Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, JacekLZ napisał(a):

Wczoraj miałem przyjemność przetestować szybko G60 - ale to jest zajebiste auto 🙂 z hejtera przeradzam się w fana tego samochodu. Czuć, że między G20 a G60 jest różnica jak między klasą ekonomiczną a biznes, to oczywiste i wydaje mi się, że większa niż między G20 a G30. 

ale bym chciał się tą furką przejechać na narty w alpy. 

Jako daily do miasta (chyba głównie po mieście jeździsz?) nie przeszkadza Ci, że jest raptem 6 cm krótsza od 7 G11?

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

Ja rozumiem prawdziwą wentylowaną skórę, ale prędzej bym dopłacił do tej podstawowej tapicerki M niż do plastikowej skóry. Miałem prawdziwą, nie wentylowaną i latem zawsze plecy mokre, a zimą aż wzdryga jak się wsiada. 

Ustawienie wszystkiego w comfort w sport indyvidual rzeczywiście powoduje że nie włącza się start stop. Wydaje mi się też, że wszystko chodzi jakby jeździł w trybie comfort

Opublikowano
10 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):

Jako daily do miasta (chyba głównie po mieście jeździsz?) nie przeszkadza Ci, że jest raptem 6 cm krótsza od 7 G11?

Jak wspomniałem, ja się tylko przejechałem moment, nie miałem okazji zmagać się z trudami życia codziennego wynikającymi z gabarytów samochodu. 

Ale wstępne wrażenia z takiej 20-minutowej jazdy, komfort, cisza, przestrzeń - rewelacja. W ruchu miejskim wielkość auta w ogóle nie przeszkadza - zapewne inaczej jest przy parkowaniu, ale z drugiej strony po mieście jeździ masa ogromnych SUVów i dają radę. G11 nie prowadziłem i nawet nie siedziałem we wnętrzu. 

 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, JacekLZ napisał(a):

Ale wstępne wrażenia z takiej 20-minutowej jazdy, komfort, cisza, przestrzeń - rewelacja.

 

13 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):
  15 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

Wczoraj miałem przyjemność przetestować szybko G60 - ale to jest zajebiste auto 🙂 z hejtera przeradzam się w fana tego samochodu. Czuć, że między G20 a G60 jest różnica jak między klasą ekonomiczną a biznes, to oczywiste i wydaje mi się, że większa niż między G20 a G30. 

ale bym chciał się tą furką przejechać na narty w alpy. 

Z reguły róźnica między serią 5 a nowszą serią 5 jest mniejsza niż serią 3 a nowszą serią 5.

 

Nie dziwne że przesiadając się z serii 3, która pojawiła się na rynku ponad 5 lat temu, do nowej serii 5 - będzie odczucie większego komfortu, ciszy i przestrzeni.

Opublikowano

Oczywiście, że G20, jako stary model, należy porównywać do G30.

W zasadzie nie było moją intencją tworzenie porównania między G20 - G30 - G60, a jedynie podzielenie się wrażeniami. Dla mnie świetny samochód.

 

... i wiem, że to ja dzwonię, bo to nawet nie wątek o G60 😉 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Może lekki offtop (osobny temat pewnie na dniach wleci) , ale gwiazdka w tym roku przyszła wcześniej, M340i LCI2 odebrane. 

Wrażenia po pierwszych kilkudziesięciu kilometrach są takie że trzeba będzie w ekspresowym tempie nabić te 2K km docierania 😁 

Narazie mam pozytywne wrażenia odnośnie zawiasu adaptacyjnego w comforcie. Na 19'' zimówkach RF jest wystarczająco komfortowo, jak w aucie na daily do miasta, bałem się że będzie gorzej i żona będzie narzekać. 

Poza tym, przycisk auto S/S obecny, pokrywa silnika mperformance obecna, co mnie zastanawiało to czy będzie wygłuszenie pod maską, ale jest . Na YT modele LCI2 na USA nie miały wygłuszenia. IMG_20241120_182410.thumb.jpg.cf63262b315b0cc71205c280f114fddb.jpg

Edytowane przez Tony_WE
  • Lubię to 3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Genialne auto w pieknym kolorze. Gratulacje. Zmien olej olej po 1000, ilosc opilkow przerazajaca. 

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Gratuluję, ja zmieniłem oliwkę po 3tyś i nie było dużej ilości opiłków. Oczywiście jeździłem jak należy przy docieraniu. Filtr na życzenie dostałem. Ostatnio wjechały dokładnie takie same koła na zimę z Conti rft i nie czuje na razie znaczącej różnicy pomiędzy 19" nie rft... Fakt, że mało od piątku jeździłem... ale pierwsze wrażenia na plus vs przewidywania... Felgi są super.

