Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Silnik jest wyłączany. Przy wyłączonym SS na 100% nie żegluje przynajmniej w sport individual. Być może w lci2 w comfort to robi. Ja mam lci i nie mam możliwości wyłączenia SS w comfort. 

Opublikowano
9 godzin temu, macste napisał(a):

Silnik jest wyłączany.

jesteś pewny?

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

Opublikowano
13 godzin temu, Ratm napisał(a):

jesteś pewny?

Przecież to kiedy silnik jest wyłączany widać na obrotomierzu. Żeglowanie z wyłączonym silnikiem jest możliwe przy tych samych ustawieniach przy których silnik wyłącza się na postoju.

Opublikowano

U mnie w m340d żegluje na comfort, obrotomierz spada do zera, więc zakładam że silnik się wyłącza. Póki co, zrobiłem tak jak pisalem- w sport indyvidual dałem wszystko na comfort i jak wsiadam, wciskam 1x sport, auto wchodzi od razu w sport indyvidual, a że jest tam dane wszystko w comfort, to auto jeździ jak w comfort, z tym, że start stop nie jest aktywne i żeglowanie nie jest aktywne, generalnie działa to jak wyłącznik start/stop. Nie widzę żadnego podbicia obrotów ani zmiany biegów przy wyższych obrotach, wygląda że tryb sport indyvidual w całości dany na comfort działa jak tryb comfort z tą różnicą, że nie jest aktywny start/stop i żeglowanie 

Opublikowano

Jestem na etapie składania zamówienia na G21 m340d, jedynie jeszcze walczę ze sobą, który kolor wybrać Brooklyn czy Skyscrapper.

Mam jeszcze parę pytań:

Digital Key Plus - takie nazewnictwo tej opcji widnieje w konfiguratorze, ale trafiłem na rozbieżne informacje tj. że owszem Digital Key w G20/21 LCI2 jest, ale na zasadzie przykładania telefonu do klamki celem otworzenia pojazdu, a potem aby odpalić to trzeba telefon położyć na tacce co nie jest funkcją jaką oferuje wersja Plus tylko klasyczny Digital Key. Wiadomo czy może to dopiero planują dodać lub ewentualnie uruchomić podczas nadchodzących aktualizacji?

Wiadomo coś o poprawkach silnika B57 (340d) w wersji LCI2?, np. tak jak w przypadku B58TU2?

Asystenci jazdy Professional - czy mają funkcję zmiany pasa autonomiczną jak w nowej serii 5/7 czyli sam wykrywa możliwość wykonania manewru i go realizuje bez wymuszania tej opcji kierunkowskazem? Czy owszem auto wykryje wolniej poruszający się pojazd przed nami, ale żeby wykonać manewr wymijania to trzeba go wymusić przytrzymaniem kierunkowskazu?

Czy w LCI2 występuje rozszerzona rzeczywistość i na ekranie kierowcy wyświetlane są wizualizacje manewrów z użyciem obrazu z kamer? 

Czy w M340i/340d zaznaczając oczywiście pakiet kamer 360, asystentów etc mamy na pokładzie BMW Drive Recorder? 

Pakiet M Technology, który jest w M340i wdraża mocniejsze hamulce i wydajniejsze chłodnice. W m340d tego pakietu nie ma, ale jest M pro, czy ten pakiet nie jest właśnie odpowiedzialny za większe hamucle?

Opublikowano
12 minut temu, tyberiusz napisał(a):

Czy w LCI2 występuje rozszerzona rzeczywistość i na ekranie kierowcy wyświetlane są wizualizacje manewrów z użyciem obrazu z kamer? 

Czy w M340i/340d zaznaczając oczywiście pakiet kamer 360, asystentów etc mamy na pokładzie BMW Drive Recorder? 

W LCI2 z konfiguratora wypadł Drive Recorder, ale można go później wykupić ze sklepu BMW.

