciche, to nie jest stałe i tylko jak opisałem powyżej. Żona tam tego nie rejestruje, ale ja jestem niestety czuły na takie rzeczy i nie tego oczekiwałem.

Zgałaszłem w ASO, oczywiście sprawdzili, pojeździli i mistrz serwisu uważa, że jest wszystko jak mam być hehe. Ale magicznie od wizyty zdecydowanie mniej występuje, ale dalej. Od wizyty też pod naciskiem ten wywiew i listwa mniej się poddaje i mniej trzesczy, zdecydowanie coś tam poprawiali. Patrzyłem w LCI2 w salonie i jest podobnie pod naciskiem...

I to nie wszystko. Nowa kierownica jest w wyglądzie i dotyku extra, ale... ten chromowany plastik też trzeszczy. Tu akurat przestałem zwracać uwagę na to, ale jak np zaprę się o kierownicę aby poprawić pozycję, albo mocniej coś wciśnie (np SET aby to durne piszczenie wyłączyć) to wtedy słuchać.

Może się czepiam. Ale jestem z tego powodu zirytowany, rozczarowany i czasami wściekły, bo po to płaciłem taką kasę za auto aby takich numerów nie mieć. 

Ja nie zauważyłem u siebie takich problemów w trzeszczeniem jak odpisujesz w czasie jazdy. Przy dotyku natomiast szału nie ma. Jeżdżę już kilka miesięcy i samo z siebie usłyszę czasami jakieś "pyknięcie"  jak samochód się rozgrzewa, później już nie. Kierownica natomiast jest bardzo dobrze zmontowana, wiele razy jak czyściłem i zero zastrzeżeń.

Trzeba jednak przyznać, że ta kratka nawiewu to wtopa LCI2 (dla mnie również wizualnie). Jakiś czas temu siedziałem w LCI1 i tam jest to zrobione o wiele lepiej. Przy nacisku też wyda jakiś dźwięk ale nie tak jak to jest w nowej kratce. Ogólnie nie jestem zachwycony zmontowaniem tego samochodu. Boczki przy klapce na tunelu środkowym też mogli zrobić lepiej. Wcześniej mailem A4 B9 i uważam że było zrobione lepiej.

 

Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, proarnes napisał(a):

Ja nie zauważyłem u siebie takich problemów w trzeszczeniem jak odpisujesz w czasie jazdy. Przy dotyku natomiast szału nie ma. Jeżdżę już kilka miesięcy i samo z siebie usłyszę czasami jakieś "pyknięcie"  jak samochód się rozgrzewa, później już nie. Kierownica natomiast jest bardzo dobrze zmontowana, wiele razy jak czyściłem i zero zastrzeżeń.

Trzeba jednak przyznać, że ta kratka nawiewu to wtopa LCI2 (dla mnie również wizualnie). Jakiś czas temu siedziałem w LCI1 i tam jest to zrobione o wiele lepiej. Przy nacisku też wyda jakiś dźwięk ale nie tak jak to jest w nowej kratce. Ogólnie nie jestem zachwycony zmontowaniem tego samochodu. Boczki przy klapce na tunelu środkowym też mogli zrobić lepiej. Wcześniej mailem A4 B9 i uważam że było zrobione lepiej.

 

Ja mam A5 też tej generacji co twoja A4. W tamtym okresie był to najlepiej wykończony samochód w klasie, pamiętam że porównywałem z G30 i lepsze wrażenie robiło na mnie Audi. Wtedy A6/A7 nie była w moim zasięgu ponieważ były chyba tylko bardzo drogie wersje trzylitrowe więc nie porównywałem. Od 5 lat jak nie trzeszczało nic tak nie trzeszczy, zero usterek nic się nie zepsuło. Pamiętam BMW F30 z tamtego okresu oraz C klasę to dopiero był dramat. G20 aktualnie dla mnie naprawdę ok. Jest to inny samochód od Audi ponieważ daje zdecydowanie lepsze wrażenia jeśli chodzi o prowadzenie, audi było zwykle lepiej wykończone bo nowe A5 przez konsolę centralną dużo straciło moim zdaniem. Mercedes A/C to jest samochód odpustowy dla ludzi którzy chcą się trochę pokazać, bo nadal w społeczeństwie jest jakieś przeświadczenie, że mercedes to jakiś wyznacznik luksusu. Znajomy który się nie interesuje samochodami stwierdził ostatnio, że 5 letnie CLA jest samochodem bardziej luksusowym od nowego macana GTS, bo nie wiedział że to Porsche tylko myślał, że nowa toyota, więc trochę śmiesznie 🙂 Natomiast ta c klasa ma taką wadę, że nie nadaję się do normalnej jazdy poza równymi drogami. Jak kupujesz zwykły bazowy model, nie sportowy to jest tak nisko zawieszony, że się przyciera na rampach w galerii czy garażach podziemnych...

 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

Cześć. W związku z tym że będe wymieniał f31 Alpinę D3 na G21 mam kilka pytań. Idealnym dla mnie by było 330 full prawie opcja z tyłem napęd. Ponieważ tył napęd w 330d zniknął z konfiguratora to mocno rozważam także 340d. Nie mam możliwosci wypróbować wiec liczę na waszą pomoc.

1. Czy 330d jest cichsze w środku niż 340d ( w karcie katalogowej to az 4 decybele ale chyba na zewnątrz).

2. Czy akustyczne szyby boczne dużo wpływają na chałas w środku? Jest dostępna sztuka od ręki bez tej opcji, a wszystko inne ma i sie zastanawiam. Może ktoś z was sie orientuje czy jest ew możliwość wymiany tych szyb na klejone w przyszłości?

