Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik jest wyłączany. Przy wyłączonym SS na 100% nie żegluje przynajmniej w sport individual. Być może w lci2 w comfort to robi. Ja mam lci i nie mam możliwości wyłączenia SS w comfort. 

Opublikowano
9 godzin temu, macste napisał(a):

Silnik jest wyłączany.

jesteś pewny?

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

Opublikowano
13 godzin temu, Ratm napisał(a):

jesteś pewny?

Przecież to kiedy silnik jest wyłączany widać na obrotomierzu. Żeglowanie z wyłączonym silnikiem jest możliwe przy tych samych ustawieniach przy których silnik wyłącza się na postoju.

Opublikowano

U mnie w m340d żegluje na comfort, obrotomierz spada do zera, więc zakładam że silnik się wyłącza. Póki co, zrobiłem tak jak pisalem- w sport indyvidual dałem wszystko na comfort i jak wsiadam, wciskam 1x sport, auto wchodzi od razu w sport indyvidual, a że jest tam dane wszystko w comfort, to auto jeździ jak w comfort, z tym, że start stop nie jest aktywne i żeglowanie nie jest aktywne, generalnie działa to jak wyłącznik start/stop. Nie widzę żadnego podbicia obrotów ani zmiany biegów przy wyższych obrotach, wygląda że tryb sport indyvidual w całości dany na comfort działa jak tryb comfort z tą różnicą, że nie jest aktywny start/stop i żeglowanie 

Opublikowano

Jestem na etapie składania zamówienia na G21 m340d, jedynie jeszcze walczę ze sobą, który kolor wybrać Brooklyn czy Skyscrapper.

Mam jeszcze parę pytań:

Digital Key Plus - takie nazewnictwo tej opcji widnieje w konfiguratorze, ale trafiłem na rozbieżne informacje tj. że owszem Digital Key w G20/21 LCI2 jest, ale na zasadzie przykładania telefonu do klamki celem otworzenia pojazdu, a potem aby odpalić to trzeba telefon położyć na tacce co nie jest funkcją jaką oferuje wersja Plus tylko klasyczny Digital Key. Wiadomo czy może to dopiero planują dodać lub ewentualnie uruchomić podczas nadchodzących aktualizacji?

Wiadomo coś o poprawkach silnika B57 (340d) w wersji LCI2?, np. tak jak w przypadku B58TU2?

Asystenci jazdy Professional - czy mają funkcję zmiany pasa autonomiczną jak w nowej serii 5/7 czyli sam wykrywa możliwość wykonania manewru i go realizuje bez wymuszania tej opcji kierunkowskazem? Czy owszem auto wykryje wolniej poruszający się pojazd przed nami, ale żeby wykonać manewr wymijania to trzeba go wymusić przytrzymaniem kierunkowskazu?

Czy w LCI2 występuje rozszerzona rzeczywistość i na ekranie kierowcy wyświetlane są wizualizacje manewrów z użyciem obrazu z kamer? 

Czy w M340i/340d zaznaczając oczywiście pakiet kamer 360, asystentów etc mamy na pokładzie BMW Drive Recorder? 

Pakiet M Technology, który jest w M340i wdraża mocniejsze hamulce i wydajniejsze chłodnice. W m340d tego pakietu nie ma, ale jest M pro, czy ten pakiet nie jest właśnie odpowiedzialny za większe hamucle?

Opublikowano
12 minut temu, tyberiusz napisał(a):

Czy w LCI2 występuje rozszerzona rzeczywistość i na ekranie kierowcy wyświetlane są wizualizacje manewrów z użyciem obrazu z kamer? 

Czy w M340i/340d zaznaczając oczywiście pakiet kamer 360, asystentów etc mamy na pokładzie BMW Drive Recorder? 

W LCI2 z konfiguratora wypadł Drive Recorder, ale można go później wykupić ze sklepu BMW.

 

Rozszerzona rzeczywistość w LCI2 może być, tylko oczywiście trzeba mieć odpaloną wbudowaną nawigację.

Opublikowano
33 minuty temu, tyberiusz napisał(a):

Jestem na etapie składania zamówienia na G21 m340d, jedynie jeszcze walczę ze sobą, który kolor wybrać Brooklyn czy Skyscrapper.