 

Rozszerzona rzeczywistość w LCI2 może być, tylko oczywiście trzeba mieć odpaloną wbudowaną nawigację.

Opublikowano
33 minuty temu, tyberiusz napisał(a):

Jestem na etapie składania zamówienia na G21 m340d, jedynie jeszcze walczę ze sobą, który kolor wybrać Brooklyn czy Skyscrapper.

Mam jeszcze parę pytań:

Digital Key Plus - takie nazewnictwo tej opcji widnieje w konfiguratorze, ale trafiłem na rozbieżne informacje tj. że owszem Digital Key w G20/21 LCI2 jest, ale na zasadzie przykładania telefonu do klamki celem otworzenia pojazdu, a potem aby odpalić to trzeba telefon położyć na tacce co nie jest funkcją jaką oferuje wersja Plus tylko klasyczny Digital Key. Wiadomo czy może to dopiero planują dodać lub ewentualnie uruchomić podczas nadchodzących aktualizacji?

Wiadomo coś o poprawkach silnika B57 (340d) w wersji LCI2?, np. tak jak w przypadku B58TU2?

Asystenci jazdy Professional - czy mają funkcję zmiany pasa autonomiczną jak w nowej serii 5/7 czyli sam wykrywa możliwość wykonania manewru i go realizuje bez wymuszania tej opcji kierunkowskazem? Czy owszem auto wykryje wolniej poruszający się pojazd przed nami, ale żeby wykonać manewr wymijania to trzeba go wymusić przytrzymaniem kierunkowskazu?

Czy w LCI2 występuje rozszerzona rzeczywistość i na ekranie kierowcy wyświetlane są wizualizacje manewrów z użyciem obrazu z kamer? 

Czy w M340i/340d zaznaczając oczywiście pakiet kamer 360, asystentów etc mamy na pokładzie BMW Drive Recorder? 

Pakiet M Technology, który jest w M340i wdraża mocniejsze hamulce i wydajniejsze chłodnice. W m340d tego pakietu nie ma, ale jest M pro, czy ten pakiet nie jest właśnie odpowiedzialny za większe hamucle?

W LCI2 w ogóle asystent zamiany pasa ruchu jest nieaktywny. Technicznie jest w samochodzie ale jest wyłączony w naszym kraju. W 5 też to chyba nie działa tak jak piszesz. Wydaje mi się że zawsze chęć zmiany pasa trzeba wywołać kierunkowskazem, samochód go zmieni jak będzie miał do tego warunki. 

Rozszerzona rzeczywistość jest na oryginalnej navi. Obraz można ustawić na centralnym wyświetlaczu albo na tym za kierownicą.

Pakietu M technology w ogóle nie ma w G21, tylko w G20. M Pro w G21 daje tylko czerwony kolor zacisków, same hamulce zostają takie same.

 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, tyberiusz napisał(a):

Jestem na etapie składania zamówienia na G21 m340d, jedynie jeszcze walczę ze sobą, który kolor wybrać Brooklyn czy Skyscrapper.

Mam jeszcze parę pytań:

Digital Key Plus - takie nazewnictwo tej opcji widnieje w konfiguratorze, ale trafiłem na rozbieżne informacje tj. że owszem Digital Key w G20/21 LCI2 jest, ale na zasadzie przykładania telefonu do klamki celem otworzenia pojazdu, a potem aby odpalić to trzeba telefon położyć na tacce co nie jest funkcją jaką oferuje wersja Plus tylko klasyczny Digital Key. Wiadomo czy może to dopiero planują dodać lub ewentualnie uruchomić podczas nadchodzących aktualizacji?

Wiadomo coś o poprawkach silnika B57 (340d) w wersji LCI2?, np. tak jak w przypadku B58TU2?