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Tony_WE napisał(a):

Może lekki offtop (osobny temat pewnie na dniach wleci) , ale gwiazdka w tym roku przyszła wcześniej, M340i LCI2 odebrane. 

Wrażenia po pierwszych kilkudziesięciu kilometrach są takie że trzeba będzie w ekspresowym tempie nabić te 2K km docierania 😁 

Narazie mam pozytywne wrażenia odnośnie zawiasu adaptacyjnego w comforcie. Na 19'' zimówkach RF jest wystarczająco komfortowo, jak w aucie na daily do miasta, bałem się że będzie gorzej i żona będzie narzekać. 

Poza tym, przycisk auto S/S obecny, pokrywa silnika mperformance obecna, co mnie zastanawiało to czy będzie wygłuszenie pod maską, ale jest . Na YT modele LCI2 na USA nie miały wygłuszenia. IMG_20241120_182410.thumb.jpg.cf63262b315b0cc71205c280f114fddb.jpg

Jak czytam i widzę to chyba masz podobną konfigurację co u mnie. Gratulacje! Też czekam na m340i, tyle że w białym kolorze. Czy masz napis xdrive z tyłu? Czy może BMW już zrezygnowało z informowania o xdrive w LCI2?

Edytowane przez darosso
Opublikowano
10 godzin temu, kkx5 napisał(a):

Genialne auto w pieknym kolorze. Gratulacje. Zmien olej olej po 1000, ilosc opilkow przerazajaca. 

Pierwsza zmiana wleci jakoś pod koniec docierania miedzy 1.5K - 2K, potem przy 10K i dalej interwały co 10K.

8 godzin temu, macste napisał(a):

Ostatnio wjechały dokładnie takie same koła na zimę z Conti rft i nie czuje na razie znaczącej różnicy pomiędzy 19" nie rft... Fakt, że mało od piątku jeździłem... ale pierwsze wrażenia na plus vs przewidywania... Felgi są super.

Te felgi 898M bardzo mi pasuję, szczególnie do Brooklyn Grey, żal będzie zmieniać na zestaw letni, no chyba że coś wykombinuje, czas pokaze 😉

6 godzin temu, darosso napisał(a):

Jak czytam i widzę to chyba masz podobną konfigurację co u mnie. Gratulacje! Też czekam na m340i, tyle że w białym kolorze. Czy masz napis xdrive z tyłu? Czy może BMW już zrezygnowało z informowania o xdrive w LCI2?

Napisu xDrive na tylnej klapie brak, tez na to zwróciłem uwagę, jest tylko oznaczenie M340i w kolorze sebrny mat, wydaje mi się że w pre-LCI i LCI był to błyszczący srebrny, więc to jakaś subtelna zmiana.

Dodatkowo jeśli chodzi o oznaczenia VIN, instrukcja obsługi mówi o 4 miejscach na karoserii gdzie VIN powinien być: pod maską, za przednia szyba, wnęka drzwi kierowcy, wnęka drzwi pasażera. Natomiast u mnie jest tylko pod maską i na wnęce drzwi pasażera. Za przednią szybą niby miejsce na numer VIN jest ale sprzedawca powiedział że BMW zrezygnowało z oznaczenia w tym miejscu. 

Opublikowano
6 godzin temu, Tony_WE napisał(a):

Pierwsza zmiana wleci jakoś pod koniec docierania miedzy 1.5K - 2K, potem przy 10K i dalej interwały co 10K.

Planowałem robić tak jak Ty wiec podzielę się swoim doświadczeniem. Pierwsza wymianę miałem przy 2k potem zrobiłem przy 10.5k teraz mam niecałe 16k i komputer wskazuje pierwszy serwis przy 17k. Interwał skrócił się z 30k gdyż auto użytkowane zgodnie z możliwościami 😉 zakładam że też w tym aucie nie będziesz tylko spokojnie jeździć więc weź pod uwagę że interwał się skróci. Mi teraz wyjdzie wymiana kolejna po 6.5k więc trochę wcześnie gdybym wiedział że tak będzie to drugą wymianę zrobiłbym przy 8-9k pewnie. Szczególnie że opiłki były też po drugiej wymianie. 

  • Dziękuję 1

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano
5 godzin temu, adiki napisał(a):

Planowałem robić tak jak Ty wiec podzielę się swoim doświadczeniem. Pierwsza wymianę miałem przy 2k potem zrobiłem przy 10.5k teraz mam niecałe 16k i komputer wskazuje pierwszy serwis przy 17k. Interwał skrócił się z 30k gdyż auto użytkowane zgodnie z możliwościami 😉 zakładam że też w tym aucie nie będziesz tylko spokojnie jeździć więc weź pod uwagę że interwał się skróci. Mi teraz wyjdzie wymiana kolejna po 6.5k więc trochę wcześnie gdybym wiedział że tak będzie to drugą wymianę zrobiłbym przy 8-9k pewnie. Szczególnie że opiłki były też po drugiej wymianie. 