Mam jeszcze parę pytań:

Digital Key Plus - takie nazewnictwo tej opcji widnieje w konfiguratorze, ale trafiłem na rozbieżne informacje tj. że owszem Digital Key w G20/21 LCI2 jest, ale na zasadzie przykładania telefonu do klamki celem otworzenia pojazdu, a potem aby odpalić to trzeba telefon położyć na tacce co nie jest funkcją jaką oferuje wersja Plus tylko klasyczny Digital Key. Wiadomo czy może to dopiero planują dodać lub ewentualnie uruchomić podczas nadchodzących aktualizacji?

Wiadomo coś o poprawkach silnika B57 (340d) w wersji LCI2?, np. tak jak w przypadku B58TU2?

Asystenci jazdy Professional - czy mają funkcję zmiany pasa autonomiczną jak w nowej serii 5/7 czyli sam wykrywa możliwość wykonania manewru i go realizuje bez wymuszania tej opcji kierunkowskazem? Czy owszem auto wykryje wolniej poruszający się pojazd przed nami, ale żeby wykonać manewr wymijania to trzeba go wymusić przytrzymaniem kierunkowskazu?

Czy w LCI2 występuje rozszerzona rzeczywistość i na ekranie kierowcy wyświetlane są wizualizacje manewrów z użyciem obrazu z kamer? 

Czy w M340i/340d zaznaczając oczywiście pakiet kamer 360, asystentów etc mamy na pokładzie BMW Drive Recorder? 

Pakiet M Technology, który jest w M340i wdraża mocniejsze hamulce i wydajniejsze chłodnice. W m340d tego pakietu nie ma, ale jest M pro, czy ten pakiet nie jest właśnie odpowiedzialny za większe hamucle?

W LCI2 w ogóle asystent zamiany pasa ruchu jest nieaktywny. Technicznie jest w samochodzie ale jest wyłączony w naszym kraju. W 5 też to chyba nie działa tak jak piszesz. Wydaje mi się że zawsze chęć zmiany pasa trzeba wywołać kierunkowskazem, samochód go zmieni jak będzie miał do tego warunki. 

Rozszerzona rzeczywistość jest na oryginalnej navi. Obraz można ustawić na centralnym wyświetlaczu albo na tym za kierownicą.

Pakietu M technology w ogóle nie ma w G21, tylko w G20. M Pro w G21 daje tylko czerwony kolor zacisków, same hamulce zostają takie same.

 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, tyberiusz napisał(a):

Jestem na etapie składania zamówienia na G21 m340d, jedynie jeszcze walczę ze sobą, który kolor wybrać Brooklyn czy Skyscrapper.

Mam jeszcze parę pytań:

Digital Key Plus - takie nazewnictwo tej opcji widnieje w konfiguratorze, ale trafiłem na rozbieżne informacje tj. że owszem Digital Key w G20/21 LCI2 jest, ale na zasadzie przykładania telefonu do klamki celem otworzenia pojazdu, a potem aby odpalić to trzeba telefon położyć na tacce co nie jest funkcją jaką oferuje wersja Plus tylko klasyczny Digital Key. Wiadomo czy może to dopiero planują dodać lub ewentualnie uruchomić podczas nadchodzących aktualizacji?

Wiadomo coś o poprawkach silnika B57 (340d) w wersji LCI2?, np. tak jak w przypadku B58TU2?

Asystenci jazdy Professional - czy mają funkcję zmiany pasa autonomiczną jak w nowej serii 5/7 czyli sam wykrywa możliwość wykonania manewru i go realizuje bez wymuszania tej opcji kierunkowskazem? Czy owszem auto wykryje wolniej poruszający się pojazd przed nami, ale żeby wykonać manewr wymijania to trzeba go wymusić przytrzymaniem kierunkowskazu?

Czy w LCI2 występuje rozszerzona rzeczywistość i na ekranie kierowcy wyświetlane są wizualizacje manewrów z użyciem obrazu z kamer? 

Czy w M340i/340d zaznaczając oczywiście pakiet kamer 360, asystentów etc mamy na pokładzie BMW Drive Recorder? 

Pakiet M Technology, który jest w M340i wdraża mocniejsze hamulce i wydajniejsze chłodnice. W m340d tego pakietu nie ma, ale jest M pro, czy ten pakiet nie jest właśnie odpowiedzialny za większe hamucle?

Digital Key Plus to błąd konfiguratora. Nie ma odpowiedniego hardware, nie działa i nie będzie działać.

Diesle mają spełniać Euro 7 od 11/25, więc wtedy na pewno będą jakieś zmiany.