Asystenci jazdy Professional - czy mają funkcję zmiany pasa autonomiczną jak w nowej serii 5/7 czyli sam wykrywa możliwość wykonania manewru i go realizuje bez wymuszania tej opcji kierunkowskazem? Czy owszem auto wykryje wolniej poruszający się pojazd przed nami, ale żeby wykonać manewr wymijania to trzeba go wymusić przytrzymaniem kierunkowskazu?

Czy w LCI2 występuje rozszerzona rzeczywistość i na ekranie kierowcy wyświetlane są wizualizacje manewrów z użyciem obrazu z kamer? 

Czy w M340i/340d zaznaczając oczywiście pakiet kamer 360, asystentów etc mamy na pokładzie BMW Drive Recorder? 

Pakiet M Technology, który jest w M340i wdraża mocniejsze hamulce i wydajniejsze chłodnice. W m340d tego pakietu nie ma, ale jest M pro, czy ten pakiet nie jest właśnie odpowiedzialny za większe hamucle?

Digital Key Plus to błąd konfiguratora. Nie ma odpowiedniego hardware, nie działa i nie będzie działać.

Diesle mają spełniać Euro 7 od 11/25, więc wtedy na pewno będą jakieś zmiany.

Asystent zmiany pasa ruchu - nie jest całkowicie automatyczny, trzeba go wywołać kierunkowskazem. W Polsce fabrycznie nie działa, powinno dać się zdjąć restrykcje regionu kodowaniem (a przynajmniej ja u siebie mogłem 😛 ).

M340d nie ma opcji większych hamulców jak M340i. Pakiet M Pro to pierdoły wizualne.

Edytowane przez komoornik
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, tyberiusz napisał(a):

Jestem na etapie składania zamówienia na G21 m340d, jedynie jeszcze walczę ze sobą, który kolor wybrać Brooklyn czy Skyscrapper.

Mam jeszcze parę pytań:

Digital Key Plus - takie nazewnictwo tej opcji widnieje w konfiguratorze, ale trafiłem na rozbieżne informacje tj. że owszem Digital Key w G20/21 LCI2 jest, ale na zasadzie przykładania telefonu do klamki celem otworzenia pojazdu, a potem aby odpalić to trzeba telefon położyć na tacce co nie jest funkcją jaką oferuje wersja Plus tylko klasyczny Digital Key. Wiadomo czy może to dopiero planują dodać lub ewentualnie uruchomić podczas nadchodzących aktualizacji?

Wiadomo coś o poprawkach silnika B57 (340d) w wersji LCI2?, np. tak jak w przypadku B58TU2?

Asystenci jazdy Professional - czy mają funkcję zmiany pasa autonomiczną jak w nowej serii 5/7 czyli sam wykrywa możliwość wykonania manewru i go realizuje bez wymuszania tej opcji kierunkowskazem? Czy owszem auto wykryje wolniej poruszający się pojazd przed nami, ale żeby wykonać manewr wymijania to trzeba go wymusić przytrzymaniem kierunkowskazu?

Czy w LCI2 występuje rozszerzona rzeczywistość i na ekranie kierowcy wyświetlane są wizualizacje manewrów z użyciem obrazu z kamer? 

Czy w M340i/340d zaznaczając oczywiście pakiet kamer 360, asystentów etc mamy na pokładzie BMW Drive Recorder? 

Pakiet M Technology, który jest w M340i wdraża mocniejsze hamulce i wydajniejsze chłodnice. W m340d tego pakietu nie ma, ale jest M pro, czy ten pakiet nie jest właśnie odpowiedzialny za większe hamucle?

Ja wziąłem skyscrapera ponieważ troszkę bardziej mi się podobał takim wrażeniem połysku jak faktycznie jakiś nowojorski drapacz chmur. Brooklyn też fajny, natomiast moim zdaniem jest to lakier trochę ,,akrylowy" przez co lekko mdły. Absolutnie nie neguje, ponieważ również to ciekawa opcja, ale chciałem wytłumaczyć dlaczego zdecydowałem się na jeden z nich. 