Dzięki za cenne uwagi 🫡. Napewno po pierwszej wymianie jak ilość opiłków będzie spora to drugą wymianę można będzie przyspieszyć, żeby jak najszybciej pozbyć się wszystkich. W sumie nie brałem pod uwagę że komputer będzie w razie potrzeby mocno zmniejszał interwał olejowy, ale to wyjdzie dopiero w praniu po przejechaniu kilku tysięcy. W najgorszym wypadku wymiany się lekko zagęszczą.

Opublikowano
9 godzin temu, adiki napisał(a):

Planowałem robić tak jak Ty wiec podzielę się swoim doświadczeniem. Pierwsza wymianę miałem przy 2k potem zrobiłem przy 10.5k teraz mam niecałe 16k i komputer wskazuje pierwszy serwis przy 17k. Interwał skrócił się z 30k gdyż auto użytkowane zgodnie z możliwościami 😉 zakładam że też w tym aucie nie będziesz tylko spokojnie jeździć więc weź pod uwagę że interwał się skróci. Mi teraz wyjdzie wymiana kolejna po 6.5k więc trochę wcześnie gdybym wiedział że tak będzie to drugą wymianę zrobiłbym przy 8-9k pewnie. Szczególnie że opiłki były też po drugiej wymianie. 

No to ładnie pozwalasz mu się wybrykać 😀 Pewnie średnie spalanie wszechczasów powyżej 12l?

Opublikowano

E panie to cis tu nie tak, ja mam 12l srednie i ciagle ponad 20k do serwisu

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

Opublikowano

Ja mam 10l i raczej spokojnie. Fakt, że dużo w zakorkowanym mieście i to jest najbardziej znaczący parametr. Ale nawet w szybkiej trasie wychodzi bliżej 9l. Jak bardzo szybko powyżej 11l co i tak uważam za rewelacyjny wynik. 9l od urodzenia i to w 4er wykorzystując jej potencjał wydaje się trochę mało...

Opublikowano

No właśnie ja praktycznie nie stoję w korkach. Mieszkam pod Krakowem i bardzo rzadko wbijam się w miasto w godzinach szczytu. Ostatnio jak jechałem z żona na weekend to z Krynicy pod Kraków wyszło mi 6l na 100km odcinku ale to był typowo relaksujący weekend. Po autostradzie jeżdżę przeważnie te 160 i tu ciężko zejść poniżej 9. Jak są ku temu warunki to lubię pojechać bardziej dynamicznie ale przeważnie dzieję się to gdy jadę sam. 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Sorry Panowie faktycznie pomyliło mi się z kątem prostym. Nie 9.0 tylko 9.7 mam od początku. Ale to 5.9 wykręciłem na prawdę 😅

image.png.6a337b11b0834f38127456e2b2db93a4.png

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano
6 godzin temu, adiki napisał(a):

Sorry Panowie faktycznie pomyliło mi się z kątem prostym. Nie 9.0 tylko 9.7 mam od początku. Ale to 5.9 wykręciłem na prawdę 😅

image.png.6a337b11b0834f38127456e2b2db93a4.png

Spoko, też mi się udało poniżej 6l na trasie 30km ale już tego nie powtórzę 😀 To był eksperyment...

Fakt że poniżej 7l to tylko eco pro i noga bez syndromu niespokojnych... o co ciężko w tym aucie 🙃

Opublikowano
W dniu 18.11.2024 o 15:49, maxox napisał(a):

Znajomy znajomego odebrał X6 z tym silnikiem który jest w m340i i też nie ma przycisku start stop. Ktoś wie czy da się to wyłączyć jakoś ? Tylko każda aktualizacja to pewnie włączy.  Dobrze, że choć w trybie sport jest zdezaktywowany start/stop

Start/stop off jest dostępne w ostatniej aktualizacji iDrive i można ją aktywowac z poziomu wyświetlacza (przeciągnięcie w dół na głównym ekranie lub alternatywnie „ustawienia pojazdu”)

Opublikowano

W m340d nie widziałem takiej opcji, zrobiłem w sport indyvidual wszystko w comfort, wsiadam, wciskam sport, włącza się od razu sport indyvidual i jadę w comfort bez udziału start stop 

Opublikowano

W trybie eco pro podczas żeglowania jest wrzucany tylko luz czy też silnik jest wyłączany? I czy przyciski start stop ma jakikolwiek wpływ na zachowanie podczas żeglowania? LCI2 m340i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.