3. Czy fotele sportowe te zwykłe (nie M)są ok na długie trasy - może ktoś może sie odnieść do F31. W obydwu przypadkach z opcją regulacji lędźwi.

Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi.

Opublikowano

Słuchajcie może cofam się tym pytaniem do początku, ale jak sprawdzaliście status produkcji waszego BMW, mam wrażenie że jak pytam handlowca to go irytuje tym pytaniem...

Opublikowano

Jak wyłączysz iconic sounds w m340d to chyba będzie podobnie z głośnością, krótko jechałem 330d nie potrafię odnieść się do różnicy w głośności, m340d jest ogólnie jakoś tak bardziej sportowo zestrojone mam wrażenie silnikowo, szyby bym brał, porównać nie umiem ale mam i jest ok, lepiej Harman w odbiorze, izolują w mieście od hałasu i ciszej na trasie.

Opublikowano
4 godziny temu, maxox napisał(a):

Poprzednie a4 i A5 to przecie się tym jezdzi jak golfem4

Nie zgadzam się, może nie porywa jeśli chodzi o emocje natomiast wyciszenie, kultura pracy czy jakość wnętrza to nie jest totalnie poziom golfa. A golfa też nie ma obrażać, bo się tym aktualnie w wersji R jeździ lepiej niż M135i. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
4 godziny temu, galczycho napisał(a):

3. Czy fotele sportowe te zwykłe (nie M)są ok na długie trasy - może ktoś może sie odnieść do F31. W obydwu przypadkach z opcją regulacji lędźwi.

Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi.

Ja mam foteleM(178 cm, 77 kg). Zrobiłem tylko ciągiem 260km i dla mnie są super. Jedziłem zwykłymi na jeździe próbnej po 10 km nic sensownego ci nie powiem. 

Opublikowano
3 godziny temu, maxox napisał(a):

Jak wyłączysz iconic sounds w m340d to chyba będzie podobnie z głośnością, krótko jechałem 330d nie potrafię odnieść się do różnicy w głośności, m340d jest ogólnie jakoś tak bardziej sportowo zestrojone mam wrażenie silnikowo, szyby bym brał, porównać nie umiem ale mam i jest ok, lepiej Harman w odbiorze, izolują w mieście od hałasu i ciszej na trasie.

Ten iconic to niezła porażka.

U mnie to dodatkowo zatyka albo otwiera końcówkę wydechów i to jest ok.

Nie wie ktoś jak wyłączyć to pierdzenie w głośnikach ale żeby dalej sie dalo tymi klapkami sterować ?

Opublikowano

Musisz wykodować ASD, przy okazji poprawisz jakość audio 😉 

 

Wtedy z poziomu ustawień w praktyce sterujesz tylko klapami. Pytanie czy tam masz dostępne wszystkie opcje, ja fabrycznie nie miałem wersji "sport".

Opublikowano
2 godziny temu, GrzegorzKo napisał(a):

Nie zgadzam się, może nie porywa jeśli chodzi o emocje natomiast wyciszenie, kultura pracy czy jakość wnętrza to nie jest totalnie poziom golfa. A golfa też nie ma obrażać, bo się tym aktualnie w wersji R jeździ lepiej niż M135i. 

Ze wszystkich recenzji wynika ze M135i F40 po zmianach w produkcji i nowe F70 M135 bez i jezdzi nawet "lepiej od Porsche... "

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, karlos91 napisał(a):

Ze wszystkich recenzji wynika ze M135i F40 po zmianach w produkcji i nowe F70 M135 bez i jezdzi nawet "lepiej od Porsche... "

Którego Porsche bo to bardzo odważna teza? Szczerze nie uwierzę w to, że samochód z silnikiem z przodu FWD z dołączanym tyłem jeździ tak jak np. 718, bo chyba do suva nie będziesz porównywać? Oczywiście bezpieczny cudzysłów musi być, aby napisać w kontrze, że przecież nie dosłownie. Mimo wszystko ciekawszym samochodem jest S3 bo ma torq splitter oraz golf R. Masa bardzo podobna a konkurencja od Vaga ma większą moc, a golf R ma zwykle +10% do danych fabrycznych. Nie jeździ lepiej, być może podobnie do Vaga, ale na pewno nie od żadnego porsche o podobnych wymiarach a dużo ich nie ma. 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano
10 godzin temu, srekal34 napisał(a):

Pertyn nie ma pojecia o autach. To jest youtubowy odpowiednik pijanego wujka na weselu.

True 😄 W dodatku juz jest stary i nie nadaza ze zmianami technologicznymi. Ale ja sie przesiadlem z VAG na BMW no i w tej samej cenie to nie widze powodow by sie katowac VAGiem

Opublikowano

Update: Zamówione g21 340i w lipcu dzisiaj zostało odebrane. Około godziny ślinienia się i auto trafiło prosto na oklejanie PPF. Jeszcze kilka dni 🙂

  • Lubię to 3
Opublikowano
2 godziny temu, squeezer napisał(a):

Update: Zamówione g21 340i w lipcu dzisiaj zostało odebrane. Około godziny ślinienia się i auto trafiło prosto na oklejanie PPF. Jeszcze kilka dni 🙂

Gratuluję, ciężkie dni przed Tobą ale później będziesz Pan zadowolony 😀

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.