Digital key plus nie ma. Ja nawet nie brałem dostępu komfortowego ze względu na kradzieże (lepiej tego tematu nie poruszać, bo są zdania podzielone 😄), irytację z otwierająca się klapą na myjni i brak tego digitala. Wtedy miałoby to sens bo mógłbym nosić telefon zamiast kluczyka. 

Z tego co wiem na rynek europejski nie trafiło jeszcze B58TU2, ktoś tu pisał że końcówka 2026. Co do diesla nie wiem, choć pewnie podobnie. 

Ktoś tu pisał, że ten asystent w Polsce nie działa, ale ma LCI1. Odbieram za kilka tygodni 340i z systemami pro to dam znać jak potestuję, a na pewno to sprawdzę bo jestem geekiem. 

Tak występuje rozszerzona rzeczywistość w nawigacji. 

Nie da się zaznaczyć pakietu kamer 360 stopni. Masz to wszystko pod nazwą pakiet innowacji za 13 klocków. W tym systemy bezpieczeństwa rozszerzone (nie pro), head up, kamery 360c oraz nawi pro z rozszerzoną rzeczywistością. 

W G21 nie da się dobrać pakietu technologii aby mieć większe hamulce bez względu na silnik, takie coś tylko w sedanie. Jak chcesz mocniejsze hamulce to albo sobie wymieniasz jak Ci się zużyją w przyszłości albo bierzesz M3 touring. 

 

P.S. Jak Ci zależy ma drive recorderze zamiast wideo rejestratora to raczej pomysł nie wypali, działa to słabo jako taka kamerka. 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

Witam Panowie,

stoję przed zamówieniem już finalnie 330i xDrvie, zastanawiam się jedynie nad pakietem m pro, Waszym zdaniem warto? Cena to 7700 zł i w skład tego wchodzi: przyciemnione reflektory przednie, czarny grill, masy z przeszyciem m pro, lotka tylna, czarne końcówki rur oraz większe czerwone hamulce. 
Czy lepiej nie dopłacać i samemu wymienić później grill oraz lotkę, zostawić standardowe hamulce i no pogodzić się z reflektorami, srebrnymi końcówkami rur ? Dziękuję z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam 

Opublikowano

Nie do końca się zgodzę. 

Mam wersję bez pro i jest bardzo przydatna, szczególnie jeśli chodzi o ostrzeganie w martwym polu czy też o ruchu poprzecznym.

Oczywiście dopłata 2300 do wersji pro jest zasadna (u mnie akurat były na to restrykcje 3 lata temu), ale to nie znaczy, że albo pro albo wcale.

Opublikowano
58 minut temu, Ali6 napisał(a):

Witam Panowie,

stoję przed zamówieniem już finalnie 330i xDrvie, zastanawiam się jedynie nad pakietem m pro, Waszym zdaniem warto? Cena to 7700 zł i w skład tego wchodzi: przyciemnione reflektory przednie, czarny grill, masy z przeszyciem m pro, lotka tylna, czarne końcówki rur oraz większe czerwone hamulce. 
Czy lepiej nie dopłacać i samemu wymienić później grill oraz lotkę, zostawić standardowe hamulce i no pogodzić się z reflektorami, srebrnymi końcówkami rur ? Dziękuję z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam 

Końcówki rur też wymienisz. Jak tak zrobiłem. Tzn ASO mi zrobiło w serwisie. Nie brałem pakietu bo chciałem niebieskie, a nie czerwone hamulce i nie byłem przekonany do czarnych reflektorów.

A odnośnie hamulców to tym razem chyba bym został przy zwykłych, ja zbyt spokojnie jeżdżę na codzień, a po zapoznaniu się z materiałami uświadomiłem sobie, że one wcale lepiej nie hamują. A wziąłem je też ze względu na wygląd, bo zwykle wyglądają na za małe i nie naturalnie na feldze 19. Aleeee ja mam flege 18 i teraz sobie myślę, że byłoby ok, i też ile się patrzy na te hamulce...