Asystent zmiany pasa ruchu - nie jest całkowicie automatyczny, trzeba go wywołać kierunkowskazem. W Polsce fabrycznie nie działa, powinno dać się zdjąć restrykcje regionu kodowaniem (a przynajmniej ja u siebie mogłem 😛 ).

M340d nie ma opcji większych hamulców jak M340i. Pakiet M Pro to pierdoły wizualne.

Edytowane przez komoornik
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, tyberiusz napisał(a):

Jestem na etapie składania zamówienia na G21 m340d, jedynie jeszcze walczę ze sobą, który kolor wybrać Brooklyn czy Skyscrapper.

Mam jeszcze parę pytań:

Digital Key Plus - takie nazewnictwo tej opcji widnieje w konfiguratorze, ale trafiłem na rozbieżne informacje tj. że owszem Digital Key w G20/21 LCI2 jest, ale na zasadzie przykładania telefonu do klamki celem otworzenia pojazdu, a potem aby odpalić to trzeba telefon położyć na tacce co nie jest funkcją jaką oferuje wersja Plus tylko klasyczny Digital Key. Wiadomo czy może to dopiero planują dodać lub ewentualnie uruchomić podczas nadchodzących aktualizacji?

Wiadomo coś o poprawkach silnika B57 (340d) w wersji LCI2?, np. tak jak w przypadku B58TU2?

Asystenci jazdy Professional - czy mają funkcję zmiany pasa autonomiczną jak w nowej serii 5/7 czyli sam wykrywa możliwość wykonania manewru i go realizuje bez wymuszania tej opcji kierunkowskazem? Czy owszem auto wykryje wolniej poruszający się pojazd przed nami, ale żeby wykonać manewr wymijania to trzeba go wymusić przytrzymaniem kierunkowskazu?

Czy w LCI2 występuje rozszerzona rzeczywistość i na ekranie kierowcy wyświetlane są wizualizacje manewrów z użyciem obrazu z kamer? 

Czy w M340i/340d zaznaczając oczywiście pakiet kamer 360, asystentów etc mamy na pokładzie BMW Drive Recorder? 

Pakiet M Technology, który jest w M340i wdraża mocniejsze hamulce i wydajniejsze chłodnice. W m340d tego pakietu nie ma, ale jest M pro, czy ten pakiet nie jest właśnie odpowiedzialny za większe hamucle?

Ja wziąłem skyscrapera ponieważ troszkę bardziej mi się podobał takim wrażeniem połysku jak faktycznie jakiś nowojorski drapacz chmur. Brooklyn też fajny, natomiast moim zdaniem jest to lakier trochę ,,akrylowy" przez co lekko mdły. Absolutnie nie neguje, ponieważ również to ciekawa opcja, ale chciałem wytłumaczyć dlaczego zdecydowałem się na jeden z nich. 

Digital key plus nie ma. Ja nawet nie brałem dostępu komfortowego ze względu na kradzieże (lepiej tego tematu nie poruszać, bo są zdania podzielone 😄), irytację z otwierająca się klapą na myjni i brak tego digitala. Wtedy miałoby to sens bo mógłbym nosić telefon zamiast kluczyka. 

Z tego co wiem na rynek europejski nie trafiło jeszcze B58TU2, ktoś tu pisał że końcówka 2026. Co do diesla nie wiem, choć pewnie podobnie. 

Ktoś tu pisał, że ten asystent w Polsce nie działa, ale ma LCI1. Odbieram za kilka tygodni 340i z systemami pro to dam znać jak potestuję, a na pewno to sprawdzę bo jestem geekiem. 

Tak występuje rozszerzona rzeczywistość w nawigacji. 

Nie da się zaznaczyć pakietu kamer 360 stopni. Masz to wszystko pod nazwą pakiet innowacji za 13 klocków. W tym systemy bezpieczeństwa rozszerzone (nie pro), head up, kamery 360c oraz nawi pro z rozszerzoną rzeczywistością. 

W G21 nie da się dobrać pakietu technologii aby mieć większe hamulce bez względu na silnik, takie coś tylko w sedanie. Jak chcesz mocniejsze hamulce to albo sobie wymieniasz jak Ci się zużyją w przyszłości albo bierzesz M3 touring. 

 

P.S. Jak Ci zależy ma drive recorderze zamiast wideo rejestratora to raczej pomysł nie wypali, działa to słabo jako taka kamerka. 

Edytowane przez GrzegorzKo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.