Opublikowano (edytowane)

Systemy asystujące pro w serii 3 są znacznie bardziej okrojone niż w innych seriach. Samochód nie zmienia samodzielnie pasa ruchu po naciśnięciu kierunkowskazu, ale podobno można to odkodować. Samochód nie jedzie sam po nawigacji. A w innych seriach jedzie - tj. jak się zagapisz, a masz włączone navi, to taka piątka zjedzie sama z autostrady odpowiednim zjazdem. Trójka tego nie zrobi. 

 

Aha, w zeszły czwartek moje BMW prawo się samo skasowało - jechałem ulicą z samochodami zaparkowanymi prostopadle po prawej stronie drogi, jakich mnóstwo we Wrocławiu. Za mną jechał bus. Nagle, bez żadnego powodu wyskoczyło wielkie czerwone ostrzeżenie przed ruchem poprzecznym i samochód bardzo gwałtownie zahamował z dobrych 35 km/h. Usłyszałem tylko pisk opon z tyłu i bus szczęśliwie zatrzymał się jakieś 4 cm za moim zderzakiem, oczywiście - i słusznie - otrąbił mnie i niewątpliwie wyrzucił kilka inwektyw w eter. Od teraz czuję się trochę niepewnie. 

 

A jeszcze w kwestii dostępu komfortowego - ja uwielbiam tę opcję, zwłaszcza wychodzenie bez kluczyka. Pakuję rower, jadę za miasto i nie muszę wozić kluczyka. Co do klapy, to jednak jest to zrobione na tyle inteligentnie, że u mnie nie reaguje na takie pomyłkowe włożenie stopy pod zderzak. Nie zdarzyło mi się otworzyć klapy na myjni. 

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano
4 godziny temu, Ali6 napisał(a):

Witam Panowie,

stoję przed zamówieniem już finalnie 330i xDrvie, zastanawiam się jedynie nad pakietem m pro, Waszym zdaniem warto? Cena to 7700 zł i w skład tego wchodzi: przyciemnione reflektory przednie, czarny grill, masy z przeszyciem m pro, lotka tylna, czarne końcówki rur oraz większe czerwone hamulce. 
Czy lepiej nie dopłacać i samemu wymienić później grill oraz lotkę, zostawić standardowe hamulce i no pogodzić się z reflektorami, srebrnymi końcówkami rur ? Dziękuję z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam 

Przyciemnianie reflektorów - jak będziesz oklejać ppf to dopłata 50zł do przyciemniającej

czarny grill - jak potrzebujesz, można dołożyć we własnym zakresie za ułamek ceny

pasy z przeszyciem - jak potrzebujesz

lotka tylna - jak potrzebujesz, można dołożyć we własnym zakresie za ułamek ceny

czarne końcówki - jak potrzebujesz, można dołożyć we własnym zakresie za ułamek ceny

większe czerwone hamulce - źle rozumiesz ten pakiet, w ramach niego nie dostaniesz większych hamulców tylko jeśli sobie doprałeś sportowe hamulce za 3k to zamiast niebieskich masz czerwone zaciski. Jak zaznaczysz pakiet m pro nie wybierając sportowym hamulców M z niebieskim zaciskiem jako opcji to Ci dolicza do konfiguracji 7700 + te 3000 za te hamulce. 

Nie dopłaciłbym, ale w 340i ja mam czarny grill na którym mi zależało za 0 zł 

Opublikowano

Nie ma gorszego pomysłu niż przyciemnienie lamp PPFem 🫢 Spadek intensywności świecenia będzie mocny, nawet z niewielkim przyciemnieniem.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Kwestia gustu zawsze ale np dla mnie dużo nowocześniej i fajniej wygląda lampa bez m pro bo wtedy widać dużo niebieskiego. Do tego Brooklyn i niebieskie zaciski.

Pod warunkiem aktywnych ledów oczywiście  

Opublikowano
4 godziny temu, komoornik napisał(a):

Nie ma gorszego pomysłu niż przyciemnienie lamp PPFem 🫢 Spadek intensywności świecenia będzie mocny, nawet z niewielkim przyciemnieniem.

Racja, sam bym tego nie zrobił. Wyceniałem ostatnio ppf więc takie propozycje dostałem. Mnie się bardziej podoba lampa nie przyciemniona.

Opublikowano
5 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):

Przyciemnianie reflektorów - jak będziesz oklejać ppf to dopłata 50zł do przyciemniającej

czarny grill - jak potrzebujesz, można dołożyć we własnym zakresie za ułamek ceny

pasy z przeszyciem - jak potrzebujesz

lotka tylna - jak potrzebujesz, można dołożyć we własnym zakresie za ułamek ceny

czarne końcówki - jak potrzebujesz, można dołożyć we własnym zakresie za ułamek ceny

większe czerwone hamulce - źle rozumiesz ten pakiet, w ramach niego nie dostaniesz większych hamulców tylko jeśli sobie doprałeś sportowe hamulce za 3k to zamiast niebieskich masz czerwone zaciski. Jak zaznaczysz pakiet m pro nie wybierając sportowym hamulców M z niebieskim zaciskiem jako opcji to Ci dolicza do konfiguracji 7700 + te 3000 za te hamulce. 

Nie dopłaciłbym, ale w 340i ja mam czarny grill na którym mi zależało za 0 zł 

Dziękuję bardzo za tak liczne odpowiedzi 🙂 

Ostatniego fragmentu nie rozumiem, ponieważ nie wybrałem żadnych hamulcu zostawiłem standardowe, jak wciskam pakiet m pro to w cenie tych 7700 zł mam dodatkowo właśnie reflektory przyciemnione, końcówki rur czarne (tu od razu pytanie, muszą oni coś wycinać ? Czy jakieś nakładki stosują ? Nie dyskwalifikuje to gwarancji auta?) przeszycia pasów, lotkę, grill oraz właśnie hamulce 4- tłoczkowe w kolorze czerwonym - to jest w cenie całego pakietu za 7700 zł. Nie muszę dodatkowo dopłacać 3000 tysięcy za hamulce. 
Czyli odpuścilibyście ten pakiet :)? I zostawić hamulce standardowe a resztę we własnym zakresie ? Prócz releflektorow i pasów :)? Oczywiście i tak zamierzam z  dokładkami się bawić, ale to z czasem.

Opublikowano
46 minut temu, Ali6 napisał(a):

Dziękuję bardzo za tak liczne odpowiedzi 🙂 

Ostatniego fragmentu nie rozumiem, ponieważ nie wybrałem żadnych hamulcu zostawiłem standardowe, jak wciskam pakiet m pro to w cenie tych 7700 zł mam dodatkowo właśnie reflektory przyciemnione, końcówki rur czarne (tu od razu pytanie, muszą oni coś wycinać ? Czy jakieś nakładki stosują ? Nie dyskwalifikuje to gwarancji auta?) przeszycia pasów, lotkę, grill oraz właśnie hamulce 4- tłoczkowe w kolorze czerwonym - to jest w cenie całego pakietu za 7700 zł. Nie muszę dodatkowo dopłacać 3000 tysięcy za hamulce. 
Czyli odpuścilibyście ten pakiet :)? I zostawić hamulce standardowe a resztę we własnym zakresie ? Prócz releflektorow i pasów :)? Oczywiście i tak zamierzam z  dokładkami się bawić, ale to z czasem.

Racja zauważyłem, że dodanie pakietu m pro wymusza adaptacyjne reflektory, a nie hamulce m niebieskie. Musisz sam zdecydować jaki masz budżet, czy nie lepiej wziąć jakiejś inne opcji... Na pewno jak nie masz w konfiguracji to warto zamiast tego zaznaczyć chociażby lepsze audio, szyby dźwiękoszczelne. Mnie bardziej należało na innych opcjach, a starałem się rozsądnie podejść do konfiguracji. 

Opublikowano
2 godziny temu, Ali6 napisał(a):

końcówki rur czarne (tu od razu pytanie, muszą oni coś wycinać ? Czy jakieś nakładki stosują ? Nie dyskwalifikuje to gwarancji auta?)

To jest zwykła katalogowa "część", mocowana chyba na wycisk. Jedna około 400zl. Możesz zamienić sam lub zlecić komuś, mi ASO wzięło chyba 200zl, to jest robota na 5 minut pewnie, ale jestem leniwy i nie chce nic robić samemu w aucie. Zmiana grilla to juz jest babranie i rozkręcanie jakiś mocowań przy zderzaku.

Opublikowano
W dniu 27.10.2024 o 14:10, squeezer napisał(a):

Mam pytanie czy iphone 15/16 pro max wchodzi do tacki z ładowaniem bezprzewodowym? 😆 W moim f31 zwykły iphone 12 wchodził do ładowarki jak wyjąłem go z etui i to tak na styk. Ciekawi mnie jak to wygląda w aktualnym odświeżonym modelu, dajcie znać jak jest w rzeczywistości 😉

Szału nie ma. Ja daje telefon 15 pro max pod łokietnik i tam ładuje po kablu. Jak używasz CarPlay, telefon na ładowarce indukcyjnej się rozładuje. 

Opublikowano
W dniu 25.11.2024 o 13:20, JacekLZ napisał(a):

Systemy asystujące pro w serii 3 są znacznie bardziej okrojone niż w innych seriach. Samochód nie zmienia samodzielnie pasa ruchu po naciśnięciu kierunkowskazu, ale podobno można to odkodować. Samochód nie jedzie sam po nawigacji. A w innych seriach jedzie - tj. jak się zagapisz, a masz włączone navi, to taka piątka zjedzie sama z autostrady odpowiednim zjazdem. Trójka tego nie zrobi. 

 

Aha, w zeszły czwartek moje BMW prawo się samo skasowało - jechałem ulicą z samochodami zaparkowanymi prostopadle po prawej stronie drogi, jakich mnóstwo we Wrocławiu. Za mną jechał bus. Nagle, bez żadnego powodu wyskoczyło wielkie czerwone ostrzeżenie przed ruchem poprzecznym i samochód bardzo gwałtownie zahamował z dobrych 35 km/h. Usłyszałem tylko pisk opon z tyłu i bus szczęśliwie zatrzymał się jakieś 4 cm za moim zderzakiem, oczywiście - i słusznie - otrąbił mnie i niewątpliwie wyrzucił kilka inwektyw w eter. Od teraz czuję się trochę niepewnie. 

 

A jeszcze w kwestii dostępu komfortowego - ja uwielbiam tę opcję, zwłaszcza wychodzenie bez kluczyka. Pakuję rower, jadę za miasto i nie muszę wozić kluczyka. Co do klapy, to jednak jest to zrobione na tyle inteligentnie, że u mnie nie reaguje na takie pomyłkowe włożenie stopy pod zderzak. Nie zdarzyło mi się otworzyć klapy na myjni. 

Miałem raz to samo co ty, droga skręcała w lewo i auta po prawej stronie zaparkowane. Włączyło sie hamowanie, skręciłem bardziej w lewo i puściło. Ja kupiłem na miesiąc Drive Recorder bo jest tam opcja kradzieży. Tzn jak włączy się alarm to powinien samochód wysłać powiadomienie na telefon. Okazuje się że do tej opcji potrzeba mieć opcje parking plus a trójka tego nie ma…🤨

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.